TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Den Knäppa Tråden
Pages (96): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 »
| quote: |
| Originally posted by DJ_Laszlo Kan detta vara en förvarning på vad som komma skall på vårkryssen?? |

| quote: |
| Originally posted by dbl tänkte precis säga det... hehe ![]() skulle vara jobbigt om det hände för då skulle befolkningen här på TA sjunka ganska mycket :/ hehe |
HAHA! jo halva svenska Trance befolkningen skulle ju ryka då 
Ha ha ha... här e några klassiker...
Jag tycker speciellt den sista ter sig rolig 
Sydsvenska Dagbladet:
Våldtäktsman dömd till 2 år i Eslöv
(Fy för att tillbringa 2 år i Eslöv!)
21-åringen anhölls misstänkt för grov stöld av åklagare.
(Åklagare är hett eftertraktade på Svarta börsen har jag hört!)
Nordvästra Skånes Tidningar:
Mannen dog medan kvinnan avled.
(Och skillnaden är...?!)
Örebrokuriren:
Gynekolog hittade knarkgömma.
(Var undrar man genast?!)
Svenska Dagbladet:
Färre gökar i södra Sverige.
(Vilket låter märkligt med tanke på hur många barn som fötts hittills i
år!)
Ingen av de omkomna hade livshotande skador (Istället dog de av...??)
Upsala Nya Tidning:
Högsta Domstolen prövar manlig omskärelse.
(Tur att man inte är anställd där...)
Bergslagsposten:
Inga spår efter skidåkare.
(Han måste ha flugit fram)
Huset som brann ned till grunden blev totalförstört.
(Nähä...?)
Ölandsbladet:
Mindre poliser till Borgholm.
(Vad är maxlängden?)
Helsingborgs Dagblad:
Vi skriver alt dåligare.
(Det jör vi vel inte!)
Dagens Nyheter:
Audis dieselversion av A8 imponerar med sin låga bensinförbrukning.
(Inte undra på!!)
Expressen:
Svältdöd blir vardagsmat.
(Vad blir då festmat?)
Dagen:
Lam pojke bortsprungen.
(Hur lam var han sa du?)
Aftonbladet:
Arbetslösa har rätt till dagisplats.
(Då är de ju åtminstone sysselsatta!)
Polisen grep torsk i fiskhamnen.
(Var hittar man annars torsk?)
Storgråtande bedyrade den 30-åriga porrstjärnan sin oskuld.
(Yeah right! Hur skulle DET går till??)
Östersundsposten:
Krockade med älg på motorcykel.
(Åker älgar motorcykel...?)
Falköpings Tidning:
Kritik mot hur sökande sköts
(Vad letade de efter?)
Metro:
Yrkesmördare misstänkt för mord.
(Vadå, han gjorde ju bara sitt jobb!!)
Tre greps för våldtäkt på Finlandsfärja.
(Hur stor är sannolikheten att det finns TRE män som tänder på
Finlandsfärjor??)
eller denna steve, som jag hittade på everyday.com en dag..
Öresundsbrosmugglare gripen ...
hur smugglar man en bro?!
| quote: |
| Originally posted by jofawe eller denna steve, som jag hittade på everyday.com en dag.. Öresundsbrosmugglare gripen ... hur smugglar man en bro?! |
hahahaha... hel grymma steve
grrr 

http://news.bbc.co.uk/1/hi/sci/tech/3437455.stm
sick..
Ha ha ha... sjuuuukt...
LOL!
det här är verkligen grymmt! 
http://jet.ro/dismount/
hittade den här

http://www.hiphiphora.se/filmklipp/wmp/snopp_480.html
| quote: |
| Originally posted by reveal http://www.hiphiphora.se/filmklipp/wmp/snopp_480.html |
Den gamla goda fjortiséran då man kung över allt och alla (det var i alla fall vad man själv trodde på den tiden
). Fast det där med ketchupflaskan var faktiskt jävligt förutsägbart... :|
haha den var roligt dock 
| quote: |
Originally posted by ShyTrance |
| quote: |
| Originally posted by ScuL http://news.bbc.co.uk/1/hi/sci/tech/3437455.stm sick.. |
Efter en flygning skriver piloten ut en felrapport, därefter får mekanikerna en felanmälan och bedömer vilken reparation felet kräver Blanketten är ett papper som piloten fyller i och mekanikerna läser för att sedan reparera felet.
Mekanikerna skriver sedan, på blankettens nedersta del, vad de har gjort för reparationer och piloterna läser därefter igenom rapporten till nästa flygning.
Ingen kan påstå att personalen på marken och mekanikerna inte har någon humor. Här är några verkliga, registrerad felrapporter över behov av underhåll och problem, som Quantas piloter har skrivit. Samt vilken lösning som underhållspersonalen har skrivit.
Som kuriosa ska tilläggas att Quantas är det enda större flygbolag som aldrig haft en allvarlig olycka.
P=Problem inlämnat av piloten
S=Svar från mekaniker
P: Innersta hjulet på vänster sida borde nästan bytas
S: Har nästan bytt ut det innersta hjulet på vänster sida
P: Testflygningen gick OK, bortsett från att den automatiska landningen var något hård
S: Det är inte installerat något automatiskt landningssystem på detta flygplan
P: Propeller nr.2 får inte nog med smörjning
S: Smörjning till propeller nr.2 är OK. Smörjning till propeller nr.1, 3 och 4 är felaktig
P: Någonting sitter löst i cockpit
S: Någonting sattes fast i cockpit
P: Döda insekter på framrutan
S: Levande insekter är restade i lagret
P: Autopiloten ger ett fall på 200 fot när flyghöjden skall låsas
S: Kan inte återskapa problemet på marken
P: Tecken på läckage på höger sidas landningsställ
S: Tecknet borttaget
P: Ljudet i intercom är otroligt hög
S: Ljudet i intercom inställt till en mera trovärdig nivå
P: Mothållslåset får gashandtaget att sitta fast
S: Det är liksom det det är där för..
P: Misstänker att det är en spricka i framrutan
S: Misstänker att du har rätt
P: Saknar motor nr.3
S: Motor funnen på höger vinge, efter kort sökarbete..
P: Flygplanet uppför sig lustigt
S: Flygplanet har beordrats att ta sig samman, flyga ordentligt och vara lite mer seriöst
P: Radarn brummar
S: Har omprogrammerat radarn till att tala
S: Mus i cockpit
P: Katt installerad
| quote: |
| Originally posted by TrancE_GyLLe P: Saknar motor nr.3 S: Motor funnen på höger vinge, efter kort sökarbete.. |
| quote: |
| P: Testflygningen gick OK, bortsett från att den automatiska landningen var något hård S: Det är inte installerat något automatiskt landningssystem på detta flygplan |
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Idag står det med på aftonbladets site http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,426436,00.html Lite mer "trevliga" bilder också Varning för känsliga personer! |
| quote: |
| Originally posted by ScuL holy fuck!! |
| quote: |
| va konstigt det där betyder om man tänker efter |
haha, riktiga gangsterz 
http://hem.passagen.se/techmium/
| quote: |
| Originally posted by Glorie Här e en 5MB stor fil som e riktigt skön. OBS. se hela!!! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.