TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het officiële Gaming Topic
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 »
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Heb de Playstation om laten bouwen..... iemand die toevallig in de regio Den Haag adresjes weet voor spellen? |
| Originally posted by MaGiK54 Ok dus samengevat als ik een 60 dagen gamecard koop, heb ik dus 60 X 24 uur pure gametime.....dus daar kan ik dus bv een half jaar meedoen als ik niet zo vaak speel......(wat waarschijnlijk niet gaat gebeuren, aangezien ik gisteren na 1.5 uur spelen al redelijk junk-neiging kreeg) |
Als je hem op 1 januari koopt dan kan je spelen tot 1 maart, ongeacht of je nu wel of niet speelt.
| Originally posted by Chicane Gamekaart van 60 dagen is dus 60 werkelijke dagen zeg maar Als je hem op 1 januari koopt dan kan je spelen tot 1 maart, ongeacht of je nu wel of niet speelt.Wat ik in m'n laatste post bedoelde is dat de game bijhoudt hoeveel uren je in het spel hebt gestopt, dus niet het aantal gepasseerde uren since je je character hebt aangemaakt. BTW: Geniale shit dit: http://www.sub.se/wowstrip/ |
| Originally posted by Chicane BTW: Geniale shit dit: http://www.sub.se/wowstrip/ |
Goodbye NLTA, ik heb WoW gekocht......
| Originally posted by MaGiK54 Goodbye NLTA, ik heb WoW gekocht...... |
| Originally posted by AversusZ daar gaat je leven |
en? al lvl 20? 
| Originally posted by Chicane en? al lvl 20? |
omg.. horde
KILL!!!
| Originally posted by Chicane omg.. horde KILL!!! |
Heb mijn PS2 een 2 weken geleden om laten bouwen, heb nu God of War erbij en GT4 komt eraan.
Magik, kan jij niet toevallig wat shizzle burnen voor mij, van jou games? Of heb je dat liever niet, piraterij? Ik pay er ofcourse voor...
Krijg binnenkort nog wat leuke shizzle erbij!
Oh, iemand nog leuke tips voor PS2 spellen? Die ook leuk met 2 players speelbaar zijn? Wil wat copyen, maar weet zo niet wat 
| Originally posted by SnuggLe Heb mijn PS2 een 2 weken geleden om laten bouwen, heb nu God of War erbij en GT4 komt eraan. |
Vandaag effe via Marktplaats een tweedehands GBA plus een paar spellen aangeschaft, zal van de week wel een keer binnen komen.
Leuk voor in de verloren uurtjes.
| Originally posted by robin Gt4 kopie? Is het ze nu dan toch gelukt? |

| Originally posted by SnuggLe Magik, kan jij niet toevallig wat shizzle burnen voor mij, van jou games? Of heb je dat liever niet, piraterij? Ik pay er ofcourse voor... |
Volgens Frs-site komt 25.09.05 de dvd FF VII Advent Children uit 
Laatst tweedehands GBA voor 'erbij' gekocht, wel een leuk apparaatje. Zaten drie spellen bij, waarvan eigenlijk alleen Super Mario Advance 2 de moeite waard is. Is dan ook meteen wel een leuk spel.
Meteen gisteren maar even spellen bijbesteld (ook tweedehands): Zelda Minish Cap, FIFA 2005, Mario & Luigi Superstar Saga, Rayman 3 en Golden Sun.
Oftewel, daar gaat mijn slaap.
Probeer pokemon pinball te kopen voor een leuk bedrag op de gba (of gewone gameboy color) vette game en eng verslafend.....
| Originally posted by MaGiK54 Probeer pokemon pinball te kopen voor een leuk bedrag op de gba (of gewone gameboy color) vette game en eng verslafend..... |
| Originally posted by basd Ik weiger pertinent iets in huis te halen wat ook maar enigszins te maken heeft met die hyperactieve schijthamsters, sorry. |
AMSTERDAM - Voor 299 euro kunnen gameliefhebbers in het bezit komen van de nieuwe Xbox 360. Dit heeft softwaregigant Microsoft bekend gemaakt op een computergamebeurs in Leipzig.
De wit-zilvere Xbox 360 heeft drie PowerPC-gebaseerde microprocessors aan boord. Met het apparaat wil Microsoft opnieuw de aanval openen op de Playstation van Sony.
Vergezeld met accessoires komt het prijskaartje uit op 399 euro. De nieuwe gameconsole verschijnt voor het einde van het jaar op de Europese markt. Een exacte datum is nog niet bekendgemaakt.
vandaag God of War gekocht en wat is dat een GODDELIJK spel!!! echt SUPERgaaf!!! GAAF GAAF

vanaf 29 augustus heeft de Free weer die actie van 3 spellen halen 2 betalen...