TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20]
Ik vond het echt leuk! Ben blij dat ie eindelijk weer een keer goede platen heeft gedraaid.
Pix0rz or stufi:
http://gallery.knater.nl/view_album...me=050429_isos4
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Jazeker erg goed feest! lekker geluid in de HMH en heerlijke platen en goede sfeer! VET! |
| Originally posted by Bootleg 5 uur lang alleen maar ISOS platen, was een goede beslissing van 'm om al die classics niet tot het laatste uur te bewaren maar ze gewoon af te wisselen met nieuwe platen! |
Zo te lezen was het feest dus zwaar geslaagd. De tracklist ziet er ook erg vet uit, veel beter als bij "normale" sets zeg maar. Toch iets gemist 
| Originally posted by Dj Lex Geen beukplaten of eigen nummers, beter had hij het niet kunnen doen |
| Originally posted by eieregooie Pix0rz or stufi: http://gallery.knater.nl/view_album...me=050429_isos4 |
ty 
Tiesto draaide echt heel phat en verder heb ik me volgens mij ook wel aardig weten te vermaken!!
hihi ben blij dat ik woensdag al weer naar Tiesto ga.

Dit was zeker een die lang in my memory blijft, wat een vette muziek. Echt helemaal top!
Beetje jammer dat 3 kwart van het publiek gelijk vertrok na tiesto. De mooie dames hadden zich ergens verstopt ofzo want ik zag er maar bar weinig. Maar de set van tiesto maakte alles goed, perfect dat ie de classics over de avond heen had verdeeld. Eindelijk Perception is live gehoord
Leuk tijs08 en Three 'O Three nog tegen het lijf te lopen; zat partyhardy nou op de wc tijdens zijn fav. nummertje

Nu weet ik nogsteeds niet wie die TA was met wie ik los ging op mindcircus
| Originally posted by Original Eindelijk Perception is live gehoord |
| Originally posted by eieregooie Idem, toen die voorbij kwam was ik echt even helemaal van de wereld |
| Originally posted by Original De mooie dames hadden zich ergens verstopt ofzo want ik zag er maar bar weinig. |

Leuk tijs08 en Three 'O Three nog tegen het lijf te lopen; zat partyhardy nou op de wc tijdens zijn fav. nummertje |
ja dat was echt onwijs klote! hehe
zijn er nog mensen die zondag naar Now&wow gaan?
Zo of ik kijk hier nu een 42 min durende footage, met redelijk geluid en kippevel beelden!!! 
url or stfu 
Treklijst:
01 Tastexperience - Tantrix
02 Nick Thompson - Spice Fire
03 Ahmet Ertenu - Why
04 Wighnomy Brothers - Wurz & Blosse
05 Billie Ray Martin - Honey (Chicane Club Mix)
06 Tonedepth & Soultan - Moments
07 Markus Schulz - First Time
08 Coca & Villa - La Noche
09 Rui Da Silva - Touch Me
10 Gabriel & Dresden - Arcadia
11 Firewall - Sincere (Lange Remix)
12 Mads Arp - Slow It Down (Mathilda Mix)
13 Cabala - Dark Blue
14 Solar Stone - Like A Waterfall (with live vocals performed by Jes)
15 Estuera vs. Re:Locate - Palma Solane
16 Inner Stories - Beyond
17
18 Hammer & Bennet - Language (Santiago Nino Dub Tech Mix)
19 Ernesto vs. Bastian - Darkside Of The Moon
20 Tiesto - UR (Junkie XL's Air Guitar Mix)
21 Oliver Prime - Mind Games (Danjo & Rob Styles Remix)
Ik heb m van usenet afgeplukt, a.binaries.x staat ie onder de naam sosi, credits naar de poster natuurlijk...
kan je iets specifieker zijn?
kbegrijp het ni zo goed 
| Originally posted by dj Ridou kan je iets specifieker zijn? kbegrijp het ni zo goed |
| Originally posted by Muppy zijn er nog mensen die zondag naar Now&wow gaan? |