TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20]
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Hittad denna med mjz och NooN i t�get... haka p�... Bild |

| Originally posted by SteveTranz4ever Trevlig prick... |
Nu blir jag v�lldigt nyfiken... Tjejen p� bilden, ere hon som hade ont i h�ret? Och hade hon ont i n�got d�tt? Eller missuppfattar jag det hela?

tjejen p� bilden hade "ont i �ret" ja, sen verkade det faktum att h�ret �r fejk inte ens bekomma henne det minsta 
| Originally posted by Vizay tjejen p� bilden hade "ont i �ret" ja, sen verkade det faktum att h�ret �r fejk inte ens bekomma henne det minsta |
omg.. har jag rosa t-shirt och slickar p� min kamera.. omg omg omg omg omg omg ...
Btw.. n�tt fel p� tjejen �r det, men en sak gjorde hon r�tt i, hon tog en �terst�llare som smakade.. bacon!
�r inte "ont i h�ret" ett uttryck f�r "ont i huvudet"?
| Originally posted by reveal �r inte "ont i h�ret" ett uttryck f�r "ont i huvudet"? |
Har jag aldrig h�rt trots att jag e inf�dd Stockholmare.
Originally posted by Akia Har jag aldrig h�rt trots att jag e inf�dd Stockholmare. |
L�ter mera som ett lantisuttryck, ja 
har f�r mig hon sa p� bred norrk�pingska att det betydde att hon var bakis...
Men.. �nd� .. liksom ..
silkestrosor.. haaaaall�.
enligt min personliga �sikt blir man f�rdummad av att sitta n�ra henne iaf 
| Originally posted by Vizay enligt min personliga �sikt blir man f�rdummad av att sitta n�ra henne iaf |
ljuset var t�nt men ingen hemma..
| Originally posted by anuga Tyv�rr verkade hon inte vara n�gon snilleblixt, men sen vet man aldrig med "dumma" folk, det kan vara en fasad. |
| Originally posted by Akia Ni skulle bara veta hur smart jag �r egentligen... |
...det �r anledningen till att jag m�ste d�lja det. 
| Originally posted by Akia ...det �r anledningen till att jag m�ste d�lja det. |
jofawe har du bilden p� mig i trappan efter swe-ta meetupen i st�rre uppl�sning?
| Originally posted by staz jofawe har du bilden p� mig i trappan efter swe-ta meetupen i st�rre uppl�sning? |
| Originally posted by staz jofawe har du bilden p� mig i trappan efter swe-ta meetupen i st�rre uppl�sning? |