TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- varför är jag fortfarande uppe?
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »
varit o lirat poker med några kompisar 
får mina design-orgier och då kan jag inte sova....kommer en ny sig snart!
*hoppas att nån bryr sig*
| quote: |
| Originally posted by mindshooter får mina design-orgier och då kan jag inte sova....kommer en ny sig snart! *hoppas att nån bryr sig* |

| Originally posted by reveal varit o lirat poker med några kompisar |

| Originally posted by Endre haha, alla vet :P |
| Originally posted by robstar Åhh! En kort spelare. ![]() Brukar inte spela poker så ofta, spelar mest Chicago. Nått som du oxo brukar spela? |
| Originally posted by Endre postar en tråd på måndag, hihi ![]() |
jagvetjagvet
För att jag inte vänt tillbax på dygnet nu när skolan börjat... ska väl upp igen om 5 timmar... gäsp...
kan väll nästan tänka mig va det e endre.. men får la det bekräftat på måndag.. hehe
| Originally posted by dbl kan väll nästan tänka mig va det e endre.. men får la det bekräftat på måndag.. hehe |
fan.. värför är jag fortfarande uppe? jag behöver somn och nu sitter jag här bakom datoren 
anyway.. nu ska jag verkligen lämna det annars kommer jag att dö imorron 
| Originally posted by ScuL fan.. värför är jag fortfarande uppe? jag behöver somn och nu sitter jag här bakom datoren ![]() anyway.. nu ska jag verkligen lämna det annars kommer jag att dö imorron |
bara för att jag inte orkade att gå och sova 
det har jag alltid när jag har semester.
sover typ kl 4 i morron och vaknar kl 12/13.
min biorhytm är liten fucked eftersom jag går till fest nästan varje helg. asså det förklarar.
ännu en nackdel till av att vara bosatt i Holland 
det e ingen problem när jag har semester, men när skolan börjar igen får jag det riktigt svårt (huvudvärk hela dagen men nja)
| Originally posted by ScuL bara för att jag inte orkade att gå och sova ![]() det har jag alltid när jag har semester. sover typ kl 4 i morron och vaknar kl 12/13. min biorhytm är liten fucked eftersom jag går till fest nästan varje helg. asså det förklarar. ännu en nackdel till av att vara bosatt i Holland ![]() det e ingen problem när jag har semester, men när skolan börjar igen får jag det riktigt svårt (huvudvärk hela dagen men nja) |
VMA 2003 =) kan bli sköj med chris rock som har det i år =)
Är dum nog och har inte kommit till sängs än... ska ju upp tidigt imorrn å jobba 
hehe.. jag med.
ska upp kl 7.45 
Länge sen jag skrev i den finaste av trådar... Jag e uppe och dyngrak och därmed på topp!
| Originally posted by St_Andrew jag lider verkligen med dig, vara tvingad o vända på dygnet sådär pga dumma fester |
Mmmf...får ikke sove :/
2 timer igjen før Kai Tracid @ Sensation Black er ferdig nedlastet...hmf. Får vel kjøre igang en Essential Mix til. Moshic 23.02.03 har jeg ikke hørt på en stund nå.
nyss kommit hem från KK (Klubb Konkret) det var som vanligt bra
men lite väl mkt folk och sen missbrukade de rökmaskinen oxå :S nåja... de var kul att träffa lite trancemänniskor från stan iaf 
Sitter och programmerar ett helt nytt forum (typ detta vi har här) medans jag lyssnar på Exposure Festivalen. Denna kvällen har verkligen varit något extra...
Så "inte sova än inte.. "
Kom just hem från Fokused WEEKENDER...
Var la sådär... Mycke progg... Men de va kul att träffa mindshooter, Gaby, Zamzon, Proximus och Amplifire
jävla stockholmare som har nära till varandra 
själv har jag varit uta "vanligt", men imorgon är det äntligen dags för schyst trance, [email protected]