TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation in Belgium
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »
Posted by TOR on Mar-13-2005 18:17:
| quote: |
Originally posted by Kaidreas
ma gvd it's oke to bash Tiesto but it's not oke to bash elof. |
wtf has tiesto to do with anything?
| wtf als ik zeg dat ik elof slecht vind en dat ik de hype erond verafschuw, dat is mijn zaak toch zeker. als ge daarom als zegt dat ik jaloers ben... jeeeees.elof zal zeker niet beginnen blijten dat er 1 iemand geen fan van hem is. in mijn plek zullen er toch nog 10 in de plaats komen zekerst. |
euhm.. niemand heeft op u gereageerd, toch?
Posted by Jasperovitsj on Mar-13-2005 18:19:
Dries heeft het op dat dance4mation topic denk ik...
Posted by Phortastic on Mar-13-2005 18:21:
Originally posted by TOR
wtf has tiesto to do with anything?
|
hij wil denk ik gewoon ma zeggen da het een beetje raar is da bashen op tiesto aanvaard wordt en daar kraait gene haan naar en dat als ene iets slecht zegt over elof der wel een pak reacties op komen.
Nu ja kga me der ni mee moeien, kheb Elof nog nooit gehoord dus hou ik men teut. Hij draait zowiezo men stijl ni dus i dont give a fuck tbh
Posted by Magistrate on Mar-13-2005 18:24:
weet er soms iemand of dat acceptgiro van teleticketbrol per email of per post opgezonden wordt?
Posted by TOR on Mar-13-2005 18:27:
Originally posted by Phortastic
hij wil denk ik gewoon ma zeggen da het een beetje raar is da bashen op tiesto aanvaard wordt en daar kraait gene haan naar en dat als ene iets slecht zegt over elof der wel een pak reacties op komen.
|
de kritiek op tiesto is over het algemeen wel gegrond. maar tot nu toe heb ik nog steeds geen goede reden gelezen waarom Elof niet op de line-up zou passen.
een voorbeeld:
| Zen ego is groter dan zen naam |
en dat be�nvloedt zijn muzikale capaciteiten hoe?
Posted by Phortastic on Mar-13-2005 18:30:
Originally posted by TOR
de kritiek op tiesto is over het algemeen wel gegrond. |
Das uw mening, net zoals de kritieken op Elof de mening zijn van anderen....
EDIT: en zen ego kan ervoor zorgen dat die bepaalde persoon Elof niet echt moet en der dan ook geen sympatie voor heeft. En hem dus een slechte DJ vindt in dat opzicht. Heeft er dus wel degelijk iets mee te maken imo.
Posted by Jasperovitsj on Mar-13-2005 18:31:
Elof past zeker in de line-up, en als hij draait zoals AIB outdoor (mix van "hitjes" en wat onbekender werk) zal hij het Sensation-volk echt wel meekrijgen, want het merendeel daarvan komt echt niet om de allernieuwste undergroundplaten te horen denk ik...
Volgens mij is het probleem van velen gewoon de vraag waarom nu juist Elof op de line-up, en geen andere Belgische DJ die het in hun ogen misschien beter zou kunnen of harder verdient. 
Posted by Kaidreas on Mar-13-2005 18:34:
^kevin, jeeeees
ik heb nooit iets gezegd over zen technische dj skills.
ik heb het over de hele hype rond hem! kheb ook niet gezegd dat hij niet op de sensation line-up mag staan (want dan zou ik hem dat niet gunnen,wat crap is)
er is een hype rond hem die in mijn ogen overdreven is, waarom---> hij brengt niet (zoals xcape al zei) een echt vernieuwende set.
en zen ego heeft inderdeed niets te maken met zen dj skils, maar wel met de sfeer. als ik de reactie van hem zie (of dingen die ik heb gehoord... ja inderdaad gehoord van... van... van ... van..achter den hoek)
dan denk ik in men eigen ook van... jees kerel is het niet beter om eens een keertje in big brother mee te spelen.
Posted by Kaidreas on Mar-13-2005 18:36:
Originally posted by Magistrate
weet er soms iemand of dat acceptgiro van teleticketbrol per email of per post opgezonden wordt? |
het bewijs dat ge een ticket hebt gekocht ofwa???
normaliter per mail. kan morgen ook zijn he.. tis weekend
Posted by TOR on Mar-13-2005 18:37:
Originally posted by Phortastic
en zen ego kan ervoor zorgen dat die bepaalde persoon Elof niet echt moet en der dan ook geen sympatie voor heeft. En hem dus een slechte DJ vindt in dat opzicht. Heeft er dus wel degelijk iets mee te maken imo. |
en ik die dacht dat de muziek centraal stond.
@ Jasper: namen van DJ's die het meer verdienen?
Posted by TOR on Mar-13-2005 18:39:
en zen ego heeft inderdeed niets te maken met zen dj skils, maar wel met de sfeer. als ik de reactie van hem zie (of dingen die ik heb gehoord... ja inderdaad gehoord van... van... van ... van..achter den hoek)
dan denk ik in men eigen ook van... jees kerel is het niet beter om eens een keertje in big brother mee te spelen. |
hold on, one thing at a time.
reactie waarop?
Posted by Jakhira on Mar-13-2005 18:42:
Wat ik mij afvraag is waar die hype rond Elof zich bevindt...
Posted by Jasperovitsj on Mar-13-2005 18:44:
Originally posted by TOR
@ Jasper: namen van DJ's die het meer verdienen? |
Be carefull, IK heb niet gezegd of beweerd dat er zo'n DJ's zijn, ik probeerde gewoon de negatieve reacties van vele mensen op vele boards gewoon wat in context te plaatsen en te verklaren.
Zelf kan ik wel een paar namen bedenken die ik persoonlijk liever op Sensation had gezien in Elof's plaats, en dat heeft dan zowel te maken met mijn persoonijke smaak als met het feit dat zij in mijn ogen die nationale en internationale erkenning ook zeker verdienen:
DJ Fire
Airwave
Mr Sam (rot wat hij met Fred Baker heeft gedaan, maar wel een steengoeie DJ)
Maar dat wil absoluut niet zeggen dat Elof het niet verdient of die anderen het meer verdienen dan hem, dit is gewoon mijn eigen mening...
Posted by Kaidreas on Mar-13-2005 18:45:
^2 mensen die hem precies al een hele tijd proberen te verdedigen kost wat kost. en waarom juist???
@ tor: reactie in beta dj's thread. zegt al genoeg voor mij.
kgeef het op mannekes, want da is het niet waard om daar "ambras" over te gaan maken
Posted by Jakhira on Mar-13-2005 18:48:
Ik verdedig hem maar omdat hij niks mis doet
Posted by TOR on Mar-13-2005 18:52:
^2 mensen die hem precies al een hele tijd proberen te verdedigen kost wat kost. en waarom juist??? |
verdedigen? ik probeer objectief te zien wat fout is met Elof, want ik begrijp het nog steeds niet.
| @ tor: reactie in beta dj's thread. zegt al genoeg voor mij. |
dat is naast de dansvloer gebeurd. heeft dus niks te maken met zijn kwaliteiten als DJ.
@ Jasper:
- DJ Fire: niet bekend genoeg (zie Second Sun)
- Airwave: weigert op dergelijke events te spelen
- Mr.Sam: goeie naam
Posted by MikeVee on Mar-13-2005 18:54:
Originally posted by TOR
en dat betekent automatisch dat hij niet goed genoeg is? |
Niet goed genoeg voor Sensation ja, de argumenten daarvoor heb ik al genoeg aangehaald.
Voorlopig stop ik met deze discussie want het zal toch nergens toe leiden. De meeste mensen (op D4M) kunnen immers geen negatieve kritiek (gebaseerd op feiten) tov Elof en Sensation aanvaarden.
Ze geloven er allemaal dat het om de show draait, maar in NL staan toch maar mooi elke keer enkel toppers.
Posted by Jasperovitsj on Mar-13-2005 18:57:
Originally posted by TOR
- DJ Fire: niet bekend genoeg (zie Second Sun)
|
Elof gaat nu ook niet bepaald hele horden trance-fans aantrekken h�, het zal waarschijnlijk eerder zijn Sotto's publiek zijn. 
Nu ja, Elof heeft nu eens de kans waarop hij al zo lang aan het wachten is, en nu kan hij "zijn ding" doen voor een groot publiek, ik hoop dat hij er dan het beste van maakt...
Posted by FredNova on Mar-13-2005 19:03:
Originally posted by Jasperovitsj
Elof gaat nu ook niet bepaald hele horden trance-fans aantrekken h�, het zal waarschijnlijk eerder zijn Sotto's publiek zijn. 
|
en ID&T is de winnaar
Posted by TOR on Mar-13-2005 19:05:
Originally posted by MikeVee
Niet goed genoeg voor Sensation ja, de argumenten daarvoor heb ik al genoeg aangehaald.
|
ik blijf erbij dat het palmares niks zegt over de kwaliteit van een DJ. dat zou betekenen dat Jasper bijvoorbeeld een waardeloze DJ is. wat uiteraard niet het geval is.
overigens is dit de Belgische editie van Sensation, een nieuw concept. de traditie om grote kleppers met internationale faam op de affiche te zetten vervalt. ID&T heeft getracht de line-up op het Belgische publiek af te stemmen en heeft daarom geopteerd voor een aantal bekende Belgische DJ's.
| Elof gaat nu ook niet bepaald hele horden trance-fans aantrekken h�, het zal waarschijnlijk eerder zijn Sotto's publiek zijn. |
ik had toch niet gespecificeerd dat het om echte trancefans gaat? feit is dat Elof meer volk op de been brengt dan DJ Fire.
Posted by Kaidreas on Mar-13-2005 19:07:
dan moeten ze ook niet zo komen opdraven met zijn palmares... want het heeft toch niets te betekenen.
Posted by Jasperovitsj on Mar-13-2005 19:07:
Originally posted by FredNova
en ID&T is de winnaar |
Yep 
Ik hoop alleen voor Elof dat hij er niet de verliezer van gaat worden. Want hij zegt altijd zelf dat hij "zijn ding" in Sotto's niet kan doen, en de vraag blijft maar of ze "zijn ding" dan nu wel gaan appreci�ren of niet.
Posted by Phortastic on Mar-13-2005 19:09:
Originally posted by FredNova
en ID&T is de winnaar |
idd, net of ID&T der wakker van ligt wa hier allemaal gezegd wordt 
tgaat zowiezo een breezah volk zijn wat erop afkomt (net zoals bij TiC.be, wat ik spijtig vind maar wat ook heel normaal is) en als ze door elof 2000 of 3000 man van Soto's kunnen naar daar halen dan is het voor ID&T al lang goed.
Posted by Phortastic on Mar-13-2005 19:12:
Originally posted by TOR
en ik die dacht dat de muziek centraal stond.
|
voor mij persoonlijk staat ook de muziek centraal. Maar stel nu da Frank Verstraeten ne geweldige DJ was technisch en geweldig draaide dan ging ik ook nie naar die kwibus kijken alleen al om zen karakter. Dit is nu natuurlijk ni echt een goeie vergelijking maar kwil maar een punt maken natuurlijk.
Posted by TOR on Mar-13-2005 19:12:
dan moeten ze ook niet zo komen opdraven met zijn palmares... |
wie doet dat waar?
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »