TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »

Posted by domineesje on Mar-02-2006 16:38:

quote:
Originally posted by Tiger777
ik dacht 1 setje voor alle rondes. Maar als der mensen zijn die in de 2e ronde een ander mixke willen inleveren kan dat toch zo geen probleem zijn...?

ale dan is het al bekend na eerste ronde he

per ronde nieuwe mix

Posted by Bl@ckOut on Mar-02-2006 16:42:

Als ge ziet dat er nu al veel waren die hun mix amper op tijd af kregen (of helemaal niet). Als da scenario zich elke ronde gaat herhalen kan da nog wel ff aanslepen denk ik. Mij maakt 't allemaal niet uit hoor, is maar een bedenking.

Posted by domineesje on Mar-02-2006 16:51:

wel dat de verschillende hun mening zeggen he

en hier ftpprog met txt

beetje handiger

Posted by Real on Mar-02-2006 17:09:

Euh, normaal gezien is het voor dj contests 1 mix, punt.

Posted by Zehra on Mar-02-2006 17:23:

quote:
Originally posted by Real

yes.

Posted by Xilver on Mar-02-2006 17:29:

quote:
Originally posted by Real

Yep, en dan ziet ge dat de juryleden nu andere mixen beoordelen he. Geen nieuwe mix in de tweede ronde, zo is het toch altijd geweest, op NLTA bvb.

Posted by domineesje on Mar-02-2006 17:52:

daar ga mijn space
had echt niet gedacht dat die zolang ging duren ze

Posted by Jasperovitsj on Mar-02-2006 17:56:

quote:
Originally posted by domineesje
daar ga mijn space
had echt niet gedacht dat die zolang ging duren ze

*zucht*

Had da ni zo snel erop gesprongen en uw space aangeboden h�, voor ge wist wat er eigenlijk met ging gebeuren

En inderdaad 1 mix per deelnemer voor alle rondes, punt.

Posted by domineesje on Mar-02-2006 17:57:

mah alle mixen staan er toch op of niet
dan kan spellleke toch beginnen of niet

btw mooi van u jasper van zo'n opmerking, zal nog eens iets regenlen

Posted by Jasperovitsj on Mar-02-2006 18:01:

quote:

Zie, niemand had aan u specifiek gevraagd om space te regelen, en het is niet dat gij absoluut de enige bent die space zou hebben kunnen leveren. Tis fijn van u om space ter beschikking te stellen, maar ik vind het een beetje lame om nu achteraf te liggen mekkeren dat ge het gedaan hebt. Dan had ge eerst maar moeten informeren wat er met uw space ging gebeuren h�, in plaats van ze meteen zonder nadenken aan te bieden...

Posted by Push2005 on Mar-02-2006 18:02:

1 mix is genoeg denk ik, anders wordt het een gekkenwerk

Hoelang blijft uw space nog beschikbaar ?

Enneuh, zijn er nu definitief 17 mixes ? Da is amper te verdelen, ik had een systeem in gedachten om 18 mixes op te lossen... maar 17; das door nix deelbaar

Posted by Jasperovitsj on Mar-02-2006 18:06:

Er waren toch nog dj's die wel wilden meedoen maar te laat waren? Als die tegen zaterdag ofzo nog een mix kunnen uppen, dan zou dat toch nog gaan? Dan is er maar 1 dag uitstel, en dan klopt de verdeling ook volledig.

Posted by MikeVee on Mar-02-2006 18:08:

Maak dan 1 poule met 5 ipv 4 mixen. Er is al genoeg uitstel geweest.

Posted by Jasperovitsj on Mar-02-2006 18:12:

quote:
Originally posted by MikeVee
Maak dan 1 poule met 5 ipv 4 mixen. Er is al genoeg uitstel geweest.

Mjah, dan hebben de dj's in die poule natuurlijk wel minder kans om door te gaan dan de dj's in de andere poule. Of er zouden 3 dj's uit die poule door moeten gaan, maar dan klopt de rest van de verdeling ook niet meer

Posted by kevve on Mar-02-2006 18:20:

quote:

Zie, niemand had aan u specifiek gevraagd om space te regelen, en het is niet dat gij absoluut de enige bent die space zou hebben kunnen leveren. Tis fijn van u om space ter beschikking te stellen, maar ik vind het een beetje lame om nu achteraf te liggen mekkeren dat ge het gedaan hebt. Dan had ge eerst maar moeten informeren wat er met uw space ging gebeuren h�, in plaats van ze meteen zonder nadenken aan te bieden...

wete gast, in haar plaats zwierden ik der alles af, wete hoeveel server kost? staat voor meer dan 1GB op he vergeet da ni, en als het 2maand duurt om 17mixen te uppen, kan het soms toch wel is zijn, da ge u afvraagt wa er eigenlijk misloopt? wel, misschien hebde gij space teveel, kunne we der bij u alles opzetten

kevve

Posted by djcresto on Mar-02-2006 18:20:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Mjah, dan hebben de dj's in die poule natuurlijk wel minder kans om door te gaan dan de dj's in de andere poule. Of er zouden 3 dj's uit die poule door moeten gaan, maar dan klopt de rest van de verdeling ook niet meer

als ge nie bij de eerste 2 van een poule geraakt zulde ook wel niet de contest winnen denk ik, dusja 4 of 5 maakt imo niet zoveel uit.

Posted by MikeVee on Mar-02-2006 18:21:

Dat is dan pech voor die groep, maar de beste zullen wel doorgaan.
Maar hoe gaan die mixen dan verdeeld worden als er 18 zijn en ik een paar pagina terug lees dat er 4 groepen juryleden zijn? 18 kan je toch ook niet delen door 4?

