TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 »

Posted by Dark Apostle on Aug-15-2005 13:23:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Voila, 'k heb m'n lading Bikkembergs en De Puta Madre weer gehad voor een week...

leve de vrij markt waar je kan kopen wat je wil en u hierdoor kunt uitdrukken naar de buitenwereld, maar toch hetzelfde draagt als al de rest.

Posted by djcresto on Aug-15-2005 13:25:

aja nog een belangrijk punt vergeten. Op mainstage was geen MC aanwezig. Ook ik vind dat die mannen beter hun mond houden maar de dj's op mainstage verdienen toch een aan en afkondiging.

Posted by speentje on Aug-15-2005 14:01:

Net 3 uurtjes wakker, want was pas om 8u terug in Brugge. Bovendien in slaap gevallen op de trein tussen Gent en Brugge en dan maar in Oostende aangekomen, waarna ik direct weer richting Brugge mocht vertrekken hehe

Wat Tomorrowland betreft. Aangekomen rond 12.30. Er stond al aardig wat volk aan de ingang en het verwonderde me dat ze de mensen niet direct lieten binnenstromen om een file te vermijden. Na een klein uurtje, konden we dan uiteindelijk snel binnen. De kluisjes waren een perfecte oplossing voor het bagageprobleem en wij hebben er dan ook handig gebruik van gemaakt.

Dan op naar de Blackhole tent, om Estuera aan het werk te zien en wat BETAs te ontmoeten. Bleek dat door een zondvloed het terrein onbegaanbaar geworden was en dat er nog enkele ingreepjes nodig waren door de organisator om dit probleem op te lossen. Er stonden aardig wat mensen te wachten om het andere deel van het terrein te betreden, oa. The Godfather die ik herkende aan z'n toepasselijk t-shirt

Dan maar naar de Kozzmozz tent waar Cyrix aan het draaien was. Had hem reeds enkele keren voordien aan het werk gezien. Enkele leuke nummertjes gehoord, maar ondankbaar dat hij praktisch voor een lege tent moest draaien.

Dan bleek uiteindelijk dat de modderproblemen opgelost waren, waardoor we naar Fred Baker z'n set konden gaan kijken. Wat mij direct opviel was dat de tent vanbinnen echt niet groot was, het geluid ondermaats was en dat het qua aankleding pover was. Vooral het geluid in vgl met de Kozzmozz tent was echt triest Zelfs toen Eddie overnam was het geluid nog niet helemaal in orde en het gaf me eerlijk gezegd een teleurstellend gevoel. ID&T kondigde aan dat de Black Hole tent �en van de meeste bezochte was op Mysteryland en dan verneuken ze het zo op Tomorrowland. Anyway Fred Baker draaide leuke plaatjes. Dan eventjes blijven plakken voor Eddie die me wel kon bekoren, wil die zeker nog eens opnieuw zien.

De mainstage had het zelfde probleem als de Black Hole tent, echt een ondermaatse geluidskwaliteit. Op bepaalde ogenblikken hoorde je alleen maar een bass die veel, veel te zwaar stond. Enige wat je met momenten hoorde waren vibraties (bij Ghost was dit overduidelijk, overigens niet m'n ding). Kreeg nooit geen goed gevoel bij de mainstage ondanks de leuke lasers en vlammetjes

Dan wat zitten chillen en wat frietjes eten om de maag te vullen. Frieten waren niet slecht, maar veel te weinig Dan ook nog zo'n hotdog naar binnen gewerkt. Geen haute cuisine, maar het vulde wel Overigens een Nederlander gezien die wat Frans kon

Dan nog Jon O'Bir gaan bekijken, man wat draaide die lekker! Keek echt uit naar z'n set en vond het zeker de moeite waard. Ook Mojado kon mij erg bekoren! Dit was samen met O'Bir �en van de hoogtepunten van de dag voor mij. Ook Armin z'n set vond ik super! Bij het binnekomen van de tent stond een BETA links (ik dacht Siberian ofzo). Hoorde oa Love Theme Dusk, Killa (die nieuwe remix), Castamara, ... echt lekkere sfeer daarbinnen. Dan nog ff naar MIKE z'n set gaan kijken op de main, maar ik kreeg geen goosebumps zoals dat wel het geval was op Illusion.

Overigens ook Sven V�th, T-Quest, Promo, Sasha, Ferry, Ton TB gaan bekijken.

