TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 »

Posted by Remy D on Dec-08-2003 15:52:

quote:
Originally posted by Magic83
En jij dacht van 'ach wat jammer nu, dan mis ik m'n favo dj maar omdat ik wat langer in de rij stond bij de plee en nu mis ik de hoofd-act omdat ik niet meer naar binnen mag'

Maar ik bedoelde het idd van 'wat een kut-regeling'. En tuurlijk, het wordt vaak veelste druk in een zaal en dat bevorderd de sfeer niet maar dan moeten ze of groter zalen uitkiezen of minder kaarten verkopen zo simpel is dat. Niet mensen 53 euro laten dokken en dan de kans lopen dat je een act mist

*edit*

OW HEE ik lees net dat dat dan maar tijdelijk is
Dacht dat je er dan helemaal nie meer in mocht

Sorry Dan vind ik het idd ook een goeie regeling

Posted by jp on Dec-08-2003 17:48:

Gelijk heb je. Je betaalt 53 euri en dan wil je gewoon de dj's zien die jij goed vindt. Moeten ze maar een ander tijdschema in elkaar zetten. Ervaring genoeg, toch?

Posted by kolkiewolkie on Dec-08-2003 20:21:

dat 'eventjes heen en weer lopen' zit er in de Rai niet echt in denk ik, daar ik verwacht dat ze weer 1-richtingsverkeer hebben en een rondje Rai toch minimaal een minuut of 20 sjokken is als je de ruimte hebt...

.. ik twijfel nog steeds trouwens. Aan de ene kant ist natuurlijk een geweldig feest maar aan de andere kant kan ik voor dat geld echt legio andere dingen doen

Posted by basvh on Dec-08-2003 20:23:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
dat 'eventjes heen en weer lopen' zit er in de Rai niet echt in denk ik, daar ik verwacht dat ze weer 1-richtingsverkeer hebben en een rondje Rai toch minimaal een minuut of 20 sjokken is als je de ruimte hebt...

20 min???? jah tot 11 uur jah. daarna echt niet meer. maak er maar 40 van vriend

Posted by kolkiewolkie on Dec-08-2003 20:42:

quote:
Originally posted by basvh
20 min???? jah tot 11 uur jah. daarna echt niet meer. maak er maar 40 van vriend

Ik wilde niet overdrijven, vandaar dat ik een bescheiden tijd intypte (om van die reacties van Remy te voorkomen van : NO FUCKING WAY, RUKKER!. snappie )

Posted by Fkwebeman on Dec-08-2003 20:57:

quote:

tussen 1 en 4 nog wel langer.. 2 jaar terug wilden we naar Main. 1 zaal verderop, maar we moesten de godganse RAI door.. 50 min a 1 uur.. fijn heur..

Posted by Remy D on Dec-08-2003 22:12:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Ik wilde niet overdrijven, vandaar dat ik een bescheiden tijd intypte (om van die reacties van Remy te voorkomen van : NO FUCKING WAY, RUKKER!. snappie )

KLASSE!!

Posted by jp on Dec-08-2003 22:35:

quote:

Welnee, die rare dwerg en die kale rolstoelgabber die je op elk feest ziet doen het in 2 minuten met hun golfkarretjes

Posted by New Wave on Dec-08-2003 22:51:

quote:
En jij dacht van 'ach wat jammer nu, dan mis ik m'n favo dj maar omdat ik wat langer in de rij stond bij de plee en nu mis ik de hoofd-act omdat ik niet meer naar binnen mag'

Lul niet zo dom, dwaas.....Ze gaan ook echt 2 uur lang een zaal dicht houden....hoe lang ga jij al naar feestjes?

quote:
Maar ik bedoelde het idd van 'wat een kut-regeling'. En tuurlijk, het wordt vaak veelste druk in een zaal en dat bevorderd de sfeer niet maar dan moeten ze of groter zalen uitkiezen of minder kaarten verkopen zo simpel is dat. Niet mensen 53 euro laten dokken en dan de kans lopen dat je een act mist

Tuurlijk man, ze gaan aan iedereen vragen naar welke dj ze het liefst willen en dan krijg je op je handje een leuk stempeltje zodat het kleutertje zijn dj mag bewonderen.

Of ze moeten grotere zalen uitzoeken?
Gohzeg.....misschien hebben ze daar al wel rekening mee gehouden?

quote:
*edit*

OW HEE ik lees net dat dat dan maar tijdelijk is
Dacht dat je er dan helemaal nie meer in mocht

Sorry Dan vind ik het idd ook een goeie regeling

Haal die quotes dan weg want ik was al aan het schrijven voor dat ik je Edit zag staan, je krijgt ze nu alsnog

Posted by basd on Dec-09-2003 07:45:

quote:
Originally posted by New Wave
Tuurlijk man, ze gaan aan iedereen vragen naar welke dj ze het liefst willen en dan krijg je op je handje een leuk stempeltje zodat het

Oeh goed idee

Of je een laag bedrag voor een kaartje laten betalen, maar dat je dan per DJ die je wil zien bij moet betalen, kan je je eigen programma samenstellen, krijg je per DJ een kaartje.. Wie mailt ID&T?

Posted by Chicane on Dec-09-2003 08:14:

Nummertjes trekken bij de deur, en voor sommige vrouwen: security trekken voor de ingang

Posted by basd on Dec-09-2003 08:29:

quote:
Originally posted by Chicane
Nummertjes trekken bij de deur, en voor sommige vrouwen: security trekken voor de ingang

Dan heb jij je nieuwe baan snel gevonden of niet?

Posted by Chicane on Dec-09-2003 13:44:

Ja, een nummertjestrekautomaat

Posted by New Wave on Dec-09-2003 14:21:

Chicane wordt misschien ook wel de eerste stempeltjescontroleur.

Posted by eieregooie on Dec-11-2003 01:20:

Ik werd vandaag gebeld met de mededeling dat er ook voor mij een kaartje is gescoord... Ik ben dus van de partij

Posted by Phat B on Dec-12-2003 08:35:

Innercity moet ik gewoon bij zijn, vorig jaar was ook ge-wel-dig!!!

keb dus allang een kaartje

ben dus ook bang dat dat niets wordt met die draaitijden, al m'n favo dj's zitten tussen 12 en 3...

Posted by HiGH_NrG on Dec-13-2003 19:21:

quote:
Originally posted by Phat B
Innercity moet ik gewoon bij zijn, vorig jaar was ook ge-wel-dig!!!

keb dus allang een kaartje

ben dus ook bang dat dat niets wordt met die draaitijden, al m'n favo dj's zitten tussen 12 en 3...

Tsja dat is te verwachten met een concept zoals innercity...

Posted by franzelare on Dec-15-2003 20:33:

ik ben ook van de partij!!!

er is er maar 1 die ik echt wil horen, dat is paul van dyk, verder hop ik wel wat rond

Posted by snitz on Dec-16-2003 10:45:

quote:
Originally posted by franzelare
ik ben ook van de partij!!!

er is er maar 1 die ik echt wil horen, dat is paul van dyk, verder hop ik wel wat rond

dan ben je op de goede lokatie om rond te hoppen, groot genoeg daarzo

Posted by SnuggLe on Dec-16-2003 11:35:

http://www.aliendata.nl/cdm/actionpage.php?aid=106

VIPkaarten winnen!

Frans, moet jij pictures maken??????

Posted by Dj Lex on Dec-16-2003 13:33:

Ik was van plan om even naar de techno te gaan, maar dat even gaat na het zien van het pdffiletje met de floorplan niet door, want een rondje vanaf de main naar de techno is wel erg lang
Verder draait tijdens Tiesto John 00 Flemming wat ik eigenlijk ook wel jammer vind, want ik denk dat de mensen waar ik mee ga Tiesto wel willen zien. Nou is dat niet heel erg natuurlijk
En Mauro Picotto wil ik nog wel even zien, dat komt waarschijnlijk wel goed uit

Posted by Opti on Dec-16-2003 13:50:

MAURO MAURO MAURO!!

verder 00 Flemming kieken en PvD ook, en ook Dave Clarke en Varela wil ik zelf ook wel zien. Voor de rest zien we wel

Posted by SnuggLe on Dec-16-2003 14:07:

Veel plezier in ieder geval iedereen die gaat, ik hoop dat het een topfeest wordt!! Ik lees de verslagen wel.

Posted by NetX on Dec-16-2003 15:18:

just curious: is there an afterparty / afterhour somewhere ? Here in Hamburg we have a couple of clubs, that do not open before 5 or 6am on Sunday morning, perfect if you like to party on after a nice night at a club - is there the same in Amsterdam somewhere ?

Posted by basd on Dec-16-2003 15:30:

This one seems like an IC after:

http://party.snt.utwente.nl/flock/S...TYID/14840.html

Check

http://party.snt.utwente.nl/flock/SECTION/party.html

for possible others..

Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 »