TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ...בורחים לי נוזלים בכמות שלא תיאמן בלי שליטה מהמקום שהם לא אמורים לברוח
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by luckystrike מה אתה רואה ברוס לי עכשיו יא טמבל ... ואין מצב אחי ... הייתי מוריד איזה צ'ופה אבל לא עכשיו אין מצב אני יוצא מהבית ... אני מעוך כולי ורק חזרתי לא מזמן |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אין לך מילה אתה... אחרי מה שהיה אתמול וההבטחה אתה ככה עושה?! בושה לאנושות אתה מגעיל אותי יא גוש קקי טבול בחומץ!! |
מודים...
אייסיקיו זה שתי קומות למעלה, בבקשה

| quote: |
| Originally posted by oDrori מודים... אייסיקיו זה שתי קומות למעלה, בבקשה |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.