TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
| quote: |
| Originally posted by jp In dat geval zal niemand het erg vinden als je nog ergens een foto vandaan plukt. Liefst een partypic of zo |
| Originally posted by SnuggLe Meer vrouwen? Het lijkt er op. Of het zijn mensen die hier al langer zitten en een nieuwe nick hebben aangemaakt..... dat zie ik ook nog wel gebeuren. |
| Originally posted by Original hehe idd, zie alleen de lol er niet echt van in. dat hele Owned gedoe enzo. Wat ik me afvraag is hoeveel mensen TA checken (het nl gedeelte dan) die niet geregistreed zijn. Ik heb bijv ook heel lang alleen meegelezen (had me wel in 2001 ofzo geregistreed een keer maar wist daar de naam/pass allang niet meer van). Ken ook een aantal mensen die hier af en toe wel meekijken maar niet geregistreerd zijn. |
Zou me niks verbazen als Andrea-sky een dubbel-acount is van iemand hier op het forum... Wel erg toevallig allemaal
xxx
/edit: kan voorkomen alsof ik op mezelf doel, maar dat is niet zo
Ik zal me even voorstellen wel zo netjes.Mijn naam is eddie en ben 22 jaar blablabla.
Mijn muziekale voorkeur gaat uit naar trance en progressive trance.Zelf draai ik ook nog nog een plaatje en draai regelmatig op een feestje.Althans het word steeds meer.
Ik kom eigenlijk van clubcharts vandaan waar ik ook lid ben
| Originally posted by EDDiEvs Ik zal me even voorstellen wel zo netjes.Mijn naam is eddie en ben 22 jaar blablabla. Mijn muziekale voorkeur gaat uit naar trance en progressive trance.Zelf draai ik ook nog nog een plaatje en draai regelmatig op een feestje.Althans het word steeds meer. Ik kom eigenlijk van clubcharts vandaan waar ik ook lid ben |

Welkom Eddie 
Waar draai je zoal?
| Originally posted by SnuggLe Geh! Welkom Eddie ![]() Mensen, aanschouw hier de man die tijdens Deep Dish in het Paard heel het publiek 'dirigeerde' vanaf het podium |
| Originally posted by Magicbas Welkom Eddie ![]() Waar draai je zoal? |
| Originally posted by Three 'O Three Zou me niks verbazen als Andrea-sky een dubbel-acount is van iemand hier op het forum... Wel erg toevallig allemaal xxx /edit: kan voorkomen alsof ik op mezelf doel, maar dat is niet zo |
| Originally posted by EDDiEvs Dat waren nog eens mooie tijden.As vrijdag zal dat helaas niet lukken werk tegenwoordig voor de asta. |
| Originally posted by SnuggLe Wat doe je voor de Asta dan? Achter de bar? Zo ja: ik zie je vrijdag |
ik ga me ook maar ff introduceren al ben ik eigenlijk al een tijdje lid van dit forum 
heet joost ben 19 jaar en studeer op HHS en hou vooral van trance + techno. Progressive vind ik maar niks beetje te sloom
Ben vrijdag ook van de partij dus ik zie jullie allemaal dan wel!
Wilkommen!
| Originally posted by visje Progressive vind ik maar niks beetje te sloom |
! Welkom!
| Originally posted by kolkiewolkie Jou mag ik wel ! Welkom! |
| Originally posted by SnuggLe Jij gaat gebeukt worden vrijdag |
HOI!
Na door eieregooie min of meer gedwongen te zijn...euh...volkomen uit vrije wil stel ik mezelf hier eventjes voor 
Ik ben dus Wokkels, maar ook wel Robert voor mensen die me niet goed kennen
Ik woon in Delft, studeer zo'n beetje in Rotterdam en hou van een lekker muziekje (zoals iedereen hier neem ik aan
). Bij eieregooie thuis heb ik weleens een plaatje gedraaid, maar om nou te zeggen dat ik uitblink van talent....nee, dat helaas niet. Leuk om te doen af en toe, dat wel!
Verder ben ik er morgen ook bij in de Asta, dus als je ook komt zie je me wel in de buurt van eieregooi rondhopsen denk ik zo. 
Nou euh, dit was het dan he, doe ermee wat je wil. 
Hoihoi, ik ben een nieuwe user hier en de naam is Vincent (aka Beyonder / Vertigo). Ik ben een Rotterdammer in hart en nieren, maar ik woon op dit moment in Capelle aan den IJssel! Verder ben ik helemaal trance fan, ik was laatst ook bij het DJ Ti�sto concert & heb nu weer tickets voor Innercity.
Ik volg deze site al een tijdje en besloot toch maar te gaan posten na het concert van Ti�sto.... 
Welkom n00bs! ![]()
Wat is dat toch de laatste tijd, is er een blik met noobs opengetrokken
Welkom allemaal hiero, jullie sociale leven zal vergoed op zijn gat liggen 
Ok, daar gaan we!
Hoe heet u?
Marco, m-kay of macko voor vrienden.
Leeftijd en woonplaats?
20 jaar en woonachtig in Delft
Werk?
Ik 'studeer'.
Waar hou je jezelf zoal mee bezig, Gerwin?
Nou, studeren dus, naar feestjes gaan, zelf plaatjes draaien, websites klussen en slapen.
Muziek?
Yessir! Trance en progressive.
En wat draai je nu dan?
Now playing: � Matt Darey Pres. Li Kwan - Point Zero (Leama & Moore 2004 Remake) [10:11m | 192kbps | 13,99MB] �
En waar moeten we je dan van kennen?
Ehm, van Fok, Clubcharts, Ebeatz, Nachtbar en een niet nader te noemen mp3-releasesite.
.
Foto?
Komt er straks aan. Eentje van gisteravond op het t.nu feest, als deze online zijn.
| Originally posted by New Wave Progressive is net de Islam. Het is slecht voor onze democratie!!! |
Hallo!
Ik ben Tom! Lurk al een tijdje mee op 't forum, maar ik word nu een iets actiever lid, dus vandaar maar even iets over mezelf. En een beetje op aandringen van Esrem
Ben 21, woon in een klein plaatsje naast Tiel, studeer Commerciele Economie in Den Bosch, verdien m'n geld als MacManager en ben dol op trance in al zijn vormen.
Verder bezoek ik met regelmaat feesten en thuis hang ik de bedroom dj uit! Daarnaast presenteer ik met een vriend van me het radioprogramma Dance Attack voor luisteraars in de betuwe.
Vorige maand heb ik m'n eerste echte feestje gegeven samen met een vriend van me. 5 dj's in a row noemden we 't en in een kleine soos hier in 't dorp trokken we ruim 100 bezoekers. Een volgende editie kan natuurlijk niet uitblijven!
Voor pics PM je me maar!
| Originally posted by Tomaz Voor pics PM je me maar! |