TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Politiek
Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21]
| quote: |
| Originally posted by FCB_Fanatic ik antwoord met een nieuwe vraag: deden andere partijen het dan zo veel slechter dan CD&V in de Vlaamse regering? |
| Originally posted by djcresto Kris Peeters: Charismatisch man |

| Originally posted by Config CD&V heeft het er in het Vlaams Parlement telkens heel behoorlijk van af gebracht. Eerst met Yves Leterme en nu met Kris Peeters, die al meer dan eens bewezen heeft een van de meest capabele politici te zijn in ons land.. |
| Originally posted by FCB_Fanatic Natuurlijk is hij niet de enige verantwoordelijke, maar hij is voor mij wel de hoofdverantwoordelijke door dat hele proces in gang te steken. |
Originally posted by FCB_Fanatic ![]() mja, dat zal ervan afhangen of ge erop stemt of niet, zeker? Ik zie het er alvast niet in. Het enige wat ik daar in zie is een onnozel schoolmeesterke die een totaal gebrek aan dossierkennis vertoond. Dirk van Mechelen mag dan wel de uitstraling van een verwelkte plant hebben, dossierkennis heeft hij tenminste wel |

| Originally posted by Push2005 Bwa, niet echt... De problemen zijn gewoon een tijd lang onder de mat geveegd onder paars. Belgi� is al altijd verziekt geweest door communautaire problemen; zelfs kwesties die nog veel erger zijn dan nu maar waar wij ons niets van herinneren (kwestie Voeren etc.). Je kan daar moeilijk ��n man voor verantwoordelijk houden; sinds de inzetting van het federalisme onder Martens zijn er om de zoveel jaar problemen tussen de regio's. Het bewijst maar hoe artificieel Belgi� ondertussen als "rijk" nog is. |
| Ik ben alleszins blij dat het Vlaams Belang 10% kiezers verliest en dat er ruimte is voor wat ik noem intellectueel rechts en een gezond vlaams-nationalisme, hoewel ik jammergenoeg betwijfel dat de N-VA nog een 2de keer zo'n score kan neerzetten. |
. De Wever heeft handig gebruik gemaakt van het spelletje om zijn populariteit een serieuze boost te geven ... maar hij moet het nog steeds z�lf doen natuurlijk. Hij is niet de enige politicus die daar in die zetel heeft plaats genomen, maar wel de enige die er zo goed van gebruik kon maken. Daarnaast is het natuurlijk ook een zeer degelijk politicus. Ik zal er echter niet op stemmen aangezien hun kernpunt niet met mijn ideologie strookt