TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 »

Posted by FCB_Fanatic on Sep-18-2006 12:28:

quote:
Originally posted by anke
tegenwoordig flipt het jonge belgisch publiek op jump
dus je kan niet zeggen dat ze niet veranderen
het is eerder jij die probeert krampachtig vast te klampen aan einde jaren '90 en de stuiptrekkingen van de muziek anno jaren 2006

t is niet omdat iets commercieel zo enorm gepushed en uitgemelkt wordt dat iedereen dat moet goed vinden en moet volgen h� . Kmoet je dus teleurstellen, hier zitten geen hersenloze pubers die de hele jump circus volgen om een beetje 'in' te zijn

Posted by Devilex on Sep-18-2006 12:29:

quote:
Originally posted by domineesje
bedoel dat wij geen 'vuiligheid' van doen hebben...

Wat heeft dit ermee te maken?

Ze kennen gewoon geen trance meer omdat ze er simpelweg niet meer mee in contact (kunnen) komen.

Als ik als 16 jarige mijn eerste stappen in het uitgaansleven zat kan ik ofwel kiezen voor de jumpkoten en aanverwanten, of voor de commercieele elektro, groove en happy house toestanden.

Wie trance wilt leren kennen en appreci�ren moet echt al op internet dj's en hun stijl ontdekken en vervolgens op zoek gaan naar parties.

Posted by domineesje on Sep-18-2006 12:31:

quote:
Originally posted by Devilex

Ze kennen gewoon geen trance meer omdat ze er simpelweg niet meer mee in contact (kunnen) komen.

Als ik als 16 jarige mijn eerste stappen in het uitgaansleven zat kan ik ofwel kiezen voor de jumpkoten en aanverwanten, of voor de commercieele elektro, groove en happy house toestanden.

Wie trance wilt leren kennen en appreci�ren moet echt al op internet dj's en hun stijl ontdekken en vervolgens op zoek gaan naar parties.

omdat ze zei 'flipt'
letterlijk en figuurlijk dan

oh ja... was mss u dat ik deed flippen, toen die twee gasten voor mijn neus aan 't verkopen waren

Posted by Phortastic on Sep-18-2006 12:41:

quote:
Originally posted by Xilver
naast psychologische profielen opmaken van clueless noobs, is dat onze tweede favoriete bezigheid

wbahahahahahahahah

nicely said

Posted by Config on Sep-18-2006 12:56:

quote:
tegenwoordig flipt het jonge belgisch publiek op jump
dus je kan niet zeggen dat ze niet veranderen
het is eerder jij die probeert krampachtig vast te klampen aan einde jaren '90 en de stuiptrekkingen van de muziek anno jaren 2006

like wtf?
Ge moet vooral veranderingen volgen diee de toekomst van trance en andere goeie EDM hypothekeren.. dan zijt ge als club goed bezig

Wat wilt ge, dat iedereen hier begint te jumpen ofzo? Is dat een goeie verandering dan?

Posted by djcresto on Sep-18-2006 12:58:

@ anke, binnen het half jaar zit jij ook hier trance te verdedigen als er noobs op dit forum komen posten over the O in Gavere. It's just a matter of time

Posted by Config on Sep-18-2006 13:01:

quote:
Originally posted by djcresto
@ anke, binnen het half jaar zit jij ook hier trance te verdedigen als er noobs op dit forum komen posten over the O in Gavere. It's just a matter of time

Best dat er hier noobs van the oh gaan komen die zijn mentaal nog verder achter dan die illusion gangers, die weten tenminste nog hoe ze moeten registreren..

Posted by Devilex on Sep-18-2006 13:06:

quote:

oh ja... was mss u dat ik deed flippen, toen die twee gasten voor mijn neus aan 't verkopen waren

Ik denk het niet

Posted by mrcanon on Sep-18-2006 14:09:

quote:
Originally posted by Hydra
Amai als ik dit zo lees lijkt het wel alsof ik de enige BETA was die het goed vond! Ik vind eigenlijk dat Illusion weer de goeie richting op aan't gaan is qua trance. Die Amnesia night, airwave de week daarop, 19yearsillusion met zonder twijfel hun beste trance lineup ooit (en geen regi), het geluid en de belichting is ook nog nooit zo goed geweest.

Soit, kga er geen woorden meer aan vuil maken. Ik heb me rot geamuseerd en dit was een feestje da'k ni snel zal vergeten.

edit: waar is die foto die kelly genomen heeft van ons (stuk of 6-7 beta's?) Ik vind hem ni!

ge zijt nie de enige hoor

Posted by mrcanon on Sep-18-2006 14:14:

quote:
Originally posted by Devilex

Daar slaat ge den hamer op de kop! Jump wordt hen met de paplepel ingegeven. Jonge gasten die nog nie mogen voortgaan luisteren de zaterdag naar the oh op topradio, eens ze mogen uitgaan gaan ze naar ... ge raadt het: the oh!

Ik kom ook slecht van die jumptoestanden, da is nie van een beetje maar overal eh. Trance is kwalitatief 1000 x beter, in jump zit er niets van kwaliteit. Oude platen afrippen kunnen ze goe, luister maar keer naar de nieuwe plaat van Dark-E - Cold Fever. Hoor ik daar toevallig gene Strange World in Als ge zo succes moet hebben, stop er dan maar mee!

Posted by anke on Sep-18-2006 14:20:

en strange world is dan weer gepikt van scooter

Posted by Real on Sep-18-2006 14:21:

quote:

ANDERSOM JA.

Nog ��n slecht woord over de Mikke en ge kunt uw valieske pakken.

Posted by Hydra on Sep-18-2006 14:22:

LOL

Posted by Push2005 on Sep-18-2006 14:23:

quote:

Check scooter's discografie es... Amai; 90% is afrip...

Posted by mrcanon on Sep-18-2006 14:23:

M.I.K.E. is geen ripper, Scooter ript alles!

Posted by anke on Sep-18-2006 14:25:

dan heb ik me vergist
maar ik dacht toch dat ik juist zat

Posted by FCB_Fanatic on Sep-18-2006 14:25:

quote:

dit is toch een grapje mag ik hopen

edit: blijkbaar niet dus

Posted by Push2005 on Sep-18-2006 14:27:

Fake account enzo

(en nee tis nie ik )

Posted by mrcanon on Sep-18-2006 14:27:

Ge hebt nog veel te leren, ma lijk da Cresto zei, achter een half jaar zult ge wel ingeburgerd zitten. Ik ben ooit ook zo geweest da'k er al nie veel van wist en k'denk velen hier.

Posted by anke on Sep-18-2006 14:30:

haha, ja sorry mannen
jullie kennen er blijkbaar meer van dan ik
maar blijf astublieft rustig

Posted by Progrez on Sep-18-2006 14:33:

quote:
Originally posted by mrcanon
Ge hebt nog veel te leren, ma lijk da Cresto zei, achter een half jaar zult ge wel ingeburgerd zitten. Ik ben ooit ook zo geweest da'k er al nie veel van wist en k'denk velen hier.

Haar manier van posten staat me wel aan. Ik heb haar tot nu toe op geen enkele smiley kunnen betrappen. Klasse.

edit: Ze heeft ervan, nondedoemme toch. Tegenslag.

Posted by domineesje on Sep-18-2006 14:35:

quote:
Originally posted by Progrez
Haar manier van posten staat me wel aan. Ik heb haar tot nu toe op geen enkele smiley kunnen betrappen. Klasse.

edit: Ze heeft ervan, nondedoemme toch. Tegenslag.

bijna overal greg

Posted by Hydra on Sep-18-2006 14:36:

Het beste da ge kunt doen is een paar maand dit forum lezen en daarna pas uw eerste post plaatsen. Zo heb ik het in ieder geval gedaan.

Ik denk dat de meeste beta's het super vinden dat er nieuw volk op dit forum komt. Aan de andere kant zorgen uw eerste posts wel voor een slechte eerste indruk.

Ik zou zeggen wees iets minder agressief met uw posts en kom eens af naar de BETA party binnenkort. Ge kunt ons er allemaal leren kennen, en geloof me, de meesten hier zijn zo slecht nog niet. Hoewel dat op het forum soms wel anders kan lijken...

Posted by anke on Sep-18-2006 14:36:

wie is de grootste trance kennen op dit forum?

Posted by anke on Sep-18-2006 14:37:

quote:
Originally posted by Hydra
Het beste da ge kunt doen is een paar maand dit forum lezen en daarna pas uw eerste post plaatsen. Zo heb ik het in ieder geval gedaan.

heb ik gedaan schat

Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 »