TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Den Knäppa Tråden
Pages (96): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 »
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew http://www.niklasharding.com/lol.mp3 hahahaaha |

den där rösten e cool 
| Originally posted by jofawe haha.. fan va läckert att den där killen verkligen pratar så.. Jag trodde det var en kille typ Pablo Fransisco som gjorde den ![]() eller han som är speaker på ALLA filmreklamer |

How to hypnotize a man...
Klicka här
NL
En kvinna kom in i sex-shopen och frågar expediten.
-Hej vad tar ni för den gröna dildon där?
-149:- svarar expediten
-Jaha, den svarta då?
-298:-
-Ja den silvriga som står där bredvid då?
Varpå expediten ropar mot lagret, Åke säljer du din termos?
| Originally posted by ScuL jag vet iaf att Pablo Francisco skojer med rösten.... Little Tortilla Boy är också grymmt hahaha ![]() undrar hur mycket han har rökt för att få en sådana röst.. fy fan |
| Originally posted by dbl little tortilla boy e ju rååå grym.... ingen som har den möjligtvis??? måste ha den men har inte hittat den nånstans :/ |
säg till var jag ska skicka den
| Originally posted by Powell jo jag har den säg till var jag ska skicka den |
| Originally posted by St_Andrew http://www.niklasharding.com/lol.mp3 hahahaaha |
| Originally posted by dbl little tortilla boy e ju rååå grym.... ingen som har den möjligtvis??? måste ha den men har inte hittat den nånstans :/ |
| Originally posted by SteveTranz4ever Vet inte om ni sett den versionen där har uppträder på Jay Leno eller på nån Standup Comedy Club men den på clubben där så inleder han med en slags parodi på N.Y.s techno klubbar och hur det låter |
Bästa Pablo Fransisco sketchen är den jag uppade på Steves ftp för längesedan.
Han imiterar filmtrailer gubben och Arnold Schwarzenegger
Och "Little Tortilla Boy" starring Arnold Schwarzenegger 
Jag har laddat upp en del filmer och ljudsfiler av Pablo på Steve's FTP i mappen:
//upload/by ScuL/Pablo Francisco 
| Originally posted by Kongo_kim Bästa Pablo Fransisco sketchen är den jag uppade på Steves ftp för längesedan. Han imiterar filmtrailer gubben och Arnold Schwarzenegger |
| Originally posted by ScuL Jag har laddat upp en del filmer och ljudsfiler av Pablo på Steve's FTP i mappen: //upload/by ScuL/Pablo Francisco |
Olla in alla dessa olika udda talanger... klicka på dom gula länkarna till vänster
http://www.ripleys.com/odd.html

jävla sepe han som åt fimpar å tändstickor mm... Usch å tvi
vilken stor... undrar om den är Photoshoppad???
Originally posted by TrancE_GyLLe vilken stor... undrar om den är Photoshoppad??? |
jag kan lova dig 
Originally posted by TrancE_GyLLe vilken stor... undrar om den är Photoshoppad??? |
I senaste numret av MixMag's Random Bird (notisspalten) - and I quote:
I feel sorry for Mauro Picotto's manager! During a flight to Colombua (hey! what is it with Colombia?) the Pilot let Mauro take control of the Cessna they were in. His poor manager sat in the back sweating with fear at every bump and jerk. Funny, that - screaming and sweating's usually what I do when I see Mauro too!
End of quote.
Tycker detta var lite komiskt 
| Originally posted by ScuL nej bilden är sant jag kan lova dig ![]() otroligt va? |
| Originally posted by St_Andrew hur vet du?! :S JÄVLIGT coolt isf |
.. har glömte hur tungt han/hon var men den e fan stor må jag säga
Någon här som är kan tyda drömmar eller liknande?
Jag har aldrig tidigare haft samma drömmar upprepade gånger, men den senaste veckan har jag tre gånger drömt om att jag varit på en färja, som varit i gungning på grund av oväder. Drömmarna är inte exakt identiska, men båten i gungning är själva "konceptet" av dessa drömmarna jag haft. Gungningarna och stormen har också bara blivit kraftigare och kraftigare efter varje dröm. Den senaste drömmen välte båtfan helt upp- och ner, sedan vaknade jag 
Är inte speciellt orolig över att jag börjar bli psykiskt rubbad eller liknande - inte ännu i alla fall
- och jag har ingen färjfobi heller - är bara nyfiken om vad detta kan tänkas betyda. 
Kan detta vara en förvarning på vad som komma skall på vårkryssen??

| Originally posted by DJ_Laszlo Någon här som är kan tyda drömmar eller liknande? Jag har aldrig tidigare haft samma drömmar upprepade gånger, men den senaste veckan har jag tre gånger drömt om att jag varit på en färja, som varit i gungning på grund av oväder. Drömmarna är inte exakt identiska, men båten i gungning är själva "konceptet" av dessa drömmarna jag haft. Gungningarna och stormen har också bara blivit kraftigare och kraftigare efter varje dröm. Den senaste drömmen välte båtfan helt upp- och ner, sedan vaknade jag ![]() Är inte speciellt orolig över att jag börjar bli psykiskt rubbad eller liknande - inte ännu i alla fall - och jag har ingen färjfobi heller - är bara nyfiken om vad detta kan tänkas betyda. ![]() Kan detta vara en förvarning på vad som komma skall på vårkryssen?? |