TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 »
| quote: |
| Originally posted by anke wie is de grootste trance kennen op dit forum? |
| quote: |
| Originally posted by Hydra Het beste da ge kunt doen is een paar maand dit forum lezen en daarna pas uw eerste post plaatsen. Zo heb ik het in ieder geval gedaan. Ik denk dat de meeste beta's het super vinden dat er nieuw volk op dit forum komt. Aan de andere kant zorgen uw eerste posts wel voor een slechte eerste indruk. Ik zou zeggen wees iets minder agressief met uw posts en kom eens af naar de BETA party binnenkort. Ge kunt ons er allemaal leren kennen, en geloof me, de meesten hier zijn zo slecht nog niet. Hoewel dat op het forum soms wel anders kan lijken... |
| quote: |
| Originally posted by domineesje rofl |
| quote: |
| Originally posted by anke wie is de grootste trance kennen op dit forum? |
Hey mannekes, gulder zijt nimeer aant zagen dit is wildkap!
FF serieus, Anke waarom is het in godsnaam nu ooooh zo erg dat mensen het slecht vonden? Ist Illusion Heilig Und Volmaakt? BETA's zitten al sinds het begin der tijden te kankeren en zeveren...maar wat blijkt...oh..amai dit is een forum of een messageboard, een medium dat over de hele wereld is gekend voor zijn gekanker en gezaag.
Dat er mensen waren die op voorhand al zaten te mekkeren, vond ik ook voor niets nodig, dat mensen erna hun ongenoegen uiten is hun volste recht. Niemand verplicht u hun mening te volgen, derbij BETA's zijn over het algemeen aparte individuen die beschikken over een autonoom en niet serieel verbonden verstand, maw hun persoonlijke mening is hun persoonlijke mening en alleen hun persoonlijke mening.
Er zijn BETA (of TA's) die neerkijken Trance Energy of recenter Trancesession (heb me er nochtans redelijk goed geamuseerd en ik keek er helemaal niet op neer), net zoals er BETA's zijn die neerkijken op uplifting, progressive of hardtrance. Iedereen heeft recht op zijn afkeer en al het u niet aanstaat, leest het dan gewoon nimeer, doe ik ook.
Mensen moeten eens gaan leren hier dat er hier niemand is die voor de rest spreekt, niemand. Als 10 BETA's "boeh" roepen en 5 "jeuj" en 2 "godverdomme mijn bier is op!", dan is dat zo en dan moet daar niet meer van worden gemaakt dan dat het is.
Fuck seg, save the rainforest!
Anke, als ge echt eens een goe tranceplaat wilt horen moet ge keer naar Perry O'Neil - Bass Society luisteren
![]()
| quote: |
| Originally posted by anke trance kenner als je met mijn tiepfout lacht |
| quote: |
| Originally posted by Phortastic RebeL9 |
| quote: |
| Originally posted by mrcanon Originele versiertruc Hydra! |
| quote: |
| Originally posted by Push2005 I second this ! RebeL9 zal u alles over trance leren. En als hij er niet is, zoek dan achter Torontotrance Dj Mikey Mike Mr. Mystery UWM ... |
| quote: |
| Originally posted by Real Je vergeet KAKAAAAKLOL |
| quote: |
| Originally posted by Push2005 I second this ! RebeL9 zal u alles over trance leren. En als hij er niet is, zoek dan achter Torontotrance Dj Mikey Mike Mr. Mystery UWM ... |
RebeL9 heb ik hier nog niet gezien
ofw as dat een grap?
| quote: |
| Originally posted by anke RebeL9 heb ik hier nog niet gezien ofw as dat een grap? |
^k'denk da ze het eigenlijk alleen over BETA had
| quote: |
| Originally posted by anke RebeL9 heb ik hier nog niet gezien ofw as dat een grap? |
Van ons forum weet Eagle� het meest van trance !
Die kan je altijd op de hoogte houden van de allernieuwste armadareleases 
| quote: |
| Originally posted by Real In feite ben ik zowat de enige die nog wat smaak heeft. |
| quote: |
| Originally posted by domineesje 'k vind hem ook niet, en op site van partyzone zijn het maar 2 delen geworden ipv 3 |
| quote: |
| Originally posted by Real Het forum is meer dan dit Belgische gedeelte alleen, hoewel ge hierbuiten niet echt een deftig gesprek kunt voeren. Op de Music Discussion zitten nogal veel retards. Niemand is hier trouwens de "grootste trance kenner". Iedereen heeft hier zowat zijn eigen stijl, sommigen horen graag Tiesto, sommigen M.I.K.E., en zelfs een paar verdwaalde zielen Armin Van Buuren. In feite ben ik zowat de enige die nog wat smaak heeft. |
Fuck seg, I always miss the fun
Precies of mensen als Oliverken of Anke zitten te wachten tot ik offline ben om dan te beginnen met hun zever. Not fair 
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Van ons forum weet Eagle� het meest van trance ! Die kan je altijd op de hoogte houden van de allernieuwste armadareleases |
cool
| quote: |
| Originally posted by Push2005 |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.