TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »

Posted by FCB_Fanatic on Feb-13-2008 22:19:

Verdiende winst voor Anderlecht, maar wat een geflater bij die eerste goal, eerst pareja en daarna de scheids ...

wel nog geen al te denderend niveau, Bordeaux vrij zwak en Anderlecht vond ik ook maar bij momenten redelijk tot goed voetballen. In de eerste helft vond ik het op een bepaald moment ronduit zwak, enorm veel belverlies langs beide kanten en enorm irritant om naar te kijken. Maar goed, rsca behoudt nog steeds zijn kansen op de volgende ronde. Voor volgende week zal het wel nog beter moeten want ik verwacht dan toch wel een sterker Bordeaux.

Posted by Real on Feb-14-2008 08:21:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
ROFL, of all people is het Mbo die de winning goal scoort

Inderdaad.

De overwinning was niet zomaar onverdiend, ze was OVERverdiend. Bordeaux was �rg zwak. Volgende week zal het niveau van de tegenstander wel een trapje hoger liggen vrees ik.

Sterke match en wat een wereldgoal van Polak overigens.

Posted by FCB_Fanatic on Feb-17-2008 14:38:

verdorie, Club 1-2 verloren

eerste helft begon evenwichtig, er zat nog weinig lijn in het spel van beide ploegen en beiden hanteerden ze vooral de lange bal. De eerste grote kans was voor Standard na balverleis langs Club kant. Na die kans en het eerste kwartier heeft Club dan het heft in handen genomen en was het Club dat er voetballend goed uitkwam. Club was ook voetballend beter dan Standard in die eerste helft. Standard is in die eerste helft de lange bal blijven spelen. Jammer dat Club de kansen die het nog kreeg niet kon verzilveren.

Tweede helft begon ook evenwichtig, maar door dom balverlies krijgt Standard een kans en scoort het. De tweede goal valt daarna uit de lucht op het moment dat club terug het heft in handen had genomen. Daarna was het eigenlijk geen match meer. Club probeerde nog wel met veel spelers voor de bal en daaruit kon Standard dan nog meermaals counteren en enkele grote kansen bij elkaar spelen. Ofwel waren ze te ego�stisch, ofwel misten ze ofwel stond Stijnen in de weg. Uiteindelijk viel de 1-2 nog, maar helaas te laat.

Vandaag ontgoocheld over het resultaat maar het vertrouwen blijft dat Club kampioen kan worden. Als Club in de positie komt waarin Standard vandaag zat wordt het gewoon 4-0. Een aantal kansen voor Standard werden op een enorm kinderlijke manier gemist. Als ze dat de volgende weken blijven doen gaan ze nog veel punten verliezen. Zeker omdat ze tegen andere tegenstanders niet de ruimte krijgen die ze vandaag na de 0-2 krijgen.

Ik kan mij dus wel enigzinds vinden in de commentaar van Mathijssen na de match

Posted by MikeVee on Feb-17-2008 14:45:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic

Ik kan mij dus wel enigzinds vinden in de commentaar van Mathijssen na de match

Posted by Jasperovitsj on Feb-21-2008 21:23:

Met het risico om het te jinx'en:

Anderlecht is het verdorie aan het flikken

Posted by djcresto on Feb-21-2008 21:59:

Het is gebeurd. Boussoufa is volledig terug

Posted by Jasperovitsj on Feb-21-2008 22:05:

quote:
Originally posted by djcresto
Boussoufa is volledig terug

Hell yeah, zonder twijfel man van de match! Wat een partij gespeeld, en dan die frustraties bij de verdedigers, heerlijk

Terechte rode kaarten trouwens, en de scheidsrechter heeft een bijna perfecte match gefloten. Wat je wel moet durven daar

Posted by FCB_Fanatic on Feb-21-2008 22:07:

eerste helft vond ik maar zwak van Anderlecht. Enorm weinig goede combinaties, veel en vlug balverlies, de afvallende bal was steeds voor Bordeaux dat ook vanaf het begin goed druk zette en goed combineerde. De goal van Anderlecht kwam dan ook als een verrassing.

