TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »

Posted by HBtje on Nov-25-2003 13:40:

volgens de site van Paultje staat ie gewoon op Innercity de 20e december dus hij is er gelukkig wel bij

Posted by Blik on Nov-27-2003 12:14:

De timetable van de main en de nieuwe techno time-table

Parkhal/Apothose
21:00 Jaimy
22:30 Stanton Warriors
0:15 Benjamin Bates
1:45 Ti�sto
3:30 Sven V�th
5:15 Paul van Dyk

Randstadhal/Sao Paulo
21:00 Bart Skils
23:00 Agoria
1:00 Dave Clarke
3:00 Christian Varela
5:00 Takkyu Ishino

Posted by magrec on Nov-27-2003 12:16:

lol paul van dyk na sven vath...

Posted by jp on Nov-27-2003 13:31:

PvD zo laat?

Dan zit er niks anders op dan zaterdagochtend na Vandit Night gelijk in de auto te stappen en dan maar 's avonds te gaan slapen.

Zo rond de tijd dat Tijsto begint zullen we wel in de RAI zijn...

Posted by TranceFool on Nov-27-2003 17:48:

quote:
Originally posted by FunkySimon
Ik las ook dat innercity een nieuw zalen systeem heeft

als een zaal (te) vol zit dan gaan ze mensen tegen houden zodat het niet te druk wordt in 1 zaal, mensen krijgen dan geen toegang meer tot de zaal en zullen naar een ander deel van de RAI moeten gaan.

Aan de ene kant wel goed, dan is het bij tiesto bijvoorbeeld niet zo vreselijk druk als vorig jaar, maar aan de andere kant ook wel raar want zo krijg je 1 groot feest waarin allemaal kleine feestjes zich plaatsvinden waarbij je soms dus niet naar binnen kan

Zelfde als ze bij ILT doen dus

Posted by jp on Nov-27-2003 18:59:

Als het bij Tijsto echt heel druk wordt, dan is Coolio natuurlijk het beste alternatief

Posted by MennoB on Nov-27-2003 19:04:

quote:
Originally posted by jp
Als het bij Tijsto echt heel druk wordt, dan is Coolio natuurlijk het beste alternatief

Uiteraart. Maar wij blijven denk ik alleen maar in de Main.

Posted by basvh on Nov-27-2003 19:10:

quote:
yup idd, zullen ze wel gedaan hebben omdat het vorig jaar bij Tiesto echt niet normaal vol stond

vorig jaar was het in het begin bij tiesto idd druk, na 20 min na wat ellebogen werk had ik alle ruimte

quote:
Zo rond de tijd dat Tijsto begint zullen we wel in de RAI zijn...

vind het je dat niet wat laat om bij dit feest aantekomen. Ik zou het iig zonde vinden ik ben er iig vanaf de eerste seconde bij!!

Posted by jp on Nov-27-2003 20:14:

Het is misschien een beetje zonde, maar na 7 uur (!!!) PvD in Berlijn (tot 09:00hr) en 675km terug rijden naar Amsterdam is het beter om eerst effe uitgebreid te maffen.

Trouwens, het begint pas �cht rond 02:00hr, als men het volume opvoert en de lasers aan gaan

Posted by basvh on Nov-27-2003 20:17:

quote:
Originally posted by jp
Het is misschien een beetje zonde, maar na 7 uur (!!!) PvD in Berlijn (tot 09:00hr) en 675km terug rijden naar Amsterdam is het beter om eerst effe uitgebreid te maffen.

Trouwens, het begint pas �cht rond 02:00hr, als men het volume opvoert en de lasers aan gaan

jah da snap ik, een lange terugreis is soms echt dodelijk.

je 2e opmerking ben ik niet met je eens, op sommige feesten is het na een kleine 2 uur al dik feest. En een feestje bouw je trouwens zelf!

Posted by Muppet on Nov-27-2003 21:23:

Net m'n kaartje gehaald, is er al een lijste van iedereen die meegaat of niet???

Greetz Muppet

Posted by Duke2003 on Nov-27-2003 21:26:

quote:
Originally posted by Muppet
Net m'n kaartje gehaald, is er al een lijste van iedereen die meegaat of niet???

Greetz Muppet

nope

Posted by HiGH_NrG on Nov-28-2003 09:42:

quote:
yup idd, zullen ze wel gedaan hebben omdat het vorig jaar bij Tiesto echt niet normaal vol stond

Iets meer naar achteren was er ruimte zat...

En ik vind 't echt totale onzin dat een zaal dan dichtgaat, je moet dan dus al 30min van te voren naar de goeie plek lopen. Wat een onzin!

Posted by ROFL on Nov-28-2003 15:44:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Iets meer naar achteren was er ruimte zat...

En ik vind 't echt totale onzin dat een zaal dan dichtgaat, je moet dan dus al 30min van te voren naar de goeie plek lopen. Wat een onzin!

We stonden vorig jaar nou duidelijk niet vooraan. Het stond daarvoor echt ziekelijk vol, waardoor het dus onmogelijk werken was voor bijvoorbeeld EHBO. Zulke dingen zijn best belangrijk om een feest leefbaar te maken.

Maar inderdaad balen als je om die reden je favo dj mist ja. Maar ik denk dat ID&T op deze manier probeert te voorkomen wat er 3 jaar geleden gebeurde. Ts natuurlijk een ander iets, maar doden op een feest is natuurlijk het slechtste wat je kan gebeuren als organisatie.

Posted by Opti on Nov-28-2003 15:51:

doden?

Posted by ROFL on Nov-28-2003 21:23:

quote:
Originally posted by Optimus
doden?

Ja, toen was er nog geen een-richtingsverkeer, wat ze als gevolg van dat hebben ingevoerd. Misschien was het trouwens ook Shockers, maar ts in ieder geval dezelfde organisatie.

Los van alle organisaties: je wil gewoon dat mensen een leuke avond hebben en dan moet je als het te vol wordt maatregelen nemen.

Een dode dus

Posted by AlFerox on Nov-29-2003 12:23:

op de eerste shockers is iemand overleden, maar dat was niet omdat het te druk was ofzo hoor..

Posted by jp on Nov-29-2003 14:19:

Ik zie op elk feest wel mensen sterven

"omfg I die!" hoor je dan

in plaats van naar de ehbo te lopen

gaan ze gewoon door met springen

Posted by Opti on Nov-29-2003 14:29:

quote:
Originally posted by jp
Ik zie op elk feest wel mensen sterven

"omfg I die!" hoor je dan

in plaats van naar de ehbo te lopen

gaan ze gewoon door met springen

lol

Posted by Blik on Nov-29-2003 15:05:

kreeg vandaag weer het ID-T magazine binnen, werd er natuurlijk ook reclame gemaakt voor Innercity, maar Ti�sto stond niet eens bij de line-up

Posted by magrec on Nov-29-2003 16:46:

Over 3 weken is het zover...
Zal het uitverkocht raken dit jaar?

Ik ga wel via mtv kijken ofzo hoef ik ook niet bang te zijn dat ik ergens niet binnen kom

Posted by basvh on Nov-29-2003 19:27:

quote:
Originally posted by AlFerox

op de eerste shockers is iemand overleden, maar dat was niet omdat het te druk was ofzo hoor..

dat was een jongen uit den bosch die 12 pillen op had. zijn levensmotto was trouwens als ik dood ga dan ga ik feestend.

Posted by Fkwebeman on Dec-01-2003 18:52:

euh..

wat weet deze site wat wij niet weten??

quote:
20 december INNERCITY!! Een must voor elke dance liefhebber, met als afsluiter een 4 uur lange set van Sven V�th!! Speel mee met wintickets en win 2 kaarten voor het dansfeest der dansfeesten!

bron HIERO VOOR ALS JE HET WILT CONTROLEREN

Posted by Blik on Dec-01-2003 18:54:

quote:
Originally posted by Fkwebeman
euh..

wat weet deze site wat wij niet weten??

bron HIERO VOOR ALS JE HET WILT CONTROLEREN

zou Ti�sto dan toch niet komen....

In het laatste SLAM-magazine staat een grote Innercity-reclame in, alle grote namen staan erop, behalve die van Ti�sto....

Posted by snitz on Dec-01-2003 19:01:

quote:
Originally posted by Blik
zou Ti�sto dan toch niet komen....

In het laatste SLAM-magazine staat een grote Innercity-reclame in, alle grote namen staan erop, behalve die van Ti�sto....

Da zou een mooie naaistreek zijn

quote:
als ik dood ga dan ga ik feestend

da wordt mijn motto ook whahahah

Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »