TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2007 (28 & 29/07/2007)
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 »
Wat was me dat
zo'n feestje 
Iemand menno de jong gaan checken ? Stond echt zo weinig volk in de tent, maar zijn setje was ZALIG !!! Klassiekerkes met nieuwe plaatjes ertussen
zwaar genoten van zijn setje 
GREAT PARTY!!!!!!!!!
TOP FOR ME:
ARMIN
MANUEL LE SAUX
MENNO DE JONG
YAHEL
LETER PHOTOS AND VIDEOS IF I CAN!
| quote: |
| Originally posted by Mirea well if u have any links with pics....could u send me a PM?! |
ik zou willen beginnen met te zeggen dat de afwezigen ongelijk hadden
. Enorm goed feestje, ik heb mij echt massa's goed geamuseerd
.
Zaterdag 28 Juli:
Zaterdag omstreeks half 10 vertrokken met Fenixstyle en Tunki. Eerst in Lier Config opgepikt aan het treinstation om dan naar Boom door te gaan. Ik schat dat we rond 13u de parking van camping B opreden. Er stond op dat moment al een serieuze rij volk aan te schuiven voor de camping. Gelukkig kon je aan twee kanten aanschuiven en had het merendeel van het volk dat niet door, met als gevolg een veel kortere tweede rij
. En maar goed ook, want ik vond dat het maar behoorlijk langzaam vooruit ging
. Volgend jaar kunnen ze aan de campingingang best ook voor planken zorgen, want het was er behoorlijk drassig. Eenmaal dan binnen geraakt, vlug onze spullen geinstalleerd om daarna door te gaan naar het festivalterrein.
Daar hebben we ons rechtsteeks begeven naar de Bonzai tent. Op dat moment had Elof zijn set al afgesloten en was DJ Fire al een klein half uurtje bezig. Leuke set om de dag mee te beginnen. Vervolgens was het de buurt aan Airwave. Samen met John 00 Fleming toch wel de man waar ik het meeste naar uitkeek voor het weekend. Zijn set was nauwelijks bezig of ik moest al vernemen via Christina dat joof blijkbaar al begonnen was. Heb toen de keuze gemaakt om naar joof te gaan. Hij geniet op dit moment net iets meer mijn voorkeur en Airwave denk ik nog steeds iets eerder eens in de buurt te kunnen zien dan joof. Maar ik vind het nog steeds spijtig dat ik hem heb moeten missen
. Gelukkig heeft Joof een enorm goeie set gespeeld in zijn eigen typische stijl
. Ik heb mij enorm geamuseerd, ik denk niet dat ik op een andere set nog zo uit de bol ben gegaan als op deze. Daardoor toch wel DE set van het weekend voor mij (iemand trouwens een idee om hoe laat Joof begonnen was???). De locatie voor de psy area was trouwens ideaal gekozen 
Na joof zijn set nog een tijdje gebleven aan de psy area en een stuk van Kairon meegepikt. Ik vond het zeker de moeite, maar we zijn na een tijd toch door gegaan voor een korte break en om iets te eten.
Na het eten ben ik dan samen met Tomorrow Trax (die we eerder waren tegengekomen in de Bonzai) teruggegaan naar de psy Area voor Yahel, de rest verkoos Buscemi. We hebben het laastste stuk nog gehoord van Kairon zijn (goeie) set. En ook Yahel heeft de verwachtingen ingelost, ook hij speelde een enorm smakelijke set, echt nice
. Op het einde van zijn set heeft hij nog een deel CD's 'uitgedeeld', en Tomorrowtraxx had de chance �r ��n te krijgen. Ik verwacht dus ��n van de komende dagen een bespreking in de CD thread
. Lani hebben we een klein stuk meegepakt, maar we zijn uiteindelijk toch doorgegaan naar de Bonzai tent.
Armandi was op dat moment nog bezig, heeft een aantal leuke tracks gespeeld (en het oogde natuurlijk ook wel iets beter als
). Yves Deruyter speelde daarna en ik vond het toch vrij opmerkelijk dat plots de Bonzai tent echt begon vol te lopen voor onze grote held
. Hij heeft een zeer degelijke set gespeeld met een aantal enorm goeie tracks. Vooral de afsluiter (The Rebel) was geweldig!!!! De sfeer zat er trouwens vanaf Yves Deruyter enorm goed in. En dat is zo ook de rest van de avond gebleven. Ook tijdens Manuel Le Saux zijn set, enorm tranzy en het publiek ging er goed in mee.
Ik ben dan na een uur doorgegaan voor Astrix in de B2B. Maar ik heb zijn set maar een 20 tal minuten gevolgd. Het was zeker geen slechte set maar het kon mij op ��n of andere manier toch minder boeien dan de vorige psy sets die ik had gehoord. Mogelijk door de vermoeidheid (+ ik had de indruk dat hij ook bijna moest afsluiten).
Ik heb dan nog het einde gezien van Manuel en de volledige set van Giuseppe. Giuseppe zn set vond ik iets minder. Zn beste track was zijn slotplaat (NU NRG - Bonsai????), maar die werd abrupt afgezet
. In ieder geval een geslaagde eerste dag ondanks het missen van Airwave
Zondag 29 Juli
Op tijd opgestaan om toch FredNova te kunnen zien. Helaas zijn 'we' in die opzet mislukt en waren we pas om 11u45 in de Armada tent. Fred was wel nog niet zo lang bezig door technische problemen. Heeft een zeer goed setje gedraaid, ideaal zo vroeg op de ochtend
. Perry O Neil kwam daarna, leuk setje, maar minder mijn ding. Tussendoor daarom ook de tijd genomen om iets te gaan eten. Na Perry was het Blake Jarell. Ik had zo'n vermoeden dat het niet echt mijn ding zou zijn en ben daarom ook in mijn eentje doorgegaan naar de Q voor Yoji. Die was al een dik half uur bezig en speelde bij mijn aankomst net een eigen plaat (Harstyle Disco???), maar slaagde er precies niet echt in om het volk mee te krijgen.
Ik heb zn set maar een tijdje gevolgd en ben daarna naar Kr!z in de Kozmozz tent gegaan. Die speelde net als vorig jaar een goeie set. Ik ben dan nog Joris Voorn een heel deel gevolgd en ben dan samen met Tomorrow Trax (die ik daar tegen het lijf liep) door gegaan voor Markus. We hebben nog het einde van Rank 1 kunnen meepikken en zo ook nog die prachtige versie kunnen horen van Breathing (Breaks mix) met de orginele Airwave. Markus Schulz speelde vervolgens een meer dan degelijke set. Hij kreeg het volk enorm goed mee, nogmaals enorm veel sfeer en reactie van het publiek.
Armin hebben we het eerste uur gemist (lucnhpauze), maar na lang twijfelen hebben we toch besloten om eens te gaan volgen bij Armin (ipv naar Jeff Mills te gaan). Uiteindelijk zijn we er niet meer weggeweest
. Armin heeft een enorm goeie set gespeeld en het publiek ging er volledig in mee. oa Binary Finary, Evergreen en Kalopsia passeerden de revue. Jammer genoeg kon Armin het ook niet laten om misbaksels als The Anthem en Love You More te spelen. Al bij al toch een goeie set.
Afsluiten deden we op de Main bij PvD. Persoonlijk waren mijn verwachtingen niet al te hoog, ik verwachtte vrij veel vocale trance. Zat ik er even naast
. Echt een GEWELDIGE SET van PvD. Die kerel wil ik nog wel eens aan het werk zien. Ook in combinatie met de lichtshow en de drie grote schermen maakte het compleet. Echt volledig gegeven en goed geamuseerd, met de nodige reacties als gevolg. Zo heb ik tot twee keer de vraag gehad of ik geen bollen bij had
. Veel platen kende ik niet, maar ik ik kan zeggen dat het knallen was. Hij heeft oa Pvd - Nothin but You gedraaid, maar vooral zn live versie van For an Angel vond ik subliem. Jammer dat ie als encore The Anthem boven haalde, vond ik iets minder geslaagd
.
Daarna naar de camping gekeerd om dan vandaag op tijd terug naar huis te kunnen vertrekken.
+++
John 00 Fleming
PvD
AvB
Yahel
++
Manuel le Saux
Yves Deruyter
FredNova
Markus Schulz
Kairon
+
Joris Voorn
Kr!z
Armandi
DJ Fire
Perry O Neil
Giuseppe Ottaviani
Geen dj's die dus mij echt enorm slecht zijn bevallen. Het omgooien van de B2B is dan wel weer een negatieve vermelding waard. Ook nog een extra negatieve vermelding voor de twee idioten die drugs van mij wouden hebben terwijl ik mij gewoon goed amuseer
.
Volgend jaar hopelijk weer van de partij en hopelijk behoudt ID-T een aantal van de zaken die dit jaar enorm goed zijn meegevallen (zoals die B2B area)
ok� ook es kort reviewke doen van een paar dj's
Zaterdag:
Airwave: eerste dj die ik hoorde, kwam binnen tijdens What Time is Love en vond in tegenstelling tot wat hier boven staat toch dat er veel ambiance was, had dat niet verwacht zo vroeg op de dag. Ook Lolo was weer super enthousiast, zalig om hem aan het werk te zien. Heb ik dat goed gehoord dat hij Traffic speelde?
Hoogtepunten vond ik Save Me, Industry en Cafe del Mar en nog een hele hoop die ik vergeten ben. Tijdens de breaks kon je idd goed de DnB horen.
Super geamuseerd !
Yahel: Vond het een zalig sfeertje daar op het strand met een paar 100 man bij hem. De set bouwde mooi op en naar het einde toe was er super veel ambiance vond ik. Vooral op het moment dat het lichtjes begon te regenen, magisch gevoel
Idd echt rare muziek dat ie draait maar wel zalig, heb ook zijn 'Super Set II' cd gevangen, straks es luisteren
Giuseppe Ottaviani: Had er veel van verwacht en het werd idd een superset. Veel zalige tracks: NuNrg Remix van PvD Crush, Dreamland, Linking People, Far Away met PvD, Until Monday.... Butterfly als afsluitern was zalig, maar jammer dat ie em juist voor de climax moest stoppen
Heb me super geamuseerd daar, mooie afsluiter van een topdag. Ben Giuseppe nog tegengekomen dag nadien in een Caf� in Boom 
Laatste? track van Guiseppe was Nu-Nrg - Dreamland 
Zondag:
Blake Jarell: Halfweg zijn set toegekomen, niet zoveel volk en ook weinig ambiance. Vond zijn set vrij saai, telkens een electro-plaat afgewisseld met een remix van een onbekende rock-plaat... Enkel Dubfire - Roadkill kon me bekoren...
Rank 1: Set begon vrij goed, veel bekende tracks, o.a. Beautiful, remix van RHCP en nog van alles wat ik me niet meer kan herinneren.. Ben halfweg zijn set weggegaan omdat een vriend een 'Skyview' gewonnen had
, kwam weer terug tijdens Breathing
(airwave zat ook al in Le Saux zijn set dag voordien)
Markus Schulz: Begon heel goed, veel super tracks, ook veel ambiance. Hoogtepunt vond ik Rex Mundi - Perspective, ondanks de vocals erdoor... Naar het einde toe werd het wel saai en monotoon, blijkbaar vindt iedereen dit hier.. Had meer van hem verwacht..
Armin: Tent liep al direct vol voor hem, de sfeer zat al van in het begin goed, hijzelf was natuurlijk ook weer in form, soms ietsie te veel eigenlijk
Forever Waiting als 3de track was mega flippen
Had eigenlijk niet gedacht dat ik 3 uur Armin nog zou overleven, want mijn verwachtingen lagen niet zo hoog.. Beste tracks: Fly Away, Kaktus, Feel Free, Evergreen, Forever Waiting en nog een heleboel trance platen die ik niet kende, maar me toch op amuseerde. Nogmaals, de sfeer was super, iedereen ging uit het dak, echt zalig. Wel grappig (en jammer voor Menno) dat na zijn set iedereen direct wegliep naar pvd.
PvD: Zat er heel de dag naar uit te kijken, hoewel mijn verwachtingen niet zo hoog waren, kans was klein dat hij zijn Mayday-set van 2 jaar geleden zou overtreffen. Opvallend weinig sfeer daar, en aan zijn houding te zien stoorde hij zich daar ook aan.. In het begin veel electro platen, voor de 3de keer die dag ook Pascal Feliz - From Inside The Speaker (Part 1). Verder zijn nieuwe platen New York City en White Lies. Hij probeerde op allerlei manieren ambiance te brengen (Spastik, Nothing but you, Born Slippy, 7 Nation Army..), over het algemeen moet ik zeggen dat dat nie zo lukte, ikzelf heb me wel super geamuseerd en dat is het voornaamste
Verder speelde hij nog Jon Rundell - Olskool en Jonesey - Independance (Stadium Mix). Ooook op zijn nieuwe plaat met Giuseppe, Far Away kwam er nog veel ambiance, opmerkelijk voor een nieuwe track, maar hij is dan ook super..
Hoogepunt was natuurlijk Live versie van For An Angel, toen pas was er veel ambiance
Anthem erna was wel minder
Hij was zoals ik het verwacht had en heb me echt wel geamuseerd, sfeer was er nie zoveel, maar was ook wel te verwachten van een niet-trance publiek dat ook al ferm moe was..
| Originally posted by dupondje Laatste? track van Guiseppe was Nu-Nrg - Dreamland |
Zaterdag:
Vooral Bonzai stage geweest (buiten voor JOOF z'n setje)
Tegen 3 u eidenlijk binnegeraakt omdat ervoor vreinden allerlei problemen hadden (kan al beter wij touring wegenhulp gaan werken..)
DJ Fire: alleen het einde gehoort omdat ik eerst is op andere stages gaan kijken was.. Stuk dat ik gehoort heb was heel goed.. hopelijk kan ik volgende keer is ene volledige set zien..
Airwave: Enorm goede set.. 100% zitten genieten. Lijkt wel elke keer dat ik hem zie dat hij beter en beter wordt..
Roger Orb: stukje van gezien +/- set..tracks waren niet echt m'n ding..
JOOF: Vet setje, had hem nog nooit aan het werk gezein dus aangename verassing.
Armandi: Alleen laatste stukje gehoort, ze leek me wat zenuwachtig maar draaide vrij goed, wil ik zeker terugzien.
Yves De Ruyter: Oook een van de beste sets vant weekend. Feit dat em een reeks klassiekerkers heeft gespeelt zal er wel ergens voor iets tss zitten.
Manuel Le Saux: Beste set van de avond, kvond elke keuze van tracks gewoon perfect.. hele tijd 00% zitten genieten (en aan reactie van de rest te zien was ik niet alleen). Vond het mooi dat hij sfeer kon bewaren die opgebouwd was tijdens YDR z'n set (lijkt mij niet zo makelijk om sfeer te behouden na een reeks trance classics..). Voor mensen die hem nog nooit gezein hadden: set gaf 100% weer wat je van hem kan verwachten op een party 
Guiseppe Ottaviani (live): begin stond me niet zo aan, maar voord e rest wel een vrij goed setje ..
Zondag:
Eeen hel om binnen te komen: bij controle wou men mijn sigaretten weggooien ("je kan dat hier ook kopen") en deed men inmens moeilijk over m'n digitale camera (dag ervoor geen enkel probleem). Ik moest na 15min discusie opzij gaan en dan nadat er nog andere opgeroepen waren mocht ik eindelijk door!!
Tip: volgende keer miss een IQ test doen voor men iemand bij controle zet?
Armada:
Fred Nova: door die klucht ervoor heb ik grootste stuk van z'n set gemist, was eerste keerd at ik hem zag en was aangenaam verrast. Ga zeker prroberen om hem meer te zien.
Perry O' Neill: vond niet zo'n goeie set, begon me te vervelen en ben dan maar met paar man bonnekes gaan halen (moest ook gebeuren eh
)
Blake Jarrell: Immens goed, eerste set van hem dat ik live hoor en was echt "waauw".
Rank 1: draaide vrij hard maar kon het wel apprecieren.
Markus Schulz: had een meer trance energy stijl verwacht, maar globaal gezein was het heel goed.
Armin Van Buuren: Matige set. Waarom matig: khad pas een setje van hem gevondne (russiche setje) en +/- 10 tracks waren hetzelfde (dus wist wat ging komen en dat vond ik minder..)).
Menno De Jong: Begin gemist om dat ik intro van pvd wou zien (eerste 2 liedjes waren ok, toen stond het me ni aan en ben ik terug naar armada gewegaan). Rest van menno z'n set heb ik dus wel kunne horen en het was gewoon perfect. Enorm zitten genieten, en plaats zat om te dansen (dus perfect
). Juist het einde... waarom moest hij zo plots in het midden van een track stoppen.. terwijl hij nog tijd over had!! Verpeste een heel stuk van de sfeer van de avond..
En dan om weg te gaan.. +/-1 u gewoon stil gestaan, miss dat ze er int vervolg is moeten aan denken om reisbussen NIET meer op straat te laten stoppen om mesen in te laden, maar ergens opzij..
evaluatie:
+++++ Manuel Le sayx
++++ Menno, Blake Jarell, Fred Nova, YDR, JOOF, airwave
+++ al de rest behalve Perry
en nog is extra de italianen vermelden. Ben naar paar feestjes in Milaan geweest, en denk wel dat ze de sfeer van daar goed naar hier hebben proberen over te brengen. Zo'n mensen wilt ge gewoon tegenkomen op parties..
| Originally posted by Magistrate PvD: Zat er heel de dag naar uit te kijken, hoewel mijn verwachtingen niet zo hoog waren, kans was klein dat hij zijn Mayday-set van 2 jaar geleden zou overtreffen. Opvallend weinig sfeer daar, en aan zijn houding te zien stoorde hij zich daar ook aan.. In het begin veel electro platen, voor de 3de keer die dag ook Pascal Feliz - From Inside The Speaker (Part 1). Verder zijn nieuwe platen New York City en White Lies. Hij probeerde op allerlei manieren ambiance te brengen (Spastik, Nothing but you, Born Slippy, 7 Nation Army..), over het algemeen moet ik zeggen dat dat nie zo lukte, ikzelf heb me wel super geamuseerd en dat is het voornaamste Verder speelde hij nog Jon Rundell - Olskool en Jonesey - Independance (Stadium Mix). Ooook op zijn nieuwe plaat met Giuseppe, Far Away kwam er nog veel ambiance, opmerkelijk voor een nieuwe track, maar hij is dan ook super.. Hoogepunt was natuurlijk Live versie van For An Angel, toen pas was er veel ambiance Anthem erna was wel minder Hij was zoals ik het verwacht had en heb me echt wel geamuseerd, sfeer was er nie zoveel, maar was ook wel te verwachten van een niet-trance publiek dat ook al ferm moe was.. |
| Originally posted by Mystique JOOF: Vet setje, had hem nog nooit aan het werk gezein dus aangename verassing. |
Yahel heb ik meer dan een uur gehoord, nadat ik volledig Airwave heb gehoord, na hem was het die met die live gitaar en drum, kweet niet wie dat was, viel wel mee
Die gitarist overdreef wel ferm, echt lachen 
| Originally posted by FCB_Fanatic de timetable was veranderd, Joof heeft op hetzelfde moment gespeeld als Airwave. Je zult dus iemand anders hebben gezien. Ik vermoed dat je tegen 7u naar de B2B bent gegaan en dat je dus niet joof maar Yahel hebt bezig gezien |
echt
zou nog verkeerde dj goed vinden dan
Paul van Dyk was idd TOP !!
