TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Klaag / Zeur - Thread
Pages (170): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 »
quote: |
Originally posted by basd MWOEHAHAHA. Sorry, maar ik moet elke keer lachen als er weer iemand loopt te piepen over een boete voor te hard rijden, eigen schuld, hele dikke vette bult. Tis niet persoonlijk (ik ken je niet eens) ![]() |
Reed ooit 's nachts dik 100 naar huis (waar je 50 mag). Zag ik opeens 2 koplampen achter me aan rijden. Van het gas af, zonder remmen terug naar 60. Word ik staande gehouden door 2 motormuizen.
Zegt de ene: We hebben je geklokt op 97km/h, en opeens begin je rustig te rijden. Waarom doe je dat?
Mijn antwoord: het is nacht, kinderen liggen in bed, de weg is breed en goed verlicht, ik ben hardstikke nuchter, met m'n open uitlaat horen mensen -die er eventueel nog mochten rondlopen om de hond uit te laten- me van veraf al aankomen. En ik reed langzamer omdat ik bijna thuis ben en nooit te hard in m'n eigen dorp zou rijden uit respect voor mijn medebewoners.
Toen zeiden ze oh ehm nou ja slaap lekker dan
Een maand later heeft de ene agent zich doodgereden op de A8. Dat had deze man dus echt niet verdiend
Originally posted by basd MWOEHAHAHA. Sorry, maar ik moet elke keer lachen als er weer iemand loopt te piepen over een boete voor te hard rijden, eigen schuld, hele dikke vette bult. Tis niet persoonlijk (ik ken je niet eens) ![]() |
Ik ben de Bob vanavond
Originally posted by jp Ik ben de Bob vanavond ![]() |
Ik ben in Diemen naar Koos Alberts geweest en er was geen ZAK/RUK/FUCK/MOER aan
Ch!pz & Edsilia Rombley waren er ook en dat was nog erger. Allemaal kinderen gatver het leek wel een K3 concert
Niks tegen K3 overigens mmmmmmm....
Welke van de 3 heb je nu weer zwanger gemaakt dan?
Wtf JP hoe ben je daar zo verzeild geraakt, sturen ze via Phono tegenwoordig naar dit soort parties ???
Albers is helemaal met z'n tijd meegegaan. Koos draaide niet alleen aan z'n wielen, ook z'n Technics kregen de nodige stress te verduren.
Naast de clickhouse remix van 'Zijn het je ogen' verraste hij het publiek gisteren met een nieuwe productie: Koos Albertz - Rip ur picture (Wheelchair edit)
Koos zegt zelf hierover: "Sinds mijn ongeluk kom ik niet meer aan de bak. Ik ben niet zielig, ome Koos houd juist van een feestje. Na een bezoek aan Sensation wist ik wat mijn nieuwe doel was: de nummer 1 worden op de DJMag DJ Paralympics. Dankzij ID&T zal mijn droom waar worden"
Zijn dochters Mieke en Heidi staan bij Albers in loondienst. Als danseressen weten ze de aandacht van Koos af te houden, zeker als de beide dames naakt gaan trampolinespringen. "Papa is veel beter als Tiesto, want hij geeft al veel langer concerten"
De avond was lang, de beats diep en funky. Koos had nog tijd voor z'n toegift. Met de microfoon in de hand bedankte hij z'n fans. Jammer dat er toe paniek uitbrak, aangezien de frequentie van de zender zijn rolstoel op hol liet slaan. Een grote domper op een fantastische avond
Originally posted by MaGiK54 Zeker geen rijbewijs of auto. |
Je rijdt zo onbewust iets te hard al helemaal in de stad. Als je meerijdt met het verkeer zit je zo op 54 a 56 km/u. Dit meerijden wordt zelfs van je verwacht tijdens je rij-examenen, want als je dit niet doet dan laten ze je net zo makelijk zakken met het commentaar dat je onzeker rijdt. Tis gewoon verkapte belasting voor de lege schatkist. |
Vrouw raakt rijbewijs binnen maand kwijt
Bron: Telegraaf
Een 18-jarige Winterswijkse is maandagmorgen op de snelweg A12 ter hoogte van Arnhem haar rijbewijs kwijtgeraakt omdat ze veel te hard reed. Nog geen maand geleden had zij haar roze papiertje gehaald.
De vrouw werd door agenten gespot toen ze de A12 opreed. Ze bereikte daarbij snelheden van meer dan 180 km/uur. Niet veel later zakte ze af tot 140 km/uur. Echter mocht ze op die plek niet harder dan 70 door wegwerkzaamheden. Ter hoogte van Arnhem konden de agenten de vrouw tot stoppen dwingen.
Haar auto en haar rijbewijs zijn in beslag genomen. Justitie zal nu besluiten wat er verder gaat gebeuren.
mooi zo... hopen dat dat mens haar rijbewijs nooit meer terugkrijgt...
Das toch een droomvrouw? Hopelijk kan ze ook inparkeren
Originally posted by MaGiK54 Je rijdt zo onbewust iets te hard al helemaal in de stad. Als je meerijdt met het verkeer zit je zo op 54 a 56 km/u. Dit meerijden wordt zelfs van je verwacht tijdens je rij-examenen, want als je dit niet doet dan laten ze je net zo makelijk zakken met het commentaar dat je onzeker rijdt. Tis gewoon verkapte belasting voor de lege schatkist. |
Ik heb het veel te druk om regelmatig op TA te kijken... Hele dag werken en 's avonds voetballen! Dat was vroeger wel anders!
'Home Alone'-ster opgepakt voor drugsbezit
Macaulay Culkin, bekend van de kaskrakers Home Alone 1 en 2, is gisteren opgepakt wegens drugsbezit. Tijdens zijn arrestatie had hij marihuana in het bezit.
De drugs werden ontdekt in de staat Oklahoma toen de auto waarin Culkin zat werd aangehouden wegens te hard rijden. Overigens was Culkin niet de bestuurder van de auto. Naast het bezitten van marihuana is hij ook gearresteerd wegens het bezitten van een aantal medicijnen. Hier had hij geen recept voor, waardoor het verboden is die medicijnen op zak te hebben.
Na het succes van 'Home Alone' is het bergafwaarts gegaan met Macaulay Culkin. Hij wist sindsdien nog wel enkele rolletjes te bemachtigen, maar kwam vaker negatief in het nieuws. Zo is al langer bekend dat Culkin regelmatig aan de drugs is, en trouwde hij al op zeer jonge leeftijd met zijn toenmalige vriendin. Dat huwelijk strandde echter al na twee jaar.
Wat een crimineel, opsluiten zeg ik je
Originally posted by jp 'Home Alone'-ster opgepakt voor drugsbezit Macaulay Culkin, bekend van de kaskrakers Home Alone 1 en 2, is gisteren opgepakt wegens drugsbezit. Tijdens zijn arrestatie had hij marihuana in het bezit. De drugs werden ontdekt in de staat Oklahoma toen de auto waarin Culkin zat werd aangehouden wegens te hard rijden. Overigens was Culkin niet de bestuurder van de auto. Naast het bezitten van marihuana is hij ook gearresteerd wegens het bezitten van een aantal medicijnen. Hier had hij geen recept voor, waardoor het verboden is die medicijnen op zak te hebben. Na het succes van 'Home Alone' is het bergafwaarts gegaan met Macaulay Culkin. Hij wist sindsdien nog wel enkele rolletjes te bemachtigen, maar kwam vaker negatief in het nieuws. Zo is al langer bekend dat Culkin regelmatig aan de drugs is, en trouwde hij al op zeer jonge leeftijd met zijn toenmalige vriendin. Dat huwelijk strandde echter al na twee jaar. Wat een crimineel, opsluiten zeg ik je ![]() |
http://www.big-boys.com/articles/livecarcrash.html
De schuld van die reporter
Originally posted by jp http://www.big-boys.com/articles/livecarcrash.html De schuld van die reporter ![]() |
Deze kwam ik tegen na Q-Base. Hoe kun je op een lege snelweg nu de vangrail in schieten? In slaap gevallen of zo?
Originally posted by jp Deze kwam ik tegen na Q-Base. Hoe kun je op een lege snelweg nu de vangrail in schieten? In slaap gevallen of zo? ![]() |
Kut kut kut, me telefoon ben ik kwijt
Telefoon is gelukkig boven water
Kut kut kut heb me ziek moeten melden
Ik heb me eerste flits bon 30 euro.
Ik was gigantisch gaar en reed perongelijk 111 waar je 100 mag.
mooikut.......