TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN***
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 »

Posted by Bouma-Bros on Mar-14-2004 11:39:

quote:
Originally posted by magrec
en de beoordeling is ook fucking lastig zeg

Vind je? Ik vind het bij mijn groep behoorlijk duidelijk welke 2 er door moeten. 2 vallen er zeker af, dus het gaat tussen de overgebleven 3. Ik zal mijn rapportje eens gaan PM-en naar de overige jury-leden.

Posted by Creamfields23 on Mar-14-2004 11:53:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Ik zal mijn rapportje eens gaan PM-en naar de overige jury-leden.

Hey Bouma ik heb mijn uitslag al gestuurd naar Switch. Zit je bij
jury1 ? Ik vond het hier ook niet zo moeilijk welke er doorgingen.

Posted by SnuggLe on Mar-14-2004 12:37:

Jullie hebben het al af???? Dat vindt ik eigenlijk wel erg snel.
Ik doe het rustig aan, ik luister het gewoon de hele week en ik overleg wel met de rest van de juryleden voordat ik mijn jurering doorstuur.

Kan overigens wel raden wie er allemaal in mijn poule zitten, maar dat terzijde.

Posted by Bouma-Bros on Mar-14-2004 12:42:

Creamfields, ik zit bij jou ja. Ik heb je net mijn beoordeling ge-PMed. Ik vind ook dat we het eerst onderling moeten eens worden wie er doorgaan, Switch PM ik later deze week pas.

Posted by Creamfields23 on Mar-14-2004 19:06:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Jullie hebben het al af???? Dat vindt ik eigenlijk wel erg snel.

Ik had deze week twee dagen vrij genomen. Ik had een gesprek met de Bank waarop ik me wilde voorbereiden. Voorbereiden is er niet van gekomen want ik kwam 2 uur te laat aankakken. Foutje Enigste positieve was dat ik de mixen kon beluisteren.

Posted by SnuggLe on Mar-14-2004 19:26:

quote:
Originally posted by Creamfields23
Ik had deze week twee dagen vrij genomen. Ik had een gesprek met de Bank waarop ik me wilde voorbereiden. Voorbereiden is er niet van gekomen want ik kwam 2 uur te laat aankakken. Foutje Enigste positieve was dat ik de mixen kon beluisteren.

Geld lenen om een dikke club op Ibiza te beginnen?
Ik doe mee!

Posted by kolkiewolkie on Mar-15-2004 21:36:

Big Ears

Mixen zijn stuk voor stuk echt zeer appetijtelijk . Ik heb het er moeilijker mee dan de bouma-bros zeg maar .

Posted by SnuggLe on Mar-15-2004 21:44:

Ben nu net begonnen met het echte oordelen.
Nummer 17 nu opstaan, klinkt ok.
Wordt nog een zeer moeilijke dit.

Posted by Muppet on Mar-16-2004 17:43:

quote:
Ben nu net begonnen met het echte oordelen.
Nummer 17 nu opstaan, klinkt ok.
Wordt nog een zeer moeilijke dit.

We hebben wel pech, weer zo'n poul des doods:S...jippie:S

Ben nu bijna klaar met jureren, er springen er sommige wel uit, maar echt hoog boven de anderen niet...jezus was dit moeilijk!!!!!!!!!!

Trouwens mede juryleden, hoe gaan we het aanpakken om tot 1 oordeel te komen>?

Posted by SnuggLe on Mar-16-2004 18:36:

quote:
Originally posted by Muppet
We hebben wel pech, weer zo'n poul des doods:S...jippie:S

Ben nu bijna klaar met jureren, er springen er sommige wel uit, maar echt hoog boven de anderen niet...jezus was dit moeilijk!!!!!!!!!!

Trouwens mede juryleden, hoe gaan we het aanpakken om tot 1 oordeel te komen>?

Mjah, wij krijgen steeds de makkelijkste :S

Denk dat we eerst met zijn allen even een plaats 1/2 moeten doorgeven, kijken of die overeenkomen.
Dan daarna discussieren.

Posted by SnuggLe on Mar-17-2004 19:20:

Wil DJ-Dman mij even op MSN toevoegen?
[email protected]

Btw hoe heet dat nummer van "Further, in this lifetime, its the right time, i can push myself a little further"
2 niet nader te noemen mixen in onze groep hebben dat nummer. Die is echt SUPERRRRRR!

Ik moet trouwens even terugkomen op 'hoe moeilijk' deze poule is. Lijkt nu best makkelijk te worden, Harmen en ik zijn het er eigenlijk wel grotendeels over eens. Zitten twee en een halve topper bij!

Posted by Passiva on Mar-17-2004 19:32:

quote:
Btw hoe heet dat nummer van "Further, in this lifetime, its the right time, i can push myself a little further"
2 niet nader te noemen mixen in onze groep hebben dat nummer. Die is echt SUPERRRRRR!

Dat is Against The Grain - Further (Original/Lemon 8 Remix) als ik het goed heb...

Posted by Bouma-Bros on Mar-18-2004 10:00:

quote:
Originally posted by Passiva
Dat is Against The Grain - Further (Original/Lemon 8 Remix) als ik het goed heb...

Goed is ie he Bram! Armada plaatje natuurlijk

Posted by SnuggLe on Mar-18-2004 11:51:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Goed is ie he Bram! Armada plaatje natuurlijk

Goh, nu weet ik ook van wie die andere mix is

Posted by Muppet on Mar-18-2004 16:45:

quote:
Wil DJ-Dman mij even op MSN toevoegen?
[email protected]

Ik moet trouwens even terugkomen op 'hoe moeilijk' deze poule is. Lijkt nu best makkelijk te worden, Harmen en ik zijn het er eigenlijk wel grotendeels over eens. Zitten twee en een halve topper bij!

zou u dit in een mailtje of kunnen pm naar me a.u.b, kan ik hier ook mijn mening over laten schijnen

Greetz Muppet

Posted by Little Theseus on Mar-18-2004 18:29:

Hoei!
Nog een paar dagen en we weten wie de winnaar is!
SPANNUND!!!
Ik gok (zonder iets beluisterd te hebben)

1: Ding Chavez
2: eieregooie
3: Ferry_O

Wie doen er mee met de poule? Ik leg een kratje bier in!

Posted by Ding Chavez on Mar-18-2004 18:31:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Hoei!
Nog een paar dagen en we weten wie de winnaar is!
SPANNUND!!!
Ik gok (zonder iets beluisterd te hebben)

1: Ding Chavez
2: eieregooie
3: Ferry_O

Wie doen er mee met de poule? Ik leg een kratje bier in!

oeh ik 1? kratje bier voor jou als ik het word
Maar aankomende zondag zijn pas de finale plekken bekend, dus we moeten nog iets langer op de echte uitslag wachten

Posted by Little Theseus on Mar-18-2004 18:40:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
oeh ik 1? kratje bier voor jou als ik het word
Maar aankomende zondag zijn pas de finale plekken bekend, dus we moeten nog iets langer op de echte uitslag wachten

Da's waar ook jah
Moeten we straks nog langer wachten

Enne, kratje bier hou ik je aan

Posted by Bailey on Mar-18-2004 20:00:

Heren van de jury kunnen jullie niet ff opschieten? Ik hou het niet meer.
Maar ff serieus, als we toch met kratjes gaan strooien. Snuggle 2 kratjes bier als je me door laat gaan. Je weet toch wel welke mix van mij is

Posted by Asperge on Mar-18-2004 20:28:

Ik heb van 3 mixen mijn beoordelen af, de andere 2 doe ik morgen(ben lekker vriijjjjjjjjjjjjjj )

Posted by SnuggLe on Mar-18-2004 20:35:

quote:
Originally posted by Bailey
Heren van de jury kunnen jullie niet ff opschieten? Ik hou het niet meer.
Maar ff serieus, als we toch met kratjes gaan strooien. Snuggle 2 kratjes bier als je me door laat gaan. Je weet toch wel welke mix van mij is

Whahaha, geef maar hier, kan je alleen door laten gaan naar de finale

Maareh..mag ik OOK meedoen met poulen? Dan zet ik 10 kratjes op nr XX, want ik zie wel kansen
Tenminste, 2 mixen spreken met toch wel erg aan uit onze poule.
Ik denk dat ik wel weet welke mix gaat winnen eerlijkgezegd.

Posted by TranceFool on Mar-18-2004 21:51:

Ik denk dat Sandro (??) van de bouma-bros iig of Passiva gaat winnen zonder te hebben kunnen luisteren

Posted by magrec on Mar-19-2004 18:04:

Het is gewoon errug moeilijk. Alle mixen zijn technisch goed.
Dan wordt het gewoon een kwestie van echt mierenneuken. (bij mij dan)

3 mixen die wat mij betreft niet te onderscheiden zijn in alle facetten (opbouw, techniek, plaatkeuze) daar ga ik dus ook uit kiezen.

Maar dat zegt niet dat die andere 2 niet goed zijn want dat zijn ze wel maar ja dan wordt het toch ook toch ook een stuk persoonlijke smaak. Iets wat gewoon nodig is bij het bepalen van de winnaar maar goed het voordeel is nu dat er meerdere juryleden zijn met verschillende smaken dus degeen die bij alle juryleden het hoogst scoort gaat door

Ik zal mijn winnaars morgen doorgeven aan iedereen. Nu nog een keer alles beluisteren.

Posted by SnuggLe on Mar-19-2004 18:48:

Ik kan/ga deze keer geen uitgebreid commentaar geven. Waarom niet? Omdat alle mixen kwalitatief goed zijn. Dus zo uitgebreid als de vorige keer kan het echt niet.

Posted by DJ D-Man on Mar-20-2004 10:32:

quote:
Ik kan/ga deze keer geen uitgebreid commentaar geven. Waarom niet? Omdat alle mixen kwalitatief goed zijn. Dus zo uitgebreid als de vorige keer kan het echt niet.

Mee eens, je kan nu wel bij elke mix gaan schrijven dat het mixtechnisch allemaal goed is enzo, maar het is nu meer een kwestie van gevoel, welke mix beter is. Verbeterpunten aangeven is niet makkelijk. Je kunt hoogstens de mixen nog qua tracklist met elkaar vergelijken.

Vanavond zal ik mijn uitslag en korte toelichting naar Swich PM'en (en naar de andere juryleden, als jullie dat willen). Ik heb al contact gehad met Snuggle, en het ziet er naar uit dat we er wel uit komen in poule 2!

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 »