TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grote WK 2006 Thread
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »
Posted by FredNova on Jun-27-2006 13:59:
| quote: |
Originally posted by Push2005
Ja ik zeverde |
Dit kan helpen dan, je hebt ze al voor 8,5 euro.
Posted by Phortastic on Jun-27-2006 14:16:
lol 
Posted by Bertn on Jun-27-2006 14:22:
Met ID&T valt nochtans niet te zeveren!
Posted by Eagle` on Jun-27-2006 14:24:
het bs gehalte swingt weer de pan uit de laatste paar pg's
Posted by FredNova on Jun-27-2006 14:36:
Inderdaad, terug on-topic.
Duitsland er uit vrijdag en dan mag iedereen winnen 
Posted by Xilver on Jun-27-2006 14:41:
Originally posted by FredNova
@Tom, heb ik uw smeergeld al ontvangen? |
Ge hebt me uw rekeningnr nog niet gepm'ed
Posted by Eagle` on Jun-27-2006 15:52:
wa een hoerechance van dida
Posted by djcresto on Jun-27-2006 16:34:
pfff kak Brazili� en zuivere offside goal
en had Adriano nie zo ego�stisch geweest was het al 3-0 en was Ronaldo al topscorer.
Posted by Eagle` on Jun-27-2006 16:41:
rood voor gyan, dieptepunt uit de wedstrijd, 2de helft was compleet waste of time. zo veel kakwedstrijden tijdens dit wk gisteren laatste 16de finale van de gister was ook al 2 keer niks
Posted by djcresto on Jun-27-2006 16:43:
de 3 goals kwamen wel door serieuze gaten in de verdediging van Ghana, jammer want het is een zeer sterke ploeg.
Posted by Phortastic on Jun-27-2006 17:11:
zonder een solide verdediging komt ge onmogelijk ver in een WK, en Italie en Brazilie straffen zo een blunders gewoon af. Resultaat: 3-0
Posted by FCB_Fanatic on Jun-27-2006 19:25:
Originally posted by RadiantB
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
iemand trouwens vandaag de nieuwe reactie gelezen van Cruijff over de uitschakeling van Nederland op't WK ?
hij zegt dat de uitschakeling de schuld is minister Verdonk aangezien zij Kalou geen Nederlands paspoort wilde geven, en dat ze nu haar conclusies maar moet trekken ...
ik vind het maar dikke zever en enorm ver gezocht, alsof ��n speler het falen van een hele ploeg zou oplossen. Kvind dat Cruijff de laatste weken enorm veel zever heeft zitten uitkramen, die heeft Nederland zelfs goed voetbal zien brengen, die had geen kwaad woord over voor Van Basten (terwijl iemand anders met de grond gelijk gemaakt zou zijn) ... op die manier verliest hij veel van zijn geloofwaardigheid. |
Toch wel: als Van Basten Huntelaar had geselecteerd zoals elke coach met gezond verstand zou gedaan hebben, hadden ze Portugal afgedroogd.
|
Die discussie ben ik daarstraks ook met ne Nedrlander aangegaan, die vond ook dat 1 speler een match kan beslissen en ik ben het daar ook wel mee eens. Maar als ik het heb over een verschil maken in mijn post, dan heb ik het over het gehele verdere verloop van het toernooi. Ik denk dat nederland met een Huntelaar of Kalou in de selectie het WK evenmin had gewonnen ...
Originally posted by John
jammer dat cruijff van basten niet durft af te rekenen en maar de minister van vreemdelingen zaken en integratie aanpakt.
[/url] |
+1 dus 
Brazili� - Ghana heb ik daarstraks mss gemist, maar nu ga ik wel genieten van Spanje - Frankrijk (hopelijk valt er iets te genieten). Ik reken op Spanje dat ze eerst die zwakke Fransen deruit kegelen en daarna kijk ik al uit naar de clash tussen Spanje en Brazili�, ... Spanje wipt Brazili� er dan gewoon uit
(hoop ik
)
Posted by Dj_Day-V on Jun-27-2006 20:50:
Jammer, Spanje niet door 
Posted by Gladius on Jun-27-2006 20:56:
\o/ Ribery \o/
vive la fraaaaaaaaaaance!!!
spijtig dat er 1 vd twee ploegen uit moest, maja..
Posted by Shadowkid on Jun-27-2006 21:01:
Mierda! Putos de francia 
Posted by Jasperovitsj on Jun-27-2006 21:06:
Meh, op basis van de poulewedstrijden volkomen onverdiend, en op basis van de wedstrijd nu ook niet echt 100% verdiend voor Frankrijk. Maar ja, de Spanjaarden kregen schrik in de 2de helft, en de Fransen zijn dan heel sterk blijven pressen wat het Spaanse systeem ontregeld heeft. Maar toch zonde 
Posted by Bertn on Jun-27-2006 21:13:
Behoorlijk zwak van Henry ook hoe die naar zijn gezicht greep. Van hem had ik zoiets niet verwacht.
Posted by eieregooie on Jun-27-2006 21:16:
Een "figotje" 
Posted by Phortastic on Jun-27-2006 21:17:
Originally posted by Jasperovitsj
en op basis van de wedstrijd nu ook niet echt 100% verdiend voor Frankrijk. |
Als je bedenkt dat die penalty HEEL licht was en Spanje amper kansen had kan je dit moeilijk onverdiend voor Frankrijk noemen imo
Posted by FredNova on Jun-27-2006 21:20:
Ik vind het echt jammer dat Spanje er uit ligt (zeker tegen die k*tploeg)
maar Frankrijk speelde inderdaad een goeie match... (de eerste sinds lang)
grrrr, hopelijk worden ze overspoelt door Brasil
Posted by Jasperovitsj on Jun-27-2006 21:26:
Originally posted by Phortastic
Als je bedenkt dat die penalty HEEL licht was en Spanje amper kansen had kan je dit moeilijk onverdiend voor Frankrijk noemen imo |
Eerste heflt was voor Spanje, tweede helft voor Frankrijk. Penalty was licht, maar het was er wel ��n, en de goal van Vieira was toch ook maar min of meer een gelukje. Dus voor mij verdiende geen van beide landen op basis van deze wedstrijd het meer dan het anderen land om door te gaan...
Maar kom, hopelijk kan Frankrijk de lijn doortrekken en blijven ze goed spelen (voor zolang ze in het toernooi blijven natuurlijk
). Anders zou het wel jammer zijn dat Spanje, dat toch al het hele toernooi attractief voetbal bracht, er net nu door ��n minder goeie match van hen en ��n sterke match van Frankrijk er uit ligt.
Posted by djcresto on Jun-27-2006 21:34:
Originally posted by Bertn
Behoorlijk zwak van Henry ook hoe die naar zijn gezicht greep. Van hem had ik zoiets niet verwacht. |
iedereen doet het ze, daar moet ge nie aan twijfelen.
Spijtig dat de Spanjaarden eruit liggen. Ze versloegen een ploeg die nu in de kwartfinales met 4-0. Spijtig dat Frankrijk niet op het niveau van vandaag gespeeld heeft in de poules dan hadden ze heel waarschijnlijk 1e in de poule geweest en Spanje ontlopen.
Posted by Xilver on Jun-27-2006 21:35:
kak
Posted by djcresto on Jun-27-2006 21:37:
grrrr, hopelijk worden ze overspoelt door Brasil |
Dan gaat Brazili� toch beter moeten spelen. Ronaldo en Adriano gaan de verdedigers zeker niet verontrusten. Hopen maar dat Robinho fit geraakt. Cicinho mag ook eens de voorkeur krijgen op Cafu en Juninho op Emerson. Maar dat zal jammer genoeg niet gebeuren.
Posted by Bertn on Jun-27-2006 21:37:
Ik vind het echt jammer dat Spanje er uit ligt (zeker tegen die k*tploeg)
maar Frankrijk speelde inderdaad een goeie match... (de eerste sinds lang)
grrrr, hopelijk worden ze overspoelt door Brasil |
ik denk wel dat ze erop liggen tegen Brazili� hoor. Al had ik liever Spanje - Brazili� als kwartfinale gezien, dat zou nogal wat geven
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »