TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 »
| quote: |
| Originally posted by Magic83 En jij dacht van 'ach wat jammer nu, dan mis ik m'n favo dj maar omdat ik wat langer in de rij stond bij de plee en nu mis ik de hoofd-act omdat ik niet meer naar binnen mag' Maar ik bedoelde het idd van 'wat een kut-regeling'. En tuurlijk, het wordt vaak veelste druk in een zaal en dat bevorderd de sfeer niet maar dan moeten ze of groter zalen uitkiezen of minder kaarten verkopen zo simpel is dat. Niet mensen 53 euro laten dokken en dan de kans lopen dat je een act mist ![]() *edit* OW HEE ik lees net dat dat dan maar tijdelijk is ![]() Dacht dat je er dan helemaal nie meer in mocht Sorry Dan vind ik het idd ook een goeie regeling |
Gelijk heb je. Je betaalt 53 euri en dan wil je gewoon de dj's zien die jij goed vindt. Moeten ze maar een ander tijdschema in elkaar zetten. Ervaring genoeg, toch? 
dat 'eventjes heen en weer lopen' zit er in de Rai niet echt in denk ik, daar ik verwacht dat ze weer 1-richtingsverkeer hebben en een rondje Rai toch minimaal een minuut of 20 sjokken is als je de ruimte hebt...
.. ik twijfel nog steeds trouwens. Aan de ene kant ist natuurlijk een geweldig feest maar aan de andere kant kan ik voor dat geld echt legio andere dingen doen 
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie dat 'eventjes heen en weer lopen' zit er in de Rai niet echt in denk ik, daar ik verwacht dat ze weer 1-richtingsverkeer hebben en een rondje Rai toch minimaal een minuut of 20 sjokken is als je de ruimte hebt... |
| quote: |
| Originally posted by basvh 20 min???? jah tot 11 uur jah. daarna echt niet meer. maak er maar 40 van vriend |
)
| quote: |
| Originally posted by basvh 20 min???? jah tot 11 uur jah. daarna echt niet meer. maak er maar 40 van vriend |
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie Ik wilde niet overdrijven, vandaar dat ik een bescheiden tijd intypte (om van die reacties van Remy te voorkomen van : NO FUCKING WAY, RUKKER!. snappie ) |
KLASSE!!
| quote: |
| Originally posted by basvh 20 min???? jah tot 11 uur jah. daarna echt niet meer. maak er maar 40 van vriend |
| quote: |
| Originally posted by Magic83 En jij dacht van 'ach wat jammer nu, dan mis ik m'n favo dj maar omdat ik wat langer in de rij stond bij de plee en nu mis ik de hoofd-act omdat ik niet meer naar binnen mag' |
| quote: |
| Originally posted by Magic83 Maar ik bedoelde het idd van 'wat een kut-regeling'. En tuurlijk, het wordt vaak veelste druk in een zaal en dat bevorderd de sfeer niet maar dan moeten ze of groter zalen uitkiezen of minder kaarten verkopen zo simpel is dat. Niet mensen 53 euro laten dokken en dan de kans lopen dat je een act mist ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Magic83 *edit* OW HEE ik lees net dat dat dan maar tijdelijk is ![]() Dacht dat je er dan helemaal nie meer in mocht Sorry Dan vind ik het idd ook een goeie regeling |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Tuurlijk man, ze gaan aan iedereen vragen naar welke dj ze het liefst willen en dan krijg je op je handje een leuk stempeltje zodat het |

Nummertjes trekken bij de deur, en voor sommige vrouwen: security trekken voor de ingang 
| quote: |
| Originally posted by Chicane Nummertjes trekken bij de deur, en voor sommige vrouwen: security trekken voor de ingang |
Ja, een nummertjestrekautomaat 
Chicane wordt misschien ook wel de eerste stempeltjescontroleur.
Ik werd vandaag gebeld met de mededeling dat er ook voor mij een kaartje is gescoord... Ik ben dus van de partij 
Innercity moet ik gewoon bij zijn, vorig jaar was ook ge-wel-dig!!!
keb dus allang een kaartje
ben dus ook bang dat dat niets wordt met die draaitijden, al m'n favo dj's zitten tussen 12 en 3...

| quote: |
| Originally posted by Phat B Innercity moet ik gewoon bij zijn, vorig jaar was ook ge-wel-dig!!! keb dus allang een kaartje ben dus ook bang dat dat niets wordt met die draaitijden, al m'n favo dj's zitten tussen 12 en 3... |
ik ben ook van de partij!!!
er is er maar 1 die ik echt wil horen, dat is paul van dyk, verder hop ik wel wat rond 
| quote: |
Originally posted by franzelare ik ben ook van de partij!!!er is er maar 1 die ik echt wil horen, dat is paul van dyk, verder hop ik wel wat rond |
http://www.aliendata.nl/cdm/actionpage.php?aid=106
VIPkaarten winnen!
Frans, moet jij pictures maken??????
Ik was van plan om even naar de techno te gaan, maar dat even gaat na het zien van het pdffiletje met de floorplan niet door, want een rondje vanaf de main naar de techno is wel erg lang
Verder draait tijdens Tiesto John 00 Flemming wat ik eigenlijk ook wel jammer vind, want ik denk dat de mensen waar ik mee ga Tiesto wel willen zien. Nou is dat niet heel erg natuurlijk 
En Mauro Picotto wil ik nog wel even zien, dat komt waarschijnlijk wel goed uit 
MAURO MAURO MAURO!!
verder 00 Flemming kieken en PvD ook, en ook Dave Clarke en Varela wil ik zelf ook wel zien. Voor de rest zien we wel
Veel plezier in ieder geval iedereen die gaat, ik hoop dat het een topfeest wordt!! Ik lees de verslagen wel.
just curious: is there an afterparty / afterhour somewhere ? Here in Hamburg we have a couple of clubs, that do not open before 5 or 6am on Sunday morning, perfect if you like to party on after a nice night at a club - is there the same in Amsterdam somewhere ?
This one seems like an IC after:
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...TYID/14840.html
Check
http://party.snt.utwente.nl/flock/SECTION/party.html
for possible others..
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.