TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כפיים לפלוצר על החתימה החדשה!!!!
Pages (2): « 1 [2]
איזה פונט מגניב
תתחדש
| quote: |
| Originally posted by DjChook איזה פונט מגניב תתחדש |
יא קרוע
תחדש אחי
אורן יא קקה אני מנסה לתפוס אותך פה שנה !
אני מקופח !
גם זאת נחמדה
אבל נורא אהבתי את החתימה הקודמת שלך.......
תתחדש גבר!!!
ומורן... אתה יכול לנסות...
תודה אחוקים ותודה למעצב הגרפי של הפורום
אורן בלבלות

| quote: |
| Originally posted by Flotser תודה אחוקים ותודה למעצב הגרפי של הפורום אורן בלבלות |
| quote: |
Originally posted by Rising מורן יא קקה תכנס לאיסקיו... or PM. |
אחי אתה פשוט קרוע!!!!!!!!!!!!
חחחחח תתחדששש:]
| quote: |
| Originally posted by Flotser אחי תתחדש על האווטר!! |
אורן אחי חבל לך על הזמן איזה תיכנון יש לי !
וסורי על השאלה האולי מפגרת אבל מה רואים באבתר הזה ?
| quote: |
| Originally posted by luckystrike וסורי על השאלה האולי מפגרת אבל מה רואים באבתר הזה ? |
הממממממממ
יותר נראה כמו משהוא שאפשר לאכול !!!
FOOOOOD
הייתי מבשל את האוגר הזה
הממממממ
כן כן
וואי שאני רעב אני חושב לאט יותר ...
אהאהאאה
אין לי מושג מה יש לי באבטר...אבל החלפתי שתיים מאז שמיכאל אמר
גם לי אין מושג מה יש לי באבטר
| quote: |
| Originally posted by DjChook גם לי אין מושג מה יש לי באבטר |
חחחחחח אהבתי
באמת הגיע הזמן שאני אעיף את הפוסטמה
אורן ?
| quote: |
| Originally posted by Rising אין לי מושג מה יש לי באבטר...אבל החלפתי שתיים מאז שמיכאל אמר |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.