TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Talk
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »

Posted by Esrem on Feb-25-2005 23:20:

Ik heb mn mixer te koop staan wegens geldgebrek

Vestax PCV-175

Ik heb m pas 3 maanden en er zit dus nog bijna een jaar garantie op. Heb de doos en de bon nog.
Verder is ie in absolute nieuwstaat, altijd afgedekt geweest.

Nieuwprijs �419,-
Vraagprijs �350,-

Posted by New Wave on Feb-26-2005 12:16:

quote:
Originally posted by Esrem
Ik heb mn mixer te koop staan wegens geldgebrek

Vestax PCV-175

Ik heb m pas 3 maanden en er zit dus nog bijna een jaar garantie op. Heb de doos en de bon nog.
Verder is ie in absolute nieuwstaat, altijd afgedekt geweest.

Nieuwprijs �419,-
Vraagprijs �350,-

Komopzeg! Laat staan en ga draaien jij! Dat is toch zonde, je bent net begonnen!

Posted by Roger on Mar-01-2005 22:03:

es je gaat er toch niet mee stoppen ofwel

*start noodfonds op*

edit: eerste donatie is al binnen

Posted by sndh on Mar-01-2005 22:15:

quote:
Originally posted by New Wave
Komopzeg! Laat staan en ga draaien jij! Dat is toch zonde, je bent net begonnen!

ZEKER! dit snap ik niet! Verkoop je kamergenoot, huisdier, kast, bed, oid, maar hou die mixer! Echt, hier ga je enorm veel spijt van krijgen, want als je straks weer geld hebt en weer wil draaien heb je niet veel knopjes meer om aan te draaien...
Trouwens, waarom alleen die mixer? Wat blijft er staan...

Posted by basvh on Mar-14-2005 19:11:

Ik ben op zoek naar een nieuwe dj koptelefoon

Beetje naar reviews gezocht maar elk type word wel afgezeken. Dus dat maakt het niet makkelijker.

Wat vinden jullie goede cans?

Posted by TranceFool on Mar-14-2005 19:17:

Ik heb nou 3 jaar een Sony MDR-V600 en daar ben ik echt zeer tevreden over. Kan hard genoeg voor mij en is erg zuiver. Nog nooit problemen mee gehad en niks kapot gegaan. Ik moet zeggen dat ik verder niet echt veel vergelijkingsmateriaal heb, maar ik ben er zeer tevreden over. Redelijke prijs ook

Posted by Esrem on Mar-14-2005 19:45:

He gastjes, ik ga helemaal niet kappen, wil m alleen inwisselen voor een goedkopere mixer

Posted by nwopper on Mar-14-2005 19:52:

Als ik geld had, had ik m zeker van je gekocht....

Posted by basvh on Mar-14-2005 19:53:

quote:
Originally posted by TranceFool
Ik heb nou 3 jaar een Sony MDR-V600 en daar ben ik echt zeer tevreden over. Kan hard genoeg voor mij en is erg zuiver. Nog nooit problemen mee gehad en niks kapot gegaan. Ik moet zeggen dat ik verder niet echt veel vergelijkingsmateriaal heb, maar ik ben er zeer tevreden over. Redelijke prijs ook

mmm ik weet niet.
ik vind die stantons wel interesant, maar sommige djs hebben last van een soort vertraging. dat risico wil ik niet lopen.

quote:
wil m alleen inwisselen voor een goedkopere mixer

goedkoper is meestal ook mindere kwaliteit. dus lekker houden die mixer en maar wat extra stufi aanvragen.

Posted by snitz on Mar-15-2005 08:59:

quote:
Originally posted by basvh
mmm ik weet niet.
ik vind die stantons wel interesant, maar sommige djs hebben last van een soort vertraging. dat risico wil ik niet lopen.

goedkoper is meestal ook mindere kwaliteit. dus lekker houden die mixer en maar wat extra stufi aanvragen.

V600 is dan beter dan de MDR-V700 die ik heb, de ophanging van de oorcups zijn naadje zoals je al gezien hebt he bas....

Posted by djxtension on Mar-15-2005 09:27:

quote:
Originally posted by basvh
Ik ben op zoek naar een nieuwe dj koptelefoon

Beetje naar reviews gezocht maar elk type word wel afgezeken. Dus dat maakt het niet makkelijker.

Wat vinden jullie goede cans?

Sennheiser HD 25

Niet goedkoop, wel goed.

Posted by Roger on Mar-19-2005 00:39:

ik zit te twijfelen tussen MDR-V900 en RP-DH1200...
iemand advies?

Posted by Tomaz on Mar-19-2005 16:32:

quote:
Originally posted by Roger
ik zit te twijfelen tussen MDR-V900 en RP-DH1200...
iemand advies?

As you know ben ik zeer tevreden met de technics, maar zou de Sony wel 's willen proberen!

Heb je beiden al flink getest? Enige manier om achter je voorkeur te komen!

Posted by Roger on Mar-19-2005 16:38:

quote:
Originally posted by Tomaz
As you know ben ik zeer tevreden met de technics, maar zou de Sony wel 's willen proberen!

Heb je beiden al flink getest? Enige manier om achter je voorkeur te komen!

nee ik moet nog gaan testen, maar ik heb dus nog nooit veel met koptelefoons gewerkt dus ik weet ook niet echt waar ik op moet letten enzo..

mijn vraag is ook, is die sony echt dat meergeld waard?

Posted by Tomaz on Mar-19-2005 16:40:

quote:
Originally posted by Roger
nee ik moet nog gaan testen, maar ik heb dus nog nooit veel met koptelefoons gewerkt dus ik weet ook niet echt waar ik op moet letten enzo..

mijn vraag is ook, is die sony echt dat meergeld waard?