Al bij al nog een leuk feest! Wat kinderziektes voor deze Belgische editie, die er hopelijk volgend jaar uitgaan. Hopelijk zien we dan ook wat meer van de beloofde acts? Naast de kangaroo's, wat van die paarse kiekens en die reuzen na, heb ik er niet veel van gemerkt..

Was ook leuk om wat BETA mensen te ontmoeten (Godfather, DJCresto, Siberian en dan nog 2 andere mensen van wie ik de nick niet meer herinner!?) Overigens ook een meisje in de verte gezien op de main, die zo'n BETA t-shirt aan had.

Posted by CygnusX on Aug-15-2005 14:07:

Een zeer geslaagde dag was het voor mij, ondanks de slechte organisatie.

Muzikale hoogtepunten :
Ferry Corsten (Signalrunners - 3000 Miles Away (Probspot Remix), Fb. ft. Edun - Who's Knockin' (Ferry Corsten Remix), Dogzilla - Without You en Fischerspooner - Never Win (Benny Benassi Remix)) en Jon O' Bir (Perasma - Swing 2 Harmony (Deserves An Effort Symphony Dub), Dogzilla - Without You, Marcos - Just For A Day, de Martin Roth Remix van de nieuwe PvD en de geniale afsluiter 4 Strings - Into The Night)

De rest was ook goed. Armin viel voor mij wat tegen, hij draaide te hard naar mijn goesting.

Posted by mrcanon on Aug-15-2005 14:09:

Ik heb me persoonlijk erg goed geamuseerd. Door de problemen met de modder ben ik maar rond 14u40 in de tent van blackhole gehoord. Daar was Fred Baker bezig met zijn set. Die draaide voor mij wel redelijk goed. Daarna was het de beurt aan Ferry Corsten om zijn ding te bewijzen. Ik vond hem eigenlijk veel beter dan verwacht. Zelfs van zijn eigen platen heb ik genoten. Misschien heb ik er ook zoveel van genoten omdat ik dan in het gras lag te chillen en de zon scheen. Dat zijn allemaal elementen die het zoveel beter maken, want in die tenten stond je soms echt op elkaar gedrukt. Rond 17u45 ben ik dan naar blackhole getrokken om daar Mojado live te horen. Die vielen me tegen. De platen die ik kende vond ik goed, degene die ik nog niet kende vond ik eigenlijk niet goed en een uurtje Mojado is toch wat te veel. Een plaat van Mojado in een set vind ik altijd heel goed, maar een hele set met hun platen is blijkbaar niet aan mij besteed. Ik bleef in de blackhole tent en wachtte op jon o'bir. Jammer genoeg heb ik maar het eerste half uur gehoord. Hij speelde namelijk gelijk met M.I.K.E. en heb dan toch maar voor M.I.K.E. gekozen. Alhoewel ik het nu zeer spijtig vind dat ik deze gemist heb. M.I.K.E. heeft voor mij zeer goed gedraaid. Daarna was het de beurt aan Introducing DJ Sasha en Sasha zelf. Deze dj was niet echt aan mij besteed en omdat er op dat moment niet iemand draaide die echt wou zien, heb ik maar wat rondgewandeld en gewacht tot 23u wanneer Armin begon te draaien. Deze heb ik ook maar 1u gezien omdat ik M.I.K.E. live niet wou missen. Armin draaide voor mij erg goed. Zocalo, love theme dusk, around you, ... Daarna M.I.K.E. live die ik zoals verwacht erg goed vond. Een goede afsluiter van Tomorrowland.

M.I.K.E., Armin en Ferry blijven voor mij de beste.
1. Armin van Buuren
2. M.I.K.E.
3. Ferry Corsten

Ik vond het zeer spijtig voor Jonas Steur dat hij niet kunnen draaien heeft zoals het moet. Een zeer spijtig voorval, maar ik hoop Jonas binnenkort nog eens ergens te kunnen horen.

Posted by Magistrate on Aug-15-2005 14:09:

ferry had ik wel meer van verwacht, achterna gezien geen slechte set, maar zo vroeg op de dag en niet zo veel volk daar, wel jammer

mojado vond ik dus zalig, had ze al live gezien op mayday en weeral maakten ze me helemaal 'mojado'

gelukkig nog armin s'avonds, kvond et 1 van zen beste sets ooit, dat eerste uur was echt goddelijk, had het niet van hem verwacht

Posted by The_G0dfather on Aug-15-2005 14:20:

quote:
Originally posted by Magistrate
gelukkig nog armin s'avonds, kvond et 1 van zen beste sets ooit, dat eerste uur was echt goddelijk, had het niet van hem verwacht

Thats why he's going to be crowned NR 1
verdient het momenteel meest van al imo
nuja, Tiësto z'n offensief zal stilaan wee beginnen met z'n concertreeksen in de States die, zoals ik net gelezen heb, meest van al stemmen in de poll.

Posted by Miky on Aug-15-2005 14:22:

hehe spijtig dat gedaan is he mense

Posted by The_G0dfather on Aug-15-2005 14:25:

quote:
Originally posted by Miky
hehe spijtig dat gedaan is he mense

'k wil idd wel nog een keer, goed uitgerust
spijtig dak net herexamens heb na Mysteryland

Posted by Xilver on Aug-15-2005 15:24:

Trouwens, wie was die pipo die pers� met mijn lief op de foto wou?

Posted by 1Million$shot on Aug-15-2005 16:41:

Uuuu people,

ik vond het eerlijk gezegd nogal een trieste bedoening. Paar goede sets gehoord maar dat is het dan ook. Sfeer was er ook niet al te veel, behalve dan imho enkel bij q-dance wat totaal men stijl niet is, toch ben ik daar het meest geweest. Alleen al voor de sfeer en de commerciele hak-set van the dark raver echt lachen die kerel, Yves deruyter kwam dan nog wat mee onnozel staan doen op't podium enzow, ma soit

Over stages/tenten : mja, versuz zag er voor mij 't best uit.
over de rest zwijg ik best.

eten/drinken: mja, redelijk duur, vooral het eten. En veel keuze was er niet natuurlijk, gelukkig was er achteraf nog altijd the good old kebab

Heeft er iemand trouwens nen tracklist van Sven van Hees zijn set ? Die heeft nen tuuuuune gespeeld die ik echt moet hebben !!!! Ben de naam van de track natuurlijk ni gaan vragen met men zatte kl*ten

Trouwens, heeft er iemand van jullie meneer Frank Verstraeten zien hangen in nen ballon ???? Da was voor mij ��n van de meest ergelijke dingen die dag. Gewoon die kerel zien

conclusie, goe geamuseerd, maar ontgoocheld.

greetz
Greg

Posted by Dark Apostle on Aug-15-2005 16:43:

quote:
Originally posted by 1Million$shot
Trouwens, heeft er iemand van jullie meneer Frank Verstraeten zien hangen in nen ballon ????

LOL en den bliksem maar niet willen inslagen h�

Posted by Kaidreas on Aug-15-2005 18:57:

aaaaah diene grote met dat godfather t-shirt was de echte godfather van hier... hehe hoe leuk

after party in de pitta en in cafe d'anvers zuigde wel hard.
alle wel goed gelachen in de pitta

Posted by Push2005 on Aug-15-2005 19:02:

Owkay, hier volgt mijn review dan, ietsje later maar moest werken vandaag

Om 13u20 waren we binnen en hoorden we dat BlackHole en Mainstage nog niet toegankelijk waren. Was wel behoorlijk pissed omdat ik Estuera wou zien. Op naar Q-dance dan maar waar Greg C explosive car tuning speelde , heb dan maar mijn bonnetjes gekocht en verder wat in Kozzmozz gewacht tot de rest openging.

Ben direct naar BlackHole geweest om Fred Baker te zien. Ik kwam binnen toe hij Firewall-Sincere(Pulser Remix) draaide en ik vloog er direct in, maar daarna vond ik hem even minderen ben ik naar Ronald Van Gelderen geweest, die wegens de regen enkel een set voor mij en hooguit 15 anderen speelde . Jonas Steur-Castamara gehoord (zo had ik mijn portie Estuera toch een beetje). Daarna terug naar Fred die voluit ging met onder andere All Of Us. Dit was een zalig moment uit de dag.

Vervolgens nam Eddie Halliwel het over, ben nog 15 minuten naar hem blijven kijken maar daarna trapte ik het af omdat ik eindelijk Ferry 'ns aan het werk wou zien. Hij stelde me gweldig teleur en na 45 minuten ben ik naar de Q-dance geweest. Yoji was bezig en daar was er pas sfeer. Iedereen danste en stampte er maar op los. Zijn samurai en hardstyle disco platen waren leuk om terug te horen.

Na Yoji ben ik blijven plakken in Q-dance omdat er tenminste echt sfeer hing, ook al was het tussen marginalen en gabbers. Yves De Ruyter speelde IMO erg goed ( First Rebirth, Born Slippy, Nobody likes the records that i play, ... ) en daarom heb ik z'n volledige set uitgekeken. Toen Prophet het overnam ging ik terug naar mainstage om te wachten op M.I.K.E aangezien de timetable niet duidelijk was. Heb daardoor nog een uur naar Ghost gekeken en heb me er wel nog geamuseerd, alleen waren de boxen erg slecht.

Om 20u was het dan eindelijk aan the master himself. Jammergenoeg vond ik hem nogal saai in het begin en pas bij Language kreeg hij me in gang. Na een halfuur ging ik weg gaan kijken naar Jon 'O Bir en die was pas echt goed. Eindelijk een deftige tranceset, waar ik eigenlijk al de hele dag op wachtte. Weer een zalig moment dus. dat werd helaas verstoord door "Mister Nice Guy" Fijneman die IMO te snel overnam ...

Cor vind ik nogal een idioot dus ben ik maar naar Luna geweest om nog eens goed te stampen. En daar was er weeral het meeste sfeer. Qua muziek is Blackhole misschien beter, maar qua sfeer tipte er niets aan Q-Dance. De regen deed me zelfs niet zodat ik zeiknat zijn set doorstond. Jammergenoeg draaide Luna maar een uurtje. Ik kan wel begrijpen waarom hij populair is....

Daarna naar Sasha geweest. Die deed me nu eens werkelijk niets. Ik snap niet wat velen er zo goed aan vinden. Daarna naar Armin die IMO de beste set speelde van heel het festival.
Om 00u naar M.I.K.E Only en dat was ook zalig! Zeker strange World met die Outdoor Fireworks was een waardige afsluiter.

Conclusie: Zalig festival, maar qua trance werd ik ietwat teleurgesteld en ben ik meer naar Q-dance overgelopen.

+ Fred Baker
+ Jon 'O Bir
+ YDR & Yoji
+ Q-Dance
+ ARMIN !
+ Hollanders die weten uit hun dak te gaan

- Timetables
- Onderbemande drankservice
- Ferry Corsten
- Mainstage Boxen
- Luie belgenmentaliteit die over het algemeen niet dansen

--- MARK NORMAN WAS GESCHRAPT !!

Posted by pooley on Aug-15-2005 19:06:

Op die fotos te zien was het niet echt een succes dan?
Je ziet daar hoogstens 400 man staan?
Schijn bedriegt?

Posted by djcresto on Aug-15-2005 19:08:

quote:
Originally posted by pooley
Op die fotos te zien was het niet echt een succes dan?
Je ziet daar hoogstens 400 man staan?
Schijn bedriegt?

Denk dat ze van de opkomst voor de eerste editie niet echt mogen klagen. Mainstage was wel nooit goed gevuld, niet echt een goeie programmatie voor in Belgi�. Enja er was ook de factor van het weer. Een bui nu en dan lokte vele mensen weer de tenten in.

Posted by Kaidreas on Aug-15-2005 19:09:

^er was best wel wa volk anders ze, ma het meeste volk stond gewoon te stuiteren bij de q-stage.
waar zat gij eigenlijk poolster?

Posted by MikeVee on Aug-15-2005 19:21:

Via Q-dance zijn er dan ook massa's gratis kaarten weggegeven dus normaal dat het daar volstond, net zoals er honderden kaarten via franstalige sites zijn weggegeven (nog nooit zoveel frans gehoord op een feest, zelfs niet op die van cherry moon in het sportpaleis).

Posted by pooley on Aug-15-2005 19:21:

cash probs
ongelooflijke kater
was pas om 8uur s morgens thuis (perongeluk op een rave terecht geklomen )
en alleen geen zin op te komen :s

Posted by The_G0dfather on Aug-15-2005 19:39:

quote:
Originally posted by MikeVee
Via Q-dance zijn er dan ook massa's gratis kaarten weggegeven dus normaal dat het daar volstond, net zoals er honderden kaarten via franstalige sites zijn weggegeven (nog nooit zoveel frans gehoord op een feest, zelfs niet op die van cherry moon in het sportpaleis).

amai, apparently only the real idiots payed 40 euros

Posted by 1Million$shot on Aug-15-2005 20:31:

quote:
Originally posted by Push2005

Na Yoji ben ik blijven plakken in Q-dance omdat er tenminste echt sfeer hing, ook al was het tussen marginalen en gabbers. Yves De Ruyter speelde IMO erg goed ( First Rebirth, Born Slippy, Nobody likes the records that i play, ... ) en daarom heb ik z'n volledige set uitgekeken. Toen Prophet het overnam ging ik terug naar mainstage om te wachten op M.I.K.E aangezien de timetable niet duidelijk was. Heb daardoor nog een uur naar Ghost gekeken en heb me er wel nog geamuseerd, alleen waren de boxen erg slecht.

Waarom waren de boxen bij ghost slecht ??? Hij zette de mengtafel helemaal overstuur door veel te veel gain te geven. Ipv simpelweg de versterker wat harder te laten geven, en probleem opgelost. Maar idd slecht geluid doordat hij zen signaal al fuckte vanop de mixer

allez, da was het toch volgens mij.

Posted by Push2005 on Aug-15-2005 20:50:

Hmm; weet ik niet hoor. Bij Ferry popten de boxen al een beetje doordat het erin geregend had. En toen M.I.K.E speelde kon ik aan zijn gezicht zien dat de boxen hem hinderden. Hij zat te praten met een technicus, en op dat moment had hij ook onzuiver geluid.

Posted by 1Million$shot on Aug-15-2005 20:58:

mja, perhaps, bepaald moment tijdens mike zen eerste set, kwam er ook nen technicus wat kullen, en ineens viel heel de linkerkant van de sound weg

Posted by djibberonacid on Aug-15-2005 21:07:

Tomorrowland was voor mij een supergeslaagd feest

Ik ben begonnen bij de Q-Dance stage daar draaiden Coone en Dark-E, man man man wat was dat voor een superset die ze draaiden, de lekkerste jumpers passeerden de revue.
Daarna ben ik naar Ferry gaan kijken, maar die verveelde me zo dat ik in slaap ben gevallen op die heuvel aan de mainstage. Bij Ghost zat de sfeer er al weer terug wat meer in, maar het geluid trok toen echt op niets. Daarna kwam M.I.K.E. die redelijk goed speelde, na hem besloot ik om nog maar eens naar Q-Dance te gaan, The Prophet speelde daar, en ik schrok me rot, daar stond superveel volk heel wat anders dan de mainstage. Maar om 12u snelde ik terug naar de main, want M.I.K.E. stond daar klaar om wat voor mij het beste en meest sfeervolle uur van de dag was, die eindiger was super!!! Spijtig dat ze om 1.10u de muziek afzetten.

kortom goed feest spijtig van de lage opkomst voor de mainstage.

Posted by E-motion_error on Aug-15-2005 23:18:

Wij waren hier thuis vertrokken rond 11u zodat we rond 11.40u aan de parking aankwamen maar daar kwam het eerste probleempje. Vanaf de afrit van de E19 stond er gemiddeld om de 10 meter een aanwijzing naar de parking tot er op een bepaald moment een pijl naar links stond en dan niets meer. Zitten rondrijden en terug rondrijden, ondertussen was al een hele kolonne wagens ditzelfde aan het doen tot ik in een klein straatje keek en daar wat volk zag staan, ik daar ingereden en als allereerste de parking op. Ik zeg tegen die mens: "ge kunt misschien aan het begin van het straatje een bord hangen dat de parking hier is" zijn reactie: "ja normaal staat daar ne flik dus da moet ni".
Het feest zelf dan:
Zoals meestal bij hun evenementen gingen de deuren later open dan voorzien. Eerst even de Q-Dance area verkend waar Greg C aan het draaien was, Q-Dance was duidelijk het knapste podium van Tomorrowland maar niet volledig mijn muziek spijtig genoeg. Ook de Kozzmozz en Cocoon area waren h��l mooi ingericht en de klank was overal goed. Dan wouden we richting hoofdpodium vertrekken maar dat ging niet omdat ze door de overvloedige regen van de voorgaande nacht toch de wandelpaden iets of wat bewandelbaar wilden maken en dat deel bleef dus nog even afgesloten. Even blijven wachten en toen ging het deel ook open. Eerst even de BlackHole binnen waar Fred Baker bezig was, erg goeie set, leuke inkomer...Black Hole tent was ook knap ingericht met een boksring en het geluid was er ook goed. Dan naar de mainstage waar Ronald Van Gelderen nog even bezig was maar dit kon mij niet boeien. Dan Ferry Corsten die onder de stralende zon een heel goeie set draaide, dit is de trance die ik in elk geval op een mainstage van een groot evenement graag hoor. Overigens vond ik de mainstage de enige ontgoochelende area. Daarna even wat rondgelopen, nog een stukje Yves Deruyter meegepikt maar dat was echt zo ongelooflijk slecht. Begin van Darkraver nog gezien wat wel leuk was, altijd grappig om hem bezig te zien maar meer ook niet. Dan naar de Black Hole tent terug waar Mojado nog bezig was terwijl ik voor Jon 'O Bir kwam, Mojado was redelijk maar niet super ofzo. Dan even naar Sven V�th waar de Coocoon tent afgeladen vol zat en er echt een supersfeertje hing, paar leuke platen gehoord dan weer terug naar de Black Hole gegaan voor Jon 'O Bir die toen bezig was maar het viel mij fameus tegen, zijn Essential Mix was subliem maar gisteren leek het wel compleet opgefokte trance, niet mijn ding in elk geval. Vlug gaan lopen, even de Culture Club binnen die ook prachtig ingericht was, mooie belichting en wederom goed geluid(wat overal echt wel het geval was). Dan de laatste platen van Ghost gezien wat wel mee viel, beter dan ik verwachtte eigenlijk. Het begin van Mike viel tegen dus snel weg en even bij Justice gaan zien, leuke muziek maar ondankbaar weinig volk in de tent. Dan terug voor het einde van Mike en dat was al een heel stuk beter, spijtig dat hij zijn live niet kon doen maarjah. Na Mike dacht ik een geweldige show te zien te krijgen tijdens 'introducing DJ Sasha" maar die begon gewoon te draaien en het regende op die moment erg hard dus ook maar ergens anders gaan zien(stond nog hooguit 20 man voor de mainstage). Zo bij Erol Alkan binnengegaan in de Culture Club area en man wat een set gaf die weg, voor mij persoonlijk het beste van Tomorrowland 2005. Daarna nog even naar het einde van Sasha gaan kijken, mooie lasers enzo maar niet echt boeiend. Dus dit deel van het festival maar achter ons gelaten. Versuz area was leuk ingericht maar ik kon daar geen 5min blijven staan door de stank, wat was dat daar jongens, de wei van Werchter is er na 4 dagen festival niks tegen. Dus terug naar de Q-Dance waar Technoboy bezig was, hardstyle ik blijf het 'lege' muziek vinden. Het was wachten op Promo met zijn 'betere' party hardcore en hij draaide dan ook een setje zoals je op voorhand kon verwachten maar het was zeker aangenaam. Dan naar de bussen die super geregeld waren, chapeau daarvoor. Vanin de bus nog naar het vuurwerk gekeken(prachtig vuurwerk trouwens!) en toen dat gedaan was vertrok ook de chauffeur met de bus naar de parking.
Al bij al een heel geslaagde eerste editie, ze hebben hier en daar natuurlijk nog wat dingen te verbeteren(programmatie mainstage pakt niet in Belgi� blijkbaar, bankcontact op festival is geen overbodige luxe,...). Tomorrowland krijgt van mij toch zeker een 8/10. Er was ook genoeg volk aanwezig het was overal gezellig druk, net genoeg volk om u nog vrij te kunnen bewegen overal. Ideaal dus en ook over het weer viel amper te klagen, heb er zelfs rode kaken en neus aan overgehouden. Op naar Tomorrowland 2006 dus

Minpunten waren er niet vond ik, ik lees vaak dingen als te weinig kassa's enzo maar daar heb ik geen enkele keer problemen mee gehad, telkens man of 4 voor mij of zelfs minder. Timetable was op voorhand af te drukken op de site en die timetable klopte volledig, die kaartjes moeten nu eenmaal op voorhand gedrukt worden. Ik vond het echt h��l goed(ook al heb ik al een Nederlandse ML en andere grote feesten meegemaakt die beter waren maar voor Belgi� was dit een groot succes. Het eten was idd te duur voor wat het was maar Doritos vullen beter en waren goedkoper.

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 »