TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 »
| quote: |
| Originally posted by anke tegenwoordig flipt het jonge belgisch publiek op jump dus je kan niet zeggen dat ze niet veranderen het is eerder jij die probeert krampachtig vast te klampen aan einde jaren '90 en de stuiptrekkingen van de muziek anno jaren 2006 |
. Kmoet je dus teleurstellen, hier zitten geen hersenloze pubers die de hele jump circus volgen om een beetje 'in' te zijn
| quote: |
| Originally posted by domineesje bedoel dat wij geen 'vuiligheid' van doen hebben... |
| quote: |
| Originally posted by Devilex Wat heeft dit ermee te maken? Ze kennen gewoon geen trance meer omdat ze er simpelweg niet meer mee in contact (kunnen) komen. Als ik als 16 jarige mijn eerste stappen in het uitgaansleven zat kan ik ofwel kiezen voor de jumpkoten en aanverwanten, of voor de commercieele elektro, groove en happy house toestanden. Wie trance wilt leren kennen en appreci�ren moet echt al op internet dj's en hun stijl ontdekken en vervolgens op zoek gaan naar parties. |

| quote: |
| Originally posted by Xilver naast psychologische profielen opmaken van clueless noobs, is dat onze tweede favoriete bezigheid |
| quote: |
| Originally posted by anke tegenwoordig flipt het jonge belgisch publiek op jump dus je kan niet zeggen dat ze niet veranderen het is eerder jij die probeert krampachtig vast te klampen aan einde jaren '90 en de stuiptrekkingen van de muziek anno jaren 2006 |
@ anke, binnen het half jaar zit jij ook hier trance te verdedigen als er noobs op dit forum komen posten over the O in Gavere. It's just a matter of time 
| quote: |
| Originally posted by djcresto @ anke, binnen het half jaar zit jij ook hier trance te verdedigen als er noobs op dit forum komen posten over the O in Gavere. It's just a matter of time |
die zijn mentaal nog verder achter dan die illusion gangers, die weten tenminste nog hoe ze moeten registreren..
| quote: |
oh ja... was mss u dat ik deed flippen, toen die twee gasten voor mijn neus aan 't verkopen waren |
| quote: |
| Originally posted by Hydra Amai als ik dit zo lees lijkt het wel alsof ik de enige BETA was die het goed vond! Ik vind eigenlijk dat Illusion weer de goeie richting op aan't gaan is qua trance. Die Amnesia night, airwave de week daarop, 19yearsillusion met zonder twijfel hun beste trance lineup ooit (en geen regi), het geluid en de belichting is ook nog nooit zo goed geweest. Soit, kga er geen woorden meer aan vuil maken. Ik heb me rot geamuseerd en dit was een feestje da'k ni snel zal vergeten. edit: waar is die foto die kelly genomen heeft van ons (stuk of 6-7 beta's?) Ik vind hem ni! |
| quote: |
| Originally posted by Devilex Wat heeft dit ermee te maken? Ze kennen gewoon geen trance meer omdat ze er simpelweg niet meer mee in contact (kunnen) komen. Als ik als 16 jarige mijn eerste stappen in het uitgaansleven zat kan ik ofwel kiezen voor de jumpkoten en aanverwanten, of voor de commercieele elektro, groove en happy house toestanden. Wie trance wilt leren kennen en appreci�ren moet echt al op internet dj's en hun stijl ontdekken en vervolgens op zoek gaan naar parties. |
Als ge zo succes moet hebben, stop er dan maar mee!
en strange world is dan weer gepikt van scooter
| quote: |
| Originally posted by anke en strange world is dan weer gepikt van scooter |
LOL
| quote: |
| Originally posted by anke en strange world is dan weer gepikt van scooter |
M.I.K.E. is geen ripper, Scooter ript alles!
dan heb ik me vergist
maar ik dacht toch dat ik juist zat
| quote: |
| Originally posted by anke en strange world is dan weer gepikt van scooter |

Fake account enzo
(en nee tis nie ik
)
Ge hebt nog veel te leren, ma lijk da Cresto zei, achter een half jaar zult ge wel ingeburgerd zitten. Ik ben ooit ook zo geweest da'k er al nie veel van wist en k'denk velen hier.
haha, ja sorry mannen
jullie kennen er blijkbaar meer van dan ik
maar blijf astublieft rustig 
| quote: |
| Originally posted by mrcanon Ge hebt nog veel te leren, ma lijk da Cresto zei, achter een half jaar zult ge wel ingeburgerd zitten. Ik ben ooit ook zo geweest da'k er al nie veel van wist en k'denk velen hier. |
| quote: |
| Originally posted by Progrez Haar manier van posten staat me wel aan. Ik heb haar tot nu toe op geen enkele smiley kunnen betrappen. Klasse. edit: Ze heeft ervan, nondedoemme toch. Tegenslag. |
Het beste da ge kunt doen is een paar maand dit forum lezen en daarna pas uw eerste post plaatsen. Zo heb ik het in ieder geval gedaan.
Ik denk dat de meeste beta's het super vinden dat er nieuw volk op dit forum komt. Aan de andere kant zorgen uw eerste posts wel voor een slechte eerste indruk.
Ik zou zeggen wees iets minder agressief met uw posts en kom eens af naar de BETA party binnenkort. Ge kunt ons er allemaal leren kennen, en geloof me, de meesten hier zijn zo slecht nog niet. Hoewel dat op het forum soms wel anders kan lijken... 
wie is de grootste trance kennen op dit forum?
| quote: |
| Originally posted by Hydra Het beste da ge kunt doen is een paar maand dit forum lezen en daarna pas uw eerste post plaatsen. Zo heb ik het in ieder geval gedaan. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.