TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- The Big Capital Party - Nov 9th 2002
Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 »
Ik ben ook net wakker. Zoals iedereen al heb gezegd echt zwaar kut dat PvD niet kwam, was eigenlijk de man waarvoor ik naar het feest was gekomen. Kwamen om kwart over 11 aan bij de statenhal, hebben ze dr gvd 6 poortjes neergezet voor iets van 8000 mensen
, lekker slim maaja, 45 min in de rij gestaan. Gelukkig verliep de garderobe vlekkeloos. Maar goed het was iets over 12 en ik had daardoor weer de meeting gemist, tenminste veel stonden er nog....toen de plek gevonden waar iedereen beetje stond dus dat kwam helemaal goed. Sander Kleinenberg sprak mij erg aan, had ik niet verwacht eigenlijk. Draaide erg lekkere muziek en was goed dansbaar. En tegenstelling tot veel anderen hierzo vond ik Tiesto zijn set echt heel erg goed
, echt veel lekkere nummers. Beetje jammer van Lethal Industry idd. Die Tiesto remix van Gatex vond ik eigenlijk niks toen ik em altijd hier thuis luisterde, maar moet zeggen dattie er daar toch aardig in knalde. Michel de Hey draaide zoals verwacht ook erg lekker. Wc's waren idd kaks geregeld. Ik heb alleen heel verbaasd staan kijken op een gegeven moment. Iedereen heeft het erover dat die vloer zo plakt maar nou weet ik waarom. Ik zag een gozer, midden op de dansvloer die gewoon ff op de vloer stond te pissen, gewoon lekker in de zaal
. Was om 6 uur weggegaan
-punten:
- Geen PvD 

- Wachtrijen plee's en ingang
- Niet uitgezonden (?)
+punten:
+ Goeie muziek, vond alle setjes erg lekker
+ Geluid was erg goed vond ik, zit nu met een flinke piep
+ Lichteffecten erg mooi
+ Bussen goed geregeld
Als PvD er had geweest had het bijna helemaal top kunnen zijn voor mij. Toch zeeer geslaagd feest 
Oja....ik moet echt dat een na laatste nummer hebben van Tiesto, wattie voor Gatex draaide 
| quote: |
| Originally posted by Optimus Whaaaaaaaaaaaaaa wat moeten alle TA's wel niet denken van me? |
bij de weg: wat ze moeten denken? bedenk dat zelf maar
mijn beleving:
ik heb echt een leuk feest gehad! We waren vroeg (half 11) en konden gewoon doorlopen, zowel bij entree als bij jassen. Het was wel verrekte koud, maar dat is op te lossen: goed veel dansen. binnen 15 minuten had ik het warm.
Ik vond SK heerlijk draaien. Tiesto heb ik niet echt veel van meegekregen, maar wat ik hoorde vond ik erg oke, behalve inderdaad dat laatste hitjes-uurtje. En Michel trek ik niet, ik vind zn platen over het algemeen saai. Ken Ishhi heb ik helaas pindakaas gemist, maar dat komt nog wel. Ik vond die gozer op het eind in de kleine zaal ook erg lekker draaien!
Verder heb ik weinig meegekregen van vechtpartijen etc. Ik hoorde wel dat ze er waren, maar was blij dat ik ze niet zag. Dr liepen op zich ook vrij veel asocialen tussen, dus t verwonderde me niet echt. Alleen vraag ik me dan altijd af wat je op een FEEST doet dan. En WAAROM ze vechten? Jezus, als iemand vervelend doet, ga je toch gewoon 10 meter verderop staan? snap dat principe van knokken niet.
Over wc's: tuurlijk, kut geregeld. erg slecht zelfs. en dat barwerk was ook te triest voor woorden. maar je weet dat je dat kunt verwachten op zo'n avond. lullig voor je als je vaak naar de plee moet, maar helaas.
en licht/geluid: ik had er niet veel anders van verwacht. Maar komt misschien ook omdat ik WEET dat ik erg hoge eisen stel (NEXUS!), en dat daar bijna nooit aan voldaan wordt. dus daar hou ik rekening mee zodat ik niet op zo'n avond tenenkrommend in mijn schoenen sta...
tis maar wat je er zelf van maakt mensen, ik heb in ieder geval een topavond gehad, fijne mensen gezien en gesproken en lekker gedanst!
ik vond t al met al wel een leuk feessie! er waren natuurlijk min en plus punten, maar heb mezelf uitstekend vermaakt! leuk om eens een boel mensen te ontmoeten van TA 
ben benieuwd naar alle foto's 
ik was al om half 12 wakker
...maar mn internet doet et nu pas...ff mijn reportje:
21:45 dordrecht
met m'n moeders oto naar lindsey gerede, daar nog ff gauw de routebeschrijving uitgeprint die ik vergete was en we achter af niet nodig hadden
om 22:30 naar den haag.. en in den haag maar 1 keer fout gereden...stonden we ineens voor madurodam..hmmm
11:15 parkeer garage.
