TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »

Posted by kevve on Mar-02-2006 18:52:

quote:
Originally posted by Tiger777
Tis goed dat ge uuw apreciatie voor domineesje geeft, ze heeft de mijn oek. Maar probeert niet te dictuteren, laat het gewoon rusten

cava, enkel 1ding, nog 1week die space en derna delete ik zelf d'en helft, als der geen schot in de zaak komt

kevve

Posted by Jasperovitsj on Mar-02-2006 18:53:

Lol, ge snapt precies echt niet dat ze die space VRIJWILLIG gegeven heeft h�. Voor mijn part delete ze alle mixes h�, als daarmee het gezaag over is.

En trouwens, die eerste mix die geupped is, da was de mijne

En funny shizzle dat defige replies met een logische argumentatie altijd als "loser-replies" omschreven worden door vriendjes-van.

Posted by kevve on Mar-02-2006 18:56:

quote:

"loser-replies"

kdacht da als der ene hier problemen maakte de gansen tijd da gij da waart

admin

Posted by Moondust on Mar-02-2006 18:57:

waarom denk ik dat deze contest toch nie zo 'n goed idee was?

Posted by Tiger777 on Mar-02-2006 18:57:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Lol, ge snapt precies echt niet dat ze die space VRIJWILLIG gegeven heeft h�. Voor mijn part delete ze alle mixes h�, als daarmee het gezaag over is.

En trouwens, die eerste mix die geupped is, da was de mijne

En funny shizzle dat defige replies met een logische argumentatie altijd als "loser-replies" omschreven worden door vriendjes-van.

Laat gij het oek maar rusten. Als ge slecht gezind zijt, ga een wandeling'tje doen ofzo.

Posted by domineesje on Mar-02-2006 18:58:

quote:
Zie, niemand had aan u specifiek gevraagd om space te regelen, en het is niet dat gij absoluut de enige bent die space zou hebben kunnen leveren. Tis fijn van u om space ter beschikking te stellen, maar ik vind het een beetje lame om nu achteraf te liggen mekkeren dat ge het gedaan hebt. Dan had ge eerst maar moeten informeren wat er met uw space ging gebeuren h�, in plaats van ze meteen zonder nadenken aan te bieden...

duurt me alleen te lang, that's the point

gij trekt niet aan laatste einde ze

Posted by domineesje on Mar-02-2006 19:01:

quote:
Laat gij het oek maar rusten. Als ge slecht gezind zijt, ga een wandeling'tje doen ofzo.

komt nooit!

Posted by TOR on Mar-02-2006 19:02:

quote:

als J slecht gezind was, hadden zijn posts er helemaal anders uitgezien hoor.

en het is grappig hoe mensen die niet akkoord gaan met de inhoud van zijn posts nooit ingaan op zijn punten en telkens maar wat rond de pot zitten te lullen. zegt genoeg over de intelligentie van degenen die reageren.

Posted by kevve on Mar-02-2006 19:07:

quote:
Originally posted by TOR
als J slecht gezind was, hadden zijn posts er helemaal anders uitgezien hoor.

en het is grappig hoe mensen die niet akkoord gaan met de inhoud van zijn posts nooit ingaan op zijn punten en telkens maar wat rond de pot zitten te lullen. zegt genoeg over de intelligentie van degenen die reageren.

idd, toont de intelligentie maar ne clown die misschien wel het laatste woord heeft

kevve

Posted by domineesje on Mar-02-2006 19:11:

ok genoeg.....

hoe gaat nu verder, laat aub opschieten...

en deadline is deadline vanaf nu
zo niet "delete all" sorry

Posted by Jasperovitsj on Mar-02-2006 19:12:

quote:
Originally posted by domineesje
duurt me alleen te lang, that's the point

gij trekt niet aan laatste einde ze

Ik wil ook helemaal ni aan ��n of ander langste eind trekken.

Het is hier misschien wat uit de hand gelopen, en mijn commentaar was helemaal niet zo hard bedoeld als sommigen het interpreteren. Ik blijf erbij dat ge het had kunnen verwachten dat het wel zo lang zou kunnen duren. En ik snap dat het wel moeilijk is om die space zo lang te onderhouden, maar ik vind gewoon dat je daar nu wat te laat mee afkomt. We zitten nu gewoon te ver om alles weer af te blazen, en je zou toch zelf ook niet willen dat we nu alles terug opnieuw moeten laten beginnen?

Maja, is het nog doenbaar voor u om die ftp nog een paar weken te onderhouden? As dat niet zo is moeten we zo snel mogelijk andere space vinden h�, that's all...

Posted by Tiger777 on Mar-02-2006 19:12:

ik ben hier weer:

Houdt eens op mensen, mag iemand ni zeggen dat het lang begint te duren? Jama, all�, tis toch.

ps: mijn iq is 122

Posted by Zehra on Mar-02-2006 19:14:

quote:
Houdt eens op mensen, mag iemand ni zeggen dat het lang begint te duren?

Wa zit Jasper al weken te zeggen?! Als hij dan eens een opmerking geeft dat de dj's hun mixen eens mogen beginnen uppen, begint iedereen op zn kop te zitten van dat hij nie mag zagen?!

Ik kan 't niet meer volgen hoor ...

Posted by domineesje on Mar-02-2006 19:15:

quote:

Maja, is het nog doenbaar voor u om die ftp nog een paar weken te onderhouden? As dat niet zo is moeten we zo snel mogelijk andere space vinden h�, that's all...

zoals ik zei
deadline is deadline (dan ga ik niet klagen, geen uitstel meer
en eerste poul voorbij dan is de helft er al af, scheelt ook al wa
maar laat gewoon van start gaan
that's all

Posted by Jasperovitsj on Mar-02-2006 19:16:

Tiger jong, gaade nu echt op alles springen wat ik zeg?
Ge zegt dat ik het moet laten rusten, maar ge zijt zelf wel diegene die constant olie op het vuur zit te gooien...

Posted by Jasperovitsj on Mar-02-2006 19:18:

quote:
Originally posted by domineesje
zoals ik zei
deadline is deadline (dan ga ik niet klagen, geen uitstel meer
en eerste poul voorbij dan is de helft er al af, scheelt ook al wa
maar laat gewoon van start gaan
that's all

Awel, das goe

Posted by Xilver on Mar-02-2006 19:19:

Stoppen met ambras maken aub, mijn Doritos zijn op

Posted by Tiger777 on Mar-02-2006 19:24:

quote:
Tiger jong, gaade nu echt op alles springen wat ik zeg?
Ge zegt dat ik het moet laten rusten, maar ge zijt zelf wel diegene die constant olie op het vuur zit te gooien...

lol?

Neje, hij had overschot van gelijk alsie zei dat de mixen derop moesten tegen nen zekeren datum.

Posted by dj Zevan on Mar-02-2006 19:38:

ipv hier wat rond zitten flamen, en telkens uw eigen en ander mans posten te herhalen
wacht gewoon af tot morgen
BB heeft gezegd dat vanaf morgen de juryleden de mixen knn beginnen te dl'en, dat dan alles, indelingen van poules en toegewezen juryleden, in orde zal zijn
dan kan domineesje nog een deadline stellen tot wanneer de juryleden de mixen knn afhalen

Posted by Real on Mar-02-2006 19:45:

quote:
Originally posted by Xilver

Strijk.

Posted by Moondust on Mar-02-2006 20:03:

quote:
Originally posted by Xilver

+1000!!!

Posted by Push2005 on Mar-02-2006 21:00:

Hehe, al die humor

Anyway; als ze 18 mixes zijn (is da nu het geval ?) dan stel ik volgend ingewikkeld systeem voor dus denk er effe bij na als je wil het is een vrij eerlijk systeem:

er worden VIER RONDES gehouden en ronde 1 start met 3keer een poule van 6:

Het systeem is zo:

De eerste 2 mixes van een poule (de winnaars) gaan direct door naar ronde 3. De middelste 2 mixes (de onbeslisten), gaan door naar ronde 2; waar zehet opnemen tegen alle anderen die in het midden van de poule zaten; en de 2 laatsten (de niet-winnaars (oftewel verliezers )) vallen direct af.

Zo gaan er dus 6 mixes door naar ronde 2 en al direct 6 mixes door naar ronde 3.

Ronde 2 ziet er als volgt uit: uit die 6 mixes gaan de eerste 3 door en de laatste 3 vallen af.

Dan zitten we in ronde 3 met 9 mixes; die worden opgedeeld in 3x3poules; de winnaar van deze poules komt in ronde 4 terecht in de laatste (ultieme) poule van 3 mixes en krijgt de eindbeoordeling.

Dit is het allereerlijkste systeem maar het is fucking omslachtig ... ofwel kan er nog aan gesleuteld worden, het was maar een hersenspinsel... any comments ? Anders doen we het gewoon dat er 1 poule vn 5 is

Posted by diddi on Mar-02-2006 21:30:

��n poule van 5: de deejays!

Posted by MikeVee on Mar-02-2006 21:34:

4 rondes is echt te veel voor 17 mixen. Het zal nu nog lang genoeg duren met de 3 ronden.
Ik ben van mening dat er voor de jury ook tijdslimieten moeten gezet worden die duidelijk bekend zijn, zodat er niet speciaal gewacht moet worden op bepaalde juryleden waarna blijkt dat ze nog niet alles beluisterd hebben.

Posted by Real on Mar-02-2006 21:48:

quote:
Originally posted by MikeVee
Ik ben van mening dat er voor de jury ook tijdslimieten moeten gezet worden die duidelijk bekend zijn, zodat er niet speciaal gewacht moet worden op bepaalde juryleden waarna blijkt dat ze nog niet alles beluisterd hebben.

Uiteraard.

En ik stem ook voor 3 rondes, waarin de eerste 2 van elke poule altijd doorgaan.

Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »