TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- GLOBAL UNDERGROUND 28 maj
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Virus on May-29-2003 14:53:

quote:
Originally posted by WhiteRussian
Ah men shit, dyker Jens upp?

Fan vad kul!

Tjena! L�get?

Fet kv�ll ig�r. Lonne sa att du var d�r, men vi tr�ffades aldrig.. Kan haft att g�ra med att jag var r�v�ck. haha.. Tillbaks till Sverige och rakt in i hetluften!

Posted by biznology on May-29-2003 15:55:

im still fucking dead from last night. i completely forgot that the train schedule would be all fucked up on the holiday...thus more waiting around at stockholm central...

i didnt get to meet anyone- but it was still a great party. (at least when Sander came on). he played the wrong Timberlake remix tho. does anyone know what song that was he played 2nd to last with the phat ass breaks and the hook 'crispy'. that was awesome|

Posted by WhiteRussian on May-30-2003 08:05:

I LOVE TECHNO!

S� kan man v�l sammanfatta min kv�ll, grymt �s p� techno golvet!

Posted by SteveTranz4ever on May-30-2003 08:27:

Jag hade fan trevligt ocks�... var faktiskt skit kul � se hur Cari Lekebusch, Adam Beyer och dom andra gubbsen lekte...

Var sk�n feeling rakt igenom hela kv�llen...

Sitter nu � lyssnar p� en demo skiva jag fick av G-Stefan...

To bad we didn�t see eachother Biz but I have no clue what you look like... Had a long chat with Whiterussian as usual Also I don�t know King of clubs looks like... Meet Gaby a few times at the main floor...

Tyckte det s�g snyggast att avsluta allt p� Engelska typ.

Posted by Gaby on May-30-2003 12:17:

S� fet fest!!!
Jag hade v�ntat mig lite mera av det stora bes�ket men dom k�rde lite f�r lugnt ibland...annars s� va det b�sta musiken! Hade skitkul och slapp svettas eftersom jag �gde stora fl�kten

Pages (2): « 1 [2]