TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
זה ישן בטירוף
| quote: |
Originally posted by Flotser זה ישן בטירוף |
אני מקיר את זה כבדיחת דוד לוי
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ אני מקיר את זה כבדיחת דוד לוי |
טוב הנה בדיחה מהלקט של דוד לוי
כשדוד לוי היה שר החוץ הוא התכונן לביקור בארה"ב למפגש עם הנשיא קלינטון
אז דוד לוי לא משהו באנגלית אז הוא הכין רשימה של כל המשפטים הנפוצים באנגלית ושם אותה במעיל.
קיצר דוד לוי מגיע לארה"ב פוגש את קלינטון מסתכל ברשימה אומר לקלינטון:
How are you doing?
קלינטון עונה
very good and you?
דוד לוי מסתכל ברשימה עונה לקלינטון:
grandfather come
קלינטון ממצמץ... לא מבין מה דוד לוי אמר... הוא מתייעץ עם היועצים שלו מה הוא אמר אולי זה משהו מיוחד... אף אחד לא יודע
אז קלינטון שואל את העוזר של דוד לוי מה הוא אמר
העוזר מדבר עם דוד לוי שואל אותו.. קלינטון לא מבין מה אמרת לו
אז דוד לוי מסביר לו אמרתי לו
סבא בא
(סבבה)
grandfather come
ועוד אחת.... דוד לוי בא לפגישה עם השגריר בארה"ב שיודע עברית
השגריר בא לשאול אותו מה הוא רוצה לשאול
"מרטיני?"
אז דוד לוי עונה
"לא מר לוי"
http://news.walla.co.il/ts.cgi?tssc...ath=8&id=313064
איזה זין יא אללה.....

חחחחחחחחח לא נעים בשיט!!
איזה באסה...
אהבתי את הקטע של לא להשתמש בזה בצורה מילולית מדי
טוב יאללה משהו ממני...
חייל ודוס עוצרים טרמפים באיזה כביש וזה..
פתאום באה מכונית עוצרת לחייל,
הדוס בא לנהג במכונית עושה לו: " מה? למה לקחת את החייל ולא אותי?"
הנהג: " וואלה החייל משרת את המדינה"
הדוס: " נו ואני משרת את אלוהים!!"
הנהג: " אז שאלוהים ייקח אותך"
-----------
איש אחד הלך בלובי של מלון ופתאום נפל על בחורה.
תוך כדי הנפילה נגע אגודלו בשד הימני של האישה.
אמר האיש: "אם לבך רך כמו שדייך, בטוח תסלחי לי".
ענתה האישה: "אם הזין שלך קשה כמו האגודל.. אני בחדר
622.

חחחחחחח הזה עם החייל היה טוב!!!!
השני טיפה פחות 
רייסינג
לא מצחיק
...
אותי לפחות
MasterP
אהבתי את הראשון
טוב אחת ישנה אבל בכל זאת...
תאילנדי נכנס לאוטובוס..
הנהג בא לו: "כסף בבקשה..."
התאילנדי: " תאילנדי לא משלם"
הנהג:"תאילנדי כן משלם!"
התאילנדי: " תאילנדי לא משלם"
הנהג:"תאילנדי כן משלם!"
התאילנדי: " תאילנדי לא משלם"
הנהג:"תאילנדי כן משלם!"
התאילנדי: " תאילנדי לא משלם"
קיצר ההם שעה מתווכחים לא עוזר..
הנהג קורא לשוטר..
השוטר שואל מה הבעיה בדיוק?
התאילנדי: " תאילנדי לא משלם"
השוטר:" תאילנדי כן משלם!"
התאילנדי: " תאילנדי לא משלם"
השוטר:" תאילנדי כן משלם!"
התאילנדי: " תאילנדי לא משלם"
השוטר:" תאילנדי כן משלם!"
התאילנדי: " תאילנדי לא משלם"
היום מתבזבז לו וזה..הולכים לבית משפט..
השופט שואל אותם נו מה הבעיה שלכם?
התאילנדי: " תאילנדי לא משלם"
השופט: "נו ולמה התאינלדי לא משלם?"
התאילנדי:" כי לתאילנדי יש כרטיסיה"

ישנה ולא משהו .... :\
| quote: |
| Originally posted by Rising טוב יאללה משהו ממני... חייל ודוס עוצרים טרמפים באיזה כביש וזה.. פתאום באה מכונית עוצרת לחייל, הדוס בא לנהג במכונית עושה לו: " מה? למה לקחת את החייל ולא אותי?" הנהג: " וואלה החייל משרת את המדינה" הדוס: " נו ואני משרת את אלוהים!!" הנהג: " אז שאלוהים ייקח אותך" ----------- איש אחד הלך בלובי של מלון ופתאום נפל על בחורה. תוך כדי הנפילה נגע אגודלו בשד הימני של האישה. אמר האיש: "אם לבך רך כמו שדייך, בטוח תסלחי לי". ענתה האישה: "אם הזין שלך קשה כמו האגודל.. אני בחדר 622. |
| quote: |
| Originally posted by Rising טוב יאללה משהו ממני... חייל ודוס עוצרים טרמפים באיזה כביש וזה.. פתאום באה מכונית עוצרת לחייל, הדוס בא לנהג במכונית עושה לו: " מה? למה לקחת את החייל ולא אותי?" הנהג: " וואלה החייל משרת את המדינה" הדוס: " נו ואני משרת את אלוהים!!" הנהג: " אז שאלוהים ייקח אותך" ----------- איש אחד הלך בלובי של מלון ופתאום נפל על בחורה. תוך כדי הנפילה נגע אגודלו בשד הימני של האישה. אמר האיש: "אם לבך רך כמו שדייך, בטוח תסלחי לי". ענתה האישה: "אם הזין שלך קשה כמו האגודל.. אני בחדר 622. |
חחחחחח
איזה בדיחות מצחיקות...
אהבתי
:-))))
ולהלן כמה בדיחות:
איך קוראים למשבר של ערבי בן 9?
משבר אמצע החיים
----------------------------------------------------------------------
כמה חוקרי שב"כ צריך כדי להחליף נורה?
"אנחנו שואלים את השאלות כאן!!!"
----------------------------------------------------------------------
אחת הולכת לסופר מרקט, לוקחת כרוב אחד, שוקו אחד, לחם אחד, חלב אחד, עגבניה אחת, מלפפון אחד, מעדן אחד, במבה אחת, גבינה אחת, מיץ אחד, והולכת לקופה.
הקופאי מסתכל על המוצרים ושואל אותה: את רווקה נכון?
היא אומרת: כן איך ידעת ?
הוא עונה: כי את מכוערת אחושילינג.
----------------------------------------------------------------------
דוד לוי בא לבית חולים כדי לצבור פרסום
הוא נכנס למחלקה של חולי איידס
ושואלים אותו מה הוא עושה שם
אז הוא אומר
"מה אני דואג למטופלים"
אז כולם עושים לו
"מה אתה מזיין את השכל אתה רק רוצה להתפס במצלמות בשביל החדשות"
התעצבן דוד לקח מזרק ושאל
"זה עם איידס?"
האחות אמרה לו
"כן"
בום דפק את המזרק ברגל
האחות אומרת לו
"מה אתה משוגע עכשיו יהיה לך איידס!!!"
דוד לוי עונה לה
"זה בסדר.... אני עם קונדום."
| quote: |
| Originally posted by Scorchio ---------------------------------------------------------------------- אחת הולכת לסופר מרקט, לוקחת כרוב אחד, שוקו אחד, לחם אחד, חלב אחד, עגבניה אחת, מלפפון אחד, מעדן אחד, במבה אחת, גבינה אחת, מיץ אחח, והולכת לקופה. הקופאי מסתכל על המוצרים ושואל אותה: את רווקה נכון? היא אומרת: כן איך ידעת ? הוא עונה: כי את מכוערת אחושילינג. ---------------------------------------------------------------------- |
אתה בטח לא תאמין לי אם אני יגיד לך שהמצאתי את זה
אבל כן

כמה רוסים צריך בשביל להחליף נורה ?
שניים
אחד מחזיק את הנורה והשני שותה וודקה עד שהחדר מסתובב
| quote: |
| Originally posted by Scorchio אתה בטח לא תאמין לי אם אני יגיד לך שהמצאתי את זה אבל כן |
| quote: |
| Originally posted by Rising בדיחה חזקה! אבל שמעתי אותה שהיית בן 9.. יש מצב שהמצאת אותה לפני 7 שנים? ואז היא עברה לירושלים? |
טוב נו תפסתם אותי

חחח צח הבאת אותה
חחחחחחחחחח צח יא מסטול
באמת אחלה בדיחות 
זונות
תגיבו לי על הבדיחה 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.