TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote progressive topic deel 3
Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »
Ik vond die set van Sanchez eerlijk gezegd tegenvallen. Totaal niet mijn ding..iets TE clubby. Snel maar weer Chris Fortier opgezet 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ik vond die set van Sanchez eerlijk gezegd tegenvallen. Totaal niet mijn ding..iets TE clubby. Snel maar weer Chris Fortier opgezet |
Gisterenavond heeft Markus Schulz weer een GDJB gedaan!
beetje vage dag op donderdag maar lekkere set weer
Beginnen met David West - Carrier is altijd goed! 
Tracklist
Heb Dekay's 3FM set hier online gezet: http://s48.yousendit.com/ d.aspx?id=2229P0F2PYOVA0GFJ3N9QNNC4G (even aan elkaar plakken en in browser pasten).
Die Dekay remix van Luther Vandross - Can Heaven Wait begint rond 13:40.
Edit: Oh, Partyhardy had hem al online gezet 
| Originally posted by Jantjeuh Heb Dekay's 3FM set hier online gezet: http://s48.yousendit.com/ d.aspx?id=2229P0F2PYOVA0GFJ3N9QNNC4G (even aan elkaar plakken en in browser pasten). Die Dekay remix van Luther Vandross - Can Heaven Wait begint rond 13:40. Edit: Oh, Partyhardy had hem al online gezet |
| Originally posted by Jantjeuh Heb Dekay's 3FM set hier online gezet: http://s48.yousendit.com/ d.aspx?id=2229P0F2PYOVA0GFJ3N9QNNC4G (even aan elkaar plakken en in browser pasten). |
Nog andere requests (alleen sets)? 
ach ja ik wist wel welke je bedoelde... had zelf ook een tijd naar die track gezocht, maar kon het niet meer voor de geest halen zo 1 2 3
die Luther Vandross is idd koninklijk dus!!!
Zomers as fuck... deze moet snel gewhored worden 
Nog mensen interesse in:
Deep Dish - EM uit 1998
of
Timo Maas - EM 2004
of
Josh Wink @ Timewarp 2004?
Dan up ik ook eens wat...
| Originally posted by Jantjeuh Nog andere requests (alleen sets)? |
Iig goede 'oude' progressive, geen breaks/progtrance.
van satoshi heb ik de volgende sets evt;
Satoshi Tomiie live @ Royal Club Mohamet Ali, Cairo 15-Apr-2004 (2 delen)
Satoshi Tomiie @ Global DJ Broadcast on Party 931 01.19.2004
Satoshi Tomiie - Live @ Dance Department (538) 31-07-2004
dus zeg het maar 
| Originally posted by mahwang van satoshi heb ik de volgende sets evt; Satoshi Tomiie live @ Royal Club Mohamet Ali, Cairo 15-Apr-2004 (2 delen) Satoshi Tomiie @ Global DJ Broadcast on Party 931 01.19.2004 Satoshi Tomiie - Live @ Dance Department (538) 31-07-2004 dus zeg het maar |

| Originally posted by SnuggLe Naar die eerste ben ik zeer zeer benieuwd........! .......ben alleen zaterdag/zondag pas weer hier een keer, hoop niet dat die link dat al weg is! Dus als je even zou kunnen wachten ![]() Ik zal eens een keer een lijst online zetten wat ik heb, als er dan requests zijn dan hoor ik het wel. Nu eerst een sollicitatiegesprek inkoppen! |

die Can Heaven Wait is idd een superrelaxte tune zeg
![]()
Sander Kleinenberg - Live @ Cream fresh Queen club, Paris (12-3-04)
heeft iemand die toevallig?
Wat een heerlijke setjes allemaal! Die Roger Sanchez is echt totaal onverwacht een kneitergoede set! Verder is die Dekay weer geweldig bezig geweest!
Andrew K - Live @ ETN.FM (07-03-2005)
01. Fahrenheit 911 - Deserter
02. BCML - Ladysparks
03. Nikola Gala - Out Of Body
04. Shafunkers - Moogment
05. VSag - Sunset
06. Kosmas Epsilon - Hollow Rue (BCML Remix)
07. HMB Unknown - Raw Materials (Soul Therapy Mix)
08. Tekel - Ridvo
09. Tilt - Electronic Pole Dancer
10. Soulwax - E Talking (Rex The Dog Remix)
11. Dj Koze aka Monaco Schranze - Der Saeger Von StGeorg
Download hier.
link
nieuwe set van Yunus Guvenen! Help hier met de tracklist!
| Originally posted by sndh link nieuwe set van Yunus Guvenen! Help hier met de tracklist! |
Die track bij 12 minuten!
| Originally posted by sndh link nieuwe set van Yunus Guvenen! Help hier met de tracklist! |
Leuk setje, heb wat ID's toegevoegd 
| Originally posted by Jantjeuh Leuk setje, heb wat ID's toegevoegd |
Klinkt die track rond 10 min als Dekay of moet ik m'n oren uitspuiten? Plaatje daarvoor is ook wel lekker 
"Love.. passion.. beautiful."
eerste nummer is The forlorm - her bloody fingers
End die vocals in het tweede nummer zijn van die gast in Not even winds van OC.
Oh sndh bedankt voor de link man. Lekker setje mij kind of cheese