Posted by dj Zevan on Mar-02-2006 18:24:

Mij lijkt het makkelijker om 3 poules ipv 4 te maken,
omdat ik er niet 100% in geloof dat alle vooropgenoemde juryleden zullen jureren,
net als bij de djs zullen er wel n aantal verstek moeten laten gaan
dan kunnen de uiteindelijke juryleden evenredig worden verdeeld over de 3 groepen

2x6 en 1x5 bij 17 deelnemers
of 3x6 bij 18 deelnemers

de 1ste 2 gaan telkens door en worden onderverdeeld in 2 groepen van 3

de 2 winnaars van deze groepen dan tegen elkaar in de grote finale

Posted by Tiger777 on Mar-02-2006 18:25:

quote:
mah alle mixen staan er toch op of niet
dan kan spellleke toch beginnen of niet

Ik vinnet heel fijn van u dat gij uuw space voor ons wilt geven. Ik zou in u plaats denk ik ook zagen . Inderdaad, verrevan een teken van dankbaarheid daar...

Mikevee heeft gelijk. Iemand met voldoende creativiteit..?

Posted by Tiger777 on Mar-02-2006 18:26:

quote:
Originally posted by dj Zevan
of 3x6 bij 18 deelnemers

Ja.

Posted by Jasperovitsj on Mar-02-2006 18:39:

quote:
Originally posted by kevve
wete gast, in haar plaats zwierden ik der alles af, wete hoeveel server kost? staat voor meer dan 1GB op he vergeet da ni, en als het 2maand duurt om 17mixen te uppen, kan het soms toch wel is zijn, da ge u afvraagt wa er eigenlijk misloopt? wel, misschien hebde gij space teveel, kunne we der bij u alles opzetten

kevve

*zucht*

Wat is dat toch met mensen hier die mijn punt missen de laatste tijd?
As I said, ik vind het ook fijn dat ze haar space aanbiedt. Maar ze heeft dat bij het opstarten van de thread al na een half uurke gedaan, zonder efkes na te denken over wat er allemaal met die space ging gebeuren. Er was een deadline, het was bekend dat er 20 mixes ging zijn, en het is ook logisch dat een dj-contest van zo'n omvang niet op 2 weken gedaan gaat zijn h�. En niemand heeft haar verplicht om die space aan te bieden, we hadden er gerust nog wel ergens anders kunnen vinden.
Dus ik vind het dan niet echt fijn dat ze dan nu komt zagen dat er zoveel mixes zijn, en dat het zo lang duurt enzo. Dat had ze wel kunnen verwachten, en ze had dus gerust op tijd kunnen zeggen dat ze het liever niet zou willen doen. Niemand zou haar dat kwalijk hebben genomen. Maar nee, net nu alle mixes erop staan en alles klaar is om deftig van start te gaan, dan komt er gezaag. En dat had vermeden kunnen worden, en das mijn punt...

Posted by Jasperovitsj on Mar-02-2006 18:43:

quote:
Originally posted by djcresto
als ge nie bij de eerste 2 van een poule geraakt zulde ook wel niet de contest winnen denk ik, dusja 4 of 5 maakt imo niet zoveel uit.

True

Ik zei het ook maar alleen om te vermijden dat er achteraf iemand uit die poule zou zagen dat het niet eerlijk verlopen is

Posted by kevve on Mar-02-2006 18:46:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
*zucht*

Wat is dat toch met mensen hier die mijn punt missen de laatste tijd?
As I said, ik vind het ook fijn dat ze haar space aanbiedt. Maar ze heeft dat bij het opstarten van de thread al na een half uurke gedaan, zonder efkes na te denken over wat er allemaal met die space ging gebeuren. Er was een deadline, het was bekend dat er 20 mixes ging zijn, en het is ook logisch dat een dj-contest van zo'n omvang niet op 2 weken gedaan gaat zijn h�. En niemand heeft haar verplicht om die space aan te bieden, we hadden er gerust nog wel ergens anders kunnen vinden.
Dus ik vind het dan niet echt fijn dat ze dan nu komt zagen dat er zoveel mixes zijn, en dat het zo lang duurt enzo. Dat had ze wel kunnen verwachten, en ze had dus gerust op tijd kunnen zeggen dat ze het liever niet zou willen doen. Niemand zou haar dat kwalijk hebben genomen. Maar nee, net nu alle mixes erop staan en alles klaar is om deftig van start te gaan, dan komt er gezaag. En dat had vermeden kunnen worden, en das mijn punt...

lolz, tspel is al van 5feb bezig, eerste mix is gepost op 6februari, en als ge 20mixen wilt uppen, gebruikt usend it of rapidshare, kzou het domi ni eens kwalijk nemen als ze alles delete, moet iedereen maar bij u kome klagen, gij zijt het toch gewoon, en domi is veel te goed, meer dan 1gb geven voor ne contest, die misschien binne 3weken deftig van start gaat, en dan zo ne lozer reply zoals u, erge gast ze gij

kevve

Posted by TOR on Mar-02-2006 18:49:

ze leren de kleuterklas ook al discussi�ren blijkbaar tegenwoordig

Posted by Tiger777 on Mar-02-2006 18:51:

quote:
Originally posted by kevve
lolz, tspel is al van 5feb bezig, eerste mix is gepost op 6februari, en als ge 20mixen wilt uppen, gebruikt usend it of rapidshare, kzou het domi ni eens kwalijk nemen als ze alles delete, moet iedereen maar bij u kome klagen, gij zijt het toch gewoon, en domi is veel te goed, meer dan 1gb geven voor ne contest, die misschien binne 3weken deftig van start gaat, en dan zo ne lozer reply zoals u, erge gast ze gij

kevve

Tis goed dat ge uuw apreciatie voor domineesje geeft, ze heeft de mijn oek. Maar probeert niet te dictuteren, laat het gewoon rusten

Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »