TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Fotbolls-VM 2006
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 »
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Fattar inte vad alla har emot Tyskland....jag hoppas de tar hem hela skiten... |
Italien - Tyskland i semifinal
jag gissar att tyskland kommer vinna den matchen
Portugal - England och Brazilien - Frankrikie imorgon
det kommer va Brazilien och Portugal som �ker vidare till semi tror jag, fast jag hoppas p� en fransk seger mot brazil
TYSKLAND FTW!!!!
YES! Nu �r jag n�gra hundra riksdaler rikare. Slog vad med en polare. Hahaha 
L�tt att Tyskland tar hem allt i �r. Nu kan inget stoppa dem! Inte ens brassarna! :E
what the fuck-....f�rst blir beckham utbytt, sen rooney utvisad...jesus...hoppas de kan ta hem detta �nd�...
R�tt kort f�r snack i en vm kvartsfinal ... hejja, sen e han iofs en scum oxo men �nd� .. 
GO PORTUGAL!!!!! Sk�nt att det finns 1 lag kvar i alla fall jag hejar p�, hoppas de tar hem allting 
| Originally posted by Braxen R�tt kort f�r snack i en vm kvartsfinal ... hejja, sen e han iofs en scum oxo men �nd� .. |
Hejd� Svennis. Undrar vart han tar v�gen nu. Vet man det?
| Originally posted by Cloudburst Hejd� Svennis. Undrar vart han tar v�gen nu. Vet man det? |
Jag hade inte haft n�got emot att han tagit �ver efter Lagerb�ck...
Whoa, grym match so far!
Och liten f�rdel till Frankrike efter 1a halvlek enligt mig 
ojoj, 1-0 franrike....h�gintressant uppl�sning av matchen blir detta...
BYE BYE BRAZIL!!!!!!!!!! S� j�vla sk�nt att n�gon sl�r ut de j�vlarna till slut 
YESSSSSSSSS!!!!!!
Quotar mig sj�lv 
| Originally posted by Jeremy H ALLEZ LES BLEUS! |
s� fruktansv�rt bra frankrike spelade... ribery va absolut b�st imo, zidane va ocks� shit bra..
jag tror det blir en tyskland - frankrike final i �r
| Originally posted by benni s� fruktansv�rt bra frankrike spelade... ribery va absolut b�st imo, zidane va ocks� shit bra.. jag tror det blir en tyskland - frankrike final i �r |
M�ste varit d�rf�r han blev utbytt och inget annat. 
Det var helt klart Zidanes match. Den gamle visade alla vad han g�r f�r. Hatten av f�r honom.
Frankrike & Holland har vart mina favoriter ett tag till stor del pga att de har haft s� m�nga Arsenal-lirare i sina lag. 
| Originally posted by Cloudburst Frankrike & Holland har vart mina favoriter ett tag till stor del pga att de har haft s� m�nga Arsenal-lirare i sina lag. |
H�rligt � se Vieira tillbaka i gammal god Arsenalklass
.. var ett tag sen .. tillsammans med Makelele �gde dom Gilberto och Ze Roberto .. d�r vanns typ matchen.
Dock tror jag Frankrike skulle bli �nnu giftigare om dom spelade Titi p� Maloudas plats � Trez p� topp .. lr 2 anfallare helt enkelt, k�nns s� uddl�st nu p� n� s�tt ..
Brazil � Argentina ut i kvartsfinal 
Zidane!!!! Herre gud vilken klass han h�ll ig�r, snacka om tillbaka i sina gamla takter!
� Henrys m�l, s� klassiskt s�tt f�r honom att g�ra det...ligga � smyga i bakre delen av allt tumult � sen sticka ut foten � BANG! 
Jag gillar Brassarna normalt sett men som dom spelat i den h�r turneringen s� var dom definitivt inte v�rda att g� l�ngre.
Nu sitter jag � hoppas p� Frankrike - Italien i final 
Beckham-fan jag �r s� tycker jag detta �r v�ldigt tr�kiga nyheter...http://soccernet.espn.go.com/news/s...=373075&cc=5739
Vem tror ni tar �ver? Gerrard? Lampard? Terry?
Terry borde det bli.
jag skulle helst se lampard eller gerrard men troligtvis blir det terry