Dat, mijn jong, is een uitstekende vraag!

Posted by Roger on Mar-19-2005 16:42:

quote:
Originally posted by Tomaz
Dat, mijn jong, is een uitstekende vraag!

zo!! hier heb ik wat aan

dus.. zijn er mensen die met alletwee ervaring hebben?

Posted by New Wave on Mar-21-2005 11:27:

Dateq Vibe

Dateq komt met een nieuwe mixer.

Just to reveal a little bit of the soon to be released new Dateq "VIBE" battle mixer.
Developed in close co-operation with big names from the DJ Scene, this new professional DJ Tool is the answer to a good sounding, flexible and reliable DJ mixing console.
With this processor controlled mixer you can personalize your own mixer.
With one dedicated line/vocal channel and 4-way vocal tone controls you can rap your way into the scene! In total 3 turntables and 5 line signals can be connected. If necessary you can convert the phono channels into a line channel. The other 4 channels are equipped with VCA controlled 60mm faders to ensure different mixing styles. These four channels are equipped wit dedicated, DJ-style, 3 way tone control.
Two multi-band filter banks are specially designed for changing the music just the way you like it.
By using two filters at a time spectacular mixes between two sources can be created!

To add even more flexibility each channel has a send/return bus to connect external effects.
And it wouldn't be a Dateq mixer if serious VU meters weren't supplied. In this case you even can monitor the send/return signal to optimise your audio signal.

We cannot tell you all there is to know about this mixer, but we invite you to come and see an convince yourself!

Posted by Roger on Mar-21-2005 18:10:

klinkt interessant

Posted by basd on Mar-21-2005 18:26:

Re: Dateq Vibe

quote:
Originally posted by New Wave
In this case you even can monitor the send/return signal to optimise your audio signal.

Da's best een handige feature denk ik..

Alleen jammer dat ie er niet uitziet en waarschijnlijk wel een bak met geld gaat kosten.. Kwaliteit zal wel weer heel aardig voor mekaar zijn, zoals meestal met Dateq.

Posted by New Wave on Mar-21-2005 18:45:

Gelukkig hebben ze die mega lange faders weg gelaten.
60 mm is echt prima.

EQ tot -32Db is ook prima. De mixers waar ik wilde kiezen hadden een totale kill van de EQ. (ecler en denon)
Knoppen zitten bij de dateq ook zeer goed uit elkaar vergeleken met de andere mixers (denon, A&h)

Als dit mixertje een beetje te betalen is (max 800) dan ga ik hem wel halen denk ik. Ik las ergens anders dat hij 1200 gaat kosten. is vrij veel. Veel te veel voor mij

Posted by djxtension on Mar-21-2005 19:47:

Ik ben een tevreden Dateq eigenaar (heb een LPM 7.3) en vind dit zeker een veelbelovend mixertje. 1200 euro is nog een redelijk concurrende prijs als je kijkt naar bijvoorbeeld Pioneer of A&H.

Posted by Esrem on Mar-22-2005 17:03:

He weten jullie hoe lang een vestax pcv 175 mixer, zie dus boven , ongeveer mee behoort te gaan?

Posted by raoel on Mar-22-2005 18:05:

Potenti�le klant gevonden ofzow?

Levensduur van een mixer is van veel dingen afhanklijk.

Ik heb een Vestax PCV-275 (wie koopt nou een 175? of was de 275 nog niet uit?) en dek die altijd af een fietstashoes zo komt er nagenoeg geen stof op en dus ook niet in de faders. Die slijten daardoor harder.
Hetgeen wat het hardst slijt bij een mixer zijn sowieso de faders. Heeft weinig met "leeftijd" te maken, maar met het aantal bewegingen.

Hetzelfde geld voor de meeste onderdelen denk ik, zoals ook de EQ.

dit staat op new-line.nl:
quote:
The Vestax PCV Cross Fader has been tested to 2 MILLION passes without audible loss of quality. (Normal high quality faders often "die" after only 100,000 passes)

In de PCV-175 zit ook een PCV crossfader.
2 miljoen keer is heel wat, hoe het met de faders zit weet ik nie, maar staan wel goed aangeschreven voor zover ik weet.

Hou het ding nou maar!

Posted by New Wave on Mar-22-2005 18:45:

quote:
Originally posted by raoel
Potenti�le klant gevonden ofzow?

Levensduur van een mixer is van veel dingen afhanklijk.

Ik heb een Vestax PCV-275 (wie koopt nou een 175? of was de 275 nog niet uit?) en dek die altijd af een fietstashoes zo komt er nagenoeg geen stof op en dus ook niet in de faders. Die slijten daardoor harder.
Hetgeen wat het hardst slijt bij een mixer zijn sowieso de faders. Heeft weinig met "leeftijd" te maken, maar met het aantal bewegingen.

Hetzelfde geld voor de meeste onderdelen denk ik, zoals ook de EQ.

dit staat op new-line.nl:

In de PCV-175 zit ook een PCV crossfader.
2 miljoen keer is heel wat, hoe het met de faders zit weet ik nie, maar staan wel goed aangeschreven voor zover ik weet.

Hou het ding nou maar!

Achja, vrouwen he

Posted by Esrem on Mar-22-2005 20:52:

Nee, ik ben genaaid. Ik wilde ook de 275 maar die man van die winkel zei dat de 175 echt bijna t zelfde was en ik als leek geloofde m op zn woord. Nu weet ik dus wel beter en weet dat de 275 ook handiger werkt, dus wil dat die man me n 275 geeft of andere mixer die handiger werkt. Gewoon vette dwaling is t, dus daarom had ik ff deze info nodig.

Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »