TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Oorlog in Irak
Pages (2): « 1 [2]

Posted by BaRTeZ on May-08-2004 13:44:

quote:
Originally posted by New Wave
Mwjha, en dan Bush met ze lelijke harses zijn excuses aanbieden.
Allemaal aftreden. Clinton had nooit door die klote republikeinen moeten worden afgezet. Tyfus Amerika

Tyfus Amerika, Fuck Canada

Zijn er nog landen die je wel leuk vind?

Posted by New Wave on May-08-2004 14:19:

quote:
Originally posted by BaRTeZ
Tyfus Amerika, Fuck Canada

Zijn er nog landen die je wel leuk vind?

mwhehe. mwjha, Belgie en Luxemburg zijn wel leuk

Posted by MaGiK54 on May-08-2004 14:24:

quote:
Clinton had nooit door die klote republikeinen moeten worden afgezet.

Huuh Clinton afgezet, heb ik wat wereldgeschiedenis gemist ofzo. Hij heeft gewoon 8 jaar als president gezeten hoor, Twee ambt-termijnen als president kan je maximaal zijn in de V.S.

Verders verschrikkelijke beelden, de V.S. maakt zich wederom geliefd in de wereld. Mag hopen dat Bush in november niet meer wordt herkozen, maar aangezien de gemiddelde Amerikaan het I.Q. heeft van een draaideur verwacht ik dat Bush gewoon herkozen wordt.

Posted by SnuggLe on May-08-2004 15:27:

Dat filmpje gaat ECHT NERGENS OVER!
Maar ik moet zeggen, hij LIJKT gefabriceerd/nep ... maar toch geloof ik het wel.

Gaat echt NERGENS over dit man..niet normaal!

Posted by New Wave on May-08-2004 16:25:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Huuh Clinton afgezet, heb ik wat wereldgeschiedenis gemist ofzo. Hij heeft gewoon 8 jaar als president gezeten hoor, Twee ambt-termijnen als president kan je maximaal zijn in de V.S.

Nee hij moest vroegtijdig pleite gaan omdat het senaat geen vertrouwen meer in deheer Clinton had. U herinnert zich de vrouw met de blauwe rok nog wel? (nee niet jomanda ) Hij heeft zijn ambt-termijn niet af kunnen maken door het gezeik van de republikeinen.
Bush heeft daarna bij de verkeizingen lopen kutten met de stemmen...als de democraten niet zo onder vuur lagen was amerika nog steeds een democratisch land gebleven.

Posted by Miss Proximus on May-08-2004 16:29:

:s

Alle dingen die er in de geschiedenis al in de naam van de religie zijn gedaan...of het nou Joden, Romeinen, Christenen, Islamieten of andersoortige geloven zijn...

Echt, waarom doen mensen dat soort dingen

Maar Tim, je kunt wel steeds zo ontzettend blijven generaliseren, maar wat schiet je daarmee op! Fuck Canada om de zeehonden, Fuck Amerika om Bush...tja, dan kun je bezig blijven want dan heeft elk volk wel ooit eens iets gedaan dat in jouw ogen verkeerd is!
Misschien zou je je woede wat kunnen nuanceren en de mensen in de VS wat credit geven, want ookal hebben ze massaal voor Bush gekozen en zit de kans er idd in dat hij w��r gekozen wordt, de mens is nou eenmaal erg propaganda-gevoelig. Maar er zijn wel degelijk Amerikanen die zich bezighouden met belangrijkere zaken in hun samenleving. En ze zijn echt niet allemaal dom en belust op levensechte Risk-spelletjes spelen om hun mannelijkheid te kunnen tonen. Dus aub hou op met dat domme gelul want waarom ben je zelf eigenlijk anders dan hen?

brul! Voor interessante levensvisies moeten jullie maar eens op de website van de church of satan kijken alleen jammer dat het toch weer Amerikaans kapitalistisch wordt gemaakt want ze vragen 200 dollar om lid te worden en het gaat trouwens niet over mensen en dieren martelen maar over een veel ruimer zicht op leven en overleven

Posted by New Wave on May-08-2004 16:55:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

Maar Tim, je kunt wel steeds zo ontzettend blijven generaliseren, maar wat schiet je daarmee op! Fuck Canada om de zeehonden, Fuck Amerika om Bush...tja, dan kun je bezig blijven want dan heeft elk volk wel ooit eens iets gedaan dat in jouw ogen verkeerd is!

Ik zeg toch niet "Fuck Amerikanen" of "Fuck Canadezen" Je kan dus alle kanten bij me op Ik ben nog net niet zo dom om over dat soort dingen generalizerend te denken. (dat geld alleen bij hardstylevolk ) Je kan tegenwoordig niet meer over een kleine groepen zeiken. Want alles is generaliserend. Want overal zitten rotte appels tussen. Dus waarom zo ontzettend moeilijk doen in formuleren terwijl het ook in 1 woord kan.

Posted by Djeebie on May-08-2004 17:23:

quote:
Nee hij moest vroegtijdig pleite gaan omdat het senaat geen vertrouwen meer in deheer Clinton had. U herinnert zich de vrouw met de blauwe rok nog wel? (nee niet jomanda ) Hij heeft zijn ambt-termijn niet af kunnen maken door het gezeik van de republikeinen.
Bush heeft daarna bij de verkeizingen lopen kutten met de stemmen...als de democraten niet zo onder vuur lagen was amerika nog steeds een democratisch land gebleven.

Dat is niet waar hoor Clinton heeft gewoon z'n tweede ambtstermijn kunnen uitdienen. Hij kreeg wel een impeachmentprocedure aan z'n broek, maar werd niet schuldig bevonden en na het maken van excuses aan het volk heeft hij gewoon het karwei afgemaakt.

Dat Bush daarna de verkiezingen min of meer gestolen heeft is natuurlijk weer een heel ander verhaal.

Posted by MaGiK54 on May-08-2004 18:02:

quote:

Dat was toch die mevrouw met klapsigaren

Maar zoals Djeebie al zei, heeftie een impeachmentprocedure aan z'n broek gekregen, juist omdat hij uit zijn broek was gegaan Maar issie uiteindelijk niet afgezet, omdat die nederig zijn excuses heeft aangeboden omdattie vieze dingen met een sigaar had gedaan met die mevrouw in blauwe jurk.

Maar verders heb je wel gelijk dat de VS zuigt en Canada op dit moment ook omdat ze toelaten dat lieve Seabertbeessies gedood worden

Posted by New Wave on May-08-2004 18:24:

Mwjha voor de formulariteit was hij nog wel president maar hij mocht geen beslissingen meer nemen die een president mag nemen.
toch ?

Maargoed.....alles zuigt

Posted by Opti on May-08-2004 18:30:

nee, hij was "gewoon weer" president.

Posted by ambs on May-08-2004 19:10:

Ik hoop echt dat deze bullshit Bush de re-election kost... Domme sukkel is hij ook, al reden genoeg om niet in amerika te willen wonen....

Posted by SnuggLe on May-08-2004 19:41:

quote:
Mwjha voor de formulariteit was hij nog wel president maar hij mocht geen beslissingen meer nemen die een president mag nemen.
toch ?

Eh Tim, wat betekent formulariteit?????

Posted by Remy D on May-08-2004 20:10:

Ben ik de enigste of zijn er meer die die foto's wel opwindend vonden!

Posted by Miss Proximus on May-08-2004 21:29:

King

Hierrrrrrrr komtie weerrrrrrrrrr *kermismuziekje*

Remy 4 President!!!!!!!

Posted by Opti on May-08-2004 21:37:

die tekst is alleen voorbehouden aan SnugLul

Posted by Miss Proximus on May-08-2004 21:45:

en deze tekst ook:

hou je bek chinees

Posted by Opti on May-08-2004 21:49:

streel mijn hand trut

(wel doen op AwakeFes h�?)

Posted by Miss Proximus on May-08-2004 21:54:

als je je hand maar droog houdt.

EN je broek ook

Posted by jp on May-19-2004 18:43:

http://www.spunk.nl/articles/view_a...d=1084793563093

Posted by Remy D on May-19-2004 18:48:

quote:
Originally posted by jp
http://www.spunk.nl/articles/view_a...d=1084793563093

Whahahhahaaaaaaaaaaa Te grappig !!!!hahahaha

Posted by SnuggLe on May-19-2004 19:41:

quote:
Originally posted by Remy D
Ben ik de enigste of zijn er meer die die foto's wel opwindend vonden!

LOL! Die reply had ik nog niet eens gezien
Koning!

Pages (2): « 1 [2]