TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- איך חוגגים יום הולדת 18 או איך בילתי שישי שבת בבית חולים!
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by luckystrike אחי אחלה סיפור ! ומה אתה בוכה זונדה זה כלום זה ניתוח שטח פשוט אני מלמד את זה את הרופאים והפארמדיקים שאני מאמן ... כולה צינור לקיבה שנכנס דרך האף כדי לעשות בדיקות ... בדרך שואבים כדי לראות מה רואים ומקווים לא לראות תופעה שנקראית COFFIE GROUND ... שהדם נקרש בבטן ... קיצר מה היה לך בסוף ? |
| quote: |
| Originally posted by nargila-man מה ניתוח איזה ניתוח? דחפה לי צינור מהאף הבת זונה לפחות שהייתה מרדימה אותי משהו.. |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike כן נו בגלל זה זה בגדר ניתוח שטח... יענו פרוצדורה פשוטה ... לא צריך הרדמה לזה ... יש לי חבר שפעם הייתה לו איזה מחלה נדירה והוא היה צריך לישון כל לילה עם זונדה כדי לקבל איזה תרופה מיוחדת ... הוא דחף את זה לעצמו תחשוב איזה מסכן ... באאאאאאאחס |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter פאקינג שיט... לעשות לעצמך דבר כזה!? אחד הדברים הפחות נעימים שיש... |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike אשכרה ! תחשוב כל לילה לדחוף צינור לתוך האף ! שמגיע עד לקיבה ! באאאאאאאאאחס !!! |
| quote: |
| Originally posted by Tarantula טוב... מיצינו... עכשיו אפשר להפסיק לדבר על זה!!@#$# |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike אהההההה עכשיו אני שוב רעב !!! בהבהבהבהחההחהחהחה |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.