TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grote WK 2006 Thread
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »

Posted by FCB_Fanatic on Jun-27-2006 22:01:

ik ben enorm teleurgesteld . Kvind het echt jammer dat Spanje, toch ��n van de beter voetballende landen op dit WK, eruit ligt, en dan nog tegen dit defensief ingestelde Frankrijk.

Op basis van hetgeen ik tot nu toe gezien heb verwacht ik dan ook bitter weinig van Frankrijk - Brazili�. Brazili� draait nog steeds niet zoals het moet en als ze het tegen dit Frankrijk moeten opnemen, dat uitgaat van een goede defensie en organisatie (en maar met 1 spits speelt), zie ik ze niet direct een opening vinden. Kdenk dan ook dat we voornamelijk een gesloten wedstrijd mogen verwachten tussen deze twee ploegen. Ik hoop dat ik er naast zit en we een open match krijgen met goed voetbal en veel kansen (veel goals is niet eens noodzakelijk), want dat hebben we nog niet al te veel gezien op dit WK.

Posted by Jasperovitsj on Jun-27-2006 22:23:

quote:
Originally posted by djcresto

Spijtig dat de Spanjaarden eruit liggen. Ze versloegen een ploeg die nu in de kwartfinales zit met 4-0.

Echt h�, so unfair

Posted by Phortastic on Jun-27-2006 23:52:

Mening van de Spaanse coach (Luis Aragones)

"In de eerste helft was ons spel uitstekend", vond Aragones, "en kregen we veel kansen op 2-0."

Gieren

Die heeft precies naar een andere match gekeken. Veel kansen my ass.

Posted by RadiantB on Jun-28-2006 07:24:

quote:
Originally posted by eieregooie
Een "figotje"

Een "Lorenzo Staelenstje"
(ff wat olie op het vuur gieten door een oude vete op te rakelen) ^^

Posted by djcresto on Jun-28-2006 08:07:

quote:
Originally posted by RadiantB
Een "Lorenzo Staelenstje"
(ff wat olie op het vuur gieten door een oude vete op te rakelen) ^^

Staelens stond daar niet voor bekend he. Figo is een vallende jannet

Posted by Antony on Jun-28-2006 09:02:

quote:
Originally posted by FredNova
Makaay? ...

Posted by Gladius on Jun-28-2006 16:51:

manman, das zo triestig om te zien, al die comedianten. of zoals Deco na de fout den bal nog even meepakken, zo kinderachtig. aan zo'n gedrag gaat voetbal echt nog meer kapot. ik geef de scheidsrechters meer dan gelijk dat ze zoveel kaarten trekken.
pff wat een schijtWK tot hiertoe. 'T is te hopen dat we terug 'ns wa goei matchen gaan zien vanaf vrijdag.

Posted by TOR on Jun-28-2006 17:44:

Ik vraag mij af wanneer dat vallen eigenlijk is ontstaan.. Want dat duwt de professionaliteit van de wedstrijd behoorlijk de dieperik in. Voor mij is dat een teken van zwakte, want uiteindelijk ga je enkel over tot zo'n lepe truuken als je in je achterhoofd denkt dat het met regulier voetbal misschien niet zal lukken. Voor opzettelijke fouten is dat eigenlijk net hetzelfde.

Streng fluiten zal weinig helpen vrees ik, want die attitude zit er al van jongsaf ingebakken.

Anyway, vrij zwakke wedstrijd gisteren met wisselend overwicht. Globaal genomen gaf Frankrijk toch de beste indruk van beide landen. Benieuwd wat de Fransen tegen Brazili� gaan uitrichten.

En Ribery is inderdaad een uitstekende speler!

Posted by RadiantB on Jun-28-2006 17:48:

Rofl, kijk eens wie ik tegengekomen ben op de site van Sporza, onze goeie vriend Ivanov.

Hadden ze nu toch echt geen betere foto kunnen nemen.

Posted by Vishnu on Jun-28-2006 18:08:

Tzou interessant zijn om te weten hoe de poll er nu zou uitzien na de voorrondes en de achtste finales. Ik heb inmiddels mijn mening alvast herzien en gok nu op Deutschland ipv Brazili�.

Posted by Phortastic on Jun-28-2006 19:18:

De Bleeckere mag Itali� tegen Oekra�ne leiden

wo 28/06/06 - Frank De Bleeckere doet het uitstekend op de wereldbeker in Duitsland. Onze landgenoot fluit vrijdagavond (21u) de kwartfinale tussen Itali� en Oekra�ne.
De FIFA maakte woensdag de lijst van twaalf scheidsrechters bekend die de laatste acht wedstrijden in goede banen moeten leiden.

Graham Poll en Valentin Ivanov zijn de opvallendste refs die afvallen.

Poll vergat de Kroaat Simunic uit te sluiten na twee gele kaarten, Ivanov deelde in Portugal-Nederland zestien gele en vier rode kaarten uit.

De Bleeckere en zijn assistenten Peter Hermans en Walter Vromans blijven wel tot het einde.

Dat doet ie goed

Posted by Real on Jun-28-2006 19:22:

Spijtig dat het de zwakste match eruit is. Nu ja, thumbs up voor Frank, die een schitterend WK aan het fluiten is.

Posted by Nabistai on Jun-28-2006 22:17:

Hij zal zijn zakken ook weer serieus mogen vullen (en ik ni)

Posted by djcresto on Jun-28-2006 22:25:

zal denk ik wel zijn laatste match zijn, gezien ze nog met 12 overblijven. Ref uit Spanje - Frankrijk vond ik zeer goed. Riep op een bepaald moment Abidal bij zich om zich te gaan excuseren bij de speler op wie hij een fout had gemaakt. Schitterend. Die Italiaan leidde ook de finale van de CL. Als Itali� de finale niet haalt zal die dus wel een goeie kanshebber zijn.

Posted by Antony on Jun-29-2006 08:15:

quote:
Originally posted by TOR
Ik vraag mij af wanneer dat vallen eigenlijk is ontstaan.. Want dat duwt de professionaliteit van de wedstrijd behoorlijk de dieperik in. Voor mij is dat een teken van zwakte, want uiteindelijk ga je enkel over tot zo'n lepe truuken als je in je achterhoofd denkt dat het met regulier voetbal misschien niet zal lukken. Voor opzettelijke fouten is dat eigenlijk net hetzelfde.

Gisterenavond op nederland een compilatiefilmpje gezien ven Robben zijn schwalbe's over heel zijn carriere, zaten een paar pareltjes tussen! Abramovich zou Robben zelfs uit de ploeg willen zwieren als hij er niet snel mee stopt

Posted by Bertn on Jun-30-2006 11:36:

Vandaag een fijne voetbaldag

Argentini� - Duitsland

Posted by Gladius on Jun-30-2006 13:16:

weeral spijtig dat 1 vd 2 er moet uitvliegen. Dit zou minstens een halve finale moeten zijn maja...
Deutschland �ber alles!

Posted by Phortastic on Jun-30-2006 13:19:

schade argentina... alles ist vorbei

Posted by DJ Sid on Jun-30-2006 15:40:

saaie 1ste helft tot nu toe..

Posted by Bertn on Jun-30-2006 15:50:

zoals duitsland nu speelt verdienen ze alvast niet om door te gaan ze wachten gewoon af tot argentini� komt precies

Posted by Zehra on Jun-30-2006 16:07:

Schade Deutschland, alles ist vorbei

Posted by Dj_Day-V on Jun-30-2006 16:09:

quote:
Originally posted by Zehra

Schade Deutschland, alles ist vorbei

Posted by Push2005 on Jun-30-2006 16:15:

Argh, scheisse ...

Komaan germany, geef die vuile argentijnen hun vet maar

edit: Voila, zo hoort het... En nu gaan ze winnen

Posted by Dj_Day-V on Jun-30-2006 16:39:

1-1

Posted by Push2005 on Jun-30-2006 16:55:

Wat een partijdige scheidsrechter zeg, lol

Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »