TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »

Posted by Tomaz on Nov-06-2004 19:30:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Pics? Tis geen gay datingsite

Hehe! Inspelen op het feit dat er ook vrouwelijke members zijn heet dat... Niet dat ik zo wanhopig ben, maar ach

Posted by Esrem on Nov-06-2004 19:40:

quote:
Originally posted by Tomaz
Hehe! Inspelen op het feit dat er ook vrouwelijke members zijn heet dat... Niet dat ik zo wanhopig ben, maar ach

Daar gaat je droom, want ik ben 1 van de weinige actieve vrouwen hier en ik weet al hoe je dr uit ziet en hoef niet persee een pic van je boven mn bed te hebben

Posted by Tomaz on Nov-06-2004 19:46:

quote:
Originally posted by Esrem
Daar gaat je droom, want ik ben 1 van de weinige actieve vrouwen hier en ik weet al hoe je dr uit ziet en hoef niet persee een pic van je boven mn bed te hebben

Oh rotzak!

Ik heb daarentegen een mapje Esrem op m'n pc met foto's van jou erin

En pas maar op, want vrijheid van meningsuiting pakt niet altijd gunstig uit zoals je weet

Posted by Phortje on Nov-06-2004 22:09:

Welkom allemaal
Ennehh... pics or stfu.

Posted by websley on Nov-06-2004 22:16:

quote:
Originally posted by Phortje
Ennehh... pics or stfu.

That's the spirit!

Posted by kolkiewolkie on Nov-08-2004 08:01:

Re: HOI!

quote:
Originally posted by Wokkels
Na door eieregooie min of meer gedwongen te zijn...euh...volkomen uit vrije wil stel ik mezelf hier eventjes voor

Ik ben dus Wokkels, maar ook wel Robert voor mensen die me niet goed kennen Ik woon in Delft, studeer zo'n beetje in Rotterdam en hou van een lekker muziekje (zoals iedereen hier neem ik aan ). Bij eieregooie thuis heb ik weleens een plaatje gedraaid, maar om nou te zeggen dat ik uitblink van talent....nee, dat helaas niet. Leuk om te doen af en toe, dat wel!

Verder ben ik er morgen ook bij in de Asta, dus als je ook komt zie je me wel in de buurt van eieregooi rondhopsen denk ik zo.

Nou euh, dit was het dan he, doe ermee wat je wil.

Nogmaals: welkom broertje .

Posted by Wokkels on Nov-08-2004 10:36:

Re: Re: HOI!

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Nogmaals: welkom broertje .

Hee 't was nice je zo kort na de opmerking van ei gezien te hebben, week tenminste waar het over gaat

En tnx, volgende keer wel op de foto he?

Posted by nwopper on Nov-08-2004 11:56:

quote:
Originally posted by Esrem

Ik ben een van de andere weinigen...... Hmmm...ik geloof dat Esrem en ik echt de enigen zijn die hier regelmatig posten....

We hebben meer vrouwen nodig

Posted by Chicane on Nov-08-2004 11:58:

Donna is nog hardcore en Eye-Riz / Proxy voormalig hardcore

Posted by magrec on Nov-08-2004 12:01:

Volgens mij is proxy zowiezo weinig online. (was ze niet bezig met een kamer in amsterdam??) en eye-riz..new wave ff vragen anders.

Posted by Esrem on Nov-08-2004 13:50:

quote:
Originally posted by nwopper
We hebben meer vrouwen nodig

Inderdaad maar hoe komen we eraan??

Posted by HBtje on Nov-08-2004 13:52:

wervingsactie bij de plaatselijke pabo ?

Posted by basvh on Nov-08-2004 14:44:

Yab Yum?

Posted by _Supreme on Nov-08-2004 14:50:

aaah, fok forum invasie

meisjes houden meer van die hardere shit

Posted by HBtje on Nov-08-2004 14:51:

van die enge reefteefjes he spare zagen dr nog 1tje lopen op den haag centraal zaterdagochtend vroeg... brrrrr

Posted by New Wave on Nov-08-2004 15:09:

quote:
Originally posted by magrec
Volgens mij is proxy zowiezo weinig online. (was ze niet bezig met een kamer in amsterdam??) en eye-riz..new wave ff vragen anders.

