TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Mijn ervaring met TA
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »

Posted by TranceFool on May-29-2001 13:14:

Talking

YEAH, WE R ALL TRANCE-JUNKS

Posted by -=WVG=- on May-29-2001 13:52:

Ik ben ook vooral fan van de Chill-Out...
Laatste tijd komen er eigenlijk wel ERRUG veel nieuwe threads enzo...niet echt meer bij te houden...

Posted by Dj Lex on May-29-2001 14:26:

quote:
Originally posted by -=WVG=-
Ik ben ook vooral fan van de Chill-Out...
Laatste tijd komen er eigenlijk wel ERRUG veel nieuwe threads enzo...niet echt meer bij te houden...

ja dat gaat errug hard idd. Dat is niet meer bij te benen.

Posted by Blik on May-29-2001 14:56:

ja, het forum raakt inderdaad overvol, vooral de Music Discussion en de Chill Out zijn overbevolkt, de laatste tijd is het Holland Forum ook steeds drukker geworden

Posted by Dj Lex on May-29-2001 15:15:

quote:
Originally posted by Blik
ja, het forum raakt inderdaad overvol, vooral de Music Discussion en de Chill Out zijn overbevolkt, de laatste tijd is het Holland Forum ook steeds drukker geworden

ja maar in vergelijking is het hier zeer rustig, maar ja het is eigelijk ook niet te vergelijken, hoeveel van de users zijn nederlandstalig? Misschien 5 % nog niet eens denk ik.

Posted by Miss Proximus on May-29-2001 15:42:

jeetje man! mijn huis is echt gewoon zo'n teringbende (was/afwas/stozuigen etc) en ik kom er gewoon NIET aan toe, omdat TA veel leuker is! Ik heb nog niet zo heel veel posts, maar dat komt omdat ik eigenlijk niet van die onzinnige dingen wil zeggen, dus ik reageer niet zo heel vaak...
zels m'n huiswerk/opdrachten/tentamens leren kom ik eigenlijk niet aan toe! aaaaaaaaaah.....nog n verslaving!

Posted by raoel on May-29-2001 18:56:

Dit is wel het meest relaxte forum wat er hier is.
Niet te druk maar wel voldoende threads zodat er altijd wel wat voor je bij is over zinnige onderwerpen en af en toe onzinnige zoals deze
Maar wel lachen toch.

En als je hier niet achter een nummer komt ga je ff naar unknown-tracks daar is het ook wel leuk en kun je veel info krijgen als je de nieuwe BEATS and SOUNDS bij wilt houden.

En bij Unkonown-tracks kun je er veel helpen omdat wij uit NL toch de TRANCE NATION bij uitstek zijn en al veel nummers kennen die ze in het buitenland niet kennen

Proud to be a dutchman

Posted by Boss on May-30-2001 19:27:

quote:
Originally posted by Dj Lex

ja maar in vergelijking is het hier zeer rustig, maar ja het is eigelijk ook niet te vergelijken, hoeveel van de users zijn nederlandstalig? Misschien 5 % nog niet eens denk ik.

Echt niet, volgensmij zijn er veel meer nederlandse TA's. Zeker 40% ofzo, alleen al als je kijkt naar het aantal posts in het nederlandse forum! Het kan natuurlijk ook zijn dat wij, nederlanders, veel grotere addicts zijn dan de rest van de wereld, en dus meer posten
Maar goed, dit nederlandse forum is echt enoRm goed! 'K vind wel dat er wat meer threads gepost mogen worden. Meestal lult iedereen hier gewoon op 1 onderwerp door, zodat 1 thread uit 8 pagina's bestaat en dat het op het eind over iets heel anders gaat, da's dan wel moeilijk te volgen...

Posted by Opti on May-30-2001 19:40:

quote:
Originally posted by Boss
Meestal lult iedereen hier gewoon op 1 onderwerp door, zodat 1 thread uit 8 pagina's bestaat en dat het op het eind over iets heel anders gaat, da's dan wel moeilijk te volgen...

Ach....als t maar gezellig is

Posted by Boss on May-30-2001 19:47:

Smile

Tuurlijk,
'Hoe meer zielen, hoe meer vreugd', dus ook; 'hoe meer posts, hoe meer vreugd' hehe

Posted by esoterist on May-30-2001 20:41:

Dat probleem zoals julie heb ik niet ben geloof ik maar een partime TA.Zit op meer fora dus kan niet allezz bij houden.
Maar vind het wel leuk om af en toe is wat van me te laten horen.
Maar ik hoop niet dat het hier te druk word want dan word het wel een zooitje denk ik

Posted by Dwingo on May-31-2001 12:16:

quote:
Originally posted by Optimus Trance

Ach....als t maar gezellig is

Dat geld voor hier wel, maar het word bijzonder irritant als een forum als de music discussion, tracklisting request en dergelijk een 'gezellig' zooitje worden. Gewoon omdat die forums er niet voor bestemd zijn.
Diegenen die daar hun theekransje organiseren kunnen van mijn kant in ieder geval een flame verwachten.
Ben niet voor niets TA's enige echte onvervalste RebelChild

En esoterist: In feite is het al een zooitje

Posted by Akira on Jun-01-2001 13:00:

ik vind het altijd wel dik lachen hier hoor

Posted by Dj Lex on Jun-01-2001 14:30:

Heeft er iemand al gekeken bij dat nieuwe forum???

Posted by Opti on Jun-01-2001 20:35:

welek nieuwe forum???

Posted by Henkie_henk on Jun-01-2001 20:38:

Dees misschien?

Amateur DJs & Music Producers Promotion

http://www.tranceaddict.com/forums/....php?forumid=34

Posted by Dj Lex on Jun-01-2001 20:43:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
Dees misschien?

Amateur DJs & Music Producers Promotion

http://www.tranceaddict.com/forums/....php?forumid=34

ja die ja. is het wat Henkie??

Posted by Boss on Jun-01-2001 22:54:

Echtwel, Bellie z'n sets rulen echt zwaar ! da's je bandbreedte zeker waard

Posted by Henkie_henk on Jun-01-2001 23:25:

quote:
Originally posted by Dj Lex

ja die ja. is het wat Henkie??

Ach ik hou meer van commerciele trance.. ik vind de muziek pas leuk als iedereen het leuk vind.. dan weet ik zeker dat ik niet voor schut sta..

Maar voor de rest is het best handig om tips en reviews te krijgen over je sets enzow.. t is wel lache.. en die sets van Bellie hadde we toch al leuk dat ie zo goed als ze eigen forum heeft maar wie weet.. mischien ontstaat hier wel de nieuwe dj jean.. eh ik bedoel tiesto.. wie weet Misschien drage wij daar ook nog aan bij! weehee!

Posted by Boss on Jun-01-2001 23:31:

quote:
Originally posted by Henkie_henk

Maar voor de rest is het best handig om tips en reviews te krijgen over je sets enzow.. t is wel lache.. en die sets van Bellie hadde we toch al leuk dat ie zo goed als ze eigen forum heeft maar wie weet.. mischien ontstaat hier wel de nieuwe dj jean.. eh ik bedoel tiesto.. wie weet Misschien drage wij daar ook nog aan bij! weehee!

Ja, en dan zet 'ie op de cover van z'n cd:
Thanx to all my friends:
'The list is long' (of wat had AvB op z'n basic instinct staan?)

En wij horen dan natuurlijk ook bij die lange lijst .. Zijn wij ff goed....

Posted by Dj Lex on Jun-02-2001 06:52:

quote:

Ja, en dan zet 'ie op de cover van z'n cd:
Thanx to all my friends:
'The list is long' (of wat had AvB op z'n basic instinct staan?)

En wij horen dan natuurlijk ook bij die lange lijst .. Zijn wij ff goed....

Ja wij zijn de mensen die hem goed maken, wij geven hem als fans positieve kritiek. Hehe en nou maar hopen dat er hier een nieuwe Tiesto opstaat, dat zou geweldig zijn.

Posted by moogwai on Jun-02-2001 22:00:

quote:
Echtwel, Bellie z'n sets rulen echt zwaar ! da's je bandbreedte zeker waard

Ja.. die rulen zeker wel ja Daar kunnen veel dj's bij mij in de buurt nog wat van leren...

Posted by Henkie_henk on Jun-03-2001 11:54:

haha je had die dj van hiero moete hore.. gister.. 3 keer stopt ie een plaat.. en is eer een stilte!! hoor je een klein groepje hard applaudiseren en wooooe!!! roepen lol! wie zouden dat nou zijn??

Posted by Dj Lex on Jun-03-2001 11:57:

Hmm das altijd nog beter dan de disco bij ons, die gast pleurt er gewoon cdtjes in.

Posted by Miss Proximus on Jun-03-2001 18:02:

haha...ik vind het echt grappig hoe jullie altijd van de hak op de tak springen! van de TA verslaving..naar Bellie...naar plaatselijke discotheken! lol

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »