TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- QONTACT- Queensnight - 29/04/2003
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20]

Posted by Donna on May-03-2003 23:59:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Goede tip idd

Enne dat Ernie meisje is trouwens 1 van de leukste meisjes op de feesten. Echt een partyanimal. Die hele groep is tof trouwens.

EENS!

Sjees wat een heerlijk vrolijk mens is dat zeg,als je die ff tegenkomt ga je vanzelf mee vrolijk doen

quote:
Originally posted by TranceFool
wie heeft trouwens deze dude gezien, schrok me echt rot toen ik die foto zag.....

Volgens mij kwam ik die gast bij t binnenkomen tegen en sprak ie engels,beetje vaag knaapje,maar hij had t we naar zn zin

Posted by basvh on May-04-2003 00:03:

quote:
Enne dat Ernie meisje is trouwens 1 van de leukste meisjes op de feesten. Echt een partyanimal

Ja idd tof meiske, heb er ff tijdje mee staan praten. Door de zatheid heb ik niet echt een goed idee meer waar het over ging. Maar het is een leuk spontaan meiske.

quote:
whahahah is dat een wannabe crasherkid ofo

Die knakker stond een tijdje naast me. Zag er wel kinky uit hoor

Posted by Donna on May-04-2003 00:05:

Go Bas:P

Posted by snitz on May-04-2003 09:37:

quote:
Originally posted by Biohazard
whahahah is dat een wannabe crasherkid ofo

hahaha, Ja ik heb volgens mij 2 van die gasten met die superdeluxe pakken gezien, of ik heb het mis da kan natuurlijk ook

Posted by eXos on May-04-2003 11:30:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
blaat

Dus je had die Kroepoekjunk meegenomen?!?

Posted by Guido'h on May-04-2003 13:10:

weet iemand of de livesets van qontact ook gereleased zijn?? ik heb ze nergens kunnen vinden

Posted by Partyhardy! on May-04-2003 13:47:

Smiling Frog

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Dus je had die Kroepoekjunk meegenomen?!?

whehe echt mooi dat jij hem ook kent zeg! ik lag serieus in een deuk toen hij vertelde dat hij jouw al tijden kent! klein durpske h�? lache zeg! maar ik had hem niet meegenomen, hij was naar Eindhoven gegaan, want daar stonden tijs en ik op de gastenlijst dus zodoende kon hij op onze naam gratis naar binnen!!

Posted by Cosmic on May-04-2003 16:48:

quote:
Originally posted by Teal'k
Voor de mensen die ik gemist heb te meeten toch nog maar ff een partypic dan

LOL

Posted by tijs08 on May-04-2003 20:37:

die vage knikker met dat pak aan is ECHT een crasher kid! komt altijd vanuit engeland hier partyen! al vaker gezien, hij was er ook met DD in de HMH

en Ei, Armin begon met basic-dawn_pure-thrust-nu-nrg-remix
een aardig hard plaatje voor armins doen maar hij draaide dan ook an Marco V die nog aardig aan beuken was! Echt een aangename begin van Armin, gelijk los ipv rustig beginnen!

oja, en over Qontact nog ff... kvond het een erg matig feest als ik het vergelijk met wat ze ervan zouden kunnen hebben maken! Alle ingredienten voor een super feest waren aanwezig (afgezein van een uitverkochte zaal dan) maar ze hebben het goed weten te verneuken!
Gooi die tribunes open, dan blijf je bij het feest betrokken ondanks dat je rustig zit... nu moest je op een betonnen TL buis verlichtte gang zitten.. erg sfeervol
Ik zweer ook dat als Scott Bond en daarna Marco V hadden afgesloten die hele toco om 7 uur nog uit zijn voegen barstte, en het zeker veeeel drukker was gebleven tot het einde...!

after van deze Qont-act was echt wel helemaal top! (zie grooot aantal posts van 30 April, BABY!) :coo:

Posted by eieregooie on May-05-2003 01:29:

quote:
Originally posted by tijs08
en Ei, Armin begon met basic-dawn_pure-thrust-nu-nrg-remix
een aardig hard plaatje voor armins doen maar hij draaide dan ook an Marco V die nog aardig aan beuken was! Echt een aangename begin van Armin, gelijk los ipv rustig beginnen!

Neej man... die was het zeker niet... En Armin begon wel rustig... Ik zei nog tegen iemand (Jappio, Dave, jij? weet ik nie meer..) dat het wel ff een stappie terug was na Marco...

Ik kan er natuurlijk volledig naast zitten, maar dit is zoals ik het me herinner

Posted by tijs08 on May-06-2003 18:49:

quote:
Originally posted by eieregooie
Neej man... die was het zeker niet... En Armin begon wel rustig... Ik zei nog tegen iemand (Jappio, Dave, jij? weet ik nie meer..) dat het wel ff een stappie terug was na Marco...

Ik kan er natuurlijk volledig naast zitten, maar dit is zoals ik het me herinner

nou dan weet ik het ook niet meer...

dat word dus wachten op de livesets! als die er ooit komen

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20]