TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Hva hører du på nå?
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 »
riva- time is the healer (armin van buuren rmx)
Giuseppe Ottaviani - Linking People

Now Playing: BCML - Mr. Horowitz (Way Out West remix) - [02:17m of 08:00m/320Kbps/44KHz/18,33 Mb]
| quote: |
| Originally posted by Soeder Giuseppe Ottaviani - Linking People |
toby- finaly together
hørte nettopp det nye albumet til armin, -shivers, som jeg kjøpte på iTunes ms.. og jeg må si at jeg ble litt skuffa.. likte ikke helt de litt roligere låtene og vokalene er generelt sett ganske dårlige på hele albumet, synes jeg.. sier litt når shivers er den låta med de beste vokalene.. den eneste låta jeg virkelig likte, var bounce back, med remy & roland klinkenberg.. zocalo med gabriel & dresden og control freak var også greie.. empty state og wall of sound går også kanskje an..
| Originally posted by Sanjoy hørte nettopp det nye albumet til armin, -shivers, som jeg kjøpte på iTunes ms.. og jeg må si at jeg ble litt skuffa.. likte ikke helt de litt roligere låtene og vokalene er generelt sett ganske dårlige på hele albumet, synes jeg.. sier litt når shivers er den låta med de beste vokalene.. den eneste låta jeg virkelig likte, var bounce back, med remy & roland klinkenberg.. zocalo med gabriel & dresden og control freak var også greie.. empty state og wall of sound går også kanskje an.. |
Now Playing: diego ray - superhero (original version) - [04:47m of 06:36m/217Kbps/44KHz/10,28 Mb]
Litt småcheesy house. Akkurat sånn jeg liker den.
Electrovoya - Days Like These...går rett og slett ikke lei av denne låta 
marco v.- godd
Mass in orbit - Connect (Satellit mix)
Pharmacy Of Sound - Searching For Substance
Now Playing: Photon Project - Enlightenment 2005 - [02:33m of 08:46m/128Kbps/44KHz/8,04 Mb]
Kan lastes ned gratis fra trance.nu
så nå har det kommet en 2005 remake?
husker at jeg har denne på academy of trance 2 albumet mitt 
| Originally posted by Lil-H så nå har det kommet en 2005 remake? husker at jeg har denne på academy of trance 2 albumet mitt |
DJ Alfi - Sandwiches [6:02]
Bra låt denne Alfi.. kan du poste eller linke teksten?
Now Playing: Andain - Beautiful Things Gabriel and Dresden Unplugged Mix - [04:16m of 10:47m/192Kbps/44KHz/14,81 Mb]
mmmmmmmm
TPOD 2, CD 1
Marksun & Brain - Neno Itome (Original Mix)
Ganske simpel låt, men fy faen for en main lead. Digger den melodien
| Originally posted by netroM DJ Alfi - Sandwiches [6:02] Bra låt denne Alfi.. kan du poste eller linke teksten? |
ehrm.. du kan bruke edit da :P
Fatboy Slim - Acid 8000 [7:28]
og tror det skal være:
I know you wanna do it,
You know i wanna do it too.
out here on the dance floor,
where we can make sandwiches.
You can be the bun,
And i can be the burger, girl
I know you wanna do it,
and we can make sandwiches.
alex fakey- painted black (syntone)
neste: dumonde- god music(cosmic gate)
Now Playing: Dumonde - Human (Ill.Skillz Remix) - [00:34m of 06:55m/203Kbps/44KHz/10,05 Mb]
D&B remix av Human, diggbart
Max Graham -Tell You
Har nesten forelska meg i denne låta.. Utrolig digge vokaler.. likte den ikke så godt i starten, men nå...!
genlog- mockmoon