TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto'd nieuwe cd heet Nyana
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
| quote: |
| DISC 1. OUTDOOR 1. m. mayer - love is stronger than pride. 2. tom mangan - chutney (size 9 reinterpretation). 3. the ambush - a. 5. planisphere - totem. 8. ti�sto - nyana. 11. dj ton t.b. - electronic malfunction. 12. the gift - love angel. DISC 2. INDOOR 1. catcher - destinY sunrise. 2. filterheadz present orange 3 - in your eyes (blue mix). 4. solarstone vs. sirocco - destination. 7. mr. sam vs. fred baker present as one - forever waiting. 8. motorcycle - as the rush comes (EXCLUSIVE DEMO MIX). 10. smart system - morgentau (spring mix). |
Zo dat ziet er erg strak uit. Deze is misschien zelsf het aankopen wel waard 
Woeii, daar staan idd wel vette tracks op.. Halen in de winkel! 
Ton TB - Electronic malfunction
as the rush comes
de rest

woei... that's what I call a tracklist... lekker nummers zo te zien, ook wat onbekende (die ik in ieder geval nog niet ken
)... zeker kopen in de winkel deze 
Misschien is DJ Ti�sto - Nyana wel de Unvocal mix van Madonna, teminste dat hoop ik 
| Originally posted by MennoB Misschien is DJ Ti�sto - Nyana wel de Unvocal mix van Madonna, teminste dat hoop ik |
)
Je kan veel over onze Tijs zeggen maarre.........
Die gozer weet wel hoe hij een cd moet compilen!!!!!! 
Niet normaal zeg, KWALITEIT.
ach joh dat promo schijfje wordt toch wel uitgedeeld bij TIC... 
daar ga ik geen cdrretjes voor kopen...
droog btw..the roc project-never tiesto vs filterheadz remix??
bootlegje?
| Originally posted by DjRV droog btw..the roc project-never tiesto vs filterheadz remix?? bootlegje? |
In z'n set op gatecrasher (01/03/03 geloof ik) draait ie ze ook al na elkaar. Denk dat ie OF ze gewoon vroeg in elkaar laat overlopen OF samen laat lopen. Ik denk dat ie de filterheadz remix eigenlijk gewoon beter vond maar dat ie dat niet kan maken op z'n eigen compilatie een andere remix van een track die hij ook geremixed heeft erop te zetten.
GreetZ, DC
| Originally posted by Ding Chavez Ik denk dat ie de filterheadz remix eigenlijk gewoon beter vond maar dat ie dat niet kan maken op z'n eigen compilatie een andere remix van een track die hij ook geremixed heeft erop te zetten. |
die remixes van coast 2 coast en salt tank waren pas gemaakt nadat ze op de cd's verschenen.
| Originally posted by Ding Chavez In z'n set op gatecrasher (01/03/03 geloof ik) draait ie ze ook al na elkaar. |
Krijg net een mailtje van Black-Hole en hij komt pas begin mei uit

die staat eind april toch al op het net.
maja natuurlijk gaan we deze allemaal gewoon kopen! iig ik wel!
/me is echt blij!!!
Nieuwe supercd van Tiesto 

AJAX MASTERS DOOR!!!!!!!!! 

En Tiesto heeft gister weer Dancestar gewonnen. 

dat ziet er lekker uit!
en ook weer eens een mooie cover. vond magik 7 wat cover betreft teleurstellen. niet dat dat iets afdoet aan de cd maar goed.
de naam nyana doet mij denken aan aan de titel van een nummer voor Gouryella? (gouryella, walhalla, tenshi, ligaya, nyana)
pas er perfect tussen al zeg ik het zelf.
maar dit ziet er wel top uit!!
maar 1 vraagje.. waarom zou hij het niet kunnen maken om er een andere remix dan die van hemzelf op een compilatie te zetten?
als een andere remix er beter bij past etc dan zet je toch gewoon die andere remix er op??? of ben ik nou echt compleet wereldvreemd? 
| Originally posted by arjoderoon maar 1 vraagje.. waarom zou hij het niet kunnen maken om er een andere remix dan die van hemzelf op een compilatie te zetten? als een andere remix er beter bij pas etc dan zet je toch gewoon die andere remix er op??? of ben ik nou echt compleet wereldvreemd? |
| Originally posted by DjRV die remixes van coast 2 coast en salt tank waren pas gemaakt nadat ze op de cd's verschenen. |
Dit is echt weer een "must buy-it" cd... vooral de tracklist van cd 2 ziet er erg goed uit en dit gecombineerd met Tijs zijn skills.... woeii!!!
Net ff De Magik Store gebeld en ze krijgen hoogst waarschijnlijk zaterdag Nyana binnen. Dus ff naar Breda croshen samen met een vriend.
| Originally posted by MaGiK54 Net ff De Magik Store gebeld en ze krijgen hoogst waarschijnlijk zaterdag Nyana binnen. Dus ff naar Breda croshen samen met een vriend. |
Idd en ik vind hem zeer te pruimen dus ik ga hem zkr kopen/
| Originally posted by SnuggLe VA-DJ_Tiesto-Nyana-2CD-RETAIL-2003 Velen hebben um al op mp3..........! |