TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Mijn ervaring met TA
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
YEAH, WE R ALL TRANCE-JUNKS
Ik ben ook vooral fan van de Chill-Out...
Laatste tijd komen er eigenlijk wel ERRUG veel nieuwe threads enzo...niet echt meer bij te houden...
| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- Ik ben ook vooral fan van de Chill-Out... Laatste tijd komen er eigenlijk wel ERRUG veel nieuwe threads enzo...niet echt meer bij te houden... |
ja, het forum raakt inderdaad overvol, vooral de Music Discussion en de Chill Out zijn overbevolkt, de laatste tijd is het Holland Forum ook steeds drukker geworden
| Originally posted by Blik ja, het forum raakt inderdaad overvol, vooral de Music Discussion en de Chill Out zijn overbevolkt, de laatste tijd is het Holland Forum ook steeds drukker geworden |
jeetje man! mijn huis is echt gewoon zo'n teringbende (was/afwas/stozuigen etc) en ik kom er gewoon NIET aan toe, omdat TA veel leuker is! Ik heb nog niet zo heel veel posts, maar dat komt omdat ik eigenlijk niet van die onzinnige dingen wil zeggen, dus ik reageer niet zo heel vaak...
zels m'n huiswerk/opdrachten/tentamens leren kom ik eigenlijk niet aan toe! aaaaaaaaaah.....nog n verslaving! 
Dit is wel het meest relaxte forum wat er hier is.
Niet te druk maar wel voldoende threads zodat er altijd wel wat voor je bij is over zinnige onderwerpen en af en toe onzinnige zoals deze 
Maar wel lachen toch.
En als je hier niet achter een nummer komt ga je ff naar unknown-tracks daar is het ook wel leuk en kun je veel info krijgen als je de nieuwe BEATS and SOUNDS bij wilt houden.
En bij Unkonown-tracks kun je er veel helpen omdat wij uit NL toch de TRANCE NATION bij uitstek zijn en al veel nummers kennen die ze in het buitenland niet kennen
Proud to be a dutchman

| Originally posted by Dj Lex ja maar in vergelijking is het hier zeer rustig, maar ja het is eigelijk ook niet te vergelijken, hoeveel van de users zijn nederlandstalig? Misschien 5 % nog niet eens denk ik. |
Echt niet, volgensmij zijn er veel meer nederlandse TA's. Zeker 40% ofzo, alleen al als je kijkt naar het aantal posts in het nederlandse forum! Het kan natuurlijk ook zijn dat wij, nederlanders, veel grotere addicts
zijn dan de rest van de wereld, en dus meer posten 
| Originally posted by Boss Meestal lult iedereen hier gewoon op 1 onderwerp door, zodat 1 thread uit 8 pagina's bestaat en dat het op het eind over iets heel anders gaat, da's dan wel moeilijk te volgen... |
Tuurlijk,
'Hoe meer zielen, hoe meer vreugd', dus ook; 'hoe meer posts, hoe meer vreugd' hehe 
Dat probleem zoals julie heb ik niet ben geloof ik maar een partime TA.Zit op meer fora dus kan niet allezz bij houden.
Maar vind het wel leuk om af en toe is wat van me te laten horen.
Maar ik hoop niet dat het hier te druk word want dan word het wel een zooitje denk ik
| Originally posted by Optimus Trance Ach....als t maar gezellig is |

ik vind het altijd wel dik lachen hier hoor 

Heeft er iemand al gekeken bij dat nieuwe forum???
welek nieuwe forum???
Dees misschien?
Amateur DJs & Music Producers Promotion
http://www.tranceaddict.com/forums/....php?forumid=34
| Originally posted by Henkie_henk Dees misschien? Amateur DJs & Music Producers Promotion http://www.tranceaddict.com/forums/....php?forumid=34 |
Echtwel, Bellie z'n sets rulen echt zwaar ! da's je bandbreedte zeker waard 
| Originally posted by Dj Lex ja die ja. is het wat Henkie?? |
leuk dat ie zo goed als ze eigen forum heeft
maar wie weet.. mischien ontstaat hier wel de nieuwe dj jean.. eh ik bedoel tiesto.. wie weet
Misschien drage wij daar ook nog aan bij! weehee!
| Originally posted by Henkie_henk Maar voor de rest is het best handig om tips en reviews te krijgen over je sets enzow.. t is wel lache.. en die sets van Bellie hadde we toch al leuk dat ie zo goed als ze eigen forum heeft maar wie weet.. mischien ontstaat hier wel de nieuwe dj jean.. eh ik bedoel tiesto.. wie weet Misschien drage wij daar ook nog aan bij! weehee! |
.. Zijn wij ff goed....
| Originally posted by Boss Ja, en dan zet 'ie op de cover van z'n cd: Thanx to all my friends: 'The list is long' (of wat had AvB op z'n basic instinct staan?) En wij horen dan natuurlijk ook bij die lange lijst .. Zijn wij ff goed.... |
| Originally posted by Boss Echtwel, Bellie z'n sets rulen echt zwaar ! da's je bandbreedte zeker waard |
Daar kunnen veel dj's bij mij in de buurt nog wat van leren...
haha je had die dj van hiero moete hore.. gister.. 3 keer stopt ie een plaat.. en is eer een stilte!! hoor je een klein groepje hard applaudiseren en wooooe!!! roepen lol! wie zouden dat nou zijn??
Hmm das altijd nog beter dan de disco bij ons, die gast pleurt er gewoon cdtjes in.
haha...ik vind het echt grappig hoe jullie altijd van de hak op de tak springen! van de TA verslaving..naar Bellie...naar plaatselijke discotheken! lol