TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- varför är jag fortfarande uppe?
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »
har suttit å spelat cs sedan kl 19.00
Ska sova nu tänkte jag 
Är det någon mer sweTA som lirar cs tro??
GNIGHT!!
| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE har suttit å spelat cs sedan kl 19.00 Ska sova nu tänkte jag ![]() Är det någon mer sweTA som lirar cs tro?? GNIGHT!! |
Var kul men kändes knas att göra en video om dataspel.. .inte helt mitt område så att säga med dom blev jäkligt nöjda.
| Originally posted by SteveTranz4ever Inte jag men jag har nog inte nämt att jag gjorde en video åt en ny startad liga med ett spel system lik tex. Allsvenskan. Blev kontaktat genom kontakter kan man säga efter att dom hade sett ett par videos jag gjort (brorsan känner en av dom) och blev ombedd att göra denna intro film för deras kick-off för siten och starten för ligan. På kick-offen satt det ca. 100-120 personer, då världs eliten inom CS för att höra om detta spelsystem och dess regler osv. osv osv. Och först av allt skulle dom visa introduktions filmen som då jag gjort... Var kul men kändes knas att göra en video om dataspel.. .inte helt mitt område så att säga med dom blev jäkligt nöjda.www.SEL.nu är adressen till dom. Till en början blev dom sponsrade av Samsung med 500´000 kronor som mestadels gick till prispengar för dom klaner som var med och spelade. På ett par dagar hade videon blivit nerladdad ca. 2500 gånger... nu e de uppe i 3600 typ Ta hem den från denna adress... http://www.fegis.nu/?id=6&D=78 Tyvärr har dom inte gett nåt cred till mig på sidan + att jag fick aldrig dom pengar jag var utlovad så jag la ner samarbetet... Jag vill göra min grej då hellre |

Kollat på film o tankat massa musik, men det är ingen vettig ursäkt.
zzzzzzz......
för att det e SEMESTERrrrr
men jag ska faktiskt försöka att sova nu 
Den vägrar dö! Ha!
Jag kan inte sova därför att jag är en åsna och inte gått och lagt mej än.
Imorgon är det midsommar, vafaan. Ska ta en cigarett nu sen lägga mej.
Preliminär morgondagskalkyl
Beräknad mängd sömn: 6 h
Beräknad alkoholkonsumption: Mängder.
Beräknad mängd artighetsnack: Mängder!
Slutsats: Upplagt för fiasko 
För att min brandvägg råka paja mitt internet, o det skulle jag aldrig gå o sova om man visste att inte internet funka...
*ser soluppgången, går o lägger mig*
Kan inte sova då da....Å så ska man upp kl 0430 imorgon...
Inte bra detta...
Nu måste han sova...Ska ju upp om 3 timmar...Damn work...
Har spelat en massa CS och lattjat med hemsidan..
Men nu äre dags för sängen tror jag 
Imorrn äre party som vanligt...

fan, går ju inte att lägga sig med vetskapen om att sensation white är live samtidigt
måste ju höra då 
Håller med, totalt omöjligt!
.... för att allt suger...
känner bara inte för att sova just nu....ska nog sova snart ändå....kropppen känns men jag vill ändå inte sova....sitter å tankar nya mp3or å lyssnar igenom ett tag till tror jag 
mår allmänt bra, så vem behöver sova?
varför är en hemlis
hihi jag vet jag vet jag vet varför endre mår så bra....men ja tänker inte säga något 
| Originally posted by Vizay hihi jag vet jag vet jag vet varför endre mår så bra....men ja tänker inte säga något |
Originally posted by Endre |
jaha... o nu vill ni såklart att nån ska säga "vaddå, berätta!!"...
vaddå, berätta!! 
postar en tråd på måndag, hihi 
hihihihi ..jag vet oxå ! ..JAG JAG JAG JAG ...BARA _JAAAG_ VET

haha, alla vet :P
för jag är liyte fuller.. 

| Originally posted by TrancE_GyLLe för jag är liyte fuller.. ![]() |
Känner igen de där MiB mina katter vart likadana när jag hade dom oxå....Busa som fan på morgonen när dom skulle ha mat...

| Originally posted by x-dream Känner igen de där MiB mina katter vart likadana när jag hade dom oxå....Busa som fan på morgonen när dom skulle ha mat... |