man speelde die weer ff een strakke set. lang geleden dat ik me zo hard heb uitgeleefd.
zet de sfeer van de Guetta set bij de set van PvD, wat had dat een knaller geweest. Wel zonde dat ons belgisch publiek enkel uit de bol gaat als ze de hitjes van Guetta horen die nog maar eens heeft bewezen dat hij eigenlijk maar een crappy dj is ...
opmerkelijk eigenlijk ook de leegloop na Guetta toen Roger Sanchez begon te draaien ... Vond hem zeker niet slecht ...
Mason draaide ook wel lekker strak. Natuurlijk mocht ook zijn hitje "Exceeder" niet ontbreken. Die man heeft me aangenaam verrast met de vibe in zen set. Die ging echt wel lekker vooruit.
Voor Yves V zijn we ook blijven staan aan main stage. Vriend van me kent hem persoonlijk. Was zeker niet slecht, aarzelend begonnen (zichtbaar zenuwachtig) maar lekker einde van de set.
Sander Kleinenberg vond ik eigenlijk de weirdo van de dag
echt wel lachen om die man bezig te zien. Die draait alsof hij bezig is met het dirigeren van een klassiek orkest ...
de rest schiet me niet onmiddelijk te binnen.
1 tip voor de organisatie, doe iets aan die HATELIJKE trap bij de uitgang. als daar iets gebeurt en mensen beginnen te duwen/panikeren ... kan slecht aflopen
in alle geval, geslaagde dag !!!
Op zaterdag was de bonzai-tent veruit de beste plaats om te vertoeven. Ondanks de weinige bonzai-klassiekers was de sfeer er toch aangenaam en ongedwongen. Icoon Jurgen Leyers kon helaas geen gebruik maken van de platenspelers en moest daarom zijn Fire&Ice vinyls terug in de koffer steken. Toch verraste hij alsnog door het overweldigende 'Shades' van 'The Lounge' op te leggen; een kleine knipoog naar de aanwezige Stefan Van Himbergen die deze geste ten zeerste kon apprecieren.
Laurent bracht een set die in de lijn lag van zijn laatste. Dat wil zeggen veel nieuw materiaal met af en toe een streep oud werk. Leuk om volgen en dit vooral omdat Laurent altijd enorm opgaat in zijn sets en er zichtbaar tijd en moeite insteekt.
Yves Deruyter's set viel voor een groot evenement als dit nog aardig mee. Yves zorgde, tegen wil en dank, voor h�t moment van afgelopen weekend door in extremis af te sluiten met The Rebel.
Op zondag blijven me vooral de sets van Carl Craig, Technasia, Jeff Mills, Filliz en de laatste minuten van Rush bij. Rank 1 was een aaneenschakeling van lawaai en Van Dyk vond ik wederom net iets te monotoon klinken. Perry O'Neil was ideaal voor op de middag. De rest van armada niet gehoord.
Een complimentje voor de organisatie die dit jaar bijzonder vlot leek te verlopen. Het wordt elk jaar beter en beter.
De amusante afsluiter van het weekend speelde zich gisterennacht af, in het centrum van Antwerpen, waar we onverwacht een tweede keer YDR tegenkwamen. Yes! The rebel!
| Originally posted by Magistrate Jonesey - Independance (Stadium Mix) deze soms? dit vond ik de beste plaat uit zijn set |
Op men 1tje toegekomen toen Frednova zen laatste plaat liet uitspelen. Vonnek wel jammer maar was niks aan te doen. Men vrienden moesten nog naar een brunch dus gingen later komen, ben dan maar zo slim geweest effe men beta t-shirt boven te halen om terug snel herkent te worden
Perry zen tempo ligt me wa laag en halverwege zijn set was de rest van men clan aangekomen. Daar dan Biomehanika gaan bezien. Vooraan was er sfeer zat! Wel slijkerige poel, pech voor al die jumpers dat daar geen planken lagen
Ging ondermeer los op CLS - Can you feel it (marcel woods remix) en zen eigen Six hours. Dan t-shirt ingewisseld en terug naar armada vertrokken om Rank 1 ni te missen. (en me een ander shirt enkel nog herkent door Sasha
) Was beestig goed, eerste kippenvel bij a less ordinary rank 1 remix!
Markus al paar keer gezien en begint meestal iets te diep voor mij. Kreeg honger en hadden paar meisjes bij die Guetta wilden zien. Was zelf net op tijd terug voor Armin en beestige set gehoord. Stuk voor stuk pareltjes maar had wel uit zen vorige tracklists Umbrella en Yimanya verwacht. Eindigde met Anthem, Love you more en Read my mind, achjah... brengt wel sfeer. Die laatste werd wel te snel uitgefade. Het vuurwerk was ni mis, hebben ze hun werk nog van gemaakt, knap id&t. Paul van Dyk stond nog op men nog ni gezien lijstje. Raar zicht met die notebooks maar bracht wel een leuk setje. Knap decor ook, maar hoe kan hij nu weten of het publiek mee is of niet? De introvertie zelve eeft zen publiek misschien 2 keer aangekeken.
Zelfde Boom-verhaal over het naar huis rijden om af te sluiten
+ leuk om weer wat beta's tegen te komen.
Ik was er zondag ook en heb me zeer goed geamuseerd.
Begonnen met Perry O'Neil, beetje rustig setje maar wel goed. Ik had hem nog niet gezien hiervoor.
Daarna bij Rendez Fou wat van het zonnetje genoten bij wat lekkere house beats.
Dan naar Joris Voorn gaan kijken. Vond ik zelf echt wel de moeite en ongeveer wat ik er van verwacht had.
Carl Craig dan even gezien, maar omdat het allemaal nogal bekende nummers leken zijn we maar verder gegaan naar Markus Schulz. Deze zette ook wel een mooi setje neer. Van Armin Van Buuren enkel het begin gezien, daarna eerst iets gaan eten.
Dan het laatste deel van David Guetta gezien. Het leek eerst wel goed, tot hij gewoon met z'n hitjes begon en daar dan op een flauwe manier een soort breaks in probeerde te verwerken (lees geluid stilzetten/wegfilteren en daarna gewoon weer bij laten komen).
Roger Sanchez was dan weer wel behoorlijk goed, en tenslotte als afsluiter Paul Van Dyk gezien. Deze had ik ook nog niet live gezien, en ik was toch aangenaam verrast door zijn set.
Al bij al vond ik het toch zeker de moeite!
Ik heb ondertussen ook mijn foto's en filmpjes online gezet:
http://adion.djdecks.be/tomorrowland2007/
Wel godverdekke, de kerel achter DJDecks is een BeTa.
[/offtopic]
Bon, Tomorrowland 2007 is voor mij zowat het vetste feestje ooit..
Zaterdag rond 13u aangekomen aan de camping. We zagen daar meteen een wachtrij staan van tientallen meters lang. Wij waren echter zo slim om gewoon in de tweede wachtrij aan te sluiten, die een pak korter was.. Bij het binnengaan begon het al goed voor mij, had namelijk niets moeten bijbetalen voor de camping (terwijl ik geen campingticket had)
Eenmaal binnen op camping onze tenten geplaceerd, en daarna richting festival zelf verhuisd.
De dj's die ik gezien heb zaterdag:
-Fire: Leuke set om de dag mee te beginnen. Al meteen 'Formentara What' gehoord, sfeer zat er dus meteen in.
-Airwave: Maar heel kort stukje van gehoord. Had nochtans uitgekeken naar z'n set, maar kregen al gauw van iemand te horen dat John '00' Fleming wegens verschuivingen in time-table al begonnen was in de Psytrance-area. Ik ben de rest dan maar gewoon gevolgd naar daar.
-J00F: Luister normaal niet echt naar Psy, maar J00F vond ik toch meer dan de moeite. Heel energie set, en de locatie op dat strandje maakte het alleen nog beter.
-Buscemi: Wist eigenlijk niet wat ik er van moest verwachten. Dacht dat hun sets rustiger waren, maar de mannen vlogen er toch stevig in. Hebben ons dus goed geamuseerd tijdens de enige set die ik op de mainstage zag.
-Armandi: Leuk setje, en was hoe dan ook de knapste dj. (het was dan ook de enigste vrouwelijke dj van het weekend
)
-Yves Deruyter: Nu niet bepaald onze beste vriend, maar zoals verwacht haalde hij voor Bonzai op Tomorrowland nog eens het betere werk uit z'n platencollectie. Veel volk, veel sfeer. Hoogtepunt was voor mij om nog eens The Rebel te horen.. Gaaaaan!
-Manuel Le Saux: Een van de namen die ik pers� wou zien op zaterdag, en zoals verwacht was het een zalig setje.
-Guiseppe Ottaviani: Guiseppe zette ging op hetzelfde elan verder als z'n landgenoot. De laatste drie uur was het dus Forza Italia
Zaterdagnacht:
Buh...
ZONDAG:
Rond negen uur werden we al wakker, om vast te stellen dat het vollebak regende. Veel goesting om uit de tent te komen was er niet, maar uiteindelijk zijn we rond 11u dan toch vertrokken richting festival. Daar heb ik de hele dag in de Armada-tent vertoefd:
-Frednova: Hij kreeg de ondankbare taak om te openen. veel volk was er dus niet. Zelf had ik mss ook wel langer in m'n tent blijven liggen, als mede-BeTa's moesten we hem toch ook wat support gaan bieden he
En daar kregen we zeker geen spijt van. Ondanks het vroege uur draaide hij meteen een goeie set die het toen al aanwezig volk toch al in beweging kreeg.. 
-Perry O'Neil: Vrij rustige set. In het begin vooral progressive, naar het einde toe iets steviger. De vorige keren vond ik hem beter.
-Blake Jarell: Een van de ontdekkingen van het weekend. Z'n producties kende ik wel, qua sets had ik echter nog weinig van em gehoord. Echt zalige set gisteren. Ook wel relaxte kerel, genoot zelf ook enorm van z'n set en de sfeer. Hij is maar 21jaar ofzo maar heeft nog veel potentieel om het te maken. Hopelijk vliegt hij dus wat meer over uit de USA om hier aan onze kanten te draaien..
-Rank1: Set kon me over het algemeen niet echt boeien (wss omdat de vermoeidheid ook ff te zwaar werd), maar zaten toch enkele hoogtepunten in waaronder natuurlijk hun Airwave.
-Markus Schulz: Tegenwoordig een van m'n favorieten, had dus ook uitgekeken naar z'n set. Net als vorig jaar zette hij de hele tent weer op z'n kop. Sfeer was echt zalig, voor een groot deel ook te danken aan het feit dat hij zelf ook zo opgaat in z'n sets. Z'n set opzich was ook nog een pak beter dan vorig jaar. Op het einde werd het eventjes wat saaier, maar dat hij eindigde met Faxing Berlin maakte dat meer dan goed!
-Armin van Buuren: Tja.. Ik moet de laatste tijd niet veel meer weten van Armin. Desondanks gaven we hem, na een lunch-pauze, dan toch een kans, en die heeft hij dus met beide handen gegrepen. Eindelijk nog eens een goei set van hem gehoord. En daar dacht de hele Armada-tent zo over, sfeer was echt uitmuntend. Toen ik tijdens Fly Away rondom me keek en echt h��l de tent zag springen, was echt wel kicken..
-Menno De Jong: Na Armin was op amper 5 minuten tijd 3/4 van de tent leeggelopen, hoogstwaarschijnlijk om Paul Van Dyk aan het werk te zien. Ik had op voorhand ook nog zitten twijfelen. Ofwel zou ik naar PvD gaan, waar er v��l te v��l volk zou staan dat er toch maar voor de 'naam'PvD staat en gewoon zit te wachten tot For An Angel gedraaid wordt. Dus verkoos ik dan maar om te blijven voor Menno. Achteraf hoorde ik wel dat PvD een beregoede set draaide, maar van sfeer was er zoals ik verwachtte idd weinig sprake.
Bij Menno daarentegen was er wel volop sfeer, aangezien degenen die nog daar waren natuurlijk speciaal voor hem gebleven waren. Menno zelf genoot ook echt van de sfeer. Z'n set zelf is voor mij zelfs een van de beste van het weekend. Veel energie, veel melodie. Hoogtepunt was ongetwijfeld Saltank - Eugina. Echt wel het kippenvelmoment van het weekend. Enige minpuntje was dat tijdens zijn encore, 'Suburban Train', de plaat abrupt werd stopgezet door mensen van ID&T omdat het zogezegd al tijd was.. Het was echter nog geen 00u, en in de verte konden we nog tien minuten lang de Q-Dance-stage horen...
Toen op het gemak nog richting camping gegaan. Daar nog wa gerelaxed tot het echt tijd werd om te gaan maffen. Vanmorgen gelukkig ontwaakt met zonneschijn, zo werd het opruimen toch al iets aangenamer. Moe maar voldaan rond 14u thuis gearriveerd.
Wat ik ook nog grappig vond; toen ik in de Armada stond passeerde er zo een kerel die er COMPLEET af was, zo een scheef persoon had ik nog nooit gezien. Ik zag hem nadien stappen richting iemand met een Beta T-shirt en hij begon over die zijn rug te wrijven, ben wel eens benieuwd welke Beta dat was 
Zeer geslaagde editie!
zaterdag reeds vroeg aanwezig, binnenkomen ging ook op camping A vrij traag (ze hadden dan ook al computerproblemen...). Mooi begin van Elof en Fire, daarna Airwave die zn energie toch wist over te brengen op het publiek, inderdaad wel spijtig dat tijdens de breaks die Star Wars-bas er telkens weer tussen kwam. Dan eens toerke gedaan en heerlijk setje van Yahel meegepikt (ik dacht dat ik naar JOOF aant zien was, niet dus
). Nog stukje gezien van dat live-optreden van Lani, zag er ook wel net uit! Dan weer naar de Bonzai-tent waar Armandi bezig was, redelijk goed maar ze was precies toch wat onwennig...Yves De Ruyter bracht de sfeer er weer behoorlijk in, na zn set nog eens naar B2B gaan zien aangezien ik dat dat JOOF op dat moment zou spelen, heb uiteindelijk 20min van op de brug staan luisteren en kijken naar een vuur-acrobaat die op het strand bezig was, om daarna weer af te zakken naar Bonzai. Gelukkig maar, wat een heerlijke set van Manuel Le Saux!
Dan mocht Giuseppe afsluiten, ik had al verwacht dat een uurtje wat te weinig zou zijn, bleek inderdaad terecht, want het was gedaan voor je het wist! Zalige energetische nummers, hij had mss in het begin zn nummers iets rapper aan elkaar moeten mixen, wat hij naar het einde toe wel deed om er nog zoveel mogelijk te kunnen spelen
mooie afsluiter van de zaterdag!
Dan zondag begonnen bij FredNova, aangenaam begin van de dag (tracklist zou welkom zijn, ik heb wel een aantal nummertjes die ik niet kende maar wel eens zou willen opzoeken
). Daarna Perry O'Neill die maar naar het einde van zn set toe beter werd vond ik...Ook Blake Jarell erna speelde vrij saai, ik ben het dan ook vrijwel direct afgetrapt om eens Yoji te gaan checke op de Q-stage. Op tijd teruggekomen voor Rank 1, die mn verwachtingen volledig inloste! Manmanman wat een sound, energie en sfeer
Heerlijk zweven bij breaks remix van Breathing! Bij Markus de tijd genomen om wat te eten, wel het grootste deel van zn set gehoord en hoewel ook bij hem de sfeer er goed in zat, blijf ik hem een tikkeltje overrated vinden en weinig gevarieerd... Nog steeds dezelfde platen trouwens als op Sensation, nu toch al zo'n 4 maand geleden... Dan Armin met een zeer goed setje met een heerlijke sfeer! Dan nog intro gezien van Menno, om daarna eens af te zakken naar Mainstage voor Paul van Dyk. Was zoals verwacht al behoorlijk aan het knallen, spijtig genoeg was er weer weinig sfeer (hij deed ook al geen moeite meer , lichamelijk dan, om die er wat in te brengen). Heb na 45min dan weer de overstap naar Menno gemaakt en het me absoluut niet beklaagd! Heerlijke afsluiter!!
DJ's:
+++++ : Rank 1
++++ : Armin Van Buuren, Manuel Le Saux, Giuseppe Ottaviani, Yahel, Menno De Jong
+++ : Airwave, Yves De Ruyter, Paul Van Dyk
++ : Elof, Fire, Markus Schulz, FredNova
+ : Perry O'Neil, Blake Jarell
Organisatie:
+ de bijkomende planken die moddergeploeter bespaarde (opvallend dat er rond de Q-stage zo weinig lagen, zouden ze die van daar gebruikt hebben voor het drukkere gebied? maar goed ook!
)
+ heerlijke setting van psy-trance stage op strandje
- Niet meedelen van Timetable-wijziging van psy-Trance area
- traag inchecken op camping
- ondanks mooie ledwall toch povere belichting in Armada-tent, sommige lampen (incl. stobo's) hingen er zelfs voor niks precies
Ik had de algemene indruk dat de belichting en dergelijke wat minder was als vorig jaar, de bediening dan toch want het materiaal was wel voorhanden...
- klokslag 1u (of 12u) alle platen afzetten, break of niet
Laat die plaat dan toch nog uitspelen!
Heeft Menno trouwens Nolthando gedraaid?
Dubfire - Road Kill was overigens ook wel sweet live. En One Night In Tokyo ook. 
| Originally posted by De Geert - ondanks mooie ledwall toch povere belichting in Armada-tent, sommige lampen (incl. stobo's) hingen er zelfs voor niks precies Ik had de algemene indruk dat de belichting en dergelijke wat minder was als vorig jaar, de bediening dan toch want het materiaal was wel voorhanden... |
| Originally posted by Antony (en me een ander shirt enkel nog herkent door Sasha ) |