TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN***
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 »
| quote: |
| Originally posted by magrec Maar dat zegt niet dat die andere 2 niet goed zijn want dat zijn ze wel maar ja dan wordt het toch ook toch ook een stuk persoonlijke smaak. |
| Originally posted by Bailey Misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar vind dat je je als jurylid toch je persoonlijke smaak erbuiten moet laten. Je moet een oordeel vellen naar aanleiding van de gegeven criteria. Anders kunnen alle niet progressive trance deelnemers wel hun koffers pakken, heb ik het idee. Nogmaals, ben je niet aan het afzeiken ofzo. Ik wil gewoon dat er een helemaal eerlijk oordeel komt en dat ik tot winnaar wordt uitgeroepen. |
| Originally posted by magrec (ik kijk niet naar de muziekkeuze als er een techno of trance set is die het best in elkaar zit dan kies ik die) |
ikke ben bijna klaar met beoordelen... was niet echt moeilijk naar mijn mening... dat sommige mixen uberhaubt zijn doorgegaan naar deze ronde...
tja niet iedereen is dj tiesto (ahum) 
| Originally posted by Switch tja niet iedereen is dj tiesto (ahum) |
Oke, mijn jurering ligt in de mailbox van de juryleden en bij Switch in zijn mailbox.
mijn beoordelingen zijn ook de deur uit, 1tje steekt er bovenuit, voor de rest twijfel ik nog
Ik heb net mijn beoordeling ook naar iedereen gemaild.
Nou jongens kom maar op met die resultaten...
Ik ben momenteel aan het besluiten of ik mijn beoordeling voor deze ronde laat meewegen of niet. Ik haak voor de volgende ronde zowieso af. Nog meer prog. meuk en ik word gek. Begrijp me niet verkeerd, ik kan er prima naar luisteren en het zijn allemaal goede sets hoor, maar weer een hele week zooi beoordelen terwijl ik dat krap aan kan zie ik niet zitten.
EDIT: daarnaast hoor ik de helft van de dingen die andere juryleden opvallen niet, en dan wordt beoordelen toch wel lastig.
| Originally posted by kolkiewolkie Nog meer prog. meuk en ik word gek. |
| Originally posted by kolkiewolkie Ik ben momenteel aan het besluiten of ik mijn beoordeling voor deze ronde laat meewegen of niet. Ik haak voor de volgende ronde zowieso af. Nog meer prog. meuk en ik word gek. Begrijp me niet verkeerd, ik kan er prima naar luisteren en het zijn allemaal goede sets hoor, maar weer een hele week zooi beoordelen terwijl ik dat krap aan kan zie ik niet zitten. EDIT: daarnaast hoor ik de helft van de dingen die andere juryleden opvallen niet, en dan wordt beoordelen toch wel lastig. |

| Originally posted by Switch finale is maar 4 setjes joh ![]() en je hebt er al 2 van gehoord, dus dat hoort niet zo moeilijk te zijn |
.
Uitslag voor de finale zou toch 21 maart bekend worden gemaakt?
HOEREN!!! Jullie hebben nog 5 minuten!
Kheb de zooi ingeleverd, heb er toch nog een redelijk verhaal van gemaakt naar mijn mening
. Ben vooral op gevoel afgegaan en minder op koude techniek. Desondanks denk ik dat ik een goede combi gevonden heb
.
Wat ik niet in de beoordeling heb gezet maar wel hier even neerpoot: het waren allemaal prima te pruimen setjes, alleen veel van hetzelfde. Dat maakt voor even niet uit, voor een hele week wel
. Tis maar dat ik zo plat ga maar anders zou ik nou ff een hardcorecd gaan downloaden en luisteren, puur voor de afwisseling
.
Wij hebben in onze groep alleen niets gehoord van Total Woot... Heb hem ook de hele week niet online gezien....
Hopen dat de uitslag vandaag wel komt...!
maarre moet switch nu weer mijn eigen resultaten hebben?
Heb allang alles doorgegeven aan de andere juryleden....
| Wij hebben in onze groep alleen niets gehoord van Total Woot... Heb hem ook de hele week niet online gezien.... Hopen dat de uitslag vandaag wel komt...! |

)
ok de mensen die doorgaan zijn:
Groep 1: 10 en 27
Groep 2: 19 en 23
ik zal zodadelijk de nieuwe ftp info aan de jury van groep 2 doen, voor de jury van groep 1 blijft ie hetzelfde.
bij deze 4 laatste sets graag een goeie beoordeling van alle 10 juryleden. en geef aub punten, zodat het makkelijker wordt om ze een ranking te geven.
juryleden hebben hun ftp info binnen...
Helaas niet door
. Juryleden in ieder geval bedankt voor alle moeite!
Voor de geinteresseerden mijn tracklist (nr 17):
1. Roelz - Deep Forest (DJ Misjah Remix)
2. Mauro Picotto - Playing Footsie
3. Ricky Le Roy - Freedom (Kitikonti remix)
4. DJ Dero - Revolution (Robbie Rivera's Bangin Remix)
5. Ricky Le Roy - Kiss Me (Symar Mix)
6. Gleave Dobbin - Penetration (Gleave Dobbin & Phil Johnston Mix)
7. Quartz - Origin
8. Mauro Picotto - TaoTek
9. Paul Mendez - 2nd Skin (Geert Huinink Crushing Remix)
10. Octagen & Arizona - Profound
11. Benjamin Bates - Lost Myself In The Way You Close Your Eyes
12. Marco V vs Jens - Loops and Tings (Relooped)
13. Dumonde - Human
| Originally posted by Switch ok de mensen die doorgaan zijn: Groep 1: 10 en 27 Groep 2: 19 en 23 ik zal zodadelijk de nieuwe ftp info aan de jury van groep 2 doen, voor de jury van groep 1 blijft ie hetzelfde. bij deze 4 laatste sets graag een goeie beoordeling van alle 10 juryleden. en geef aub punten, zodat het makkelijker wordt om ze een ranking te geven. |
nr 11 ligt eruit, maar ik was al blij dat ik bij de beste 10 zat 
Mn opname was compleet verneukt omdat bij iedere muisklik op de pc waarmee ik het heb opgenomen sloeg die zowat een seconde over, gebeurt 15 keer in de opname. 
Volgende keer geen aandacht schenken aan de computer tijdens opname 
Mijn Tracklist:
Airwave - Save me (flatlines 131mix)
Dave Clarke - Way of life
Depeche mode - When I find myself (white label remix)
Funk D'Void versus Chicco Secci - Emotional Content
John Creamer/Stephanie K - Wish u were here
Jaydee - Plastic Dreams (Lee Cabrera mix)
Britney Spears Feat. Madonna - Me against the music (Gabriel & Dresden mix)
Remy - Dustsucker
Axe Corner - Tortuga (Slynus remix)
Silvio Ecomo - Uprising (Mac Zimms remix)
Benni Benassi - Love is gonna save us
En dat allemaal in 48 minuten.
Volgende keer doe ik zeker weer mee!
| Originally posted by Bailey Helaas niet door . Juryleden in ieder geval bedankt voor alle moeite!Voor de geinteresseerden mijn tracklist (nr 17): 1. Roelz - Deep Forest (DJ Misjah Remix) 2. Mauro Picotto - Playing Footsie 3. Ricky Le Roy - Freedom (Kitikonti remix) 4. DJ Dero - Revolution (Robbie Rivera's Bangin Remix) 5. Ricky Le Roy - Kiss Me (Symar Mix) 6. Gleave Dobbin - Penetration (Gleave Dobbin & Phil Johnston Mix) 7. Quartz - Origin 8. Mauro Picotto - TaoTek 9. Paul Mendez - 2nd Skin (Geert Huinink Crushing Remix) 10. Octagen & Arizona - Profound 11. Benjamin Bates - Lost Myself In The Way You Close Your Eyes 12. Marco V vs Jens - Loops and Tings (Relooped) 13. Dumonde - Human |
zo'n lkkr nummer