TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 »


Posted by domineesje on Sep-18-2006 14:37:

quote:
Originally posted by anke
wie is de grootste trance kennen op dit forum?


rofl


Posted by mrcanon on Sep-18-2006 14:38:

quote:
Originally posted by Hydra
Het beste da ge kunt doen is een paar maand dit forum lezen en daarna pas uw eerste post plaatsen. Zo heb ik het in ieder geval gedaan.

Ik denk dat de meeste beta's het super vinden dat er nieuw volk op dit forum komt. Aan de andere kant zorgen uw eerste posts wel voor een slechte eerste indruk.

Ik zou zeggen wees iets minder agressief met uw posts en kom eens af naar de BETA party binnenkort. Ge kunt ons er allemaal leren kennen, en geloof me, de meesten hier zijn zo slecht nog niet. Hoewel dat op het forum soms wel anders kan lijken...



Originele versiertruc Hydra!


Posted by anke on Sep-18-2006 14:38:

quote:
Originally posted by domineesje
rofl


trance kenner
als je met mijn tiepfout lacht


Posted by Phortastic on Sep-18-2006 14:39:

quote:
Originally posted by anke
wie is de grootste trance kennen op dit forum?


RebeL9


Posted by Dark Apostle on Sep-18-2006 14:39:

Hey mannekes, gulder zijt nimeer aant zagen dit is wildkap!






FF serieus, Anke waarom is het in godsnaam nu ooooh zo erg dat mensen het slecht vonden? Ist Illusion Heilig Und Volmaakt? BETA's zitten al sinds het begin der tijden te kankeren en zeveren...maar wat blijkt...oh..amai dit is een forum of een messageboard, een medium dat over de hele wereld is gekend voor zijn gekanker en gezaag.

Dat er mensen waren die op voorhand al zaten te mekkeren, vond ik ook voor niets nodig, dat mensen erna hun ongenoegen uiten is hun volste recht. Niemand verplicht u hun mening te volgen, derbij BETA's zijn over het algemeen aparte individuen die beschikken over een autonoom en niet serieel verbonden verstand, maw hun persoonlijke mening is hun persoonlijke mening en alleen hun persoonlijke mening.

Er zijn BETA (of TA's) die neerkijken Trance Energy of recenter Trancesession (heb me er nochtans redelijk goed geamuseerd en ik keek er helemaal niet op neer), net zoals er BETA's zijn die neerkijken op uplifting, progressive of hardtrance. Iedereen heeft recht op zijn afkeer en al het u niet aanstaat, leest het dan gewoon nimeer, doe ik ook.

Mensen moeten eens gaan leren hier dat er hier niemand is die voor de rest spreekt, niemand. Als 10 BETA's "boeh" roepen en 5 "jeuj" en 2 "godverdomme mijn bier is op!", dan is dat zo en dan moet daar niet meer van worden gemaakt dan dat het is.


Fuck seg, save the rainforest!


Posted by mrcanon on Sep-18-2006 14:40:

Anke, als ge echt eens een goe tranceplaat wilt horen moet ge keer naar Perry O'Neil - Bass Society luisteren


Posted by domineesje on Sep-18-2006 14:40:

quote:
Originally posted by anke
trance kenner
als je met mijn tiepfout lacht

neen zielig mens


Posted by Push2005 on Sep-18-2006 14:42:

quote:
Originally posted by Phortastic
RebeL9


I second this !

RebeL9 zal u alles over trance leren.

En als hij er niet is, zoek dan achter

Torontotrance
Dj Mikey Mike
Mr. Mystery
UWM
...


Posted by Hydra on Sep-18-2006 14:42:

quote:
Originally posted by mrcanon
Originele versiertruc Hydra!

damn... busted.


Posted by Real on Sep-18-2006 14:42:

quote:
Originally posted by Push2005
I second this !

RebeL9 zal u alles over trance leren.

En als hij er niet is, zoek dan achter

Torontotrance
Dj Mikey Mike
Mr. Mystery
UWM
...

Je vergeet KAKAAAAKLOL


Posted by Push2005 on Sep-18-2006 14:43:

quote:
Originally posted by Real
Je vergeet KAKAAAAKLOL



Posted by Phortastic on Sep-18-2006 14:44:

quote:
Originally posted by Push2005
I second this !

RebeL9 zal u alles over trance leren.

En als hij er niet is, zoek dan achter

Torontotrance
Dj Mikey Mike
Mr. Mystery
UWM
...


Tigerclaw niet te vergeten !


edit: en tiestoinmix !


Posted by anke on Sep-18-2006 14:44:

RebeL9 heb ik hier nog niet gezien
ofw as dat een grap?


Posted by Phortastic on Sep-18-2006 14:45:

quote:
Originally posted by anke
RebeL9 heb ik hier nog niet gezien
ofw as dat een grap?


Het forum is meer dan alleen Beta he


Posted by mrcanon on Sep-18-2006 14:46:

^k'denk da ze het eigenlijk alleen over BETA had


Posted by Real on Sep-18-2006 14:46:

quote:
Originally posted by anke
RebeL9 heb ik hier nog niet gezien
ofw as dat een grap?

Het forum is meer dan dit Belgische gedeelte alleen, hoewel ge hierbuiten niet echt een deftig gesprek kunt voeren. Op de Music Discussion zitten nogal veel retards.

Niemand is hier trouwens de "grootste trance kenner". Iedereen heeft hier zowat zijn eigen stijl, sommigen horen graag Tiesto, sommigen M.I.K.E., en zelfs een paar verdwaalde zielen Armin Van Buuren.

In feite ben ik zowat de enige die nog wat smaak heeft.


Posted by Push2005 on Sep-18-2006 14:47:

Van ons forum weet Eagle� het meest van trance !

Die kan je altijd op de hoogte houden van de allernieuwste armadareleases


Posted by Phortastic on Sep-18-2006 14:51:

quote:
Originally posted by Real

In feite ben ik zowat de enige die nog wat smaak heeft.



Posted by Kelly* on Sep-18-2006 14:56:

quote:
Originally posted by domineesje
'k vind hem ook niet, en op site van partyzone zijn het maar 2 delen geworden ipv 3
sorry maar das het besluit van de chef(partyzone) het waren iets te veel fotos
ma geen bang
Hier staan ze bijna allemaal


Posted by mrcanon on Sep-18-2006 14:57:

quote:
Originally posted by Real
Het forum is meer dan dit Belgische gedeelte alleen, hoewel ge hierbuiten niet echt een deftig gesprek kunt voeren. Op de Music Discussion zitten nogal veel retards.

Niemand is hier trouwens de "grootste trance kenner". Iedereen heeft hier zowat zijn eigen stijl, sommigen horen graag Tiesto, sommigen M.I.K.E., en zelfs een paar verdwaalde zielen Armin Van Buuren.

In feite ben ik zowat de enige die nog wat smaak heeft.


bijzonder objectieve post Real


Posted by Jasperovitsj on Sep-18-2006 14:57:

Fuck seg, I always miss the fun

Precies of mensen als Oliverken of Anke zitten te wachten tot ik offline ben om dan te beginnen met hun zever. Not fair


Posted by mrcanon on Sep-18-2006 14:58:

quote:
Originally posted by Push2005
Van ons forum weet Eagle� het meest van trance !

Die kan je altijd op de hoogte houden van de allernieuwste armadareleases


Voor u geldt hetzelfde als voor Real Luc


Posted by Push2005 on Sep-18-2006 15:01:


Posted by anke on Sep-18-2006 15:02:

cool


Posted by Xilver on Sep-18-2006 15:05:

quote:
Originally posted by Push2005


Zie is wa een bende nerds bijeen





Grapke e mannen, kzie ulle graag


Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.