TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN***
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 »
| quote: |
| Originally posted by Jesse Bedankt voor de kritiek, had zelf het idee dat het op het einde wat beter ging eigenlijk...maar goed, overgang op 54"40: de plaat was op! Vandaar dat het nogal abrupt ging... En die afsluiter, ach je probeert eens wat nieuws het was trouwens Rank 1 - Symsonic |
| Originally posted by Spinnin Jack Jah als de jury objectief is dan maakt het geen kont uit. De argwaan is meestal meer bij de deelnemers die verloren hebben. Je weet wel >> Vriendjespolitiek blah blah blah... |
| Originally posted by Switch Groep 2 (zonder beoordeling van gtrecords) Nummer 7: (Japeman) Deze set had de mooiste opening track meteen mijn attention. Conclusie: -Track keuze: 8 -Overgangen: 6 -Opbouw: 8 Deze set heeft veel diversiteit hier een daar een klassieker wat erkenning geeft en je niet afhaakt in een set. Jammer is het dat het tot minuut 40 geweldig is een daarna wat slordig word. Dan bedoel ik overgangen en het volume dat ineens te hoog word Jammer! Mijn slot conclusie: Nummer 27 en 17 gaan door! Succes verder jongens En de andere twee bedankt voor de inzet |
| Originally posted by Switch TAW wil de winnaar weer uitzenden! |
| Originally posted by Switch ik heb dat allang besproken met sido of sander, weet effe niet welke ![]() hij is professioneel genoeg om daar geen extra punten aan te geven |
| Originally posted by japeman Nu echt, of gaan ze weer alleen zeggen dat ze 'm gaan uitzenden? |
| Originally posted by Switch err hoezo? hebben ze em niet uitgezonden dan? |
Dit^^^ klopt ja. Vol"G"ens mij zou dit op een zaterdagmorgen uitgezonden worden en is dit niet gebeurt omdat er "iets" tussen was gekomen 
Ben net begonnen met luisteren naar de sets van de tweede ronde en er zitten sommige
tussen. Heb nummers 19, 17 en 30 tot nu toe geluisterd en ben onder de indruk
Alleen zouden we ook misschien de tracklists mogen als jury-leden. Ik wil namelijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag een paar titels weten van nummers.
Zouden die mensen het op een manier online kunnen zetten zonder hun naam bekend te maken
Greetz Muppet
| Originally posted by Muppet Alleen zouden we ook misschien de tracklists mogen als jury-leden. Ik wil namelijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag een paar titels weten van nummers. Zouden die mensen het op een manier online kunnen zetten zonder hun naam bekend te maken |
| Originally posted by Ding Chavez Als je even geduld hebt kan iedereen zijn tracklist online zetten als ze eruit liggen. |
Is het misschien een ideetje dat we onze tracklists pm'en naar Switch?
Dan kan hij ze bekend maken...
| Originally posted by Bailey Is het misschien een ideetje dat we onze tracklists pm'en naar Switch? Dan kan hij ze bekend maken... |
| Originally posted by SnuggLe Taotek toch, Bailey? |
krijg ik net binnen op me email van gtrecords:
| Hey Frank, Bij toeval kijk ik op de hotmail die ik noooooooit gebruik, maar ik heb pas 4 mixen!! ik dacht dat het er 5 waren!! Je hebt morgen mijn uitslag!! |
| Moet het trouwens een gedetaileerd oordeel zijn of wil je alleen de winnaar weten?? |
| ik zie net dat de 5e er ook op staat!!! |
| Dus ik hoef nu alleen nummer 30 maar te doen? |
| mooi |
Sjezus, wat een sukkel zeg.
Mag hij ook lezen van mij part.
Eerst een grote mond van: Ja ik heb een boekingsbureau of weet ik veel wat, ik wil VEEL mixen. En nu dit.
Delete zijn account, anders zijn alle mixen dadelijk in omloop 
![]()
ik zal niklas harding wel effe vertellen dattie niet met een goede label in zee is gegaan 
| Originally posted by MennoB WTF!! Word ik eruit geknikkert omdat mijn geluidskwaliteit iets minder is iig, succes voor de gene die door zijn |
.
| Originally posted by kolkiewolkie Nog even hier op terugkomend (zit nou nog ff terug te luisteren, overleg geschiedde namelijk zonder het bijzijn van de setjes) het was dus nummer 8 waarvan de geluidskwaliteit om te huilen was. Dat maakt voor de eindbeoordeling niks uit trouwens, Magrec en ik hadden het namelijk toch over 'de set met de beroerde geluidskwaliteit' en 'de set met traffic'. Dat ik me daarbij vergiste in de nummering maakte ff niet uit, omdat toch de andere mixen doorzijn. Wellicht ten overvloede maar dit was dus in principe mijn nummer 2. |

Mijn playlist btw:
01. Vi�t - Sky (Magik Muzik Remix)
02. Firewall - Sincere (Lange Mix)
03. Armin van Buuren feat. System F - From The Heart
04. Pulser - My Religion
05. Dogzilla - Dogzilla (Simon Patterson & Richie Kayvan Mix)
06. Carlo Resoort - "O" Class
07. Fictivision vs. C-Quence - Symbols
08. Ti�sto - Traffic
09. Marco V. - Solaris
10. Veracocha - Carte Blance (Ronald van Gelderen Remix)
11. DJ Ton T.B. - Electronic Malfunction
12. CERN - The Message (Northern Mix)
13. Andy Hunter - GO (Antillas Remix)
naja die van mij ook maar dan..
01. Tonedepth - Absynth (Original Mix)
02. DJ 19 - Breaking Of The Dawn (Thomas Penton Remix)
03. Thomas Penton & Anthony - El Ritmo Sensual (Original Mix)
04. Graham & Porter - 2 Days On Landsdowne (Original Mix)
05. Sander van Doorn - Loaded (SVD Remix)
06. Roland Klinkenberg - Melting Point (Original Mix)
07. Ozgur Can - Over Nothing At All (Original Mix)
08. Pig & Dan - Jelly (Original Mix)
09. Ozgur Can - Weightless (Original Mix)
10. San - XLR8 (Original Mix)
W000t maar wanneer zijn nou de uitslagen van ronde 2 ?
| Originally posted by Ferry 0 W000t maar wanneer zijn nou de uitslagen van ronde 2 ? |

en de beoordeling is ook fucking lastig zeg