TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [24 & 25/07/2010] Tomorrowland @ De Schorre, Boom
Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 »
welk stuk? 
| quote: |
| Originally posted by Zjokke1977 Set van James Zabiela staat online op be_at.tv |
| Originally posted by Jasperovitsj Jammer genoeg alleen maar de eerste 50 minuten, en dus niet de gezochte laatste plaat. Maar toch bedankt |
tenzij ie em ergens post natuurlijk, maar voorlopig heb ik dit in geen enkele tracklist gezien dus misschien was dit wel de eerste keer dat ie em draaide.
Thanks for the links guys 
| Originally posted by Blue Sky 99 Damn, zo heeerlijk terug te horen ... Die Depeche Mode Remix, hoe hard was dat niet genieten zeg, met al die zeepbellen, handjes in de lucht en gans de zaal die meezong ... EDIT: Iemand een ID voor de laatste track van dit stuk? |
Gevonden!!!
Enjoy!
Spektre - Memory Effect (Extended Mix)
Label: Respect Recordings
en de depeche mode remix:
Enjoy The Silence (Timo Maas Remix)
| Originally posted by Synthesia Gevonden!!! Enjoy! Spektre - Memory Effect (Extended Mix) Label: Respect Recordings |
| Originally posted by Gladius damn, lekkere plaat! da's dus uit de set van Zabiela? |
Ze zijn bij Be_At.tv goe bezig.
Ida Engberg & Roger Sanchez staan ook online.
Oh en ik heb ook de ID van de intro track van Zabiela's set gevonden (waarvan ik ook een video'ke heb genomen):
The Prodigy - Omen (Dean Newton Remix)
voor de ge�nteresseerden:

right-click save target as om te downloaden...
| Originally posted by Zehra |
| Originally posted by Jasperovitsj Nick Warren is ook in een gulle bui: http://soundcloud.com/djnickwarren/...rrowland-dj-set |
| Originally posted by Gladius damn, lekkere plaat! da's dus uit de set van Zabiela? |
Chooooooon
| Originally posted by Synthesia Gevonden!!! Enjoy! Spektre - Memory Effect (Extended Mix) Label: Respect Recordings |
Nog een heerlijke plaat uit de set van Zabiela, Fergie - Slazenger (Original Mix):

Wel zottekes, al meer dan 20,000 op de Attending list op Facebook voor Tomorrowland 2011.
Tomorrowland heeft ook precies Mysteryland nu al toch mooi ingehaald qua kwaliteit en line-up :-) Mogelijk wel het BESTE outdoor dance-event van de wereld geworden? 
Hoop dat ID&T Belgie nu gaat blijven even goed doen (of nog beter?), want sinds ML jaarlijks sowieso toch uitverkoopt vind ik daar de line-up toch zeer magerkes geworden de laatste paar jaren t.o.v. 4+ jaar geleden.
| Originally posted by Synthesia Tomorrowland heeft ook precies Mysteryland nu al toch mooi ingehaald qua kwaliteit en line-up :-) Mogelijk wel het BESTE outdoor dance-event van de wereld geworden? |
| Originally posted by Push2005 Je vergeet Nature One |
Zabiela's openingsplaat vind ik ook redelijk subliem.
| Originally posted by Kaidreas bollocks, nature one is zeker niet het beste! not even by a longshot! |
cool story bro
| Originally posted by Progrez Waar anders kunt ge na vijf minuten rondlopen een tot de nok met rook gevulde tent binnenstappen, daar een gasmasker over uw smoel getrokken krijgen en door de kijkgaatjes een dwerg met een halve liter Bitburger in zijn handen zien feesten. |