TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 »
Op 10 days off enzo lopen er ook rond ze, is enorm ambetant as er voor u zo enen staat te springen.
Ik heb een hekel aan mensen die zoveel bollen pakken of zoveel snuiven dat ze nimeer weten op wat ze staan te springen, nimeer horen of de muziek gedaan is, dan bier zuipen met de liters om vervolgens compleet in elkaar te stuiken en te od-en
Van zo'n mensen krijg ik serieus het schijt. Ze verstoren u plezier, ze verstoren de avond van hun vrienden (meestal de meisjes en vaak hun vriendin) die niet teveel slikken of zuipen en soms zien ze er nog vrij jong uit , dus het moet dan ook heel plezant zijn om als ouder uwe zoon de volgende morgend in het ziekenhuis te komen bezoeken.
Ohja en ze voelen zich zo stoer, tot dat ze moeten weggebracht worden, dan blijten ze lak een klein kind als ze nog bij bewustzijn zijn...pffft
@Jonas: ik EIS dat jullie Samburu draaien
Kheb er zin in!
Weet iemand of er daar weer zo'n kastjes zullen zyn ?
Ja, lockerbox is aanwezig.
| quote: |
| Originally posted by The_G0dfather Weet iemand of er daar weer zo'n kastjes zullen zyn ? |
Kent er iemand een straatnaam dichtbij het festival? Dat is handig voor de routeplanner...
Vorig jaar stond het het na de afrit van de autostrade niet zo goed aangeduid dacht ik. Of staan er deze keer al bordjes als je naar boom centrum rijdt ? 
| Originally posted by Push2005 Kent er iemand een straatnaam dichtbij het festival? Dat is handig voor de routeplanner... |
Er staan overal bordjes, vanaf de afrit, net als vorig jaar.
Schorrestraat is kortste bij 
Ok, Thx 
Ik veronderstel dat er wel flyers met de time-table zullen uitgedeeld worden aan de ingangen zodat het niet nodig is om time-table hier nog eens uit te printen? 
| Originally posted by FenixStyle Ik veronderstel dat er wel flyers met de time-table zullen uitgedeeld worden aan de ingangen zodat het niet nodig is om time-table hier nog eens uit te printen? |
| Originally posted by MikeVee Ja, lockerbox is aanwezig. |
Weet iemand of ze daar gratis water uitdelen ?
| Originally posted by Antony effe moeilijk doen wa moete der insteken? zien dak juiste stuk bij heb eh. 1 euro, 2 euro, 50ct ? achjah, zal gewoon zien dak van alles iet bij heb |
| Originally posted by Devilex Weet iemand of ze daar gratis water uitdelen ? |
kvertrek nu naar de camping, see you all @ perfecto 
| Originally posted by Antony effe moeilijk doen wa moete der insteken? zien dak juiste stuk bij heb eh. 1 euro, 2 euro, 50ct ? achjah, zal gewoon zien dak van alles iet bij heb |
- Ignazzio (+1)
- Devilex + Den Backer (+?)
- Synthesia + Fred (Sash zijn broer) (+?)
- Magistrate (+4)
- FCB_Fanatic + 2(+?)
- Mike Foston
- Bl@ckout (+2)
- De Geert (+3)
- Mystikal2006 (+3)
- Antony (+1, en nog veel volk dak ken, ma dan Q-dance only )
- Joker666 (+ friends)
- FenixStyle (+1)(+?)
- Godfather
- Christina (+1+?)
- Solar (+ min 4)
- Nyah + Xilver
- Kokkenmaster (+ obsession en nog een stuk of 5 man... 2 dagen(y))
- Dark Apostle (Rafic)
- BZRK (+3)
- MassiveK (+2)
- Luc (+2)
- Kristof (+?)
- lost_in_trance
- FredNova (+6)
- Bunz (+een aantal)
- Glexx (+2)
- Aur�lie plus veel
- MikeVee (+2)
- E-Motion_error(+1)
- Vishnu & Moisture
- 1Million$Shot (+3)
- FUSyke (+1)
- ei (+1) als alles goed gaat 
| Originally posted by MikeVee 10 Euro afgeven, sleutel krijgen, kastje gebruiken, op einde sleutel terug geven en 5 euro terugkrijgen. |
| Originally posted by christina typische ID&T prijs... |
| Originally posted by christina typische ID&T prijs... |

Hoofdzaak: ID&T weet nog steeds wat kwaliteit inhoud.
Zo: discussie gesloten
Man man man: ik heb er zin in zeg. Zeg Fred, schenken ze er van dat heerlijk Belgische Jupiler bier, ja? 
Zal wel Stella zijn zeker ?
Djeezes nog zo lang wachten 
Maes