TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote progressive topic deel 3
Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »

Posted by Tim81 on Mar-22-2005 17:43:

---
Feesten voor het goede doel!

Op vrijdag 1 april aanstaande staat Panama te Amsterdam geheel in het teken van de Sumatraanse orang oetan. Monkey Business viert dan haar 2-jarig bestaan met weer een bijzondere benefietavond.

Dit keer heeft Monkey Business de handen ineen geslagen met WARM Productions. Samen bieden zijn een avondvullend programma bestaande uit o.a. een dine en dance arrangement, entertainment, live muziek, stand-up comedy en cabaret, nationale en internationale dj's.

Van 20:00 tot 04:00 kun je genieten van de live performance van The Hudson Five ft. Chris Zegers, comedy en cabaret verzorgd door Wilko Terwijn, Cabaret Zinloos, O-dog en Aries, e.a. DJs van de avond zijn Roog, Erik Euwe, The Beginerz, Layo en Bushwacka, Victor Coral, Benny Rodrigues, E-Jay, Noa, Marnix, Zo� Noa en Ben Liebrand. Tevens vindt er een special act plaats in de lounge verzorgt door De Kapper (knippen en make-up) en The Sewing Room (customized Kuyichi kleding).

Kaarten voor deze bijzondere avond kosten slechts � 16,- in de voorverkoop en � 18,- aan de deur. Tevens zijn Dine en Dance en VIP kaarten beschikbaar. De totale opbrengst van de kaartverkoop komt ten goede van projecten ter voorkoming van het uitsterven de Sumatraanse orang oetan en het behoudt van hun leefomgeving.

Voorverkoop adressen in Amsterdam en Haarlem en meer informatie over de avond, vindt je op de volgende websites:

www.saveme.nl of www.warmproductions.nl
---

Posted by Partyhardy! on Mar-23-2005 09:09:

Dave Seaman Therapy Across Borders

Audio Therapy, het label van Dave Seaman, presenteerde deze week een nieuwe serie albums met de titel �Across Borders�. De ongemixte compilaties concentreren zich telkens op de allerbeste productietalenten van een bepaalde regio of een bepaald land. Ze zijn verkrijgbaar op zowel cd en 12�� als via de digitale download. Griekenland is als eerste aan de beurt.

Griekenland is een land dat erg rijk is aan talenten in het producers-schap. Nikola Gala�s Perasma project werd eerder gecontracteerd door Ministry of Sound en het label van John Digweed, Bedrock, versterkte haar gelederen al met de productieve Dousk. Audio Therapy heeft al heel wat Griekse artiesten ondersteund met releases van onder meer Christian Cambas, Dousk, G Pal, Kosmas Epsilon en Nikola Gala, to name a few.

Label-baas Dave Seaman, zelf ��n van �s werelds beste progressive-dj�s, vertelt: �Als ik op tour ben verbaas me telkens weer enorm over het feit dat ik zoveel muziek van anderen krijg! Als dj en label-eigenaar ben ik een ware prooi voor producers en krijg ik hartstikke veel en hele goede demo�s in m�n handen gedrukt. Veel van hen hebben inmiddels een paar flinke releases gehad op �s werelds toonaangevende labels, zoals Bedrock en Yoshitoshi. We willen die talenten nu simpelweg samenbrengen op ��n album om te laten zien wat een geweldig broeinest voor kwalitatieve muziek Griekenland is! En er zijn natuurlijk nog veel meer regio�s en landen die formidabele muziek produceren en we hopen dat we met de volgende serie de aandacht daar op kunnen vestigen.�

Er zal een Griekse tour plaatsvinden om het album te lanceren en promoten. De data zullen bekendgemaakt worden op de site van Therapy Music.

Posted by SnuggLe on Mar-23-2005 10:29:

Ik dacht ik zeg het maar een keer, maar dit is echt wel het beste topic van het hele NLTA-forum Informatief, maar ook leuke downloads. Toppie-joppie

Posted by tijs08 on Mar-23-2005 10:41:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Dave Seaman Therapy Across Borders

Audio Therapy, het label van Dave Seaman, presenteerde deze week een nieuwe serie albums met de titel �Across Borders�....

moie copy-paste post Onno

Vet initiatief van Seaman! Griekenland, Canada, Zweden, Australie, Holland... kan nog wel even mee ook dus

Posted by sndh on Mar-23-2005 10:55:

Party Hat

Zuid Amerika / Turkije

Posted by tijs08 on Mar-23-2005 16:28:

quote:
Christian Cambas, Dousk, G Pal, Kosmas Epsilon en Nikola Gala, to name a few.

Stel & Good Newz

mogen natuurlijk absoluut niet ontbreken in dat rijtje! Particle is echt 1 van mijn all-time 'classics'

Posted by Tim81 on Mar-23-2005 21:53:

Line Up Homelands is ook bekend:

Posted by Partyhardy! on Mar-23-2005 22:04:

Zeker vette line-up daar op Homelands!
En is het nu Nic Fanciulli of Nic Fancuilli

Posted by tijs08 on Mar-23-2005 22:05:

quote:

Het = James ZabieLA

Posted by Partyhardy! on Mar-23-2005 22:11:

quote:
Originally posted by tijs08
Het = James ZabieLA

he? snap er de ballen van!

Posted by SnuggLe on Mar-24-2005 09:30:

Waarom gaan jullie niet naar Homelands, ipv de Fabric?
Of blijf een weekje

Posted by Disney on Mar-24-2005 09:36:

quote:

Nic Fanciulli.

Zo klinkt het tenminste...

Posted by tijs08 on Mar-24-2005 12:50:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Waarom gaan jullie niet naar Homelands, ipv de Fabric?
Of blijf een weekje

In Nederland krijgen we genoeg festivals deze zomer...
Maar Sasha 5 uur lang in een club. dat is toch wel iets bijzonderders

Posted by Djeebie on Mar-24-2005 15:12:

Is er eigenlijk al iemand zo goed geweest een remix te maken van U2 - City of Blinding Lights? Dat is echt een nummer dat schreeuwt om een remix.

Ik vind het eigenlijk wel wat voor iemand als Max Graham...

Posted by tijs08 on Mar-24-2005 15:34:

quote:
Originally posted by Djeebie
Is er eigenlijk al iemand zo goed geweest een remix te maken van U2 - City of Blinding Lights? Dat is echt een nummer dat schreeuwt om een remix.

Ik vind het eigenlijk wel wat voor iemand als Max Graham...

helemaal mee eens!
Das ook het beste nummer van hun cd (imo )

Vooral dat stukje bij 2,5 minuut als die bekende U2 gitaar erin komt! Wow!! Vette diepe basslijn eronder idd ala Max Graham!

Posted by Tim81 on Mar-24-2005 16:34:

quote:
In Nederland krijgen we genoeg festivals deze zomer...
Maar Sasha 5 uur lang in een club. dat is toch wel iets bijzonderders

I agree!

En daarbij komen alle vette namen ook naar Nederland...

Cattaneo, Zabiela, Fanciulli en Tiefschwarz --> Dance Valley
Layo & Bushwacka --> Panama (1 april)
Danny Howells --> Panama (13 mei)
John Digweed --> Extrema (toch?!) (16 juli)

Posted by Tim81 on Mar-24-2005 16:37:

quote:

Duidelijk gespleten persoonlijkheid

quote:
Het = James ZabieLA

Nog eentje met dubbele identiteit: James Zabeila...

Wel slecht trouwens op je flyers / website! En dan ook nog eens met 'grote' namen...!!

Posted by Djeebie on Mar-24-2005 19:00:

Op http://s49.yousendit.com/ moet je dit even aanvullen in de adresbalk: d.aspx?id=2RPMMYZQT09PC31BHEN3ZC3MY5 voor Roger Sanchez - Live @ Le Queen, Paris (05-11-2004).

Ik ben normaal gesproken niet zo'n grote fan van Sanchez, maar deze set is toch wel erg lekker. Wel veel vocal dingetjes, dus ik denk dat niet iedereen het kan waarderen. De track uit m'n sig zit er ook in. Vrij in het begin, vanaf 06:30 geloof ik.

Posted by SnuggLe on Mar-24-2005 19:10:

quote:
Op http://s49.yousendit.com/ moet je dit even aanvullen in de adresbalk: d.aspx?id=2RPMMYZQT09PC31BHEN3ZC3MY5 voor Roger Sanchez - Live @ Le Queen, Paris (05-11-2004).

Ik ben normaal gesproken niet zo'n grote fan van Sanchez, maar deze set is toch wel erg lekker. Wel veel vocal dingetjes, dus ik denk dat niet iedereen het kan waarderen. De track uit m'n sig zit er ook in. Vrij in het begin, vanaf 06:30 geloof ik.

Nog meer bier voor Djeebie op het volgende feestje

Als Tijs08 nou eens zo aardig zou zijn om die Matthew Dekay set te uppen............

Posted by tijs08 on Mar-24-2005 19:56:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Als Tijs08 nou eens zo aardig zou zijn om die Matthew Dekay set te uppen............

Ik heb die set ook niet!

Weet ook niet meer hoe het nummer ging! Dus wie hem heeft! uppen op yousendit.kom!

2 Djeebie: ben benieuwd, zal hem vanavond even binnenhalen. Hopen dat hij er dan nog staat

Posted by emre on Mar-24-2005 21:07:

quote:
Ik heb die set ook niet!

Is dat die set met de Proluctors op 3FM?

Posted by sndh on Mar-24-2005 21:54:

yes! ik heb ff geen tijd, heb m op cd....als ik tijd heb up ik hem, anders moet iemand anders m ff uppen...

Posted by HiGH_NrG on Mar-24-2005 22:55:

quote:

De dank is weer groot! Heeft ook iemand de tracklist toevallig?

Posted by Partyhardy! on Mar-25-2005 02:54:

quote:
Weet ook niet meer hoe het nummer ging! Dus wie hem heeft! uppen op yousendit.kom!

http://s47.yousendit.com/ plus d.aspx?id=2F4TKHG82HZF31S345UEU2TBSE
konings nummer!

Posted by Djeebie on Mar-25-2005 08:56:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
De dank is weer groot! Heeft ook iemand de tracklist toevallig?

1. Stagliano - Fever (Hoxton Whores Mix)
2. David Vendetta - Cleopatra
3. Laura Pausini - Resta In Acolto (Luca Cassani Amore Dub)
4. Axwell - Feel The Vibe
5. Sucker DJs - Lotta Lovin (Paradise Soul Remix) with Soul Providers "Rise" (Acapella)
6. S. Mestre & W. Santos - Raindance (Carl Kennedy remix)
7. Live Element - Everybody
8. Wawa - Nova (Main Mix) with Superchumbo "This Beat Is" (Acapella)
9. Bob Sinclar - Steel Storm (Vocal Mix) with Jack Had a Groove (Acapella)
10. Laurent Wolf & Fred pellichero - Saxo Revenge
11. Carl Kennedy - The Love You Bring Me
12. Saturated Soul - Got To Release
13. Copyright - Bulo (Jesse Garcia remix)
14. Grant Nelson - Ethnicity Pt3 (Java & Newman re-edit)
15. DJ Pierre - Put Ya Hands Up
16. ZNE - Breathe On Me
17. Max Linen - Flashback
18. SOS Project - Save Our Days
19. Lee Cabrera - To The Top
20. Bamboola Prod - Bahia (Dr. Kucho! remix)
21. Praise Cats - Shined On Me (Skylark rmx)
22. Sueno Soul - Tempo Da Solo (David Vendetta remix)
23. Jesse Garcia - Lets Get Happy
24. Phil Jay - Samba In Sa Trincha
25. ID
26. ID with The Neanderthal (Acapella)
27. Casanovy - I Need Your Lovin
28. ID with Despina Vandi - GIA (Acapella)
29. ID with Loleatta Holloway - Love Sensation (Acappella)
30. Coca & Villa - La Noche with Behrouz - Be Free (Accapella)
31. ID with The Path feat Marcel - Praying (Acapella)
32. Coco & Silco - This World
33. ID
34. Salif Keita - Madan (Martin Solveig remix )
35. ID
36. ID
37. Jaydee - Plastic Dreams with Superchumbo - Revolution (Acappella)
38. ID
39. DJ Gregory - Sookoos
40. Jay Sinister Sealee - Diamond Life (Carl Kennedy remix)

quote:
http://s47.yousendit.com/ plus d.aspx?id=2F4TKHG82HZF31S345UEU2TBSE
konings nummer!

Thanks

Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »