TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Posta bilder på er själva!
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE WHAT!?? Brukar man inte sälja kissemissar för typ 1-5:- styck? Annars ska jag nog ta å bli kattuppfödare |
| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE WHAT!?? Brukar man inte sälja kissemissar för typ 1-5:- styck? Annars ska jag nog ta å bli kattuppfödare |
| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE WHAT!?? Brukar man inte sälja kissemissar för typ 1-5:- styck? Annars ska jag nog ta å bli kattuppfödare |
| quote: |
| Originally posted by Glorie gylle, tycker den om att ligga på axeln din? va coolt. |

| quote: |
min katt springer om jag kommer typ |

iiiiii va söta! Jag vill ha en katt! Men jag får nog holla mig till min vovve och hoppas på att jag får behålla en av hennes valpar istället 
Fast nu är vi nog lite på fel spår.. Bilder på oss och inte djursnack 
iiiiii va söta! Jag vill ha en katt! Men jag får nog holla mig till min vovve och hoppas på att jag får behålla en av hennes valpar istället 
Fast nu är vi nog lite på fel spår.. Bilder på oss och inte djursnack
även fast dom är mycket söta
Edit: Varför kan jag inte delita min föregånede post?
har en f.d. flickvän vars mamma var kattuppfödare 
de såldes för 3-4 om inte 5ggr det priset
sjukt mkt pengar kommer jag ihåg.. hade typ specialbyggt en sida utav huset för just kattuppfödning, men jag antar att de hade råd med det 
HOLY SHIT!
Scary motherf.u.c.k.e.r

Tagen med min Sharp GX30 phone 
kanske ska tillägga att detta är Stiiiiiiiiv
wow, med din mobil?
snyggaste bilden jag sett som är tagen med en mobil iaf 
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew wow, med din mobil? snyggaste bilden jag sett som är tagen med en mobil iaf |
| quote: |
Originally posted by SWE_TRANCE |
| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE HOLY SHIT! Scary motherf.u.c.k.e.r ![]() Tagen med min Sharp GX30 phone ![]() kanske ska tillägga att detta är Stiiiiiiiiv |
| quote: |
| Originally posted by P4z! Är det inte den telefonen som har 1 megapixels upplösning på den inbyggda kameran? |
Mycket bra kvalitet för att vara tagen med en telefon 
Dock ska man ju inte stirra sig blind på upplösning, det viktiga är att det är bra optik. En kamera på 3 megapixel kan ge mycket sämre bilder än en med 1 megapixel.
| quote: |
| Originally posted by P4z! Är det inte den kameran som har 1 megapixels upplösning på den inbyggda kameran? |
| quote: |
| Originally posted by Try Hur mycke minne? Och hur många bilder på högsta kvalitéen? |

JAYBEE HAHA STEVE i ett nötskal =) vart tog du den bliden 
Själv tänkte jag lägga upp en bild men jag undrar hur man gör det under sina egna inställningar... tips någon 
| quote: |
| Originally posted by EsseT JAYBEE HAHA STEVE i ett nötskal =) vart tog du den bliden ![]() Själv tänkte jag lägga upp en bild men jag undrar hur man gör det under sina egna inställningar... tips någon |

| quote: |
| Originally posted by EsseT JAYBEE HAHA STEVE i ett nötskal =) vart tog du den bliden ![]() Själv tänkte jag lägga upp en bild men jag undrar hur man gör det under sina egna inställningar... tips någon |

Med lite alkohol i kroppen kan man ha såhär skoj inne på skolan klockan tio på kvällen på väg till Slottstallarna. (vi funderar på att ansöka till castingen till den kommande resident evil-filmen
)
STEVE och ST_adrew tack för tipsen hoppas jag löser det 
HEHE steve ok då vet jag vart du smyger omkring ilkpg hehe 
Nästa gång vill jag vara med =) HEHE
| quote: |
| Originally posted by EsseT STEVE och ST_adrew tack för tipsen hoppas jag löser det ![]() HEHE steve ok då vet jag vart du smyger omkring ilkpg hehe ![]() Nästa gång vill jag vara med =) HEHE |
jag vill ha denna bilden istället... 
bild = borta
Okajj, cowboys...
Här kommer den senaste på majj..PARTY

| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE Okajj, cowboys... Här kommer den senaste på majj..PARTY |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.