TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סדאם חוסיין בן זונה הומו!!
Pages (2): « 1 [2]
שמע יש לי יום וחצי לקרוא את כל הספר ועוד לפתור קצת תרגילים ואז אולי אני ישרוד
ורק לחשוב על זה שאני צריך ללמוד עכשיו עד יום חמישי הורגת אותי בא לי למות
ובסופו של דבר אני לא מצליח בכלל להתחיל ללמוד
| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind שמע יש לי יום וחצי לקרוא את כל הספר ועוד לפתור קצת תרגילים ואז אולי אני ישרוד ורק לחשוב על זה שאני צריך ללמוד עכשיו עד יום חמישי הורגת אותי בא לי למות ובסופו של דבר אני לא מצליח בכלל להתחיל ללמוד |
מגנטיות ?
למה זה לא זכור לי
| quote: |
| Originally posted by DjChook מגנטיות ? למה זה לא זכור לי |
עזוב את הסטלן הזה
תציל אותי בא לי למות!!!
| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind עזוב את הסטלן הזה תציל אותי בא לי למות!!! |
לך להזדיין
זה מה שאני זוכר שלמדתי:
כל החרא של השדה חשמלי ומגנטי
מעגלי זרם ישר
טעינה ופריקה של קבל
זרם חילופין
:/
| quote: |
| Originally posted by DjChook כל החרא של השדה חשמלי ומגנטי |
טוב נו לפחות אצלי זה לא מגן אז יש מצב למועד ב
אבל הסיכוי שאני מצליח עכשיו שואף למספר הפעמים שצח עושה ביד בשבעה חודשים
(והמבין יבין)
| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind טוב נו לפחות אצלי זה לא מגן אז יש מצב למועד ב אבל הסיכוי שאני מצליח עכשיו שואף למספר הפעמים שצח עושה ביד בשבעה חודשים (והמבין יבין) |
שמישהו יסביר לי
וצודק, התבלבלתי
גם נזכרתי עכשיו שקוראים לפרק
חשמל ומגנטיות חחח
כאמ מושרה זה החומר הכי מגעיל
עוד לא הבנתם שכל הקטע של הבגרויות זה הימורים !
אנחנו עשינו הימורים אחוש לא בטוחים
חלק מהדברים הימרנו על יותר מחצי מהחומר ...
אני זוכר בתנך מתוך איזה 50 פרקים למדנו איזה 10
וכולם נדפקו ... לא היה שאלה אחת שלמדתי ...
אבל עשיתי את זה כמו אנסין וזיינתי את השכל מצויין
וגם הגישו אותי על ציון טוב אז סופי יש לי מעל 90 ...
כל הקטע זה הימורים - הרכזנו 10 חבר'ה וכל בגרות החלטנו
מה להמר ואמרנו אם נדפק לפחות כולנו נדפק ביחד ...
זה עבד בהכל חוץ מתנ"ך ...



הימורים !!!! אאאהההההה
אני מכור לכל דבר שקשור בהימורים...

למה המציאו את החיש-גד
...
זה רעיון טוב להתחיל להמר...
יש מצב אם אני יהמר על כל מגנטיות אני יזכה? 
מי בא איתי להפגיז את משרד החינוך??@#%$%
המניאקים האלה עשו לנו בגרות בכימיה ב8 ליולי
אאאאאאאאאאא
אני אשתגע, ואני מתגייסת אחרי שבועים
אין לי זמן לחיות!@#!@# הצילו@#%
| quote: |
| Originally posted by Tarantula מי בא איתי להפגיז את משרד החינוך??@#%$% המניאקים האלה עשו לנו בגרות בכימיה ב8 ליולי אאאאאאאאאאא אני אשתגע, ואני מתגייסת אחרי שבועים אין לי זמן לחיות!@#!@# הצילו@#% |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.