TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Talk
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »
Ik heb mn mixer te koop staan wegens geldgebrek 
Vestax PCV-175

Ik heb m pas 3 maanden en er zit dus nog bijna een jaar garantie op. Heb de doos en de bon nog.
Verder is ie in absolute nieuwstaat, altijd afgedekt geweest.
Nieuwprijs �419,-
Vraagprijs �350,-
| quote: |
| Originally posted by Esrem Ik heb mn mixer te koop staan wegens geldgebrek ![]() Vestax PCV-175 ![]() Ik heb m pas 3 maanden en er zit dus nog bijna een jaar garantie op. Heb de doos en de bon nog. Verder is ie in absolute nieuwstaat, altijd afgedekt geweest. Nieuwprijs �419,- Vraagprijs �350,- |
es je gaat er toch niet mee stoppen ofwel
*start noodfonds op
*
edit: eerste donatie is al binnen
| Originally posted by New Wave Komopzeg! Laat staan en ga draaien jij! Dat is toch zonde, je bent net begonnen! |
Ik ben op zoek naar een nieuwe dj koptelefoon
Beetje naar reviews gezocht maar elk type word wel afgezeken. Dus dat maakt het niet makkelijker.
Wat vinden jullie goede cans?
Ik heb nou 3 jaar een Sony MDR-V600 en daar ben ik echt zeer tevreden over. Kan hard genoeg voor mij en is erg zuiver. Nog nooit problemen mee gehad en niks kapot gegaan. Ik moet zeggen dat ik verder niet echt veel vergelijkingsmateriaal heb, maar ik ben er zeer tevreden over. Redelijke prijs ook 
He gastjes, ik ga helemaal niet kappen, wil m alleen inwisselen voor een goedkopere mixer 
Als ik geld had, had ik m zeker van je gekocht....
| Originally posted by TranceFool Ik heb nou 3 jaar een Sony MDR-V600 en daar ben ik echt zeer tevreden over. Kan hard genoeg voor mij en is erg zuiver. Nog nooit problemen mee gehad en niks kapot gegaan. Ik moet zeggen dat ik verder niet echt veel vergelijkingsmateriaal heb, maar ik ben er zeer tevreden over. Redelijke prijs ook |
| wil m alleen inwisselen voor een goedkopere mixer |
| Originally posted by basvh mmm ik weet niet. ik vind die stantons wel interesant, maar sommige djs hebben last van een soort vertraging. dat risico wil ik niet lopen. goedkoper is meestal ook mindere kwaliteit. dus lekker houden die mixer en maar wat extra stufi aanvragen. |
| Originally posted by basvh Ik ben op zoek naar een nieuwe dj koptelefoon Beetje naar reviews gezocht maar elk type word wel afgezeken. Dus dat maakt het niet makkelijker. Wat vinden jullie goede cans? |
ik zit te twijfelen tussen MDR-V900 en RP-DH1200...
iemand advies?
| Originally posted by Roger ik zit te twijfelen tussen MDR-V900 en RP-DH1200... iemand advies? |
| Originally posted by Tomaz As you know ben ik zeer tevreden met de technics, maar zou de Sony wel 's willen proberen! Heb je beiden al flink getest? Enige manier om achter je voorkeur te komen! |
| Originally posted by Roger nee ik moet nog gaan testen, maar ik heb dus nog nooit veel met koptelefoons gewerkt dus ik weet ook niet echt waar ik op moet letten enzo.. mijn vraag is ook, is die sony echt dat meergeld waard? |
| Originally posted by Tomaz Dat, mijn jong, is een uitstekende vraag! |
zo!! hier heb ik wat aan
Dateq Vibe
Dateq komt met een nieuwe mixer.
Just to reveal a little bit of the soon to be released new Dateq "VIBE" battle mixer.
Developed in close co-operation with big names from the DJ Scene, this new professional DJ Tool is the answer to a good sounding, flexible and reliable DJ mixing console.
With this processor controlled mixer you can personalize your own mixer.
With one dedicated line/vocal channel and 4-way vocal tone controls you can rap your way into the scene! In total 3 turntables and 5 line signals can be connected. If necessary you can convert the phono channels into a line channel. The other 4 channels are equipped with VCA controlled 60mm faders to ensure different mixing styles. These four channels are equipped wit dedicated, DJ-style, 3 way tone control.
Two multi-band filter banks are specially designed for changing the music just the way you like it.
By using two filters at a time spectacular mixes between two sources can be created!
To add even more flexibility each channel has a send/return bus to connect external effects.
And it wouldn't be a Dateq mixer if serious VU meters weren't supplied. In this case you even can monitor the send/return signal to optimise your audio signal.
We cannot tell you all there is to know about this mixer, but we invite you to come and see an convince yourself!
klinkt interessant
Re: Dateq Vibe
| Originally posted by New Wave In this case you even can monitor the send/return signal to optimise your audio signal. |
Gelukkig hebben ze die mega lange faders weg gelaten.
60 mm is echt prima.
EQ tot -32Db is ook prima. De mixers waar ik wilde kiezen hadden een totale kill van de EQ. (ecler en denon)
Knoppen zitten bij de dateq ook zeer goed uit elkaar vergeleken met de andere mixers (denon, A&h)
Als dit mixertje een beetje te betalen is (max 800) dan ga ik hem wel halen denk ik. Ik las ergens anders dat hij 1200 gaat kosten. is vrij veel. Veel te veel voor mij 
Ik ben een tevreden Dateq eigenaar (heb een LPM 7.3) en vind dit zeker een veelbelovend mixertje. 1200 euro is nog een redelijk concurrende prijs als je kijkt naar bijvoorbeeld Pioneer of A&H.
He weten jullie hoe lang een vestax pcv 175 mixer, zie dus boven , ongeveer mee behoort te gaan?
Potenti�le klant gevonden ofzow?
Levensduur van een mixer is van veel dingen afhanklijk.
Ik heb een Vestax PCV-275 (wie koopt nou een 175? of was de 275 nog niet uit?) en dek die altijd af een fietstashoes
zo komt er nagenoeg geen stof op en dus ook niet in de faders. Die slijten daardoor harder.
Hetgeen wat het hardst slijt bij een mixer zijn sowieso de faders. Heeft weinig met "leeftijd" te maken, maar met het aantal bewegingen.
Hetzelfde geld voor de meeste onderdelen denk ik, zoals ook de EQ.
dit staat op new-line.nl:
| The Vestax PCV Cross Fader has been tested to 2 MILLION passes without audible loss of quality. (Normal high quality faders often "die" after only 100,000 passes) |
| Originally posted by raoel Potenti�le klant gevonden ofzow? Levensduur van een mixer is van veel dingen afhanklijk. Ik heb een Vestax PCV-275 (wie koopt nou een 175? of was de 275 nog niet uit?) en dek die altijd af een fietstashoes zo komt er nagenoeg geen stof op en dus ook niet in de faders. Die slijten daardoor harder.Hetgeen wat het hardst slijt bij een mixer zijn sowieso de faders. Heeft weinig met "leeftijd" te maken, maar met het aantal bewegingen. Hetzelfde geld voor de meeste onderdelen denk ik, zoals ook de EQ. dit staat op new-line.nl: In de PCV-175 zit ook een PCV crossfader. 2 miljoen keer is heel wat, hoe het met de faders zit weet ik nie, maar staan wel goed aangeschreven voor zover ik weet. Hou het ding nou maar! |
Nee, ik ben genaaid. Ik wilde ook de 275 maar die man van die winkel zei dat de 175 echt bijna t zelfde was en ik als leek geloofde m op zn woord. Nu weet ik dus wel beter en weet dat de 275 ook handiger werkt, dus wil dat die man me n 275 geeft of andere mixer die handiger werkt. Gewoon vette dwaling is t, dus daarom had ik ff deze info nodig.