TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 »

Posted by Devilex on Jul-29-2006 19:38:

quote:
Originally posted by Push2005
Maes

Bah, als er nu ��n pilske is da ik ni mag

Zal dus water worden morgen, de trance doet de rest

Posted by dj Elof on Jul-29-2006 20:14:

Om een paar mensen de "ontgoocheling" te besparen... ik heb de eer om de mainstage te openen, maar dit zal met een "electro set" zijn. Na overleg met het ID&T management werd beslist dat dit een ideale gelegenheid is om dit genre op dat uur te plaatsen.

Sommigen hebben het wellicht al gemerkt, maar ook ik moet meegaan met mijn tijd. Sinds een goed jaar heb ik electro ontdekt en het genre ligt mij enorm goed. Trance will never die, maar electro komt er voor mij zeker en vast bij. En dan nog liefst van die raw edged electro (voor de niet-kenners: "ah zo van die liekes met nen vettigen bas en kettingzaag melodietjes" )

's Avonds zal ik in de Samsung area wel genoeg trance kunnen bieden, weliswaar in retro stijl. Ik heb mijn "Drop Out - My name is Rose" en "Sylver - Turn the tide" al goed opgepoetst! (grapje dus).

Posted by Xilver on Jul-29-2006 20:17:

Wordt er ergens met de beta's afgesproken om een bepaald uur?

Posted by Devilex on Jul-29-2006 20:19:

quote:
Originally posted by Xilver
Wordt er ergens met de beta's afgesproken om een bepaald uur?

Ingang Perfecto stage om 16 u ?

En als de Samsung Area op mijn baan ligt op weg van Perfecto naar de Main spring ik wel is binnen tijdens de retroset van Elof.

Posted by Push2005 on Jul-29-2006 20:27:

Wat versta je onder retro, elof ? Die hardere retro zoals the house of house / first rebirth enzo... Of retro (= oudere) trance zoals Fire & Ice ?

Een paar Fire & Ice platen zouden anders wel nog eens leuk zijn om terug te horen

Posted by Devilex on Jul-29-2006 20:32:

Ik hoop op 'Extreme' retro, de trance uit de periode 1993-2001.

Voor het hardere werk zal YDR wel zorgen.

Posted by FUSyke on Jul-29-2006 20:39:

quote:
Originally posted by dj Elof
Om een paar mensen de "ontgoocheling" te besparen... ik heb de eer om de mainstage te openen, maar dit zal met een "electro set" zijn.

Welke ontgoocheling?

Btw, ik had het van de week over een nieuwe timetable. Deze staat ook op het forum van Elof: Link Welke zou nu de juiste zijn?

Posted by FenixStyle on Jul-29-2006 21:22:

quote:
Om een paar mensen de "ontgoocheling" te besparen... ik heb de eer om de mainstage te openen, maar dit zal met een "electro set" zijn. Na overleg met het ID&T management werd beslist dat dit een ideale gelegenheid is om dit genre op dat uur te plaatsen.

Sommigen hebben het wellicht al gemerkt, maar ook ik moet meegaan met mijn tijd. Sinds een goed jaar heb ik electro ontdekt en het genre ligt mij enorm goed. Trance will never die, maar electro komt er voor mij zeker en vast bij. En dan nog liefst van die raw edged electro (voor de niet-kenners: "ah zo van die liekes met nen vettigen bas en kettingzaag melodietjes" )

Als er een genre is dat ik tegenwoordig weet te apprecieren buiten trance, dan is het zeker en vast die electro-sound. Zal dus zeker en vast een kijkje komen nemen.

Posted by Devilex on Jul-29-2006 21:55:

Damn ik verveel mij, da het maar rap morgen is ze

Posted by christina on Jul-29-2006 21:58:

quote:
Originally posted by Devilex

echt he
same here

Posted by Devilex on Jul-29-2006 22:02:

quote:
Originally posted by christina
echt he
same here

Zo om de minuut alle fora is checken of er geen nieuwe posts zijn

En er is bijna geen kat online op msn

Posted by christina on Jul-29-2006 22:03:

tis dan ook zaterdagavond he
veel mensen gaan weg dan
en nu zijn er ook nog is een deel op vakantie wss...

Posted by FredNova on Jul-29-2006 22:11:

net terug van Leuven city => veel (te veel) volk

ene gedronken en terug weg

Posted by christina on Jul-29-2006 22:12:

quote:
Originally posted by FredNova
net terug van Leuven city => veel (te veel) volk

ene gedronken en terug weg

waar?

Posted by FredNova on Jul-29-2006 22:14:

quote:
Originally posted by christina
waar?

op de grote markt want op de oude markt waren ze aant zingen... vlaanderen zingt? (daar leek het toch op)

HEB JE EVEN VOOR MIJ

Posted by christina on Jul-29-2006 22:15:

quote:
Originally posted by FredNova
op de grote markt want op de oude markt waren ze aant zingen... vlaanderen zingt? (daar leek het toch op)

HEB JE EVEN VOOR MIJ

ah ja das waar das vandaag
mijn nonkel zit in die organisatie

Posted by Push2005 on Jul-29-2006 22:16:

quote:
Originally posted by Devilex

+1

Soit, kben gaan maffen... Kheb wel zin in morgen

Posted by dj Elof on Jul-29-2006 22:23:

Ik ga voor "lief klein konijntje met een vliegje op zijn neus". ;-)))

Goh retro... kijk, laten we er niet omheen draaien, welke retro wil het publiek denk je? Juist ja: de Universal Nations, de Luvstrucks. Ik ga mijn best doen om er toch een paar andere nummers bij te steken, maar ik maak mij geen illusies meer... Ik zie ook wel wat Filip Delie en Neon draait. Ik ga zeker proberen want andere dingen er tussen te steken.

Ben net vandaag terug uit Barcelona en heb ik daar ogen getrokken... Privilege, Pacha, ze draaien daar allemaal zeer diepe en progressive trance/house/groove. Ik heb daar een paar kleppers gehoord (en genoteerd uiteraard). Daar kennen ze nog echte muziek, het is hard om te zeggen, maar het is gewoon zo.
Het leuke (voor mij dan) is dat ik er een eerste boeking aan overgehouden heb. In September mag ik in de Privilege een setje gaan doen.

Oh ja, Zillion Beach is ook gedaan... net telefoon gehad deze avond: c'est fini. Ze zijn nu alles aan het verhuizen van materiaal. Arm, arm Belgi�... heb er echt geen andere woorden voor. Bedankt aan de 3 Beta's om toch eens een kijkje te komen nemen en voor de positieve reactie hier op T.A. en mijn eigen forum over mijn muziekkeuze die avond.

Posted by Devilex on Jul-29-2006 22:29:

quote:
Oh ja, Zillion Beach is ook gedaan... net telefoon gehad deze avond: c'est fini. Ze zijn nu alles aan het verhuizen van materiaal. Arm, arm Belgi�... heb er echt geen andere woorden voor. Bedankt aan de 3 Beta's om toch eens een kijkje te komen nemen en voor de positieve reactie hier op T.A. en mijn eigen forum over mijn muziekkeuze die avond.

Uh !?

En ik wou juist binnen 2 weken eens gaan, wat is de reden hiervoor?

Posted by FredNova on Jul-29-2006 22:30:

Arm Belgi� inderdaad

Posted by Kelly* on Jul-29-2006 22:42:

quote:

tsssss, dacht al dak daar dernet iets van hoorde...
welke reden nu weer?

Posted by Ataraxya on Jul-29-2006 22:48:

quote:
Ik ga voor "lief klein konijntje met een vliegje op zijn neus". ;-)))

Goh retro... kijk, laten we er niet omheen draaien, welke retro wil het publiek denk je? Juist ja: de Universal Nations, de Luvstrucks. Ik ga mijn best doen om er toch een paar andere nummers bij te steken, maar ik maak mij geen illusies meer... Ik zie ook wel wat Filip Delie en Neon draait. Ik ga zeker proberen want andere dingen er tussen te steken.

Ben net vandaag terug uit Barcelona en heb ik daar ogen getrokken... Privilege, Pacha, ze draaien daar allemaal zeer diepe en progressive trance/house/groove. Ik heb daar een paar kleppers gehoord (en genoteerd uiteraard). Daar kennen ze nog echte muziek, het is hard om te zeggen, maar het is gewoon zo.
Het leuke (voor mij dan) is dat ik er een eerste boeking aan overgehouden heb. In September mag ik in de Privilege een setje gaan doen.

Good & Bad news dan...

Ik kijk er echt naar uit hoe het zal zijn op Tomorrowland

het goede nieuws, eindelijk wa meer specifieke info. over Barcelona en het nacht leven daar, ben er nog nooit naar toe geweest. Ik heb wel in het zuiden tot mijn 18 jaar der gewoond en trance dat kennen ze daar helemaal nie, wel gehoord dat int noorden wel anders is, dus als gevolg kijk er echt op uit; had al plannen gemaakt van naar Barcelona te gaan, dus nu zal ik zeker dan eens langs Privelege en Pacha passeren, allesinds bedankt!

and now the bad news, dat is echt crap! Had zoveel gehoopd dat er iets ging komen, kvond Zillion Beach echt super! echt spijtig om dit weg te zien gaan! tju!

Posted by 1Million$shot on Jul-30-2006 00:24:

's Avonds zal ik in de Samsung area wel genoeg trance kunnen bieden, weliswaar in retro stijl. Ik heb mijn "Drop Out - My name is Rose" en "Sylver - Turn the tide" al goed opgepoetst! (grapje dus). [/QUOTE]

My name is rose !!! The all time Castel SUPERCLASSIC

Posted by dj Elof on Jul-30-2006 06:15:

Oh, maar ik wil die gerust draaien hoor. Dat is een nummer dat zelfs in Zillion werd gespeeld. Ook Sotto's kreeg je het publiek mee naar hogere sferen. Als je er bent kom je maar eens aan mijn arm trekken, en wie weet leg ik het wel op

Posted by The_G0dfather on Jul-30-2006 07:42:

bijna vertrekken

Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 »