TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party v3
Pages (70): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »

Jasper zegt:
De manager van Musicaf� wringt precies tegen, en ik heb atm geen tijd noch goesting (ziek, feestdagen, papers, examens) om die de hele tijd achter zijn veren te zitten. En zoals ik al een paar keer heb gevraagd: misschien kunnen de mensen die in Leuven studeren of uitgaan eens binnenspringen in Musicaf� en die man eens ff aanspreken als hij er is. Hij weet waar het over gaat aangezien ik altijd in naam van de Beta's heb gesproken. Vraag desnoods gewoon dat hij me nog eens belt (wat hij al 2 keer beloofd had om te doen, maar nooit heeft gedaan), of vraag voor vrije data, dan kunnen we opties nemen...
Als je zo'n moeite moet doen om met hem samen te werken dan zou ik toch opzoek gaan naar een andere zaal.
Het is niet zo'n zware moeite, maar die kerel houdt blijkbaar niet van mailcontact, en telefonisch is hij gewoon moeilijk bereikbaar. De ene keer belde ik hem rond 16u, voicemail, en belde hij me daarna terug om te zeggen dat ik na 20u moest bellen omdat hij laat werkte. De volgend keer belde ik hem ook na 20u, weer voicemail, en liet hij me weten dat hij toen weer op andere uren moest werken...
Maja, op zich leek het me wel een sympathieke kerel, maar door de moeilijkheden in contact lijkt het me gewoon beter dat iemand gewoon ff persoonlijk met die kerel een babbeltje slaat en wat vrije data vraagt en misschien zelfs al opties daarop neemt indien dat mogelijk is. 
En voor mij is dat redelijk moeilijk, aangezien ik niet eens een rijbewijs heb...
Ik wel, maar 't is 150km in vogelvlucht 
mja ik studeer in leuven, maar tis nu net blok en ik leer thuis dus ik kom daar niet meer tot halfweg januari. anders geen probleem om eens binnen te springen in musicaf�, maar er is waarschijnlijk wel iemand die er eerder passeert dan ik.
| quote: |
| Originally posted by InTeXoR mja ik studeer in leuven, maar tis nu net blok en ik leer thuis dus ik kom daar niet meer tot halfweg januari. anders geen probleem om eens binnen te springen in musicaf�, maar er is waarschijnlijk wel iemand die er eerder passeert dan ik. |
Hoe noemt die?
en die werkt int caf� he?
Remko Oostdijk
En Bertn is die toch al tegengekomen op feestjes daar, dus ik neem dat die er wel regelmatig zit? 
Anyway, Gert heeft nog een interessant idee geopperd: weer de Rector in Gent vastleggen voor een party eind februari of begin maart, en met die opbrengst een 2de party houden vlak voor de examens ofzo. 
Dus moest er iemand in Musicaf� komen en met die kerel praten: vraag maar achter vrije data tot in mei ofzo 
Geen slecht idee, schiet eens in actie Leuvenaars. 
| Originally posted by Jasperovitsj Anyway, Gert heeft nog een interessant idee geopperd: weer de Rector in Gent vastleggen voor een party eind februari of begin maart, en met die opbrengst een 2de party houden vlak voor de examens ofzo. ![]() Dus moest er iemand in Musicaf� komen en met die kerel praten: vraag maar achter vrije data tot in mei ofzo |
Normaal zit ik morgen in Leuven, kzal is passeren en kijken of hij er is.
| Originally posted by Jasperovitsj Anyway, Gert heeft nog een interessant idee geopperd: weer de Rector in Gent vastleggen voor een party eind februari of begin maart, en met die opbrengst een 2de party houden vlak voor de examens ofzo. ![]() Dus moest er iemand in Musicaf� komen en met die kerel praten: vraag maar achter vrije data tot in mei ofzo |
voila mail verstuurd
Een ideetje voor de line up: iemand die stevige HardTrance draait!
Vlak na of voor de examens ? Voor is wel een beter idee zoals Jasper zegt
| Originally posted by djcresto voila mail verstuurd |
heb trouwens gezien dat er nu 3 technics platenspelers staan. Voor de vinylfreaks onder ons 
| Originally posted by djcresto heb trouwens gezien dat er nu 3 technics platenspelers staan. Voor de vinylfreaks onder ons |
| Originally posted by djcresto en teruggehad, hij gaat is checken voor datums. Systeem is wel veranderd. Hij doet nu zelf de Bar en wij krijgen er dan 10% op. Das minder winst maar wel een pak minder werk natuurlijk en meer mensen die kunnen feesten. De prijs van een gewone consumptie is ook gestegen naar 1,80 euro. |
. En 10% valt nog goe mee. Ik weet niet hoeveel het vorige keer was? Heb je zelf al voorstellen gedaan voor datums? Of ging hij kijken wanneer nog vrij was? Kwestie van de DJ's al te kunnen 'reserveren'
.
| Originally posted by Pheatus Goed idee ivm die hardtrance-dj. Iemand voorstellen? |
| Originally posted by Aur�lie Beta Ydr |
Ik heb nog een hele pak hardtrance liggen; maar ik heb het al meer dan een jaar niet meer gebruikt
... hardtrance is nogal 'dood' voort moment... ik denk dat tech-trance misschien passender is 
| Originally posted by djcresto YDR en gratis gaat dat wel samen? |
| Originally posted by djcresto YDR en gratis gaat dat wel samen? |