TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote progressive topic deel 3
Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »
---
Feesten voor het goede doel!
Op vrijdag 1 april aanstaande staat Panama te Amsterdam geheel in het teken van de Sumatraanse orang oetan. Monkey Business viert dan haar 2-jarig bestaan met weer een bijzondere benefietavond.
Dit keer heeft Monkey Business de handen ineen geslagen met WARM Productions. Samen bieden zijn een avondvullend programma bestaande uit o.a. een dine en dance arrangement, entertainment, live muziek, stand-up comedy en cabaret, nationale en internationale dj's.
Van 20:00 tot 04:00 kun je genieten van de live performance van The Hudson Five ft. Chris Zegers, comedy en cabaret verzorgd door Wilko Terwijn, Cabaret Zinloos, O-dog en Aries, e.a. DJs van de avond zijn Roog, Erik Euwe, The Beginerz, Layo en Bushwacka, Victor Coral, Benny Rodrigues, E-Jay, Noa, Marnix, Zo� Noa en Ben Liebrand. Tevens vindt er een special act plaats in de lounge verzorgt door De Kapper (knippen en make-up) en The Sewing Room (customized Kuyichi kleding).
Kaarten voor deze bijzondere avond kosten slechts � 16,- in de voorverkoop en � 18,- aan de deur. Tevens zijn Dine en Dance en VIP kaarten beschikbaar. De totale opbrengst van de kaartverkoop komt ten goede van projecten ter voorkoming van het uitsterven de Sumatraanse orang oetan en het behoudt van hun leefomgeving.
Voorverkoop adressen in Amsterdam en Haarlem en meer informatie over de avond, vindt je op de volgende websites:
www.saveme.nl of www.warmproductions.nl
---
Dave Seaman Therapy Across Borders
Audio Therapy, het label van Dave Seaman, presenteerde deze week een nieuwe serie albums met de titel �Across Borders�. De ongemixte compilaties concentreren zich telkens op de allerbeste productietalenten van een bepaalde regio of een bepaald land. Ze zijn verkrijgbaar op zowel cd en 12�� als via de digitale download. Griekenland is als eerste aan de beurt.
Griekenland is een land dat erg rijk is aan talenten in het producers-schap. Nikola Gala�s Perasma project werd eerder gecontracteerd door Ministry of Sound en het label van John Digweed, Bedrock, versterkte haar gelederen al met de productieve Dousk. Audio Therapy heeft al heel wat Griekse artiesten ondersteund met releases van onder meer Christian Cambas, Dousk, G Pal, Kosmas Epsilon en Nikola Gala, to name a few.
Label-baas Dave Seaman, zelf ��n van �s werelds beste progressive-dj�s, vertelt: �Als ik op tour ben verbaas me telkens weer enorm over het feit dat ik zoveel muziek van anderen krijg! Als dj en label-eigenaar ben ik een ware prooi voor producers en krijg ik hartstikke veel en hele goede demo�s in m�n handen gedrukt. Veel van hen hebben inmiddels een paar flinke releases gehad op �s werelds toonaangevende labels, zoals Bedrock en Yoshitoshi. We willen die talenten nu simpelweg samenbrengen op ��n album om te laten zien wat een geweldig broeinest voor kwalitatieve muziek Griekenland is! En er zijn natuurlijk nog veel meer regio�s en landen die formidabele muziek produceren en we hopen dat we met de volgende serie de aandacht daar op kunnen vestigen.�
Er zal een Griekse tour plaatsvinden om het album te lanceren en promoten. De data zullen bekendgemaakt worden op de site van Therapy Music.
Ik dacht ik zeg het maar een keer, maar dit is echt wel het beste topic van het hele NLTA-forum
Informatief, maar ook leuke downloads. Toppie-joppie 
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Dave Seaman Therapy Across Borders Audio Therapy, het label van Dave Seaman, presenteerde deze week een nieuwe serie albums met de titel �Across Borders�.... |

Zuid Amerika / Turkije
| Originally posted by Partyhardy! Christian Cambas, Dousk, G Pal, Kosmas Epsilon en Nikola Gala, to name a few. |
Line Up Homelands is ook bekend:

Zeker vette line-up daar op Homelands!
En is het nu Nic Fanciulli of Nic Fancuilli ![]()
| Originally posted by Partyhardy! En is het nu Nic Fanciulli of Nic Fancuilli |
| Originally posted by tijs08 Het = James ZabieLA |
Waarom gaan jullie niet naar Homelands, ipv de Fabric?
Of blijf een weekje 
| Originally posted by Partyhardy! Zeker vette line-up daar op Homelands! En is het nu Nic Fanciulli of Nic Fancuilli |
| Originally posted by SnuggLe Waarom gaan jullie niet naar Homelands, ipv de Fabric? Of blijf een weekje |
Is er eigenlijk al iemand zo goed geweest een remix te maken van U2 - City of Blinding Lights? Dat is echt een nummer dat schreeuwt om een remix.
Ik vind het eigenlijk wel wat voor iemand als Max Graham...
| Originally posted by Djeebie Is er eigenlijk al iemand zo goed geweest een remix te maken van U2 - City of Blinding Lights? Dat is echt een nummer dat schreeuwt om een remix. Ik vind het eigenlijk wel wat voor iemand als Max Graham... |
)
| Originally posted by tijs08 In Nederland krijgen we genoeg festivals deze zomer... Maar Sasha 5 uur lang in een club. dat is toch wel iets bijzonderders |
| Originally posted by Partyhardy! Zeker vette line-up daar op Homelands! En is het nu Nic Fanciulli of Nic Fancuilli |

| Originally posted by tijs08 Het = James ZabieLA |
Op http://s49.yousendit.com/ moet je dit even aanvullen in de adresbalk: d.aspx?id=2RPMMYZQT09PC31BHEN3ZC3MY5 voor Roger Sanchez - Live @ Le Queen, Paris (05-11-2004).
Ik ben normaal gesproken niet zo'n grote fan van Sanchez, maar deze set is toch wel erg lekker. Wel veel vocal dingetjes, dus ik denk dat niet iedereen het kan waarderen. De track uit m'n sig zit er ook in. Vrij in het begin, vanaf 06:30 geloof ik.
| Originally posted by Djeebie Op http://s49.yousendit.com/ moet je dit even aanvullen in de adresbalk: d.aspx?id=2RPMMYZQT09PC31BHEN3ZC3MY5 voor Roger Sanchez - Live @ Le Queen, Paris (05-11-2004). Ik ben normaal gesproken niet zo'n grote fan van Sanchez, maar deze set is toch wel erg lekker. Wel veel vocal dingetjes, dus ik denk dat niet iedereen het kan waarderen. De track uit m'n sig zit er ook in. Vrij in het begin, vanaf 06:30 geloof ik. |

| Originally posted by SnuggLe Als Tijs08 nou eens zo aardig zou zijn om die Matthew Dekay set te uppen............ |
| Originally posted by tijs08 Ik heb die set ook niet! |
yes! ik heb ff geen tijd, heb m op cd....als ik tijd heb up ik hem, anders moet iemand anders m ff uppen...
| Originally posted by Djeebie Op http://s49.yousendit.com/ moet je dit even aanvullen in de adresbalk: d.aspx?id=2RPMMYZQT09PC31BHEN3ZC3MY5 voor Roger Sanchez - Live @ Le Queen, Paris (05-11-2004). Ik ben normaal gesproken niet zo'n grote fan van Sanchez, maar deze set is toch wel erg lekker. Wel veel vocal dingetjes, dus ik denk dat niet iedereen het kan waarderen. De track uit m'n sig zit er ook in. Vrij in het begin, vanaf 06:30 geloof ik. |
| Originally posted by tijs08 Weet ook niet meer hoe het nummer ging! Dus wie hem heeft! uppen op yousendit.kom! |
| Originally posted by HiGH_NrG De dank is weer groot! Heeft ook iemand de tracklist toevallig? |
| Originally posted by Partyhardy! http://s47.yousendit.com/ plus d.aspx?id=2F4TKHG82HZF31S345UEU2TBSE konings nummer! |