TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Party knark
Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 »
| quote: |
| Originally posted by Virus N�nting s�ger mig att du inte kommer f� n�got svar av honom |
| Originally posted by psystamp n�t s�ger mig att jag bryr mig inte.. lol |
| det �r mitt motiv till att ta alkohol. att njuta mer utav kv�llen f�r jag kan inte fokusera enbart p� musiken. ( d� kanske dem som tar droger anv�nder droger som ett alternativ till att jag tar alkohol, dock tycker jag personligen det �r dumt med droger n�r det �nd� finns alkohol) |
| Originally posted by Virus N�nting s�ger mig att du g�r r�tt i det. N�nting s�ger mig ocks� att den h�r tr�den �r inne p� sitt 35:e varv |

"A single joint is composed of more than 400 different chemicals, all of them toxic. On combustion these multiply into about 2,000 equally poisonous chemicals. Cannabis is different from alcohol, heroin or other drugs because it is fat-soluble."
| Originally posted by Goldiluxe Typ sisadar 75% av svenska folket tycker att, JA dra in Passet. Fan vad korkat. Lat ungjavlarna prova sa vet dem vad det handlar om. Antingen fastnar dem i det, eller sa far dem se nagon raka illa ut, och bli skramda av det, eller sa tycker dem inte att det var intressant. VAD AR PROBLEMET MED SVERIGE?? naiva skitland. Inte fan knullar dem alla med kondom bara for att det finns HIV eller andra sunkiga sjukdomar. Det kanske inte ar sa satans kul att fa nat kli eller svid pa muttan eller snorren. Lat dem prova och ha lite kul, sa far dem se vart det leder. Eller jag vet! Dra in passet! det haller dem nog pa mattan ett tag. SUCK .... |

| quote: | ||
Originally posted by psystamp
jag kan inte s�ga mer �n att jag h�ller med dig till 100% |
Bara s� att alla vet s� bannades [A|ienFactory] f�r flera �r sedan, s� hans inl�gg �r inget man beh�ver citera/svara p� 
| Originally posted by reveal Bara s� att alla vet s� bannades [A|ienFactory] f�r flera �r sedan, s� hans inl�gg �r inget man beh�ver citera/svara p� |
| Originally posted by AC. "l�t de prova p� droger! L�t de hoppa fr�n en h�g byggnad! L�t de sl� ner en gammal tant p� gatan! L�t dem g�ra vad de vill, skit i allt och alla!" �r det s� du resonerar? ![]() Du missar ocks� att motivera varf�r sverige �r ett naivt skitland i detta samanhang. Och f�r�vrigt s� �ven i sverige �r sj�lvmord vanligare d�dsorsak �n trafikolyckor.Faktum �r faktiskt att det �r den vanligaste d�dsorsaken bland m�n mellan 15-44 �r. |
| Originally posted by AC. "l�t de prova p� droger! L�t de hoppa fr�n en h�g byggnad! L�t de sl� ner en gammal tant p� gatan! L�t dem g�ra vad de vill, skit i allt och alla!" |
| Originally posted by Smekbar men allts�, att j�mst�lla att sl� ner en tant o att r�ka en joint �r v�l relativt idiotiskt? I alla fall enligt mig... Att r�ka en joint inneb�r att du f�r i dig lite tj�ra som skadar lungorna, vilket endast skadar dig sj�lv. Att sl� ner en tant skadar n�gon annan och �r d�rf�r givitvis fel... |
apapapap.. nu tar vi det lungt h�r va? weed �r trots allt en peace drug. lyssna bara p� bob-mon's texter. Inga tantnedslagningar av det d�dsknarket.
Att roka en joint ar ganska trakigt.
Att sla ned en tant kanske ar ganska roligt enligt vissa sadistiska typer.
| Originally posted by Goldiluxe Att roka en joint ar ganska trakigt. Att sla ned en tant kanske ar ganska roligt enligt vissa sadistiska typer. |
Smekbar: Du missade po�ngen, jag j�mf�rde inte.
Helena: Jag vet inte om jag ska ta det du skriver p� allvar eller om du bara driver med oss
Hur som haver s� �r det inte alls p� n�got s�tt naivt att tro att folk f�ljer lagar.
Jaybee: Du undrade varf�r folk tar droger n�r det finns alkohol...
kanske f�r att alkohol �r gift? Jag tycker personligen inte att ruset av alkohol �r kul f�r 5 �re. och har d�rf�r druckit v�ldigt lite i mitt liv.
Dessutom skadar det b�de lever och hj�rna _tydligt_
Av alkohol blir du aggresivare, av en joint blir du allt annat �n aggresivare.
"A single joint is composed of more than 400 different chemicals, all of them toxic. On combustion these multiply into about 2,000 equally poisonous chemicals. Cannabis is different from alcohol, heroin or other drugs because it is fat-soluble." |
fat-soluble = fettl�slig.
| Originally posted by mindshooter Jaybee: Du undrade varf�r folk tar droger n�r det finns alkohol... kanske f�r att alkohol �r gift? Jag tycker personligen inte att ruset av alkohol �r kul f�r 5 �re. och har d�rf�r druckit v�ldigt lite i mitt liv. Dessutom skadar det b�de lever och hj�rna _tydligt_ Av alkohol blir du aggresivare, av en joint blir du allt annat �n aggresivare. Ok, jag vet itne vad fat-soluble betyder men jag �r kritiskt till det andra i det d�r citatet....hur kan dom l�gga fram fakta om en joint s�d�r? En joint �r som bekant inget som g�rs i fabrik och har d�rf�r ingen speciell m�ngd av n�n ingrediens. Du kan g�ra en joint p� hasch och mynta f�r fan. Det d�r �r som att s�ga "En soppa innhe�ller 400 giftiga �mnen" Det giftiga i en joint �r den eventuella tobak som folk v�ljer att blanda ut den med. Sen �r det ocks� alltid farligt att dra ner r�k i lungorna, vad den �r kommer ifr�n. D�rf�r s�ger jag igen, cannabis �r inte ett gift i sig! Det �r s�ttet du kan f�rt�ra det p� som kan g�ra det farligt, vilket j�mst�ller den med vad som hellst egentligen, en j�vla morot om du vill det. |
| Originally posted by staz fat-soluble = fettl�slig. |
vitamin E �r ocks� fettl�slig.
| Originally posted by AC. Helena: Jag vet inte om jag ska ta det du skriver p� allvar eller om du bara driver med oss |
Han ar lacker som ett asssss! :P
| Originally posted by MojjMojj Undrat ett tag om det g�r att koka ren cannabis och inandas �ngorna ist.. :P kanske inte lika mkt snurr i skallen f�r pengarna d�.. �hh va fan! Bara k�ka upp skiten lr stoppa ut det d�r solen inte skiner! |
men om man v�ljer att �ta det s� har man minimerat skadeverkningarna till n�stan noll... (om inte noll)...
| Originally posted by mindshooter Jaybee: Du undrade varf�r folk tar droger n�r det finns alkohol... kanske f�r att alkohol �r gift? Jag tycker personligen inte att ruset av alkohol �r kul f�r 5 �re. och har d�rf�r druckit v�ldigt lite i mitt liv. Dessutom skadar det b�de lever och hj�rna _tydligt_ Av alkohol blir du aggresivare, av en joint blir du allt annat �n aggresivare. |
| Originally posted by SteveTranz4ever H�ller med dig men l�ngt ifr�n alla blir agressiva av alkohol... Ingen drog �r bra, s� kan man v�l s�ga kort och gott. |