TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »
volgens de site van Paultje
staat ie gewoon op Innercity de 20e december dus hij is er gelukkig wel bij
De timetable van de main en de nieuwe techno time-table
Parkhal/Apothose
21:00 Jaimy
22:30 Stanton Warriors
0:15 Benjamin Bates
1:45 Ti�sto
3:30 Sven V�th
5:15 Paul van Dyk
Randstadhal/Sao Paulo
21:00 Bart Skils
23:00 Agoria
1:00 Dave Clarke
3:00 Christian Varela
5:00 Takkyu Ishino
lol paul van dyk na sven vath...
PvD zo laat?
Dan zit er niks anders op dan zaterdagochtend na Vandit Night gelijk in de auto te stappen en dan maar 's avonds te gaan slapen.
Zo rond de tijd dat Tijsto begint zullen we wel in de RAI zijn...
| quote: |
| Originally posted by FunkySimon Ik las ook dat innercity een nieuw zalen systeem heeft als een zaal (te) vol zit dan gaan ze mensen tegen houden zodat het niet te druk wordt in 1 zaal, mensen krijgen dan geen toegang meer tot de zaal en zullen naar een ander deel van de RAI moeten gaan. Aan de ene kant wel goed, dan is het bij tiesto bijvoorbeeld niet zo vreselijk druk als vorig jaar, maar aan de andere kant ook wel raar want zo krijg je 1 groot feest waarin allemaal kleine feestjes zich plaatsvinden waarbij je soms dus niet naar binnen kan |
Als het bij Tijsto echt heel druk wordt, dan is Coolio natuurlijk het beste alternatief 
| Originally posted by jp Als het bij Tijsto echt heel druk wordt, dan is Coolio natuurlijk het beste alternatief |
| Originally posted by FunkySimon yup idd, zullen ze wel gedaan hebben omdat het vorig jaar bij Tiesto echt niet normaal vol stond |
| Zo rond de tijd dat Tijsto begint zullen we wel in de RAI zijn... |
Het is misschien een beetje zonde, maar na 7 uur (!!!) PvD in Berlijn (tot 09:00hr) en 675km terug rijden naar Amsterdam is het beter om eerst effe uitgebreid te maffen.
Trouwens, het begint pas �cht rond 02:00hr, als men het volume opvoert en de lasers aan gaan 
| Originally posted by jp Het is misschien een beetje zonde, maar na 7 uur (!!!) PvD in Berlijn (tot 09:00hr) en 675km terug rijden naar Amsterdam is het beter om eerst effe uitgebreid te maffen. Trouwens, het begint pas �cht rond 02:00hr, als men het volume opvoert en de lasers aan gaan |
Net m'n kaartje gehaald, is er al een lijste van iedereen die meegaat of niet???
Greetz Muppet
| Originally posted by Muppet Net m'n kaartje gehaald, is er al een lijste van iedereen die meegaat of niet??? Greetz Muppet |
| Originally posted by FunkySimon yup idd, zullen ze wel gedaan hebben omdat het vorig jaar bij Tiesto echt niet normaal vol stond |
| Originally posted by HiGH_NrG Iets meer naar achteren was er ruimte zat... En ik vind 't echt totale onzin dat een zaal dan dichtgaat, je moet dan dus al 30min van te voren naar de goeie plek lopen. Wat een onzin! |
doden?
| Originally posted by Optimus doden? |
op de eerste shockers is iemand overleden, maar dat was niet omdat het te druk was ofzo hoor..
Ik zie op elk feest wel mensen sterven
"omfg I die!" hoor je dan
in plaats van naar de ehbo te lopen
gaan ze gewoon door met springen

| Originally posted by jp Ik zie op elk feest wel mensen sterven "omfg I die!" hoor je dan in plaats van naar de ehbo te lopen gaan ze gewoon door met springen |
kreeg vandaag weer het ID-T magazine binnen, werd er natuurlijk ook reclame gemaakt voor Innercity, maar Ti�sto stond niet eens bij de line-up
Over 3 weken is het zover...
Zal het uitverkocht raken dit jaar?
Ik ga wel via mtv kijken ofzo
hoef ik ook niet bang te zijn dat ik ergens niet binnen kom 
Originally posted by AlFerox op de eerste shockers is iemand overleden, maar dat was niet omdat het te druk was ofzo hoor.. |
euh..
wat weet deze site wat wij niet weten??
| 20 december INNERCITY!! Een must voor elke dance liefhebber, met als afsluiter een 4 uur lange set van Sven V�th!! Speel mee met wintickets en win 2 kaarten voor het dansfeest der dansfeesten! |
| Originally posted by Fkwebeman euh.. wat weet deze site wat wij niet weten?? bron HIERO VOOR ALS JE HET WILT CONTROLEREN |
| Originally posted by Blik zou Ti�sto dan toch niet komen.... In het laatste SLAM-magazine staat een grote Innercity-reclame in, alle grote namen staan erop, behalve die van Ti�sto.... |
| als ik dood ga dan ga ik feestend |