TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party v3
Pages (70): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
*duimt*
| quote: |
| Originally posted by Loraine Ga ik zeker doen, NLTA zal ook vast en zeker goe vertegenwoordigd zijn op het feest ! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd ! |
Denk dat je de rest wel kan vergeten. Tis namelijk zo dat heel NLTA leeg gelopen is. Ze zijn allemaal naar een progressive forum. En ik kom ook niet, ik hou niet van trance. JP ook niet.
en dat ws het buijna wel met de nog actieve nlta ers
Dat zei ik ook al
Trouwens... Wss is het niet eens zo dat JP het niet leuk zou vinden... Maar hij heeft een "probleempje" met Belgi� 
| Originally posted by eieregooie Dat zei ik ook al Trouwens... Wss is het niet eens zo dat JP het niet leuk zou vinden... Maar hij heeft een "probleempje" met Belgi� |
Hij mag er toch alleen niet auto rijden
?
Hahahaha! JP in een trein, dat wil ik wel meemaken 
| Originally posted by eieregooie Hahahaha! JP in een trein, dat wil ik wel meemaken |
Terecht ook 
JP en ik zullen nieteens binnen gelaten worden. 
We nemen X-Tune als portier aan op de beta party. Laat wel iets weten per sms als je er bent, dan komen we naar buiten supporteren 
| Originally posted by Xilver We nemen X-Tune als portier aan op de beta party. Laat wel iets weten per sms als je er bent, dan komen we naar buiten supporteren |

, Heeft hij wel papieren om te mogen portieren
?
| Originally posted by New Wave Heeft hij wel papieren om te mogen portieren ? |

We zetten hem ook alleen maar daar opdat jij je hollanse furie op hem kan loslaten als hij je weigert omdat je er "dreigend uitziet" 
dreigend uitziet
?
Ik heb alleen maar een kaal geschoren hoofd
verder zie ik er hardstikke lief uit. Ik ben ene teddybeer.

woet...
kale teddyberen alliance 
We rock! 
| Originally posted by Jasperovitsj Ook logisch vind ik dat er alleen maar Beta's draaien (behalve dan als een grote niet-beta aanbiedt om gratis te komen draaien of course, zo'n aanbod laten liggen zou gewoon dom zijn ), |
. Met zo'n line-up zal je trouwens �rg rap een zaal vullen denk ik.
| Originally posted by Push2005 Met zo'n line-up zal je trouwens �rg rap een zaal vullen denk ik. |

| Originally posted by Jasperovitsj Plus, het is ook wel de bedoeling dat er ook wat niet-bekende Beta's hun kunsten kunnen vertonen h�. |
| Originally posted by New Wave dreigend uitziet ?Ik heb alleen maar een kaal geschoren hoofd verder zie ik er hardstikke lief uit. Ik ben ene teddybeer. ![]() |
| Originally posted by Eagle` ik herken je niet meer |
Jij was op Addiction.
Zeker nog geen nieuws ? ![]()
Jah, is er nog iets gebeurd Jasper? 
Nope. Ik kan die mens ni bereiken, en hij had beloofd om mij zelf te bellen, maar dat is tot nu toe ook nog ni gebeurd. En ik heb momenteel net iets te veel schoolwerk om van dit m'n prioriteit te maken en die mens achter zijn veren te zitten.
Misschien kunnen de Leuvense studenten eens gewoon binnenspringen in Musicaf� en die kerel nog eens tot actie aanporren?
Lijkt me strak plan !
Met Trance Energy voor de deur, ist wel handig om te weten hoe de planning gaat worden voor het BETA feest... 
En *sjot*