Josta zit nu inderdaad in Amsterdam. Weet niet of ze internet heeft. Moet nog even met der afspreken om een hap te gaan eten in der nieuwe huisje.
Iris heb ik al sinds juli niet meer gesproken, denk dat ze me niet wilt spreken ofzo.

Posted by basvh on Nov-08-2004 15:54:

quote:
Originally posted by New Wave

Iris heb ik al sinds juli niet meer gesproken, denk dat ze me niet wilt spreken ofzo.

te hard gerimt zeker?

Posted by SnuggLe on Nov-08-2004 16:25:

quote:
Josta zit nu inderdaad in Amsterdam. Weet niet of ze internet heeft. Moet nog even met der afspreken om een hap te gaan eten in der nieuwe huisje.

Als je naar Proxi gaat, geef effe een belletje, ga ik mee.

Iris draaide zaterdag nog in Den Haag, maar kon niet, zat in Utrecht.
Wel jammer... Ik mis gezellige feestjes zoals Nexus, de goede oude tijd...

Posted by Tomaz on Nov-08-2004 18:42:

quote:
Originally posted by _Supreme
aaah, fok forum invasie

meisjes houden meer van die hardere shit

Hey Supreme!!

Posted by Eye-Riz on Nov-09-2004 21:23:

quote:

HOE KOM JE DAAAAAAR NOU WEER BIJ?!?! Waar was jij al die tijd? Ik zie je nooit meer online!!! Alles ok?

Ik heb gewoon erg weinig op welk forum dan ook uitgehangen. En geef toe, hier was het ook leven na dood, en ik had afgelopen jaar wel andere dingen te doen.. MAAR, ik ben back in business

Posted by Eye-Riz on Nov-09-2004 21:27:

quote:

HOE KOM JE DAAAAAAR NOU WEER BIJ?!?! Waar was jij al die tijd? Ik zie je nooit meer online!!! Alles ok?

Ik heb gewoon erg weinig op welk forum dan ook uitgehangen. En geef toe, hier was het ook leven na dood, en ik had afgelopen jaar wel andere dingen te doen.. MAAR, ik ben back in business

Voor degenen die nieuw zijn zal ik me ook even voorstellen. Ben dan wel niet nieuw hier, maar meer back from the dead
Ik ben Eye, zit hier al een paar jaartjes, ken geen enkele tune die jullie hier kennen, maar draai wel trance. Althans, alles wat ik draai noem ik trance, dus dat kun je misschien maar beter met een grote korrel zout nemen. Tot nu toe heb ik de mensen hier ge�ndoctrineerd met Nexus, maar die tijd is voorbij, dat zal ik niet meer doen Ik ga jullie nu allemaal indoctrineren met wat anders, muahahahaha
Have fun hier in ieder geval, en laat je niet afschrikken door wie dan ook hier (hihihi)

Posted by After_Forever on Nov-19-2004 11:18:

Ik ben after_forever, 22 jaar en kom uit Woerden-city. Voorliefde voor vele verschillende house soorten, niet alleen trance. Maar eens even hier op het forum meekijken enzo.

Posted by djxtension on Dec-02-2004 10:05:

Op aanraden van SnuggLe zal ik me dan ook maar eens voorstellen:

Naam: Tim
Leeftijd: 20
Locatie: Oldenzaal (dat ligt bij Enschede, voor de minder geografisch getalenteerde personen onder ons)
Muziek: Tech-House, Tech-Trance, Club, Progressive, Breaks

Heb al een tijdje gepost in onder ander de DJ Booth en Music Discussion, maar altijd het Holland-forum een beetje links laten liggen.

Het word tijd dat daar verandering inkomt...

Posted by snitz on Dec-02-2004 10:31:

quote:
Originally posted by djxtension
Op aanraden van SnuggLe zal ik me dan ook maar eens voorstellen:

Naam: Tim
Leeftijd: 20
Locatie: Oldenzaal (dat ligt bij Enschede, voor de minder geografisch getalenteerde personen onder ons)
Muziek: Tech-House, Tech-Trance, Club, Progressive, Breaks

Heb al een tijdje gepost in onder ander de DJ Booth en Music Discussion, maar altijd het Holland-forum een beetje links laten liggen.

Het word tijd dat daar verandering inkomt...

Welcome to the club

Posted by jp on Dec-02-2004 16:02:

Hello

Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »