TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ...בורחים לי נוזלים בכמות שלא תיאמן בלי שליטה מהמקום שהם לא אמורים לברוח
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Hell_Copter on Mar-31-2003 00:34:

quote:
Originally posted by luckystrike
מה אתה רואה ברוס לי עכשיו יא טמבל ...
ואין מצב אחי ... הייתי מוריד איזה צ'ופה אבל לא עכשיו
אין מצב אני יוצא מהבית ...
אני מעוך כולי ורק חזרתי לא מזמן


אין לך מילה אתה...
אחרי מה שהיה אתמול וההבטחה אתה ככה עושה?! בושה לאנושות
אתה מגעיל אותי יא גוש קקי טבול בחומץ!!


Posted by luckystrike on Mar-31-2003 00:41:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אין לך מילה אתה...
אחרי מה שהיה אתמול וההבטחה אתה ככה עושה?! בושה לאנושות
אתה מגעיל אותי יא גוש קקי טבול בחומץ!!


אני לא מאמין אבל אפילו זה עושה לי תאבון !
יא זונה מאיפה אני אמור לדעת שעודד נמצא באי קטן
בסומליה!!!

ועזוב בוא נשאיר את זה לאיסיקיו אנחנו מזהמים פה סתם ...


Posted by oDrori on Mar-31-2003 12:56:

מודים...
אייסיקיו זה שתי קומות למעלה, בבקשה


Posted by Hell_Copter on Mar-31-2003 14:11:

quote:
Originally posted by oDrori
מודים...
אייסיקיו זה שתי קומות למעלה, בבקשה


אתה תשתוק למה הכל בגללך!!!!
למה אתה הולך לי באמצע הלילה למעבורת1?!?@$!


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.