10 EURO.. godverdomme ik kan niet meer achteruit nu... 10 euro om de auto te laten staan
maar ja..nix aan te doen.
11:30 rij
pfffffff wat kut.. stervens koud omdat onze jassen nog in de auto lagen, maar gelukkig halverweg aangesloten, dus na 15min wel binnen
11:45 binnen - sander kleinenberg
na alle gebruikelijke irritaties dus eindelijk binnen
zag er mooi uit, beter dan met veronica beachpower 4 jaar gelee
beetje rustig nog.. maar ja iedereen stond nog in de rij natuurlijk.
muziek was wel lekker...geen idee wat voor stijl et is..kon ook geen een nummer eigenlijk
geluid was goed en hard (oor nu: pieep) waar wij stonden (op zon midden podium) en der was nog zat ruimte om uit ons dak te gaan
(net zoals de hele avond eigenlijk wel)
de lasers waren VET!! de rest van de belichting was ook zeer goed.
videowalls meestal ook, maar doodgaande mense vind ik nou niet echt passen bij een trance feest..geef mij die watervalletjes maar
publiek was vrij apart..veel 30+ stelletjes enzo. no offense natuurlijk
00:15 sate
lekker
jammer dat je die draadjes (ben ff de naam kwijt) niet kan eten zonder vork........
1:00 tiesto
hmm geen tiesto.. tiesto kwam toch om 1uur? half 2 misschien..hij staat ook in de rij buiten zeker...
2:00 tiesto
eindelijk tiesto
maar eerst 'the bad news'
paul van dyk ziek? hij moet wel heel ziek zijn geweest dan om niet te komen.....watje
maar ja tiesto iets langer bleek ook leuk te zijn
ik vond zijn set beter dan die van SK...hij draaide lekkere nrs en vooral nightivision - believin (j&r remix) was eeeerug goed
3:30 playstation 2
tekken 4!! jammer dat ik de zon beetje ieder potje verloor van lindsey (ik had een kutcontroller
), maar et was toch wel ff lache
derna ff naar dat verhoginkje om nog wat leuke plaatjes te schieten (die ws toch mislukke maar ja...) en toen nog 1 potje tekken 4 doen om daar ook nog een foto te maken en derna weer verder danse
5:15 michel de heij (toch?)
niet echt mijn favo dj, eerste plaat klonk wel lekker maar volgens mij zat er een krasje op ofzo..? ff et rolletje volgeschoten nog emt debiele fotos en toen richting huis..
kwam vlak voor de uitgang magrec tegen
en die bracht me naar jappio, djsuez, funkeinsatz en 303 dacht ik.. heel ff geouwehoerd met jappio..maar toen lazerde de tafel in mekaar, dus was et een teken om naar huis te gaan
5:30 parkeergarage 2
kut..waar stond de auto ook alweer. totaal geen idee meer waar we vandaan kwamen, maar na 10 minuten rondjes rennen toch gevonde
om half 7 thuis..
paul van dyk ziek was de grootste tegenvaller
..die had ik toch nog wel eens een keer langer willen zien draaien dan die 4 platen op de love parade main stage
tiesto was de man van de avond voor mij en sander kleinenberg op 2 (meer heb ik er ook niet gezien..
) had er wel iets meer van verwacht (PvD!), maar het was toch een zeer geslaagd feest moet ik zeggen
.. nou maar hope dat mn fotos gelukt zijn
edit: heb trouwens geen vechtpartijen gezien... alleen een paar irritante mensen die tegen iedereen aan dansen enzow. maar 1 zon kerel werd er later uitgeflikkerd
| Originally posted by John 5:15 michel de heij (toch?) kwam vlak voor de uitgang magrec tegen en die bracht me naar jappio, djsuez, funkeinsatz en 303 dacht ik.. heel ff geouwehoerd met jappio..maar toen lazerde de tafel in mekaar, dus was et een teken om naar huis te gaan![]() |
En die tafel die was inderdaad niet echt stevig meer haha, maar goed
Ik vond het wel een geslaagd feest, helaas meeting gemist, daarna nog wat rondgekeken of ik mensen herkende, maar aangezien ik niet echt iemand ken van TA werd dat een beetje moeilijk. Eerste keer SK vond ik echt goed! Beste set van de avond naar mijn mening, heerlijke opbouw en zoals hier al eerder vermeld, toegankelijker dan ik had verwacht. Grootste teleurstelling uiteraard PvD, nou ja GEEN PvD... Tiesto draaide wel oke, niet echt fantastisch, maar goed genoeg vond ik. Michel de Hey, mwah mwah, niet echt mijn favoriete muziek, die gast in de kleine zaal die afsloot was wat leuker naar mijn mening. De wc's, tja, tis al genoeg gezegd hier, dat was echt een geweldig succes, ik was eerst naar die bij de ingang gegaan, maar die rij was me toch wat lang, er lagen er nog 2 naast de gang richting kleine zaal ongeveer, daar viel het wel mee toen ik ging, waren er wel maar 2, 1tje zonder licht, dus constant deur open, dus alleen door heren gebruikt, die andere, nou het zag er niet echt meer fris uit, maar wat wil je ook anders. Het publiek, tja, voor het grootste gedeelte vond ik het wel oke, lopen altijd paar van die figuren rond waar je van zegt, waarom. Gelukkig niks meegekregen van vechtpartijen of flauwvallen, dus dat viel ook weer mee. Geluid vond ik wel lekker, zolang je tussen de boxen bleef, werd wel aardig wat gerookt
kweet niet of dat toevallig iemand van TA was die me een joint aanbood, maar in dat geval: bedankt! maar ik rook niet enzo
Al met al vond ik het een geslaagd feest, zeker gezien het feit dat we 3 gratis kaartjes hadden, totaal 7 uur in de trein gezeten, met 7 keer overstappen, maar ik vond dat het wel waard 
zo, ik ben met 45 minuten vertraging ook weer op me kamer aangekomen...
Ik vond het wel een gaaf feessie, en zeker met alle TA's erg gezellig!! Ik noem een Smirnoff...
Echt zwaar kut dat Pvd niet kwam opdagen, maar dat spreekt voor zich en over de WC hoeft ook niets meer gezegd te worden, behalve dat er een of andere bezopen delftenaar me bijna begon te slaan mdat ik niet keihard hand in hand met em wilde zingen tussen alemaal haagse hopjes, om het maar even zo te noemen...
Het was lichamelijk niet zon best feest voor me, k had last van een blaar op me linkervoet, en ik was al moe en ziek, dus er ging zo nu en dan wat langs me heen, zoals Iris die heel vriendlijk hallo zegt, en ik met me botte knar reageer met "en jij bent?"...kon beter dus, net als Odyne, ik ben van plan om de volgende keer iig meer tegen je te zeggen dan alleen "we gaan dervandoor..". maar goed, tot zover me sociale blunders, ik heb het erg naar me zin gehad met de TA's, tis net een grote familie...(bladiebla cliche cliche..
)
De terugreis viel me echt heel erg mee, ik was al om half negen thuis, in tgenstelling tot de normale 10 tot 12 uur, maar dat kwam naturlijk door de locatie...
en idd, zoals lex het zei:
Verwacht: 9
R�e��el: 7
keej nu komt dus mijn verlag! 
ik vertrok om 20.00 uur met de bus naar de trein, met de trein naar utrecht waar ik nog net op de trein naar den haag kon springen (leuke spanning met magrec die door telefoon schreeuwt dat ik in de trein moet springen! 
toen den haag centraal, staat grote groep mensen, en herkende party hardy .. bleek grote groep Ta's te zijn.. geplant?
naar statenhallen, kleine rij.. eff ook nog kaartje voor bazz gehaald. en munten halen.
ik had dus best wel mazzel, ik geef 10 euro en zeg dat ik nog 10 euro wil bij pinnen. veel gehannes.. krijg ik 25 munten in mijn handen geduwd! 
toen eff lekker wezen spacen op sander k. heerlijke set! grote groep ta's bij elkaar was ook erg vet!!! (grootste pro van de avond!) echt iedereen ging helemaal los op sunshine van thomas en filderheadz, niet meer normaal!!!
toen grote terleur stelling dat paul van dyk nie kwam.. tiesto zette een redelijk goede set neer. meestal goed gemixed, verbaasde mij eigenlijk! 
toen nog michel de hey, stuk gezien.. toen naar huis gegaan.,. alleen geen treinen tussen, tilburg en eindhoven
. kwam ik aan op centraal. geen bussen naar mijn kamer (zou een uur moeten wachten) dus ben ik met grote tas en al naar huis gaan lopen (40 minuten!
)
leukste vand eavond was zeker de grote meeting van ta's (de officieele meeting's (hij was blijkbaar op 12 en half 1 
) was kleiner). veel vette lui ontmoet, ben van grootste deel weer echte naam vergeten (voeg me eff toe msn ofzo, [email protected])..
veel lol met tijs08 en jappio, vrouwtjes spotten en fotos maken (was daar erg goed in, heb voor dancetrend, marcello, jp veel fotos lopen maken!
), te'alk goede gozer, veel mee lopen lullen! arnhem crew marcello, flipper en odyne.. was gezellig, veel lol, lekker gedanst! nog eff gepraat met donna en eye-riz, en vele andere ta's!! btw misschien kwam ik dronken over (Dat was ik ook) maar normaal ben ik echt een normale gozer hoor! 
alle ta's die ik heb gezien: suez, dj lex, magrec, little theseus, eye-riz, donna, rv, trancefool, jp, netx and manu (nice seeing you two!
), optimus, jappio, tijs08, total woot (+maat die 2 dagen ta is.. jaja heb het onthouden), odyne, marcello, flipper, petrus, dj bazz, dancetrend, three one three (zo iets), leander, basd, te'alk, en nog meer als ik die vergeten mag zijn! 
TA's het was een vet feest, mede dankzij jullie, BREEEZAAAHHH! 
| Originally posted by magrec �k kwam hem op mijn marathon door de statenhal tegen in de hal bij de wc's ![]() Volgens mij stond ie toen nog in de rij of niet eieregooie?? |
Het was leuk, meer niet!
| Originally posted by DjSuez net als Odyne, ik ben van plan om de volgende keer iig meer tegen je te zeggen dan alleen "we gaan dervandoor..". |
volgende x beter, nu weet ik iig wie je bent
wij kwamen om 00:30 aan na een keer verkeerd gereden te zijn en we opeens voor het kurhaus stonden
Maar toen we die rij zagen zijn we maar in de auto blijven wachten, was een stuk gezelliger en een stuk minder koud. Om 2:30 gingen we nog maar eens een poging wagen en toen was heel de rij al weg en konden we meteen doorlopen en konden we het grootste gedeelte van tiesto nog meepakken.
In tegenstelling tot de meeste hier vond ik Tiesto een erg goede set draaien. Er zaten een paar mindere stukjes in maar ik heb echt een boel knallers voorbij horen komen die ik eigenlijk nog niet kende. Ik begrijp dat het niet op de radio is uitgezonden dus er zal ook wel geen cue file bestaan. Dus weten jullie nog wat nummers die hij gedraaid heeft.
| Originally posted by Shadow Dus weten jullie nog wat nummers die hij gedraaid heeft. |
| Originally posted by Shadow Dus weten jullie nog wat nummers die hij gedraaid heeft. |
was wel leuk feestje, veel TA's gezien, alleen een heleboel namen weer kwijtgeraakt, verder komt er morgen wel ff report
Half twaalf konden we in de rij aansluiten om vervolgens kwart over twaalf binnen te zijn. Op zich klote, maar ik vermaak me altijd wel in dit soort rijen, gelukkig was het droog. Helaas hierdoor de meeting gemist, alleen Donna en Tijs08 ff gegroet om vervolgens de zaal te inspecteren en wat te drinken te halen. Prijzen vond ik niet hoog voor een smirnoff ice 4 pleuros vind ik een koopje, hier mag een gemiddelde tent een voorbeeld aan nemen.
Half uurtje Benny en Laidback Luck meegepikt en die brachten ons aardig in de stemming om vervolgens naar Paul van Dyk te gaan om 1 uur. Ondertussen had ik Optimus nog voorbij zien sprinten. Voordat ik kon reageren was al weer uit het zicht.
Om half twee nog geen Paulus en doen had ik al zoiets die komt niet. Ik begon van SK ook genoeg te krijgen, goeie muziek maar niet voor uren en helemaal niet als je ongeduldigd wordt om Paulus.
Twee uur de bevestiging dat Paul niet kwam, balen. Tiesto begon en ik moet pissen, sta ik godverdomme 20 minuten in de rij om te pissen, echt schandelijk. En dan nog het lef hebben om 50 eurocent te vragen, echt schoftelijk. Pleur een paar pisdriehoeken neer en een stel dixies en het probleem was opgelost. Dit was echt zwaar bagger geregeld.
Na het pissen heb ik nog 2.5 uur van Tiesto kunnen genieten, heb betere sets van hem gehoord, maar we waren met een groepje van 10 flink aan het springen, dus heb me uitstekend vermaakt.
Nog een drie kwartier van Michel meegepikt om het af te sluiten om vervolgens met een voldaan gevoel naar de auto te lopen van een kameraad. Heb een kwartier in een deuk gelegen, want een stel schijtlijsters hadden zijn hele auto ondergescheten, zag er echt niet uit, big phun.
Conclusie:
minpunten:
- pissen was zwaar klote geregeld
- Paul van Dyk ziek
- meeting helaas gemist door de rij buiten
Pluspunten
- Benny en Laidback Luck
- Tiesto
- drank vond ik goed geregeld, zowel het wachten als de prijs
- veel vrienden aanwezig altijd gezellig
- de schijtlijsters, whoaaaaaaa 
Ik ben nu net thuis, heb al een ruime anderhalf uur slaap gehad om vervolgens door mijn kleine neefje bruut uit de eerste remslaap te zijn gehaald.Ik moest maar opstaan.
Wij waren ook erg vroeg al binnen en ik vond het geluid in de main erg tegenvallen, je had in die hal maar een paar vierkante meter waar het geluid wel aardig klonk.(als je niet met je kop vlak voor een box wilt staan)
Ik was er al snel achter dat ik deze nacht veel in de Smirnoff Experience Room zou zijn,(niet alleen om het geluid)In de main wel wat stukken van Sander Kleinenberg meegekregen, best leuk.
In totaal best goed kunnen vermaken deze nacht, al was de sfeer in de main niet echt om over naar huis te schrijven, ik heb wel een vechtpartij gezien er werd iemand flink op zijn hoofdje gestampt.
Ik snap niet wat deze mensen op een feest doen, erg ziek.
Het was wel goed geregeld met het aantal mensen dat in de kleine room toegelaten werden, ik stond gelukkig binnen.
Mischien ook iets te hoge verwachtingen gehad maar wel lekker kunnen vermaken.
Ja Ja.. ik ben ook weer onder de levenden 
Veel te zeggen heb ik niet echt.. wel: LEUK dat ik veel TA'ers ben tegengekomen enzow
ik herken nu nog steeds maar een man of 10-15 maja
Ik heb me gewoon zeer goed vermaakt (drank maakt meer leuk dan je lief is).. Verder goede muziek gehoord, flink gestampt en gebeest.. verder eigenlijk weinig problemen gehad.. alleen met de plees
(hoefde toch maar 1 keer).. verder sja.. voor de rest was voor mij goed geregeld
lekker bussen en om half 9 thuis 
Mja.. WE NEED MORE PARTYPICS (en nee.. geen partyfuck) 
Volgende keer probeer ik wat meer gezichten bij namen te onthouden, want dis echt niks 
PS TimeportE, paas ff je MSN man, dan gaan we keer zuipen in de stad 
PS2 Eye-riz, hoe zit dat met dat nexus (lijk me wel cool
), maar waarschijnlijk moet ik dat ff in die andere thread vragen???
Laters 
http://www.styxx.nl/drinkenendansen/show_foto.php?id=204
Degene met "konijn-oren" ben ik, de rest zijn vrienden, kennissen en collega's.
| Originally posted by Flipper01 Deze mensen heb ik niet gezien, waren volgens mij ook niet op de meeting?? Volgens 'iemand' lag Blik zelfs al om 22 uur in bed, of zat hij in de kroeg ![]() |
Ik heb 90 fotos online gezet van de 265 die ik genomen heb:
HIERO KLIKKE
Lekker makkelijk met thumbnails etc etc
De video van 60 seconden: download
Kleine selectie

whaha super foto's jp 
hmm zit ik net op trance.nu te kijke...zie ik ineens mezelf staan:

et lijk wel of ik een kromme rug heb, maar das nie zo hoor
coole pics trouwens jp
edit: hij laadt niet echt bij mij..dan maar zo:
http://www.chez.com/terpsichore/capitalse/image/10couple.jpg
edit 2: waarom maakt ie er geen link van?!
nou ja..boeiend