TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כפיים לפלוצר על החתימה החדשה!!!!
Pages (2): « 1 [2]


Posted by DjChook on Mar-26-2003 21:56:

איזה פונט מגניב

תתחדש


Posted by Flotser on Mar-26-2003 22:03:

quote:
Originally posted by DjChook
איזה פונט מגניב

תתחדש


תודה גבר!!

וראסמי פונט מגניב, פטרייתי כזה


Posted by luckystrike on Mar-27-2003 18:09:

יא קרוע
תחדש אחי

אורן יא קקה אני מנסה לתפוס אותך פה שנה !
אני מקופח !


Posted by TinkerbeL on Mar-27-2003 20:02:

גם זאת נחמדה

אבל נורא אהבתי את החתימה הקודמת שלך.......


Posted by Hell_Copter on Mar-27-2003 22:13:

תתחדש גבר!!!
ומורן... אתה יכול לנסות...


Posted by Flotser on Mar-28-2003 09:46:

תודה אחוקים ותודה למעצב הגרפי של הפורום

אורן בלבלות


Posted by Rising on Mar-28-2003 10:21:

quote:
Originally posted by Flotser
תודה אחוקים ותודה למעצב הגרפי של הפורום

אורן בלבלות





מורן יא קקה תכנס לאיסקיו...
or PM.


Posted by Flotser on Mar-28-2003 10:39:

quote:
Originally posted by Rising



מורן יא קקה תכנס לאיסקיו...
or PM.


אחי תתחדש על האווטר!!


Posted by Sniper on Mar-28-2003 10:56:

אחי אתה פשוט קרוע!!!!!!!!!!!!
חחחחח תתחדששש:]


Posted by Rising on Mar-28-2003 10:56:

quote:
Originally posted by Flotser
אחי תתחדש על האווטר!!


תודה גבררר


Posted by luckystrike on Mar-30-2003 23:34:

אורן אחי חבל לך על הזמן איזה תיכנון יש לי !

וסורי על השאלה האולי מפגרת אבל מה רואים באבתר הזה ?


Posted by Hell_Copter on Mar-30-2003 23:39:

quote:
Originally posted by luckystrike
וסורי על השאלה האולי מפגרת אבל מה רואים באבתר הזה ?


נראה כמו דוב או נמר או משהו בסגנון
לפי האוזניים האלה...


Posted by luckystrike on Mar-31-2003 00:17:

הממממממממ
יותר נראה כמו משהוא שאפשר לאכול !!!
FOOOOOD

הייתי מבשל את האוגר הזה
הממממממ
כן כן

וואי שאני רעב אני חושב לאט יותר ...
אהאהאאה


Posted by Rising on Mar-31-2003 12:57:

אין לי מושג מה יש לי באבטר...אבל החלפתי שתיים מאז שמיכאל אמר


Posted by DjChook on Mar-31-2003 13:35:

גם לי אין מושג מה יש לי באבטר


Posted by Hell_Copter on Mar-31-2003 14:13:

quote:
Originally posted by DjChook
גם לי אין מושג מה יש לי באבטר


אני די סגור על זה שזה דוב...
סתכלו טוב


Posted by DjChook on Mar-31-2003 15:25:

חחחחחח אהבתי

באמת הגיע הזמן שאני אעיף את הפוסטמה

אורן ?


Posted by Flotser on Mar-31-2003 16:21:

quote:
Originally posted by Rising
אין לי מושג מה יש לי באבטר...אבל החלפתי שתיים מאז שמיכאל אמר


כן... אז תתחדש שוב
זה באמת לא ברור מה יש שמה באווטר

די אבל אין על החתימה הפטרייתית שלי!!


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.