De tweede helft was stukken beter met Boussouffa toch wel in topvorm. Over de twee matchen gezien verdiende zege voor Anderlecht.

Posted by Gladius on Feb-21-2008 22:15:

yuplaaaaa, zalige avond! =)
zalig om Boussoufa eindelijk terug op niveau te zien. wie weet zijn ze nu vertrokken in de competitie en gaat het nog spannend worden voor de titel!

Posted by djcresto on Feb-21-2008 22:54:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Over de twee matchen gezien verdiende zege voor Anderlecht.

En niet te vergeten, tegen de nummer 2 in Frankrijk.

Posted by massiveK on Feb-21-2008 22:59:

ja die blijkbaar meer aan de Ligue 1 denkt dan aan UEFA cup, maar bon toch nen sterke match van Anderlecht (enfin vooral de 2de helft, 1st was vrij zwak voor beide ploegen)

Bon nu Bayern.. zal blijkbaar heel moeilijker zijn, vooral met die 5 gele kaarten...

Posted by djcresto on Feb-21-2008 23:01:

quote:
Originally posted by massiveK
ja die blijkbaar meer aan de Ligue 1 denkt dan aan UEFA cup, maar bon toch nen sterke match van Anderlecht (enfin vooral de 2de helft, 1st was vrij zwak voor beide ploegen)

Bon nu Bayern.. zal blijkbaar heel moeilijker zijn, vooral met die 5 gele kaarten...

daar staat Van Buyten nog altijd in de verdediging. Komt dus wel in orde Anderlecht gaat wel hun nieuwe spitsen missen want Mbo en Akin wegen toch te ligt en gaan ook niet veel spelgelegenheid meer krijgen in de competitie.

Posted by FCB_Fanatic on Feb-21-2008 23:10:

quote:
Originally posted by djcresto
daar staat Van Buyten nog altijd in de verdediging. Komt dus wel in orde Anderlecht gaat wel hun nieuwe spitsen missen want Mbo en Akin wegen toch te ligt en gaan ook niet veel spelgelegenheid meer krijgen in de competitie.

ik vind dat je Akin dan toch te kort doet. Op een bepaald moment was dat zo een beetje de enige scorende man bij Anderlecht. Was toch enorm goed begonnen na zijn terugkeer.

Posted by Jasperovitsj on Feb-21-2008 23:59:

Zijn Vlcek en Pieroni nog steeds niet speelgerechtigd volgende speeldag? En hoe lang zouden Frutos en Legear nog out zijn? Als ze hen zouden kunnen recupereren staan ze er toch iets beter voor.

Posted by FCB_Fanatic on Feb-22-2008 07:36:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Zijn Vlcek en Pieroni nog steeds niet speelgerechtigd volgende speeldag? En hoe lang zouden Frutos en Legear nog out zijn? Als ze hen zouden kunnen recupereren staan ze er toch iets beter voor.

Vlcek zal dit seizoen geen Europees meer spelen voor Anderlecht. Die heeft reeds Europees gespeeld met zijn vorige ploeg en mag dit seizoen dus an ook niet meer uitkomen voor Anderlecht in de UEFA Cup. Mogelijk geldt voor Pieroni hetzelfde, maar daar ben ik niet zeker van.

Posted by FenixStyle on Feb-23-2008 09:57:

En de dag kon gewoonweg ni�t beter beginnen :

quote:

Hugo Broos is geen RC Genk-trainer meer
za 23/02/08 - Racing Genk en Hugo Broos gaan uit elkaar. De club en de trainer hebben in onderling overleg beslist om een einde te maken aan de samenwerking.
Beloftetrainer Ronny Van Geneugden (foto) zal als interimtrainer de taken van Broos overnemen. (Belga) "Onze club zal over deze gezamenlijke beslissing voorlopig geen verdere verklaringen afleggen", staat op de website van Racing Genk.

Broos was aan zijn derde seizoen bij Genk bezig. Vorig seizoen werd Broos met Genk nog vicekampioen en werd hij nog verkozen tot "Trainer van het Jaar".

Het bestuur had eerder dit jaar al een paar keer het vertrouwen in Broos bevestigd.

RC Genk is bezig aan een matig seizoen. In de tweede voorronde van de Champions League werd het uitgeschakeld door Sarajevo, in de achtste finale van de Beker van Belgi� was Standard te sterk en in de competitie is Genk pas achtste.

Vrijdag verloor Genk nog met 0-1 van Sint-Truiden. Het pakte zo een 2 op 21. Volgende week spelen de Limburgers bij landskampioen Anderlecht

Posted by MikeVee on Feb-24-2008 19:00:

Club Brugge Was dat nog even spannend in de laatste minuut

Posted by FCB_Fanatic on Feb-25-2008 23:32:

quote:
Originally posted by MikeVee
Club Brugge Was dat nog even spannend in de laatste minuut

idd, en dan die reactie van Dupr� achteraf ... echt genieten

En eindelijk bevestigd VBH zijn talent eens voor de ogen van het grote publiek. Hopelijk kan hij bevestigen en op termijn eerste keeper worden, want talent heeft hij in overvloed (meer dan Stijnen!!!). Zelfs met minder ervaring zijn zijn uittrappen, uitkomen en meevoetballen stukken beter dan dat van Stijnen (waar ik Stijnen helemaal niet tekort mee wil doen, want is aan zijn sterkste seizoen tot op heden bezig).

Posted by Devilex on Feb-28-2008 13:21:

Gisteren nog iemand Standard - Cercle Brugge gezien?

Posted by Jasperovitsj on Feb-28-2008 13:55:

Yup. Geen slecht Cercle in de eerste helft, maar in de tweede helft was Standard echt indrukwekkend en speelde Cercle gewoon helemaal uit verband. Schitterende wedstrijd ook van Defour, die meteen Standard beter deed voetballen. Dus op basis van de tweede helft is Standard verdiend geplaatst. En dit zal hun ook wel vleugels geven in de titelstrijd denk ik

Posted by Real on Feb-28-2008 14:21:

Wat een flutmuur bij die vrije trap.

Posted by djcresto on Feb-28-2008 16:39:

Vond Standard ook sterk in het begin van de eerste helft hoor. Bij Cercle is het allemaal aan het minderen. Vooral te merken in het interview met Hasi achteraf.(+1 voor die muur trouwens)

Wat een matchen trouwens. Standard geplaatst in de 89e minuut. Gent in de 91e Dat belooft voor de halve finale. Gent - Standard zijn steeds geladen duels. Ben bijna 20 jaar fan van Gent maar heb nog nooit duel live gezien, misschien is het eens de moment

Posted by Devilex on Feb-28-2008 18:42:

Je kan niet ontkennen dat het sinds het wegvallen van De Sutter veel minder is bij Cercle. Ik denk dat De Boeck enorm slecht geslapen zal hebben deze nacht.

AA Gent - Standard zou ik ook wel eens willen zien eerlijk gezegd.

Posted by FCB_Fanatic on Feb-28-2008 19:36:

gisteren de match ook live gevolgd op tv ... enorm goeie match!!! Standard krijgt daar al na ��n minuut de kans om op voorsprong te komen. Daarna is de match geleidelijk aan wat meer in evenwicht geraakt met wel nog een sterke laatste 10 minuten van Standard. Al bij al een vrij evenwichtige eerste helft. Maar dan die tweede helft . Standard heeft echt voldoende kansen gehad om die 4-0 te rechtvaardigen.

Maar Mbokani, ... dat is dus echt wel een enorm zwakke speler. Loopt als een kieken zonder kop op da veld, enorm ego�stisch en ook nog eens een slechte afwerker ... Standard had wel nog een aantal goeie jeugdtalenten op de bank zitten. Die Goreux viel goed in. Preudhomme kan volgende keer beter die laten starten ipv Mbokani.

Posted by Mr_Pedro on Feb-29-2008 11:55:

Woensdag naar AA Gent geweest... Geschift zalige match

Wa ne match van dien Maric; subliem

Wat een ontlading bij die laatste goal; prachtig moment

Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »