TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- XTC en andere drugs....
Pages (2): « 1 [2]
ghehe net als in jackass the movie 

E�n van mijn beste vrienden heeft dit weekend weer een aanval gehad...
epilepsie getriggerd door een bepaalde stof in zijn pilletjes...
ziekenhuis, infuus etc..net als op de Loveparade 2001 
E�n van de dokters zei dat ze elk weekend in t MCL (ziekenhuis Leeuwarden) drugpatientjes krijgen, vorig weekend was er een meisje van 18 die een hartaanval had gehad. TERING!
Toch jammer dat mensen hun grenzen pas leren kennen als t fout gaat (en dat ze er dan nog neit eens mee stoppen ook)
maar t is ook zo lekker

Mensen leren alleen van fouten als ze eenmaal de fout hebben gemaakt, dat is zo, en zal zo blijven voorlopig.. Dat drugs (ook) zoveel slechte bij-eigenschappen heeft, daar komen dus vele wel (te laat) achter.
Jammer dat het zo moet, maar het is helaas wel zo..
| quote: |
| Originally posted by Teal'k Dat drugs (ook) zoveel slechte bij-eigenschappen heeft, daar |
| Originally posted by New Wave Dat 'ook' kan je denk ik beter weg halen. Want vertel mij de goeie BIJ-eigenschappen eens? (behalve het pijnverminderen bij THC gebruik) |
rofl
...ja lach maar 
Mja.. Drugsgebruik is slecht; zeker als je het in grote mate doet. Als er dan iets misgaat is dat je eigen schuld, ik kan absoluut geen medelijden of wat krijgen voor die gasten.
Feesten zonder drugs gaat ook. 
als ik dit zo lees ben ik blij dat ik me hier geen zorgen meer om hoef te maken.
lang leve de nuchterheid 
| Originally posted by Dj Alpha als ik dit zo lees ben ik blij dat ik me hier geen zorgen meer om hoef te maken. lang leve de nuchterheid |
Was gister een docu op Discovery Channel.
Ging over de drugs scene in Miami - Florida.
Misschien komme der nog herhalingen.
Was wel een goe dprogramma.
| Originally posted by New Wave Was gister een docu op Discovery Channel. Ging over de drugs scene in Miami - Florida. Misschien komme der nog herhalingen. Was wel een goe dprogramma. |
kon je het niet opnemen voor mij ofzo?
| Originally posted by Optimus ja HOER, je smsde me wakker kon je het niet opnemen voor mij ofzo?![]() |

Pilletje anyone? 
stout!
je moeder op een waterfiets
ik weet dat je er weleens een paar wegtikt ouwe 
neh ik ben een nette jongeman
Ja dat zeg je alleen omdat ma meekijkt 
Originally posted by robin neh ik ben een nette jongeman |
| Originally posted by jp Ja dat zeg je alleen omdat ma meekijkt |
Originally posted by robin |