TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סדאם חוסיין בן זונה הומו!!
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Narcotic Mind on Apr-01-2003 17:16:

שמע יש לי יום וחצי לקרוא את כל הספר ועוד לפתור קצת תרגילים ואז אולי אני ישרוד
ורק לחשוב על זה שאני צריך ללמוד עכשיו עד יום חמישי הורגת אותי בא לי למות
ובסופו של דבר אני לא מצליח בכלל להתחיל ללמוד


Posted by Hell_Copter on Apr-01-2003 17:19:

quote:
Originally posted by Narcotic Mind
שמע יש לי יום וחצי לקרוא את כל הספר ועוד לפתור קצת תרגילים ואז אולי אני ישרוד
ורק לחשוב על זה שאני צריך ללמוד עכשיו עד יום חמישי הורגת אותי בא לי למות
ובסופו של דבר אני לא מצליח בכלל להתחיל ללמוד


welcome to the club!!
אני יש לי ללמוד את כל הספר של חשמל ואז את כל הספר של מכניקה ולפתור תרגילים ביומיים...
ואני לא מסוגל להתחיל ללמוד


Posted by DjChook on Apr-01-2003 17:19:

מגנטיות ?

למה זה לא זכור לי


Posted by Hell_Copter on Apr-01-2003 17:20:

quote:
Originally posted by DjChook
מגנטיות ?

למה זה לא זכור לי


וואי אחי מישהו האכיל אותך סרטים עם לוקשים!!
זה החלק השלישי בחשמל...
יש אלקטרוסטטיקה
מעגלי זרם ישר
ומגנטיות

אתה אכול סרטים לגמרי


Posted by Narcotic Mind on Apr-01-2003 17:21:

עזוב את הסטלן הזה
תציל אותי בא לי למות!!!


Posted by Hell_Copter on Apr-01-2003 17:23:

quote:
Originally posted by Narcotic Mind
עזוב את הסטלן הזה
תציל אותי בא לי למות!!!


אני רוצה להתאבד!!!
אחי אין לך מושג כמה חומר זה ללמוד ביומיים...
אין מצב אני מספיק בחיים!!
נתחיל להמר על דברים לפי דעתי


Posted by DjChook on Apr-01-2003 17:25:

לך להזדיין

זה מה שאני זוכר שלמדתי:

כל החרא של השדה חשמלי ומגנטי

מעגלי זרם ישר
טעינה ופריקה של קבל

זרם חילופין

:/


Posted by Hell_Copter on Apr-01-2003 17:27:

quote:
Originally posted by DjChook
כל החרא של השדה חשמלי ומגנטי


שדה מגנטי....
מגנטיות....

מצא את ההבדלים


Posted by Narcotic Mind on Apr-01-2003 17:29:

טוב נו לפחות אצלי זה לא מגן אז יש מצב למועד ב
אבל הסיכוי שאני מצליח עכשיו שואף למספר הפעמים שצח עושה ביד בשבעה חודשים
(והמבין יבין)


Posted by Hell_Copter on Apr-01-2003 17:30:

quote:
Originally posted by Narcotic Mind
טוב נו לפחות אצלי זה לא מגן אז יש מצב למועד ב
אבל הסיכוי שאני מצליח עכשיו שואף למספר הפעמים שצח עושה ביד בשבעה חודשים
(והמבין יבין)


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחד חזק בהחלט!!!!!!!!!!!!!!!!

אני מצטרף אליך בדימוי הזה...


Posted by DjChook on Apr-01-2003 18:07:

שמישהו יסביר לי

וצודק, התבלבלתי

גם נזכרתי עכשיו שקוראים לפרק

חשמל ומגנטיות חחח


כאמ מושרה זה החומר הכי מגעיל


Posted by luckystrike on Apr-01-2003 19:07:

עוד לא הבנתם שכל הקטע של הבגרויות זה הימורים !

אנחנו עשינו הימורים אחוש לא בטוחים
חלק מהדברים הימרנו על יותר מחצי מהחומר ...

אני זוכר בתנך מתוך איזה 50 פרקים למדנו איזה 10
וכולם נדפקו ... לא היה שאלה אחת שלמדתי ...
אבל עשיתי את זה כמו אנסין וזיינתי את השכל מצויין
וגם הגישו אותי על ציון טוב אז סופי יש לי מעל 90 ...


כל הקטע זה הימורים - הרכזנו 10 חבר'ה וכל בגרות החלטנו
מה להמר ואמרנו אם נדפק לפחות כולנו נדפק ביחד ...
זה עבד בהכל חוץ מתנ"ך ...



הימורים !!!! אאאהההההה
אני מכור לכל דבר שקשור בהימורים...

למה המציאו את החיש-גד
...


Posted by Hell_Copter on Apr-01-2003 19:11:

זה רעיון טוב להתחיל להמר...
יש מצב אם אני יהמר על כל מגנטיות אני יזכה?


Posted by Tarantula on Apr-01-2003 23:37:

מי בא איתי להפגיז את משרד החינוך??@#%$%


המניאקים האלה עשו לנו בגרות בכימיה ב8 ליולי

אאאאאאאאאאא
אני אשתגע, ואני מתגייסת אחרי שבועים
אין לי זמן לחיות!@#!@# הצילו@#%


Posted by Hell_Copter on Apr-02-2003 03:37:

quote:
Originally posted by Tarantula
מי בא איתי להפגיז את משרד החינוך??@#%$%


המניאקים האלה עשו לנו בגרות בכימיה ב8 ליולי

אאאאאאאאאאא
אני אשתגע, ואני מתגייסת אחרי שבועים
אין לי זמן לחיות!@#!@# הצילו@#%


מה?!?!?!
דחו את זה ל 8 ביולי?!?!
עוד נפילה
עכשיו בדוק אין סנסיישן בשבילי... אפילו אם היה מישהו שיבוא איתי...

"נפלת חזק, ותודה שאתה בכלל לא שולט בחיים שלך..."


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.