TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Pics? Tis geen gay datingsite |
| Originally posted by Tomaz Hehe! Inspelen op het feit dat er ook vrouwelijke members zijn heet dat... Niet dat ik zo wanhopig ben, maar ach |
| Originally posted by Esrem Daar gaat je droom, want ik ben 1 van de weinige actieve vrouwen hier en ik weet al hoe je dr uit ziet en hoef niet persee een pic van je boven mn bed te hebben |

Welkom allemaal 
Ennehh... pics or stfu. 
| Originally posted by Phortje Ennehh... pics or stfu. |
Re: HOI!
| Originally posted by Wokkels Na door eieregooie min of meer gedwongen te zijn...euh...volkomen uit vrije wil stel ik mezelf hier eventjes voor ![]() Ik ben dus Wokkels, maar ook wel Robert voor mensen die me niet goed kennen Ik woon in Delft, studeer zo'n beetje in Rotterdam en hou van een lekker muziekje (zoals iedereen hier neem ik aan ). Bij eieregooie thuis heb ik weleens een plaatje gedraaid, maar om nou te zeggen dat ik uitblink van talent....nee, dat helaas niet. Leuk om te doen af en toe, dat wel! Verder ben ik er morgen ook bij in de Asta, dus als je ook komt zie je me wel in de buurt van eieregooi rondhopsen denk ik zo. ![]() Nou euh, dit was het dan he, doe ermee wat je wil. |
.
Re: Re: HOI!
| Originally posted by kolkiewolkie Nogmaals: welkom broertje . |
Hee 't was nice je zo kort na de opmerking van ei gezien te hebben, week tenminste waar het over gaat 
| Originally posted by Esrem Daar gaat je droom, want ik ben 1 van de weinige actieve vrouwen hier en ik weet al hoe je dr uit ziet en hoef niet persee een pic van je boven mn bed te hebben |
Donna is nog hardcore en Eye-Riz / Proxy voormalig hardcore 
Volgens mij is proxy zowiezo weinig online. (was ze niet bezig met een kamer in amsterdam??) en eye-riz..new wave ff vragen anders.
| Originally posted by nwopper We hebben meer vrouwen nodig |
wervingsactie bij de plaatselijke pabo ?
Yab Yum?
aaah, fok forum invasie
meisjes houden meer van die hardere shit 
van die enge reefteefjes he spare
zagen dr nog 1tje lopen op den haag centraal zaterdagochtend vroeg... brrrrr 
| Originally posted by magrec Volgens mij is proxy zowiezo weinig online. (was ze niet bezig met een kamer in amsterdam??) en eye-riz..new wave ff vragen anders. |
| Originally posted by New Wave Iris heb ik al sinds juli niet meer gesproken, denk dat ze me niet wilt spreken ofzo. |
| Originally posted by New Wave Josta zit nu inderdaad in Amsterdam. Weet niet of ze internet heeft. Moet nog even met der afspreken om een hap te gaan eten in der nieuwe huisje. Iris heb ik al sinds juli niet meer gesproken, denk dat ze me niet wilt spreken ofzo. |
| Originally posted by _Supreme aaah, fok forum invasie meisjes houden meer van die hardere shit |
| Originally posted by New Wave Josta zit nu inderdaad in Amsterdam. Weet niet of ze internet heeft. Moet nog even met der afspreken om een hap te gaan eten in der nieuwe huisje. Iris heb ik al sinds juli niet meer gesproken, denk dat ze me niet wilt spreken ofzo. |

Ik ga jullie nu allemaal indoctrineren met wat anders, muahahahaha
Ik ben after_forever, 22 jaar en kom uit Woerden-city. Voorliefde voor vele verschillende house soorten, niet alleen trance. Maar eens even hier op het forum meekijken enzo.
Op aanraden van SnuggLe zal ik me dan ook maar eens voorstellen:
Naam: Tim
Leeftijd: 20
Locatie: Oldenzaal (dat ligt bij Enschede, voor de minder geografisch getalenteerde personen onder ons)
Muziek: Tech-House, Tech-Trance, Club, Progressive, Breaks
Heb al een tijdje gepost in onder ander de DJ Booth en Music Discussion, maar altijd het Holland-forum een beetje links laten liggen.
Het word tijd dat daar verandering inkomt...
| Originally posted by djxtension Op aanraden van SnuggLe zal ik me dan ook maar eens voorstellen: Naam: Tim Leeftijd: 20 Locatie: Oldenzaal (dat ligt bij Enschede, voor de minder geografisch getalenteerde personen onder ons) Muziek: Tech-House, Tech-Trance, Club, Progressive, Breaks Heb al een tijdje gepost in onder ander de DJ Booth en Music Discussion, maar altijd het Holland-forum een beetje links laten liggen. Het word tijd dat daar verandering inkomt... |
Hello