TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN***
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 »
| quote: |
| Originally posted by magrec en de beoordeling is ook fucking lastig zeg |
| Originally posted by Bouma-Bros Ik zal mijn rapportje eens gaan PM-en naar de overige jury-leden. |
Jullie hebben het al af???? Dat vindt ik eigenlijk wel erg snel.
Ik doe het rustig aan, ik luister het gewoon de hele week en ik overleg wel met de rest van de juryleden voordat ik mijn jurering doorstuur.
Kan overigens wel raden wie er allemaal in mijn poule zitten, maar dat terzijde.
Creamfields, ik zit bij jou ja. Ik heb je net mijn beoordeling ge-PMed. Ik vind ook dat we het eerst onderling moeten eens worden wie er doorgaan, Switch PM ik later deze week pas.
| Originally posted by SnuggLe Jullie hebben het al af???? Dat vindt ik eigenlijk wel erg snel. |
Enigste positieve was dat ik de mixen kon beluisteren.
| Originally posted by Creamfields23 Ik had deze week twee dagen vrij genomen. Ik had een gesprek met de Bank waarop ik me wilde voorbereiden. Voorbereiden is er niet van gekomen want ik kwam 2 uur te laat aankakken. Foutje Enigste positieve was dat ik de mixen kon beluisteren. |

Mixen zijn stuk voor stuk echt zeer appetijtelijk
. Ik heb het er moeilijker mee dan de bouma-bros zeg maar
.
Ben nu net begonnen met het echte oordelen.
Nummer 17 nu opstaan, klinkt ok.
Wordt nog een zeer moeilijke dit.
| Originally posted by SnuggLe Ben nu net begonnen met het echte oordelen. Nummer 17 nu opstaan, klinkt ok. Wordt nog een zeer moeilijke dit. |
| Originally posted by Muppet We hebben wel pech, weer zo'n poul des doods:S...jippie:S Ben nu bijna klaar met jureren, er springen er sommige wel uit, maar echt hoog boven de anderen niet...jezus was dit moeilijk!!!!!!!!!! Trouwens mede juryleden, hoe gaan we het aanpakken om tot 1 oordeel te komen>? |
Wil DJ-Dman mij even op MSN toevoegen?
[email protected]
Btw hoe heet dat nummer van "Further, in this lifetime, its the right time, i can push myself a little further"
2 niet nader te noemen mixen in onze groep hebben dat nummer. Die is echt SUPERRRRRR!
Ik moet trouwens even terugkomen op 'hoe moeilijk' deze poule is. Lijkt nu best makkelijk te worden, Harmen en ik zijn het er eigenlijk wel grotendeels over eens. Zitten twee en een halve topper bij! 
| Originally posted by SnuggLe Btw hoe heet dat nummer van "Further, in this lifetime, its the right time, i can push myself a little further" 2 niet nader te noemen mixen in onze groep hebben dat nummer. Die is echt SUPERRRRRR! |
| Originally posted by Passiva Dat is Against The Grain - Further (Original/Lemon 8 Remix) als ik het goed heb... |
| Originally posted by Bouma-Bros Goed is ie he Bram! Armada plaatje natuurlijk |
| Originally posted by SnuggLe Wil DJ-Dman mij even op MSN toevoegen? [email protected] Btw hoe heet dat nummer van "Further, in this lifetime, its the right time, i can push myself a little further" 2 niet nader te noemen mixen in onze groep hebben dat nummer. Die is echt SUPERRRRRR! Ik moet trouwens even terugkomen op 'hoe moeilijk' deze poule is. Lijkt nu best makkelijk te worden, Harmen en ik zijn het er eigenlijk wel grotendeels over eens. Zitten twee en een halve topper bij! |
Hoei!
Nog een paar dagen en we weten wie de winnaar is!
SPANNUND!!!
Ik gok (zonder iets beluisterd te hebben)
1: Ding Chavez
2: eieregooie
3: Ferry_O
Wie doen er mee met de poule? Ik leg een kratje bier in!
| Originally posted by Little Theseus Hoei! Nog een paar dagen en we weten wie de winnaar is! SPANNUND!!! Ik gok (zonder iets beluisterd te hebben) 1: Ding Chavez 2: eieregooie 3: Ferry_O Wie doen er mee met de poule? Ik leg een kratje bier in! |

| Originally posted by Ding Chavez oeh ik 1? kratje bier voor jou als ik het word ![]() Maar aankomende zondag zijn pas de finale plekken bekend, dus we moeten nog iets langer op de echte uitslag wachten |
Heren van de jury kunnen jullie niet ff opschieten? Ik hou het niet meer.
Maar ff serieus, als we toch met kratjes gaan strooien. Snuggle 2 kratjes bier als je me door laat gaan. Je weet toch wel welke mix van mij is 
Ik heb van 3 mixen mijn beoordelen af, de andere 2 doe ik morgen(ben lekker vriijjjjjjjjjjjjjj
)
| Originally posted by Bailey Heren van de jury kunnen jullie niet ff opschieten? Ik hou het niet meer. Maar ff serieus, als we toch met kratjes gaan strooien. Snuggle 2 kratjes bier als je me door laat gaan. Je weet toch wel welke mix van mij is |

Ik denk dat Sandro (??) van de bouma-bros iig of Passiva gaat winnen zonder te hebben kunnen luisteren 
Het is gewoon errug moeilijk. Alle mixen zijn technisch goed.
Dan wordt het gewoon een kwestie van echt mierenneuken. (bij mij dan)
3 mixen die wat mij betreft niet te onderscheiden zijn in alle facetten (opbouw, techniek, plaatkeuze) daar ga ik dus ook uit kiezen.
Maar dat zegt niet dat die andere 2 niet goed zijn want dat zijn ze wel maar ja dan wordt het toch ook toch ook een stuk persoonlijke smaak. Iets wat gewoon nodig is bij het bepalen van de winnaar maar goed het voordeel is nu dat er meerdere juryleden zijn met verschillende smaken dus degeen die bij alle juryleden het hoogst scoort gaat door 
Ik zal mijn winnaars morgen doorgeven aan iedereen. Nu nog een keer alles beluisteren.
Ik kan/ga deze keer geen uitgebreid commentaar geven. Waarom niet? Omdat alle mixen kwalitatief goed zijn. Dus zo uitgebreid als de vorige keer kan het echt niet.
| Originally posted by SnuggLe Ik kan/ga deze keer geen uitgebreid commentaar geven. Waarom niet? Omdat alle mixen kwalitatief goed zijn. Dus zo uitgebreid als de vorige keer kan het echt niet. |